abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 11:42:27 #1
284411 crew  heywoodu
pi_221154401


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer
MeteoA Kaart met gedetailleerde en historische gegevens van weerstations.


Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)

  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:43:14 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221154410
Deze TT _O_ _O_
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:44:39 #3
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154426
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:38 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
hopen dat die convergentielijn snel de hitte gaat breken
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:47:39 #4
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221154448
34 nu, om 11.45u.

Staat wel een redelijk briesje, wat het draaglijker maakt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 11:52:08 #5
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221154475
Echt bijzonder heet op de camping in Assen, stil zitten op een stoel met een flesje water en uit de zon weg is de enige optie
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:52:11 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221154476
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:44 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
hopen dat die convergentielijn snel de hitte gaat breken
Eerst ff recordje aub anders is het afzien allemaal voor jan lul :T
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 11:53:19 #7
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154484
quote:
High Temperature
35.0°C at 11:49
Dew point
23.7°C at 11:49
Genieten wel dit
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 11:54:31 #8
284411 crew  heywoodu
pi_221154490
Even wat in de container aan het eind van de tuin gooien. Het was leuk dit alles met jullie ervaren te hebben. Vaarwel.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:58:06 #9
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221154512
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Eerst ff recordje aub anders is het afzien allemaal voor jan lul :T
Nou jah dit dus.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:58:39 #10
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154515
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:54 schreef heywoodu het volgende:
Even wat in de container aan het eind van de tuin gooien. Het was leuk dit alles met jullie ervaren te hebben. Vaarwel.
watje, liep net een kwartier naar de markt toe voor een broodje haring :9
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221154517
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Eerst ff recordje aub anders is het afzien allemaal voor jan lul :T
Woensdrecht had 35 maar daalt nu
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_221154519
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:58 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
watje, liep net een kwartier naar de markt toe voor een broodje haring :9
Sporty spice :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 12:01:19 #13
284411 crew  heywoodu
pi_221154532
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:58 schreef d.k. het volgende:

[..]
Woensdrecht had 35 maar daalt nu
OPBOKKEN MET DIE KOU
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 12:01:50 #14
284411 crew  heywoodu
pi_221154535
Als er over 10 minuten geen 35 in staat, hebben we een probleem voor het record :(
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 12:04:08 #15
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221154555
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Die tijd dat je bij het weerbericht voor het eerst in meer dan een half jaar weer iets hoort als "maxima van zo'n 8 à 9 graden" _O_ _O_ O+
Was twee jaar terug een lang weekend in Berlijn mid december. Om 15:54 s'middags zag het er zo uit, bij een graad of 6



Moet je van houden, I guess :P
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:04:32 #16
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154561
Ik ben ook benieuwd of ESTOFEX Nederland in een Level 1 of misschien een deel van het land in een Level 2 zet, áls de onzekerheid in de timing wat afneemt. Maar daarvoor zullen ze eerst meer vertrouwen moeten hebben in waar de convectie daadwerkelijk gaat ontstaan.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221154564
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:01 schreef heywoodu het volgende:
Als er over 10 minuten geen 35 in staat, hebben we een probleem voor het record :(
Woensdrecht gaat het sowieso niet doen.

Maar ik verwacht dat we nog best ver van blijven uiteindelijk.
pi_221154576
Ik wil wandelen, maar vrees dat zonnebrand ook niet meer volledig beschermt of dat ik een plekje vergeet.
(code rood beinvloedt mij toch irrationeel)
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 12:06:07 #19
284411 crew  heywoodu
pi_221154577
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:04 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Was twee jaar terug een lang weekend in Berlijn mid december. Om 15:54 s'middags zag het er zo uit, bij een graad of 6

[ afbeelding ]

Moet je van houden, I guess :P
Oh man ik zou hier bijna een moord voor doen nu :D

Hoewel een graad of 10 daar nog onder maar dan met strakblauwe lucht natuurlijk wel nog honderd keer beter is.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 12:06:39 #20
284411 crew  heywoodu
pi_221154582
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:05 schreef lbosse het volgende:
Ik wil wandelen, maar vrees dat zonnebrand ook niet meer volledig beschermt of dat ik een plekje vergeet.
(code rood beinvloedt mij toch irrationeel)
Niet per se irrationeel, het idee van waarschuwingen is om mensen te waarschuwen, dus prima dat je even extra nadenkt :P
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:06:43 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154584
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Die tijd dat je bij het weerbericht voor het eerst in meer dan een half jaar weer iets hoort als "maxima van zo'n 8 à 9 graden" _O_ _O_ O+
Boeeeee
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221154588
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:05 schreef lbosse het volgende:
Ik wil wandelen, maar vrees dat zonnebrand ook niet meer volledig beschermt of dat ik een plekje vergeet.
(code rood beinvloedt mij toch irrationeel)
Petje ook op?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221154591
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:05 schreef lbosse het volgende:
Ik wil wandelen, maar vrees dat zonnebrand ook niet meer volledig beschermt of dat ik een plekje vergeet.
(code rood beinvloedt mij toch irrationeel)
Zonnekracht is niet per se veel hoger dan normaal rond deze tijd. (Goed insmeren is nog wel belangrijk natuurlijk).
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221154597
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:04 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Was twee jaar terug een lang weekend in Berlijn mid december. Om 15:54 s'middags zag het er zo uit, bij een graad of 6

[ afbeelding ]

Moet je van houden, I guess :P
Kun je je in ieder geval wel fatsoenlijk in voortbewegen. Dat is ook wat waard..
pi_221154600
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Petje ook op?
Bucket hat _O_
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:09:40 #26
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221154601
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Niks mis met een lekkere rosé met dit weer :9 @:GarlandBriggs
:9

Opzeker! Ik ben wel fan van de ByOtt maar die loopt wel tegen de 20 voor een flesje en die is dan voor speciale gelegenheden. Alleraardigst bezoek oid... :)
Een geweldig alternatief is de "Lion and the Lily" voor een euro of 7. Topwijn! Allebei uit de Provence.

Ik ben net klaar met training geven. Op het laatst was het bijna 40 graden in de ruimte :')

Nog ff thuis wat dingen doen maar gauw in het zwelgbad...want het water tikt ook de 30 graden aan :N
pi_221154602
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:01 schreef heywoodu het volgende:
Als er over 10 minuten geen 35 in staat, hebben we een probleem voor het record :(
35,1
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:10:15 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221154606
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:01 schreef heywoodu het volgende:
Als er over 10 minuten geen 35 in staat, hebben we een probleem voor het record :(
Woensdrecht weer 35 maar die gaan last krijgen van zeewind denk ik. Horst zou nog kunnen die loopt voor vergeleken met vorige record.
pi_221154607
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:05 schreef lbosse het volgende:
Ik wil wandelen, maar vrees dat zonnebrand ook niet meer volledig beschermt of dat ik een plekje vergeet.
(code rood beinvloedt mij toch irrationeel)
Jij bent er eentje die zich met 20 graden niet insmeert? :P
pi_221154609
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:10 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Woensdrecht weer 35 maar die gaan last krijgen van zeewind denk ik. Horst zou nog kunnen die loopt voor vergeleken met vorige record.
Horst :')

:(

Ik ga daar dadelijk nog sproeien. Die mogen het record niet krijgen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:11:01 #31
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221154610
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:04 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Was twee jaar terug een lang weekend in Berlijn mid december. Om 15:54 s'middags zag het er zo uit, bij een graad of 6

[ afbeelding ]

Moet je van houden, I guess :P
IK WIL DIT ALS WE RECORD HEBBEN VERBROKEN :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:11:24 #32
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221154611
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:10 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Horst :')

:(
Hoezo :')

Is er wat mis met Horst? :T
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 12:11:56 #33
284411 crew  heywoodu
pi_221154614
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:09 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
:9

Opzeker! Ik ben wel fan van de ByOtt maar die loopt wel tegen de 20 voor een flesje en die is dan voor speciale gelegenheden. Alleraardigst bezoek oid... :)
Een geweldig alternatief is de "Lion and the Lily" voor een euro of 7. Topwijn! Allebei uit de Provence.

Ik ben net klaar met training geven. Op het laatst was het bijna 40 graden in de ruimte :')

Nog ff thuis wat dingen doen maar gauw in het zwelgbad...want het water tikt ook de 30 graden aan :N
Ik heb heel veel zin om La Rose de Manincor te proberen, die schijnt erg goed te zijn. Nadeel is dat die van 2025 is en toen ik hem in februari bij Manincor kocht, was 'ie volgens mij twee dagen daarvoor toevallig de fles in gegaan, dat is misschien nog wel heel erg jong. Misschien voor volgend jaar.

Maar goed, 8 van de 9 plaatsen in mijn bescheiden wijnrekje (de rest staat in de kast) worden ingenomen door rosé, dus ik heb nog genoeg keuze :P
pi_221154615
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:10 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Horst :')

:(

Ik ga daar dadelijk nog sproeien. Die mogen het record niet krijgen.
Ben je de leider van de Anti-Horst-Vereniging?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 12:13:16 #35
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221154621
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:11 schreef Starhopper het volgende:

[..]
IK WIL DIT ALS WE RECORD HEBBEN VERBROKEN :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Lol, ik moet zeggen, de lage temps daar kan ik best nog wel wat in meegaan, ik snap dat veel mensen hitte erg slecht trekken.

Maar praktisch al donker om 15:54 en asgrijze luchten de hele dag. Heeeeeeeeell no. :{w
pi_221154665
Als ik naar de knmi pluim kijk zie ik vandaag over exact twee weken weer een rood bolletje staan.
Gaan we daar weer pieken? Of is dat gewoon nog te ver weg / onzeker?
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 12:20:25 #37
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154666
De wind is al wel goed aan het draaien, komt nu uit het zuidoosten ipv het noordoosten, nog eventjes een stukje doordraaien naar het westen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:21:16 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154668
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:09 schreef d.k. het volgende:

[..]
35,1
*O*

Als we dan toch zo moeten lijden, vind ik wel dat het record er nog aan mag gaan ook.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221154669
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:11 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hoezo :')

Is er wat mis met Horst? :T
Mensen uit Horst die ik ken zijn altijd negatief, ze zijn nors als je er in de winkel loopt en veel drugsgebruik. Mijn schoonvader is een lul en komt er vandaan. Het er vaak erg matig weer vergeleken met hier. En ze waren véél beter in voetballen dan ons :(

Met name dat laatste steekt me :(
pi_221154681
Eindhoven nu ook 35 en Woensdrecht 35,4
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_221154686
Die 39/40 gaan we niet halen toch?
pi_221154693
Bij Woensdrecht is de wind al aan het draaien, nu zzw. Horst, Eindhoven en Ell hebben daar nog geen last van.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:26:53 #43
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154698
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:25 schreef d.k. het volgende:
Bij Woensdrecht is de wind al aan het draaien, nu zzw. Horst, Eindhoven en Ell hebben daar nog geen last van.
_O_
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221154702
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:20 schreef cinderloom het volgende:
Als ik naar de knmi pluim kijk zie ik vandaag over exact twee weken weer een rood bolletje staan.
Gaan we daar weer pieken? Of is dat gewoon nog te ver weg / onzeker?
De tweede ronde genot
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:30:10 #45
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221154722
Heerlijke kneuterige NOS uitzending
pi_221154726
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:20 schreef cinderloom het volgende:
Als ik naar de knmi pluim kijk zie ik vandaag over exact twee weken weer een rood bolletje staan.
Gaan we daar weer pieken? Of is dat gewoon nog te ver weg / onzeker?
Lijkt mij te vroeg om hier iets zinnigs over te zeggen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:30:53 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154727
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:30 schreef Momo het volgende:
Heerlijke kneuterige NOS uitzending
Over hoe het warm is en alles is afgelast?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221154733
Uurtje terug werd deze vergelijking gedeeld op de liveblog van knmi.



Blauw is maximum van alle stations in 2019, rood Gilze-Rijen en zwart is maximum van alle stations vandaag.

Je ziet wel dat vandaag fractie minder snel stijgt maar met grote voorsprong begon.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:32:32 #49
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221154738
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:24 schreef DefKu het volgende:
Die 39/40 gaan we niet halen toch?
Misschien heel lokaal nog maar heb het idee dat het grotendeels bij 38 wel klaar is. Meer dan zat ook.

Volgens mij schalen weermodellen nu ook al iets af met een graadje (of 2).
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_221154743
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:32 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
Misschien heel lokaal nog maar heb het idee dat het grotendeels bij 38 wel klaar is. Meer dan zat ook.

Volgens mij schalen weermodellen nu ook al iets af met een graadje (of 2).
Merk ik ook. Voor morgen (hier lokaal) ook al 3 graden eraf gehaald vergeleken met gisteren toen ik keek. Beter.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:34:38 #51
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221154751
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Over hoe het warm is en alles is afgelast?
Interviews met schoolkinderen, bejaarden die het warm thuis hebben, mensen die autopech hebben. Allemaal reporters live op locatie in een speciale uitzending.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 12:37:50 #52
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221154764
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:34 schreef Momo het volgende:

[..]
Interviews met schoolkinderen, bejaarden die het warm thuis hebben, mensen die autopech hebben. Allemaal reporters live op locatie in een speciale uitzending.
Schattig toch. Ik kijk nu al uit naar de LuckyTV parodie :+
pi_221154765
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:34 schreef Momo het volgende:

[..]
Interviews met schoolkinderen, bejaarden die het warm thuis hebben, mensen die autopech hebben. Allemaal reporters live op locatie in een speciale uitzending.
Met uitleg van Willemijn Hoebert!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221154766
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:10 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Horst :')

:(

Ik ga daar dadelijk nog sproeien. Die mogen het record niet krijgen.
Tegelen, Belfeld, tokkiedorp Reuver en alle andere zuidelijk onder Venlo. :')
pi_221154768
Gelukkig is er nog geen El Nino effect :P

Volgende zomer gaan we schroeien ;(

Zeiknat voorjaar incoming.
pi_221154771
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:34 schreef Momo het volgende:

[..]
Interviews met schoolkinderen, bejaarden die het warm thuis hebben, mensen die autopech hebben. Allemaal reporters live op locatie in een speciale uitzending.
Code rood: blijf thuis en ga niet zonder reden de weg op.
NOS: we sturen onze verslaggevers het land in voor niet boeiende meningen van gemiddelde personen.
pi_221154772
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig is er nog geen El Nino effect :P

Volgende zomer gaan we schroeien ;(

Zeiknat voorjaar incoming.
El Nino heeft hier weinig invloed.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221154774
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]
Tegelen, Belfeld, tokkiedorp Reuver en alle andere zuidelijk onder Venlo. :')
Verkeerde kant van de Maas :')

Reuver is wel echt ultratokkie ja :')
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:39:57 #59
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221154777
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:32 schreef archito het volgende:
Uurtje terug werd deze vergelijking gedeeld op de liveblog van knmi.

[ afbeelding ]

Blauw is maximum van alle stations in 2019, rood Gilze-Rijen en zwart is maximum van alle stations vandaag.

Je ziet wel dat vandaag fractie minder snel stijgt maar met grote voorsprong begon.
Het is nu 12:30 geweest en het KNMI stationskaartje heeft 35.6 als maximum. Ergens bij Zeeland.

Als je die 35.6 om 12:30 vergelijkt met 2019 (toen was het al 38/39 op dat tijdstip) lopen we ver achter.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_221154778
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]
Code rood: blijf thuis en ga niet zonder reden de weg op.
NOS: we sturen onze verslaggevers het land in voor niet boeiende meningen van gemiddelde personen.
Gerri Eickhof genot!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221154783
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:39 schreef Felagund het volgende:

[..]
El Nino heeft hier weinig invloed.
Minder, maar bv de kans op een nat voorjaar is wel groter.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:43:37 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154796
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:39 schreef Felagund het volgende:

[..]
El Nino heeft hier weinig invloed.
Maar heeft wel invloed. Één van de dingen die ergens genoemd werd in een artikel dat ik erover las een paar weken geleden was een grotere kans op omega-blokkades over Europa. Drie keer raden wat de huidige pleurishitte veroorzaakt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221154801
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar heeft wel invloed. Één van de dingen die ergens genoemd werd in een artikel dat ik erover las een paar weken geleden was een grotere kans op omega-blokkades over Europa. Drie keer raden wat de huidige pleurishitte veroorzaakt.
El Nino heeft op deze situatie nog geen invloed las ik juist.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 12:44:43 #64
284411 crew  heywoodu
pi_221154803
BreezaMax-reclame op YouTube _O_

Bedacht door twee voormalig NASA-ingenieurs. Vandaag dan, want gisteren zag ik een andere en was het bedacht door iemand die jarenlang bij 'aircobedrijven' had gewerkt om airco's te ontwerpen.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 12:44:46 #65
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221154804
Keek ff twee minuten mee met dat liveblog op NOS

Werd er zo'n vrouw geinterviewd over vergroening in de stad, zegt ze wijzend naar een flat van 20 verdiepingen hoog: "Ja zet dan ook bomen voor deze flat voor extra schaduw en verkoeling"

Alright. De mensen vanaf verdieping 5 en hoger zullen je extreem dankbaar zijn miep! :D
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:45:00 #66
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221154806
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:40 schreef Felagund het volgende:

[..]
Gerri Eickhof genot!
Ze zijn nu bij een diepvries groothandel
En in Roermond op een camping
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:45:10 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154809
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:44 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
El Nino heeft op deze situatie nog geen invloed las ik juist.
Dat is nou het leuke van het weer: je weet het niet. Het enige wat wel vrij zeker is, is dat dit zonder klimaatverandering extreem onwaarschijnlijk was geweest.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221154811
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar heeft wel invloed. Één van de dingen die ergens genoemd werd in een artikel dat ik erover las een paar weken geleden was een grotere kans op omega-blokkades over Europa. Drie keer raden wat de huidige pleurishitte veroorzaakt.
Dat lijkt mij sterk dat dit een grote invloed heeft, maar als je dit artikel kan delen zou ik dit waarderen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221154812
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:45 schreef Momo het volgende:

[..]
Ze zijn nu bij een diepvries groothandel
En in Roermond op een camping
In Roermond is het ook warm!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:46:18 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154815
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:45 schreef Felagund het volgende:

[..]
Dat lijkt mij sterk dat dit een grote invloed heeft, maar als je dit artikel kan delen zou ik dit waarderen.
Geen grote invloed, maar wel een invloed. Daarnaast hoeft een omega-blokkade ook niet automatisch hitte des doods te betekenen.

Denk niet dat ik die nog ga kunnen terugvinden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 12:46:31 #71
284411 crew  heywoodu
pi_221154818
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:39 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
Het is nu 12:30 geweest en het KNMI stationskaartje heeft 35.6 als maximum. Ergens bij Zeeland.

Als je die 35.6 om 12:30 vergelijkt met 2019 (toen was het al 38/39 op dat tijdstip) lopen we ver achter.
Om 12.30 voerde Maastricht het destijds aan met 36,7 graden :)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:46:45 #72
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154819
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar heeft wel invloed. Één van de dingen die ergens genoemd werd in een artikel dat ik erover las een paar weken geleden was een grotere kans op omega-blokkades over Europa. Drie keer raden wat de huidige pleurishitte veroorzaakt.
El Niño kan de kans op bepaalde grootschalige circulatiepatronen beïnvloeden, maar of er boven Europa een blokkade ontstaat hangt af van veel andere factoren, zoals de straalstroom, de drukverdeling boven de Atlantische Oceaan en de dagelijkse atmosferische ontwikkeling.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221154824
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is nou het leuke van het weer: je weet het niet. Het enige wat wel vrij zeker is, is dat dit zonder klimaatverandering extreem onwaarschijnlijk was geweest.
Nja, volgens mij waren ze daar wel vrij stellig van overtuigd. El Nino is pas net opgestart in de Pacific. Daar konden wij nog géén effecten van hebben.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:48:30 #74
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221154829
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:44 schreef dick_laurent het volgende:
Keek ff twee minuten mee met dat liveblog op NOS

Werd er zo'n vrouw geinterviewd over vergroening in de stad, zegt ze wijzend naar een flat van 20 verdiepingen hoog: "Ja zet dan ook bomen voor deze flat voor extra schaduw en verkoeling"

Alright. De mensen vanaf verdieping 5 en hoger zullen je extreem dankbaar zijn miep! :D
Gewoon wat reuzensequoias ervoor zetten :7


*O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 12:49:20 #75
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154833
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Gewoon wat reuzensequoias ervoor zetten :7

[ link | afbeelding ]
*O*
Die ga ik sowieso nog in de tuin planten :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:49:31 #76
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221154836
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Om 12.30 voerde Maastricht het destijds aan met 36,7 graden :)
Dan klopt die grafiek van KNMI niet of lees ik 'm verkeerd?
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:49:54 #77
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221154839
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:47 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Nja, volgens mij waren ze daar wel vrij stellig van overtuigd. El Nino is pas net opgestart in de Pacific. Daar konden wij nog géén effecten van hebben.
Eind dit jaar pas en 2027.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 12:50:08 #78
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154841
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:44 schreef dick_laurent het volgende:
Keek ff twee minuten mee met dat liveblog op NOS

Werd er zo'n vrouw geinterviewd over vergroening in de stad, zegt ze wijzend naar een flat van 20 verdiepingen hoog: "Ja zet dan ook bomen voor deze flat voor extra schaduw en verkoeling"

Alright. De mensen vanaf verdieping 5 en hoger zullen je extreem dankbaar zijn miep! :D
Qua schaduw zal het niet veel helpen, maar qua omgevingskoeling zal het wel een hoop schelen als er nu alleen maar een betonvlakte om het gebouw heen ligt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:50:41 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154843
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:46 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
El Niño kan de kans op bepaalde grootschalige circulatiepatronen beïnvloeden, maar of er boven Europa een blokkade ontstaat hangt af van veel andere factoren, zoals de straalstroom, de drukverdeling boven de Atlantische Oceaan en de dagelijkse atmosferische ontwikkeling.
Straalstroom is de belangrijkste circulatie ter wereld. En die wordt heel erg beïnvloed over Amerika en de westelijke Atlantische Oceaan. Wat ie daarna verder nog doet is gewoon puur willekeurig, maar doen alsof het niets tot weinig uitmaakt hier is een beetje kort door de bocht. Het heeft amper invloed op lokale statistieken, en iets te veel mensen baseren hun hele opinie daarop.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:50:54 #80
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221154845
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Om 12.30 voerde Maastricht het destijds aan met 36,7 graden :)
Dit gaat hem niet meer worden denk ik ;( OF moet opeens snel gaan
pi_221154847
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Gewoon wat reuzensequoias ervoor zetten :7

[ link | afbeelding ]
*O*
Niet best als het flink gaat stormen :X
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:52:14 #82
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154851
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:47 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Nja, volgens mij waren ze daar wel vrij stellig van overtuigd. El Nino is pas net opgestart in de Pacific. Daar konden wij nog géén effecten van hebben.
Ondertussen is er in Amerika een matig orkaanseizoen dankzij El Nino. Soms heb ik echt het idee dat mensen maar wat lullen over dit onderwerp :')

Ik doe er graag aan mee, daar niet van.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 12:52:16 #83
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221154852
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Gewoon wat reuzensequoias ervoor zetten :7

[ link | afbeelding ]
*O*
Top idee!

> Een reuzensequoia (mammoetboom) bereikt zijn maximale hoogte van 50 tot 85 meter in ongeveer 500 tot 1.000 jaar

Mocht de mensheid het overleven tot die tijd, zal de 25e generatie na ons erg dankbaar zijn voor het planten van deze bomen. *)
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 12:52:36 #84
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154853
Wel leuk dat die wind draait, maar hij valt wel gelijk bijna helemaal stil -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221154855
Ik ben blij. Het is op dit moment nog steeds 30 binnen terwijl het buiten op het balkon 35 aangeeft. Zonnescherm doet zn werk
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:54:09 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154864
Eerste weerstation voorbij de 40.

Gevoelstemperstuur dan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:55:05 #87
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221154871
Hittegolf gaat ons overslaan. Uitstekend nieuws _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 12:55:27 #88
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154874
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:52 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Top idee!

> Een reuzensequoia (mammoetboom) bereikt zijn maximale hoogte van 50 tot 85 meter in ongeveer 500 tot 1.000 jaar

Mocht de mensheid het overleven tot die tijd, zal de 25e generatie na ons erg dankbaar zijn voor het planten van deze bomen. *)
De eerste jaren groeien die dingen kneiterhard in de hoogte (concurrentie om de meeste zon te krijgen), als ze daarna hoog genoeg zijn groeien ze vooral in de breedte en gaat de hoogte niet meer zo hard
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:55:35 #89
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154875
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ondertussen is er in Amerika een matig orkaanseizoen dankzij El Nino. Soms heb ik echt het idee dat mensen maar wat lullen over dit onderwerp :')

Ik doe er graag aan mee, daar niet van.
Voor de Atlantische orkanen klopt de basis wél: El Niño onderdrukt vaak Atlantische orkanen doordat er meer verticale windschering ontstaat; die kan buiencomplexen uit elkaar trekken voordat ze tropische stormen worden.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 12:56:14 #90
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154878
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:55 schreef Dven het volgende:
Hittegolf gaat ons overslaan. Uitstekend nieuws _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221154885
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:58:28 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154890
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:55 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
Voor de Atlantische orkanen klopt de basis wél: El Niño onderdrukt vaak Atlantische orkanen doordat er meer verticale windschering ontstaat; die kan buiencomplexen uit elkaar trekken voordat ze tropische stormen worden.
Ja, dat is logisch, de tegenstrijdigheid zit hem in het feit dat sommigen lullen dat het nog op gang moet komen terwijl anderen een matig orkaanseizoen verwachten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221154892
De belangrijkste tip blijft volgens Pereira Marghidan om ramen en deuren overdag dicht te houden. "In de nacht, wanneer het buiten kouder is, kun je alles opengooien en het goed laten ventileren.

Leuke grap @Nattekat
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:59:25 #94
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221154896
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig is er nog geen El Nino effect :P

Volgende zomer gaan we schroeien ;(

Zeiknat voorjaar incoming.
Dan ga ik wel naar egypte :P geen zin in wegspoel taferelen.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:59:46 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154898
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:
De belangrijkste tip blijft volgens Pereira Marghidan om ramen en deuren overdag dicht te houden. "In de nacht, wanneer het buiten kouder is, kun je alles opengooien en het goed laten ventileren.

Leuke grap @:nattekat
Voor de mensen zonder airco die binnen in 30 graden zitten vast de oplossing :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:01:16 #96
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154906
Ik heb ook buren die klagen dat het zo warm is in huis, maar die dan de hele dag alle ramen en deuren open hebben staan :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:01:24 #97
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154908
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:59 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Dan ga ik wel naar egypte :P geen zin in wegspoel taferelen.
Ben ik geweest, was er toen zo heet dat ik de vellen van mijn schouders kon trekken.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 13:02:22 #98
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221154917
Het begint hier heerlijk te waaien, bijna aangenaam :D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221154918
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Kan wel kloppen. Ik zweet vandaag veel minder dan gister. Hier is de LV binnen op 48. Gister gaf het 59 aan
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:02:36 #100
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221154921
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:02 schreef R-woud93 het volgende:
Het begint hier heerlijk te waaien, bijna aangenaam :D
Waar is hier?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:04:05 #101
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221154934
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:11 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik heb heel veel zin om La Rose de Manincor te proberen, die schijnt erg goed te zijn. Nadeel is dat die van 2025 is en toen ik hem in februari bij Manincor kocht, was 'ie volgens mij twee dagen daarvoor toevallig de fles in gegaan, dat is misschien nog wel heel erg jong. Misschien voor volgend jaar.

Maar goed, 8 van de 9 plaatsen in mijn bescheiden wijnrekje (de rest staat in de kast) worden ingenomen door rosé, dus ik heb nog genoeg keuze :P
Nice, die ken ik nog niet. Mooie kleur ook. Veel rosé's zijn zo bleekjes tegenwoordig.

Ik hou hem in de het achterhoofd. Santé!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:04:11 #103
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221154936
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:20 schreef cinderloom het volgende:
Als ik naar de knmi pluim kijk zie ik vandaag over exact twee weken weer een rood bolletje staan.
Gaan we daar weer pieken? Of is dat gewoon nog te ver weg / onzeker?
Whut! Ok dus koelen wat je koelen kunt de komende tijd als het allemaal weer voorbij is *G*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221154938
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Straalstroom is de belangrijkste circulatie ter wereld. En die wordt heel erg beïnvloed over Amerika en de westelijke Atlantische Oceaan. Wat ie daarna verder nog doet is gewoon puur willekeurig, maar doen alsof het niets tot weinig uitmaakt hier is een beetje kort door de bocht. Het heeft amper invloed op lokale statistieken, en iets te veel mensen baseren hun hele opinie daarop.
Ik zou niet zeggen dat wat die daarna puur willekeurig is, wel een stuk meer variabel. Effect onderzoeken op de straalstroom van El Nino of klimaatverandering is daardoor lastig, weet ik ook uit eigen ervaring.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 13:06:06 #105
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221154947
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:02 schreef Momo het volgende:

[..]
Waar is hier?
Assen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:07:10 #106
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221154959
quote:
Ik moest bijna huul'n bij 11.30 uur:

quote:
11.30 uur - Slappe planten
Planten die smeken om water, gebarsten grond en verdord gras: niet alleen wij mensen hebben het zwaar met deze hitte.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:07:21 #107
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154962
Maar ik dacht dat de hitte vandaag meer richting het oosten van het land zou gaan? Hoezo is het hier in het zuidwesten dan alweer het warmst -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 13:08:50 #108
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154966
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:04 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik zou niet zeggen dat wat die daarna puur willekeurig is, wel een stuk meer variabel. Effect onderzoeken op de straalstroom van El Nino of klimaatverandering is daardoor lastig, weet ik ook uit eigen ervaring.
Ik denk dat er in principe best onderzoek kan worden naar gedaan naar bepaalde parameters, zoals mate van meandering, kracht en hoogte (N/Z) verder richting het oosten. Maar ja, daar heb je best veel data voor nodig dat er gewoon niet is. Wat is jouw ervaring eigenlijk, ben wel benieuwd nu.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:09:01 #109
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154969
quote:
Speciaalbierfestival in de Beekse Bergen gaat door
Speciaalbierfestival Brew@theZoo start vrijdagavond en gaat ondanks code rood gewoon door. Dat bevestigt een woordvoerder van Libéma, de eigenaar van Safaripark Beekse Bergen. Tijdens het festival kunnen bezoekers verschillende speciaalbieren proberen en ook op safari tussen de dieren van het park.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 13:09:08 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154971
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:07 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik dacht dat de hitte vandaag meer richting het oosten van het land zou gaan? Hoezo is het hier in het zuidwesten dan alweer het warmst -O-
Pakketje is retour gegaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:09:17 #111
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221154972
quote:
83s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:01 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb ook buren die klagen dat het zo warm is in huis, maar die dan de hele dag alle ramen en deuren open hebben staan :')
Mijn buurvrouw is er zo 1..alles open gehad tot gister en zie vandaag voor het eerst dat alles dicht is..werd toch een beetje te heet gok ik :P _O-
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:09:53 #112
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154974
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Pakketje is retour gegaan.
Zeker met GLS verstuurd :r
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221154987
Smeltend asfalt genot

https://www.instagram.com/baba_moto1/p/DaAT3dHs0lo

En waarom werkt Insta embed hier niet? }:|
pi_221154989
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:52 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Top idee!

> Een reuzensequoia (mammoetboom) bereikt zijn maximale hoogte van 50 tot 85 meter in ongeveer 500 tot 1.000 jaar

Mocht de mensheid het overleven tot die tijd, zal de 25e generatie na ons erg dankbaar zijn voor het planten van deze bomen. *)
Ben ooit in het Sequoia park geweest, sta je daar ineens naast een boom van bijna 4000 jaar oud... als je daarover in mensenlevens nadenkt is dat best absurd :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 13:13:48 #115
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155002
quote:
83s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:01 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb ook buren die klagen dat het zo warm is in huis, maar die dan de hele dag alle ramen en deuren open hebben staan :')
Bij mij in het gebouw zijn er ook wel een aantal :')

Maar op zich geloof ik wel dat het daar ook goed heet is, want die temperatuur bij mij binnen vliegt keihard de lucht in in het eerste uur dat de airco uit staat en ook de binnenhal is totaal niet te harden. En dan heeft één van mijn buren ook nog een airco in z'n aan mijn woonkamer grenzende slaapkamer aanstaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221155016
ben eens benieuwd als ik straks van werk in de auto stap wat de thermometer aangeeft... woensdag reed ik al weg met 45 graden :P
pi_221155027
Net een hete douche genomen. Ik voel me nu echt fris. Lifehack
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:22:29 #118
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221155057
quote:
High Temperature
37.8°C at 13:18
Dew Point
24.5°C at 13:18
Ja ho maar hoor, ga even lekker naar de Achterhoek met je hitte ofzo
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221155059
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik denk dat er in principe best onderzoek kan worden naar gedaan naar bepaalde parameters, zoals mate van meandering, kracht en hoogte (N/Z) verder richting het oosten. Maar ja, daar heb je best veel data voor nodig dat er gewoon niet is. Wat is jouw ervaring eigenlijk, ben wel benieuwd nu.
De data is niet het probleem, er is veel historische data en die is vanaf 1979 vrij betrouwbaar. De meandering is juist erg lastig om goed te bepalen, zie bijvoorbeeld:

https://agupubs.onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1029/2023GL105132

en

https://agupubs.onlinelib(...)10.1029/2024JD042631 (hoe meandering naar temperatuursextremen gelinkt kan worden, wat nog een ander verhaal is).

Hier heb ik zelf ook (mede) onderzoek naar gedaan, deel het liever niet hier direct vanwege privacy, maar mocht je hier geïnteresseerd in zijn, stuur een pb.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 13:22:48 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155060
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:18 schreef Maver24 het volgende:
Net een hete douche genomen. Ik voel me nu echt fris. Lifehack
Geniet er maar van de komende 15 minuten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:23:43 #121
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221155080
Horst en Ell en Eindhoven 36+ nu :D
pi_221155092
Woensdrecht kan het geweld van zuid-oost nu niet meer bijbenen.
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:25:31 #123
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221155100
37 nu hier :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221155101
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Geniet er maar van de komende 15 minuten.
Gaan we gewoon weer terug 😅😅
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:25:58 #125
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221155111
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]

  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:27:45 #126
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221155125
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:25 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja het volk van Defqon en andere afgelaste festivals moeten ergens heen toch :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 13:30:55 #127
284411 crew  heywoodu
pi_221155156
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:18 schreef Maver24 het volgende:
Net een hete douche genomen. Ik voel me nu echt fris. Lifehack
En dan in de blote aars door het huis paraderen of wat? Na zo'n douche op zo'n dag je kleren weer aantrekken voelt net zo ranzig als je kleren aantrekken als je naar het zwembad geweest bent maar niet helemaal goed hebt afgedroogd :r
pi_221155169
Almere telt pas 36,4 ... wordt niks meer vandaag ...
pi_221155185
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:11 schreef Abdus18 het volgende:

[..]
Ben ooit in het Sequoia park geweest, sta je daar ineens naast een boom van bijna 4000 jaar oud... als je daarover in mensenlevens nadenkt is dat best absurd :D
Ik ook, ik vond dat nog mooier dan Yosemite :)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:34:35 #130
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221155189
twitter
pi_221155193
Hier is het buiten heel onprettig. De temperatuur is nog best te doen maar het is ontzettend benauwd.
(Twente)
pi_221155201
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:34 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ahum je mist Twente, gare bui :(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:36:11 #133
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221155205
twitter
pi_221155218
Bekijk deze YouTube-video

Bert en Ernie _O_
Dit lied _O_

O.T. 38 graden in Gilze-Rijen, gevoelstemperatuur 48
Net lakens op maat gemaakt om voor mijn ramen te hangen
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:38:15 #135
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221155219
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:34 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik ook, ik vond dat nog mooier dan Yosemite :)
Over een paar maanden ga ik er weer heen *G* Laatste keer dat ik in Sequoia NP was lag er sneeuw, dat maakte die bomen op de een of andere manier nog grootser O+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:39:26 #136
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221155239
Het begint hier aardig dicht te trekken met bewolking, temperatuur blijft alleen nog wel stijgen :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221155282
Zon is verdwenen achter de wolken hier
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 13:43:54 #138
284411 crew  heywoodu
pi_221155334
Eindelijk een nieuwe koploper :P

pi_221155401
Oké dan, 36,8 in Gilze-Rijen
In mijn tuin is het wel heter dan op de vliegbasis
pi_221155408
Nog een kleine warmtestoot en we pakken de 39 hier :P
pi_221155425
37.2 in Limburg nu (op twee plekken).
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:50:42 #142
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221155463
Ell nu 37.2 graden *O* En nu maar hopen dat die kutboer niet gaat sproeien :')
pi_221155487
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:50 schreef Starhopper het volgende:
Ell nu 37.2 graden *O* En nu maar hopen dat die kutboer niet gaat sproeien :')
Heeft ie dit jaar nog niet gedaan volgens mij :P
Misschien kan hij z'n tractor met kar even nabij plaatsen om de temperatuur wat te boosten :+
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:53:35 #144
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221155512
Pittige 10 cm temperaturen
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:55:00 #145
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221155521
Ben helemaal klaar met deze smerige tyfushitte.

Zo. Dat is gezegd.
Huilen dan.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:56:18 #146
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221155529
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:52 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Heeft ie dit jaar nog niet gedaan volgens mij :P
Misschien kan hij z'n tractor met kar even nabij plaatsen om de temperatuur wat te boosten :+
JAAAA!!!!!!!! Heet metaal in de buurt van sensor *O* *O*
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:58:10 #147
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221155548
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:53 schreef Momo het volgende:
Pittige 10 cm temperaturen
[ afbeelding ]
Niet op de grond gaan liggen dus :!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:59:09 #148
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221155557
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:50 schreef Starhopper het volgende:
Ell nu 37.2 graden *O* En nu maar hopen dat die kutboer niet gaat sproeien :')
Godverdomme ik had mijn mond moeten houden :')
Ell lichte motregen 36.5
pi_221155568
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Godverdomme ik had mijn mond moeten houden :')
Ell lichte motregen 36.5
_O-
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:00:57 #150
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221155571
twitter


Krijg je dan niet een hogere luchtvochtigheid vooral?
pi_221155573
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Droge lucht maakt het wel beter te harden.

Woensdag was het 34 graden met hoge luchtvochtigheid en dat was niet okee. :'(
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_221155575
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:55 schreef Isdatzo het volgende:
Ben helemaal klaar met deze smerige tyfushitte.

Zo. Dat is gezegd.
Heerlijk weer joh!

@GarlandBriggs heeft juist deze dag uitgekozen om nieuw dakleer erop te branden en het terras opnieuw aan te leggen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:02:51 #153
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155581
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Godverdomme ik had mijn mond moeten houden :')
Ell lichte motregen 36.5
Klefheid, schroei hitte gevoel incoming :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221155583
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Godverdomme ik had mijn mond moeten houden :')
Ell lichte motregen 36.5
_O-

Op deze manier is het KNMI er snel klaar mee en verplaatst het uit Ell. _O-
pi_221155588
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:01 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Heerlijk weer joh!

@:GarlandBriggs heeft juist deze dag uitgekozen om nieuw dakleer erop te branden en het terras opnieuw aan te leggen.
Bespaart je toch een gasfles, geen brander nodig :D
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:05:26 #156
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221155601

37°C

De temperatuur kan de komende 3 a 4 uur nog doorstijgen en om de 40°C te halen moet het tempo van ±1.5°C per uur niet te hard zakken (en ook geen buien ontstaan).
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:07:08 #157
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155610
Mijn wasgoed is wel lekker snel droog *G* 3 wassen geregeld binnen 2 uur alles droog ongeveer 40 min droogtijd per was :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221155627
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:07 schreef MissHobje het volgende:
Mijn wasgoed is wel lekker snel droog *G* 3 wassen geregeld binnen 2 uur alles droog ongeveer 40 min droogtijd per was :o
Is het niet dan heel hard?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:09:44 #159
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221155631
38 :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:10:37 #160
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155638
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:09 schreef Drass het volgende:

[..]
Is het niet dan heel hard?
Nee totaal niet :D
In Egypte ervaar ik dat soms wel ;)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:11:09 #161
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221155645
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:05 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
37°C

De temperatuur kan de komende 3 a 4 uur nog doorstijgen en om de 40°C te halen moet het tempo van ±1.5°C per uur niet te hard zakken (en ook geen buien ontstaan).
Station Lauwersoog heeft er al geen zin meer in :+
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 14:11:11 #162
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221155646
quote:
Hoek van Holland 36.7
Ook wel bijzonder aan de normaal zo 'koele' kust
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221155654
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ook wel bijzonder aan de normaal zo 'koele' kust
in Den Haag was het 37 graden, maar de wind komt nu van zee.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:12:35 #164
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221155656
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:01 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Heerlijk weer joh!

@:GarlandBriggs heeft juist deze dag uitgekozen om nieuw dakleer erop te branden en het terras opnieuw aan te leggen.
Ik zit binnen! :o

Ik ben de was wel buiten aan het doen en wacht op de volgende batch. Ga zo weer naar buiten want moet ff naar de winkel.

Vanavond ga ik een kuub hout verwerken voor de haard...het is fris!
pi_221155659
Globale (zonne)straling 773 Watt/m2

Buurnnnnnnnnnnnnnnnnnn
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:13:52 #166
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221155666
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:12 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ik zit binnen! :o

Ik ben de was wel buiten aan het doen en wacht op de volgende batch. Ga zo weer naar buiten want moet ff naar de winkel.

Vanavond ga ik een kuub hout verwerken voor de haard...het is fris!
Ik moet ook nog naar de winkel pffff ik zie er echt tegen op om er even uit te gaan.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:14:08 #167
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155669
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ook wel bijzonder aan de normaal zo 'koele' kust
Ja bloedheet, wilde vandaag naar het strand maar ben blij dat ik niet gegaan ben. Kan me die 40 graden dag nog herrineren. Ik schroeide weg op het strand en ben na 40 min ofzo,waarvan 30 in het water, weer naar huis gegaan en extra lang in de auto gezeten met airco :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:14:46 #168
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_221155676
Ik had ooit bij de Action van die grote (ongeveer A4-formaat) koelblokken voor in de koelbox gekocht. Ik heb er een in een handdoek gewikkeld onder de kat geschoven. Die ging er eerst heel charmant uitgestrekt op zijn rug op liggen, en ligt nu al drie uur op dezelfde plek, terwijl hij eerst om het kwartier ergens anders ging liggen op zoek naar het koelste plekje.
Binnen is het nu 28 graden, buiten ondraaglijk. (Doetinchem).
Zouden er al mensen ondanks het verbod in de Oude IJssel gesprongen zijn?
pi_221155702
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:12 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ik zit binnen! :o

Ik ben de was wel buiten aan het doen en wacht op de volgende batch. Ga zo weer naar buiten want moet ff naar de winkel.

Vanavond ga ik een kuub hout verwerken voor de haard...het is fris!
Ik had net al het kacheltje aangestoken. Zo met ~39 graden hier voelt het wel koud aan. Onder de 40 zou niet mogen in de zomer :N
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:16:29 #170
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155704
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:12 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
in Den Haag was het 37 graden, maar de wind komt nu van zee.
Het waait soweiso wel fijn vandaag, dat is enigzins nog een lichtpuntje. Hoop oprecht vanavond ook want als die wegvalt is het helemaal kak.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 14:16:32 #171
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221155705
Allemaal boven de 30 *G*

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:16:41 #172
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221155709
Fietsen is prima te doen maar zodra je dan afstapt en ergens binnenloopt breekt het zweet uit :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:17:13 #173
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155718
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik had ooit bij de Action van die grote (ongeveer A4-formaat) koelblokken voor in de koelbox gekocht. Ik heb er een in een handdoek gewikkeld onder de kat geschoven. Die ging er eerst heel charmant uitgestrekt op zijn rug op liggen, en ligt nu al drie uur op dezelfde plek, terwijl hij eerst om het kwartier ergens anders ging liggen op zoek naar het koelste plekje.
Binnen is het nu 28 graden, buiten ondraaglijk. (Doetinchem).
Zouden er al mensen ondanks het verbod in de Oude IJssel gesprongen zijn?
Wat fijn voor je kat O+ die waardeert het wel.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:17:49 #174
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221155722
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:14 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ja bloedheet, wilde vandaag naar het strand maar ben blij dat ik niet gegaan ben. Kan me die 40 graden dag nog herrineren. Ik schroeide weg op het strand en ben na 40 min ofzo,waarvan 30 in het water, weer naar huis gegaan en extra lang in de auto gezeten met airco :D
Ik zei nog dat ik dit weekend even weg wou...wat ben ik blij dat alles zo duur is, dat ik het niet heb gedaan.
Dit was echt niet grappig meer geweest.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:17:55 #175
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155725
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Fietsen is prima te doen maar zodra je dan afstapt en ergens binnenloopt breekt het zweet uit :D
Ik ga zo richting sportschool :D kaboem
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:19:01 #176
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155729
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:17 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Ik zei nog dat ik dit weekend even weg wou...wat ben ik blij dat alles zo duur is, dat ik het niet heb gedaan.
Dit was echt niet grappig meer geweest.
Ja ook dat idd. Beter ff iets koeler moment pakken dan kun je echt genieten.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221155733
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:13 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Ik moet ook nog naar de winkel pffff ik zie er echt tegen op om er even uit te gaan.
You can do it *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:20:57 #178
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221155749
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:17 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ik ga zo richting sportschool :D kaboem
Net geweest. Kleedkamer was niet te harden. Alsof je in een sauna zat.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:23:18 #179
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155770
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Net geweest. Kleedkamer was niet te harden. Alsof je in een sauna zat.
Hahah ja die ervaring had ik gisteravond ook, ff douchen daar ( douche altijd daar)..die sla ik ff over vandaag, lekker maar thuis doen :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221155775
Wat is het belachelijk warm zeg, was net even buiten. Ik doe voor de rest helemaal geen fuck meer.

Binnen nu 24,5 wat nog te doen is, maar de dag is nog niet voorbij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:24:45 #181
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221155781
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:17 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ik ga zo richting sportschool :D kaboem
Whoop whoop! Lekker deadliften...dan ben je straks een deftige MissHob! :P

@Geschiedkundige: zometeen lekker de moestuin in. In je onderbroek en een fles Port in de veldfles! Ijsblokje mag vandaag...
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:25:54 #182
284411 crew  heywoodu
pi_221155786
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Net geweest. Kleedkamer was niet te harden. Alsof je in een sauna zat.
Blij dat ik hier thuis kan sporten _O-

Gisteren en eergisteren rustig aan gedaan, maar na afloop wel meer dan een uur gewacht voor ik ging douchen, want als je te vroeg gaat douchen na het sporten heeft het geen enkele zin :P
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:27:23 #183
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221155799
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:19 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ja ook dat idd. Beter ff iets koeler moment pakken dan kun je echt genieten.
We gaan het nog wel even zien, eerst maar kijken wat de dames graag willen, ze gaan monenteel voor alles O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
You can do it *O*
Ja ik kan het ook, maar toch mis ik nu wel de auto zeg :o
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:27:26 #184
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221155800
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:16 schreef LTVDK het volgende:
Allemaal boven de 30 *G*

[ afbeelding ]
Heet... nu vooral in Eindhoven.

14:10 - 37.6°C (+1.3)
13:10 - 36.3°C (+1.3)
12:10 - 35.0°C (+1.5)
11:10 - 33.5°C (+2.1)
10:10 - 31.4°C (+2.3)
09:10 - 29.1°C
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:27:38 #185
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221155802
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:17 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ik ga zo richting sportschool :D kaboem
Naar de sportschool gaan is al topsport met deze temperaturen :')
pi_221155805
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Blij dat ik hier thuis kan sporten _O-

Gisteren en eergisteren rustig aan gedaan, maar na afloop wel meer dan een uur gewacht voor ik ging douchen, want als je te vroeg gaat douchen na het sporten heeft het geen enkele zin :P
Ik heb net even gedoucht maar vind het toch totaal niet fijn. Ik heb het nu namelijk veel warmer en het voelt alsof m'n huid niet echt kan ademen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 14:31:15 #187
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221155838
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:12 schreef C64 het volgende:
Globale (zonne)straling 773 Watt/m2

Buurnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Netjes netjes.

Hier in de omgeving is net een piek van 1055 W/m² gemeten.

pi_221155840
Toch nog 35 graden in West-Friesland, waar het bij het IJsselmeer en Markermeer normaal toch een verkoelend effect heeft. Maar huis is wel redelijk koel.

Ik ben benieuwd hoe warm het nu in mijn appartement in Hilversum zal zijn, zeker nu alleen de gordijnen de zon tegen moeten houden. Ik gok minimaal 34.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:32:40 #189
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221155846
In Limburg, Noord-Brabant, Gelderland en Overijssel geldt ook morgen nog code rood. Dat heeft het KNMI zojuist bekendgemaakt.

Tot morgenavond 21hr.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:33:21 #190
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155853
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:23 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is het belachelijk warm zeg, was net even buiten. Ik doe voor de rest helemaal geen fuck meer.

Binnen nu 24,5 wat nog te doen is, maar de dag is nog niet voorbij.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:24 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Whoop whoop! Lekker deadliften...dan ben je straks een deftige MissHob! :P

@:geschiedkundige: zometeen lekker de moestuin in. In je onderbroek en een fles Port in de veldfles! Ijsblokje mag vandaag...
Hahah ja dat zit wel goed :P train 5x per week :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:33:24 #191
284411 crew  heywoodu
pi_221155854
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:27 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Naar de sportschool gaan is al topsport met deze temperaturen :')
Gewoon even een warmtetraining eruit pompen. Een situatieschets van hoe mijn vriendin vorig jaar op 2 juli (33-34 graden) klaar was om een uur om de hometrainer te gaan fietsen....in de nog beduidend warmere garage. Met dus meerdere lagen kleding nog onder wat inderdaad een regenpak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 14:34:29 #192
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221155864
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gewoon even een warmtetraining eruit pompen. Een situatieschets van hoe mijn vriendin vorig jaar op 2 juli (33-34 graden) klaar was om een uur om de hometrainer te gaan fietsen....in de nog beduidend warmere garage. Met dus meerdere lagen kleding nog onder wat inderdaad een regenpak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jesus..... dat kan toch niet goed zijn voor je hart? :o
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:34:57 #193
284411 crew  heywoodu
pi_221155870
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik heb net even gedoucht maar vind het toch totaal niet fijn. Ik heb het nu namelijk veel warmer en het voelt alsof m'n huid niet echt kan ademen.
Ja, ik vond het ook niet echt lekker. Na het sporten een hele tijd gewoon rustig gezeten, beetje de ventilator er af en toe op en pas na een uur of anderhalf gaan douchen, en daarna was het nog steeds een tijdje strijden voor ik me in de wind van de ventilator weer een beetje normaal begon te voelen :P

Maar ja, ik wil heel graag van grofweg 93 naar 75-80kg, dus toch goed om wel even een half uurtje iets te doen als volle bak knallen er niet in zit :@
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 14:35:07 #194
362868 crew  Slobeend
of all places
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:35:16 #195
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155875
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gewoon even een warmtetraining eruit pompen. Een situatieschets van hoe mijn vriendin vorig jaar op 2 juli (33-34 graden) klaar was om een uur om de hometrainer te gaan fietsen....in de nog beduidend warmere garage. Met dus meerdere lagen kleding nog onder wat inderdaad een regenpak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow fanatiek ja _O_
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221155884
In Zeeland wordt het nu "koeler". Is dat een teken?
pi_221155885
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gewoon even een warmtetraining eruit pompen. Een situatieschets van hoe mijn vriendin vorig jaar op 2 juli (33-34 graden) klaar was om een uur om de hometrainer te gaan fietsen....in de nog beduidend warmere garage. Met dus meerdere lagen kleding nog onder wat inderdaad een regenpak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet eens grappig of stoer.
Spoort niet.
pi_221155889
Ook zaterdag geldt code rood in Limburg, Brabant, Gelderland en Overijssel.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:37:13 #199
284411 crew  heywoodu
pi_221155891
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:34 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Jesus..... dat kan toch niet goed zijn voor je hart? :o
Volgens een uitgebreide MRI en onderzoeken was alles in orde :P

Ik ben wel elke 10 minuten even gaan kijken of het nog goed ging ja. Overigens is het natuurlijk niet de bedoeling dat je dan volle bak gaat stampen :+

Maar ik denk wel dat je dit moet laten aan mensen die gedurende jaren trainen een bepaalde basis hebben gelegd ja. Uiteraard zelf ook geprobeerd (want weten hoe het voelt), het is niet bepaald comfortabel :X

Ach, het doel, de Spelen, was gehaald mede door dit soort trainingen, nu is dat gelukkig niet meer aan de orde :D
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:38:11 #200
284411 crew  heywoodu
pi_221155896
Hier en daar toch wat meer stations waar het wat omlaag gaat :o
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:38:43 #201
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221155901
Geen records.....

  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:39:48 #202
284411 crew  heywoodu
pi_221155909
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
Geen records.....

[ afbeelding ]
Niet aan het hardlopen/flaneren vandaag? :o
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 14:40:00 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155911
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:36 schreef C64 het volgende:
Ook zaterdag geldt code rood in Limburg, Brabant, Gelderland en Overijssel.
Ohw, dan ga ik morgen in Utrecht wel overleven.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221155912
Nu ik van 140kg naar 114kg ben gegaan kan ik wel beter tegen de warmte. Er moet nog 15kg af. Komt helemaal goed. Ben ook wel lang met 1.88m
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 14:40:18 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155915
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
Geen records.....

[ afbeelding ]
Dus we hebben voor niets geleden?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221155918
All-time juni-record uit 1947 staat op 37,9. Dat moet er toch wel aan gaan vandaag. Is een schrale troost, maar beter dan niks.
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
pi_221155924
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
Geen records.....

[ afbeelding ]
Op de nos bij de speciale niewsuitzending vertelde de weervrouw dat het niet gaat gebeuren
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:42:20 #208
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155925
Hitte index De Bilt hoogste ooit gemeten 39,2 *G* (gevoelstemperatuur) dus toch een record :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:44:49 #209
284411 crew  heywoodu
pi_221155939
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:40 schreef Maver24 het volgende:
Nu ik van 140kg naar 114kg ben gegaan kan ik wel beter tegen de warmte. Er moet nog 15kg af. Komt helemaal goed. Ben ook wel lang met 1.88m
Dit is ook wel één van de voornaamste redenen dat ik nu hard bezig ben om gewicht kwijt te raken :P

Het zal geen godswonder zijn, want het is nou ook eenmaal wat het is, maar van 90+ naar onder de 80 zal allicht een heel klein beetje helpen en alle beetjes zijn fijn. Buiten dat het natuurlijk gewoon algehele gezondheidsvoordelen heeft :+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 14:45:08 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155942
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:40 schreef Llotyhy het volgende:
All-time juni-record uit 1947 staat op 37,9. Dat moet er toch wel aan gaan vandaag. Is een schrale troost, maar beter dan niks.
Het oude all-time record _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 14:45:34 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155943
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:42 schreef MissHobje het volgende:
Hitte index De Bilt hoogste ooit gemeten 39,2 *G* (gevoelstemperatuur) dus toch een record :P
Niet goed genoeg.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:46:34 #212
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221155950
Wijk aan Zee is met 37,4°C opvallend warm t.o.v. de omliggende stations.

Hoek van Holland ook wel in mindere mate met 36,6°C.

Duineffect?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:47:18 #213
284411 crew  heywoodu
pi_221155955
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:40 schreef Llotyhy het volgende:
All-time juni-record uit 1947 staat op 37,9.
Fake news!
pi_221155958
38 on the board!
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
pi_221155959
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:42 schreef MissHobje het volgende:
Hitte index De Bilt hoogste ooit gemeten 39,2 *G* (gevoelstemperatuur) dus toch een record :P
In De Bilt is de hitte-index, oftewel de gevoelstemperatuur, zojuist gestegen naar 39,2 graden. Daarmee is de hitte-index daar nog nooit zo hoog geweest. Het vorige record bedroeg 38,0 graden en werd gemeten op 25 juli 2019.

Meer dan een graad er bij ook echt.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:48:01 #216
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221155965
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:46 schreef DemonRage het volgende:
Wijk aan Zee is met 37,4°C opvallend warm t.o.v. de omliggende stations.
Zandgrond/duinen ^O^
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:48:24 #217
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221155969
Horst 38 graadjes!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:48:37 #218
284411 crew  heywoodu
pi_221155971
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:47 schreef C64 het volgende:

[..]
In De Bilt is de hitte-index, oftewel de gevoelstemperatuur, zojuist gestegen naar 39,2 graden. Daarmee is de hitte-index daar nog nooit zo hoog geweest. Het vorige record bedroeg 38,0 graden en werd gemeten op 25 juli 2019.

Meer dan een graad er bij ook echt.
40,4 inmiddels volgens Weerplaza
pi_221155982
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit is ook wel één van de voornaamste redenen dat ik nu hard bezig ben om gewicht kwijt te raken :P

Het zal geen godswonder zijn, want het is nou ook eenmaal wat het is, maar van 90+ naar onder de 80 zal allicht een heel klein beetje helpen en alle beetjes zijn fijn. Buiten dat het natuurlijk gewoon algehele gezondheidsvoordelen heeft :+
Ik merk dat ik nu nog steeds gigantisch zweet in de zon bij lopen bijvoorbeeld. Dat wil ik graag minder hebben. Ik loop en fiets elke dag uitgezonderd de laatste paar dagen, conditie is wel aardig nu
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:50:03 #220
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221155985
Wolken-/Buienvorming gaat roet in het eten gooien in het zuid-oosten van het land. -O- -O-

Dus geen records.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:51:18 #221
284411 crew  heywoodu
pi_221155993
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:49 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Ik merk dat ik nu nog steeds gigantisch zweet in de zon bij lopen bijvoorbeeld. Dat wil ik graag minder hebben. Ik loop en fiets elke dag uitgezonderd de laatste paar dagen, conditie is wel aardig nu
Lekker bezig ^O^
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:51:51 #222
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221155995
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:50 schreef DemonRage het volgende:
Wolken-/Buienvorming gaat roet in het eten gooien in het zuid-oosten van het land. -O- -O-

Dus geen records.
Niet erg.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 14:52:02 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155997
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:49 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Ik merk dat ik nu nog steeds gigantisch zweet in de zon bij lopen bijvoorbeeld. Dat wil ik graag minder hebben. Ik loop en fiets elke dag uitgezonderd de laatste paar dagen, conditie is wel aardig nu
Ik zweet ook veel en ik heb absoluut geen overgewicht :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:54:27 #224
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221156011
Zondag wordt het 29 graden.
Dat is op zich al erg warm, maar tegelijkertijd 9 graden 'koeler' dan het nu is.

Bizar.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221156013
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zweet ook veel en ik heb absoluut geen overgewicht :P
Mijn vriendin heeft dat dus totaal niet. Daar ben ik wel jaloers op. Nooit geen bezweet hoofd. Wel rug
pi_221156016
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:54 schreef StateOfMind het volgende:
Zondag wordt het 29 graden.
Dat is op zich al erg warm, maar tegelijkertijd 9 graden 'koeler' dan het nu is.

Bizar.
Ik vond vannacht 26 graden al best fris aanvoelen. Gekke toestand
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:00:02 #227
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221156040
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:50 schreef DemonRage het volgende:
Wolken-/Buienvorming gaat roet in het eten gooien in het zuid-oosten van het land. -O- -O-

Dus geen records.
Hoezo roet in het eten gooien? Maat waar heb je het over... alsof het nog niet warm zat is :') .

Ik zou willen dat wolken me hier zouden beschermen voor de hoogenergetische straling van die duivelse plasmabol.
Huilen dan.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:00:07 #228
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221156041
Auto naar Deutschland was heerlijk koel en de supermarkten ook :)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221156044
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gewoon even een warmtetraining eruit pompen. Een situatieschets van hoe mijn vriendin vorig jaar op 2 juli (33-34 graden) klaar was om een uur om de hometrainer te gaan fietsen....in de nog beduidend warmere garage. Met dus meerdere lagen kleding nog onder wat inderdaad een regenpak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een lekker tuintje waar het goed schroeit ja :'(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:00:35 #230
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_221156047
Luchtvochtigheid rond de 30 hier,... prima
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_221156048
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoezo roet in het eten gooien? Maat waar heb je het over... alsof het nog niet warm zat is :') .

Ik zou willen dat wolken me hier zouden beschermen voor de hoogenergetische straling van die duivelse plasmabol.
Sommige hier willen wel heel graag records. Apart vind ik dat.
pi_221156051
twitter
pi_221156055
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:56 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Ik vond vannacht 26 graden al best fris aanvoelen. Gekke toestand
Je lichaam raakt eraan gewend. Ik ben in 2010 4 weken naar Spanje geweest, waaronder een kleine 2 weken in de buurt van Granada. Daar was het elke dag boven de 40 graden. Terug in Nederland voelde 28 graden aan als een graad of 20.
pi_221156062
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:49 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Ik merk dat ik nu nog steeds gigantisch zweet in de zon bij lopen bijvoorbeeld. Dat wil ik graag minder hebben. Ik loop en fiets elke dag uitgezonderd de laatste paar dagen, conditie is wel aardig nu
Als ik met dit weer een minuut buiten sta zijn mijn rug en oksels al een waterval. Maar ik zweet ook al als het buiten 15 graden is, dus dat is hoe het is. Dat heet hyperhidrose dacht ik. Maar niet zo erg dat ik altijd een fris shirt mee moet nemen overal naartoe, behalve dan bij dit weer. En donkere kleuren helpen de zweetplekken te verbloemen.

Het is beter dan helemaal niet zweten in ieder geval.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:03:05 #235
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221156065
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:33 schreef MissHobje het volgende:

[..]
[..]
Hahah ja dat zit wel goed :P train 5x per week :o
Respect hoor...ik zou ook wat fitter willen worden, maar ik ben muzikant en die zijn daar gewoon niet goed in :P
pi_221156068
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:01 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Je lichaam raakt eraan gewend. Ik ben in 2010 4 weken naar Spanje geweest, waaronder een kleine 2 weken in de buurt van Granada. Daar was het elke dag boven de 40 graden. Terug in Nederland voelde 28 graden aan als een graad of 20.
De moeilijkste dagen merk ik zelf altijd zijn de eerste paar. Wij gaan hier ook vaak van helemaal niks naar snikheet in rap tempo. Ben dan echt veel aan het hijgen. Dat wordt later minder
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:03:28 #237
284411 crew  heywoodu
pi_221156070
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:55 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Mijn vriendin heeft dat dus totaal niet. Daar ben ik wel jaloers op. Nooit geen bezweet hoofd. Wel rug
Waar ik ook jaloers op ben is op de mensen die dat wel in bepaalde mate hebben, maar die het geen fuck kan schelen :P
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:03:34 #238
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221156071
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef DefKu het volgende:

[..]
Sommige hier willen wel heel graag records. Apart vind ik dat.
Inderdaad: zeer apart.

Wat kunnen mij die records verrekken :') . Doe mij maar een wolk voor de zon als 't ff kan.
Huilen dan.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:04:23 #239
284411 crew  heywoodu
pi_221156076
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef DefKu het volgende:

[..]
Sommige hier willen wel heel graag records. Apart vind ik dat.
Nou ja, als het dan toch tyfussmerigwalgelijk heet is, dan maar die ene graad erbij voor een record ;(

Maar liever begint alles nu gewoon te zakken :P
pi_221156080
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, als het dan toch tyfussmerigwalgelijk heet is, dan maar die ene graad erbij voor een record ;(

Maar liever begint alles nu gewoon te zakken :P
Maar waarom? Wat boeit het?
pi_221156081
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Waar ik ook jaloers op ben is op de mensen die dat wel in bepaalde mate hebben, maar die het geen fuck kan schelen :P
Nou mij boeit het ook niet zoveel. Neem gewoon een handdoekje mee om me nek
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:05:28 #242
284411 crew  heywoodu
pi_221156086
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:04 schreef DefKu het volgende:

[..]
Maar waarom? Wat boeit het?
Weet ik niet. Ik heb er nu ook geen zin meer in, laat oktober maar gewoon komen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:05:40 #243
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221156091
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Waar ik ook jaloers op ben is op de mensen die dat wel in bepaalde mate hebben, maar die het geen fuck kan schelen :P
Zo eentje ben ik er. Ik zweet me bij het minste of geringste het leplazarus (niks @Viesdik en behoorlijk fit)... maar ja, kan er niks aan doen dus waarom zou ik me er druk over maken?
Huilen dan.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 15:06:08 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156097
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef Maver24 het volgende:
[ x ]
Jaaaaaa, het was niet voor niets *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:06:51 #245
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221156101
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoezo roet in het eten gooien? Maat waar heb je het over... alsof het nog niet warm zat is :') .

Ik zou willen dat wolken me hier zouden beschermen voor de hoogenergetische straling van die duivelse plasmabol.
Ik vind het meer dan warm zat hier met 38 graden :r

Nog 3 graden erbij zit niemand op te wachten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 15:07:47 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156107
Ik zou naar het noorden emigreren als ik elke zomer die benauwde rotzooi zou moeten verdragen.

Warmte kan ik hebben, hoge LV absoluut niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:07:48 #247
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221156108
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:04 schreef DefKu het volgende:

[..]
Maar waarom? Wat boeit het?
Partypooper.
Had graag een 40.8c feestje gevierd.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:07:50 #248
284411 crew  heywoodu
pi_221156109
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zo eentje ben ik er. Ik zweet me bij het minste of geringste het leplazarus (niks @:viesdik en behoorlijk fit)... maar ja, kan er niks aan doen dus waarom zou ik me er druk over maken?
Ooit hoop ik ook deze mindset te hebben :P
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:08:11 #249
284411 crew  heywoodu
pi_221156110
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou naar het noorden emigreren als ik elke zomer die benauwde rotzooi zou moeten verdragen.

Warmte kan ik hebben, hoge LV absoluut niet.
Ja, Reykjavik ofzo klinkt altijd wel erg aantrekkelijk in deze tijd van het jaar.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:09:10 #250
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221156114
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:07 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Partypooper.
Had graag een 40.8c feestje gevierd.
Maatje als jij zo doorgaat dan gaan wij over een paar dagen, als het afgekoeld is, dit 'uitpraten' in het fietsenhok. Neem je tandjes mee want je gaat ze nodig hebben.
Huilen dan.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 15:09:13 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156115
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, Reykjavik ofzo klinkt altijd wel erg aantrekkelijk in deze tijd van het jaar.
In augustus ben ik daar :P

Mag nog wel eerst een paar graden bij, tis daar nu helemaal triest :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 15:10:01 #252
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221156125
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef INViCTuS het volgende:
Auto naar Deutschland was heerlijk koel en de supermarkten ook :)
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:10:14 #253
284411 crew  heywoodu
pi_221156134
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
In augustus ben ik daar :P

Mag nog wel eerst een paar graden bij, tis daar nu helemaal triest :@
Nu elke dag 9-12 graden en wat regen, boh wat een genot vergeleken met wat we hier hebben _O_
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 15:10:30 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156139
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ooit hoop ik ook deze mindset te hebben :P
Je wordt in die mindset gedwongen. Je bent fit, gewoon slank lichaam en zweet je nog steeds de pleuris. Wat doe je eraan? Geen ene flikker.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 15:10:46 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156144
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nu elke dag 9-12 graden en wat regen, boh wat een genot vergeleken met wat we hier hebben _O_
Nee :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221156151
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gewoon even een warmtetraining eruit pompen. Een situatieschets van hoe mijn vriendin vorig jaar op 2 juli (33-34 graden) klaar was om een uur om de hometrainer te gaan fietsen....in de nog beduidend warmere garage. Met dus meerdere lagen kleding nog onder wat inderdaad een regenpak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest diegene 5 kilo afvallen ofzo binnen korte tijd?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:11:15 #257
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221156156
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maatje als jij zo doorgaat dan gaan wij over een paar dagen, als het afgekoeld is, dit 'uitpraten' in het fietsenhok. Neem je tandjes mee want je gaat ze nodig hebben.
signaal 6 van hitte beroerte: Kort lontje
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:12:46 #258
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221156191
Eindhoven ook 38
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:13:14 #259
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221156201
Als ik niet geblesseerd was dan had ik nu ergens boven 4000m in de Alpen gezeten, dat was beter toeven geweest.
Huilen dan.
pi_221156213
Mijn hartslag is nu ook laag terwijl het hier binnen 30,5 is. Zit op 56 slagen. Voorheen was mijn hart zwaar aan het kloppen
pi_221156220
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:03 schreef Maver24 het volgende:

[..]
De moeilijkste dagen merk ik zelf altijd zijn de eerste paar. Wij gaan hier ook vaak van helemaal niks naar snikheet in rap tempo. Ben dan echt veel aan het hijgen. Dat wordt later minder
Nou, deels. Ik moet zeggen: Vorige week vrijdag vond ik het ergste, voornamelijk ook omdat ik de hele dag de weg op moest, naar de stad en kon nergens echt afkoelen. Deze week begon aardig, paar nachten afgekoeld, maar nu wordt het echt onaangenaam.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221156250
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nou, deels. Ik moet zeggen: Vorige week vrijdag vond ik het ergste, voornamelijk ook omdat ik de hele dag de weg op moest, naar de stad en kon nergens echt afkoelen. Deze week begon aardig, paar nachten afgekoeld, maar nu wordt het echt onaangenaam.
Ja nu is het wel echt genoeg geweest. Ben er wel ff klaarmee
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:16:23 #263
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221156254
Wijk aan zee bewolkt en gelijk temperatuur onderuit :D
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:16:25 #264
284411 crew  heywoodu
pi_221156256
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:11 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Moest diegene 5 kilo afvallen ofzo binnen korte tijd?
Olympische Spelen halen, daar hoort afzien bij :P

Hoewel ik zelf wel erg blij ben dat het achter de rug is, want bij dergelijke temperaturen zo'n training doen, daarbij was ik ook elke keer weer blij als het klaar was en de zorgen weer konden gaan liggen.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:16:37 #265
284411 crew  heywoodu
pi_221156261
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:13 schreef Isdatzo het volgende:
Als ik niet geblesseerd was dan had ik nu ergens boven 4000m in de Alpen gezeten, dat was beter toeven geweest.
Nu ben ik heel nieuwsgierig wat precies het plan was :o
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:18:29 #266
284411 crew  heywoodu
pi_221156286
Jaaaaa een 29'er op de kaart! :o
pi_221156294
Den haag 31,9 nu. Hier 36 aangetikt. Westen windje?
pi_221156297
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:18 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaa een 29'er op de kaart! :o
*O* *O* *O*
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 15:19:24 #269
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221156307
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:13 schreef Maver24 het volgende:
Mijn hartslag is nu ook laag terwijl het hier binnen 30,5 is. Zit op 56 slagen. Voorheen was mijn hart zwaar aan het kloppen
Ga jumping jacks doen dan

  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:19:25 #270
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_221156308
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:18 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaa een 29'er op de kaart! :o
Brrr
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_221156353
Alles voelt ook zo vies ofzo met deze temperatuur.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:22:52 #272
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221156366
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nu ben ik heel nieuwsgierig wat precies het plan was :o
Acclimatiseren en een beetje sportklimmen / multipitchen vanuit een hut in het Mont Blanc-massief ergens rond de 3000m, dan na een paar dagen een hogere hut/bivak opzoeken, en steeds een beetje hoger. Dan wat van dit soort dingen doen: https://lukedaviesoutdoor(...)ade-alpine-classics/

En afhankelijk van de condities daar misschien ook wat meer sneeuw/ijs-georienteerde routes doen, en daarna naar Zwitserland voor de traverse Zumstein -> Dufour -> Nordend (verder heb ik het Monte Rosa-massief uitgespeeld), Lenzspitze -> Nadelhorn traverse, ik moet de Weisshorn nog doen als laatste 4500+'er, ... .

Nou ja, dat dus. Maar heb afgelopen met ijsklimmen m'n wijsvinger flink geblesseerd en dat speelt de laatste tijd weer op (te hard gepusht met sportklimmen) dus ik baal nu als een stekker.
Huilen dan.
pi_221156379
Jezus, ff de voordeur open effe buiten gespiekt. Tyfusheet.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:25:05 #274
284411 crew  heywoodu
pi_221156382
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Acclimatiseren en een beetje sportklimmen / multipitchen vanuit een hut in het Mont Blanc-massief ergens rond de 3000m, dan na een paar dagen een hogere hut/bivak opzoeken, en steeds een beetje hoger. Dan wat van dit soort dingen doen: https://lukedaviesoutdoor(...)ade-alpine-classics/

En afhankelijk van de condities daar misschien ook wat meer sneeuw/ijs-georienteerde routes doen, en daarna naar Zwitserland voor de traverse Zumstein -> Dufour -> Nordend (verder heb ik het Monte Rosa-massief uitgespeeld), Lenzspitze -> Nadelhorn traverse, ik moet de Weisshorn nog doen als laatste 4500+'er, ... .

Nou ja, dat dus. Maar heb afgelopen met ijsklimmen m'n wijsvinger flink geblesseerd en dat speelt de laatste tijd weer op (te hard gepusht met sportklimmen) dus ik baal nu als een stekker.
Damn :o

Supergaaf wel, ook al zou ik het zelf absoluut niet durven _O-
pi_221156385
Ik heb een vuilniszak weggebracht naar het einde van de straat en nu ben ik medium rare
pi_221156388
Zeeland geen code rood meer
pi_221156391
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:24 schreef Maver24 het volgende:
Jezus, ff de voordeur open effe buiten gespiekt. Tyfusheet.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:27:43 #278
284411 crew  heywoodu
pi_221156398
Limburg, Noord-Brabant, Overijssel en Gelderland hebben ook morgen nog code rood.
pi_221156401
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:26 schreef lbosse het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja letterlijk dit
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 15:28:37 #280
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221156406
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef Maver24 het volgende:
[ x ]
De Bilt 35,7 *G*

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:28:42 #281
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221156407
Vanvond om 23.00 onweer
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:29:27 #282
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221156411
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Damn :o

Supergaaf wel, ook al zou ik het zelf absoluut niet durven _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 15:29:29 #283
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156412
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:28 schreef LTVDK het volgende:

[..]
De Bilt 35,7 *G*

[ afbeelding ]
Wat is Vlissingen aan het doen dan?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 15:30:05 #284
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221156416
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat is Vlissingen aan het doen dan?
Bibberen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221156418
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat is Vlissingen aan het doen dan?
Die hebben de ijskast open gezet
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 15:35:20 #286
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221156441
quote:
High Temperature
39.7°C at 14:38
Hier net de 40 niet gehaald, inmiddels al weer 'afgekoeld' naar 38,5
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221156447
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:26 schreef Maver24 het volgende:
Zeeland geen code rood meer
Die hebben ook geen code rood gehad maar oranje
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:37:29 #288
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_221156460
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
In augustus ben ik daar :P

Mag nog wel eerst een paar graden bij, tis daar nu helemaal triest :@
Ik over twee weken :X
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:38:23 #289
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221156466
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:25 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb een vuilniszak weggebracht naar het einde van de straat en nu ben ik medium rare
Lekker pepersausje erbij :9 :Y)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221156472
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:28 schreef THEFXR het volgende:
Vanvond om 23.00 onweer
Overal?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:40:06 #291
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221156479
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Damn :o

Supergaaf wel, ook al zou ik het zelf absoluut niet durven _O-
Met een ladder een schuurdakje op klimmen is al een no go voor mij :{w _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:40:45 #292
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221156487
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:39 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Overal?
Behalve in een klein dorpje in Gallië *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:42:17 #293
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221156511
Ell 38.1!!!!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 15:42:52 #294
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156524
Nou, de top lijkt te zijn bereikt bij mijn lokale weerstation. 35,4.

Valt nog mee. Alleen dat dauwpunt van 22 graden... die mag nu wel heel snel oprotten naar beneden }:|
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221156526
Rotterdam 36,5 nu 🥵🥵🥵🥵
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:44:30 #296
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221156551
In Vlissingen koelt het nu hard af. :o
pi_221156556
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
In Vlissingen koelt het nu hard af. :o
Haha, ergens wel grappig dat 29 graden nu als afkoelen gezien wordt.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:45:13 #298
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221156566
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:39 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Overal?
Lang niet overal, zie buienradar.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221156572
39.8 hiet..

Breek dan ook de 40 ff. Dan krijg ik een dusdanige mentale tik dat ik de rest van de dag op het tapijt voor de kachel onder een dekentje kruip.;(
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 15:47:37 #300
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221156580
38.3 *G*

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:48:00 #301
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221156582
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:28 schreef THEFXR het volgende:
Vanvond om 23.00 onweer
Maar eerst nog voetbal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')