abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:34:38 #51
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221154751
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Over hoe het warm is en alles is afgelast?
Interviews met schoolkinderen, bejaarden die het warm thuis hebben, mensen die autopech hebben. Allemaal reporters live op locatie in een speciale uitzending.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 12:37:50 #52
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221154764
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:34 schreef Momo het volgende:

[..]
Interviews met schoolkinderen, bejaarden die het warm thuis hebben, mensen die autopech hebben. Allemaal reporters live op locatie in een speciale uitzending.
Schattig toch. Ik kijk nu al uit naar de LuckyTV parodie :+
pi_221154765
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:34 schreef Momo het volgende:

[..]
Interviews met schoolkinderen, bejaarden die het warm thuis hebben, mensen die autopech hebben. Allemaal reporters live op locatie in een speciale uitzending.
Met uitleg van Willemijn Hoebert!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221154766
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:10 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Horst :')

:(

Ik ga daar dadelijk nog sproeien. Die mogen het record niet krijgen.
Tegelen, Belfeld, tokkiedorp Reuver en alle andere zuidelijk onder Venlo. :')
pi_221154768
Gelukkig is er nog geen El Nino effect :P

Volgende zomer gaan we schroeien ;(

Zeiknat voorjaar incoming.
pi_221154771
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:34 schreef Momo het volgende:

[..]
Interviews met schoolkinderen, bejaarden die het warm thuis hebben, mensen die autopech hebben. Allemaal reporters live op locatie in een speciale uitzending.
Code rood: blijf thuis en ga niet zonder reden de weg op.
NOS: we sturen onze verslaggevers het land in voor niet boeiende meningen van gemiddelde personen.
pi_221154772
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig is er nog geen El Nino effect :P

Volgende zomer gaan we schroeien ;(

Zeiknat voorjaar incoming.
El Nino heeft hier weinig invloed.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221154774
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]
Tegelen, Belfeld, tokkiedorp Reuver en alle andere zuidelijk onder Venlo. :')
Verkeerde kant van de Maas :')

Reuver is wel echt ultratokkie ja :')
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:39:57 #59
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221154777
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:32 schreef archito het volgende:
Uurtje terug werd deze vergelijking gedeeld op de liveblog van knmi.

[ afbeelding ]

Blauw is maximum van alle stations in 2019, rood Gilze-Rijen en zwart is maximum van alle stations vandaag.

Je ziet wel dat vandaag fractie minder snel stijgt maar met grote voorsprong begon.
Het is nu 12:30 geweest en het KNMI stationskaartje heeft 35.6 als maximum. Ergens bij Zeeland.

Als je die 35.6 om 12:30 vergelijkt met 2019 (toen was het al 38/39 op dat tijdstip) lopen we ver achter.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_221154778
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]
Code rood: blijf thuis en ga niet zonder reden de weg op.
NOS: we sturen onze verslaggevers het land in voor niet boeiende meningen van gemiddelde personen.
Gerri Eickhof genot!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221154783
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:39 schreef Felagund het volgende:

[..]
El Nino heeft hier weinig invloed.
Minder, maar bv de kans op een nat voorjaar is wel groter.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:43:37 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154796
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:39 schreef Felagund het volgende:

[..]
El Nino heeft hier weinig invloed.
Maar heeft wel invloed. Één van de dingen die ergens genoemd werd in een artikel dat ik erover las een paar weken geleden was een grotere kans op omega-blokkades over Europa. Drie keer raden wat de huidige pleurishitte veroorzaakt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221154801
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar heeft wel invloed. Één van de dingen die ergens genoemd werd in een artikel dat ik erover las een paar weken geleden was een grotere kans op omega-blokkades over Europa. Drie keer raden wat de huidige pleurishitte veroorzaakt.
El Nino heeft op deze situatie nog geen invloed las ik juist.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 12:44:43 #64
284411 crew  heywoodu
pi_221154803
BreezaMax-reclame op YouTube _O_

Bedacht door twee voormalig NASA-ingenieurs. Vandaag dan, want gisteren zag ik een andere en was het bedacht door iemand die jarenlang bij 'aircobedrijven' had gewerkt om airco's te ontwerpen.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 12:44:46 #65
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221154804
Keek ff twee minuten mee met dat liveblog op NOS

Werd er zo'n vrouw geinterviewd over vergroening in de stad, zegt ze wijzend naar een flat van 20 verdiepingen hoog: "Ja zet dan ook bomen voor deze flat voor extra schaduw en verkoeling"

Alright. De mensen vanaf verdieping 5 en hoger zullen je extreem dankbaar zijn miep! :D
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:45:00 #66
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221154806
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:40 schreef Felagund het volgende:

[..]
Gerri Eickhof genot!
Ze zijn nu bij een diepvries groothandel
En in Roermond op een camping
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:45:10 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154809
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:44 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
El Nino heeft op deze situatie nog geen invloed las ik juist.
Dat is nou het leuke van het weer: je weet het niet. Het enige wat wel vrij zeker is, is dat dit zonder klimaatverandering extreem onwaarschijnlijk was geweest.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221154811
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar heeft wel invloed. Één van de dingen die ergens genoemd werd in een artikel dat ik erover las een paar weken geleden was een grotere kans op omega-blokkades over Europa. Drie keer raden wat de huidige pleurishitte veroorzaakt.
Dat lijkt mij sterk dat dit een grote invloed heeft, maar als je dit artikel kan delen zou ik dit waarderen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221154812
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:45 schreef Momo het volgende:

[..]
Ze zijn nu bij een diepvries groothandel
En in Roermond op een camping
In Roermond is het ook warm!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:46:18 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154815
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:45 schreef Felagund het volgende:

[..]
Dat lijkt mij sterk dat dit een grote invloed heeft, maar als je dit artikel kan delen zou ik dit waarderen.
Geen grote invloed, maar wel een invloed. Daarnaast hoeft een omega-blokkade ook niet automatisch hitte des doods te betekenen.

Denk niet dat ik die nog ga kunnen terugvinden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 12:46:31 #71
284411 crew  heywoodu
pi_221154818
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:39 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
Het is nu 12:30 geweest en het KNMI stationskaartje heeft 35.6 als maximum. Ergens bij Zeeland.

Als je die 35.6 om 12:30 vergelijkt met 2019 (toen was het al 38/39 op dat tijdstip) lopen we ver achter.
Om 12.30 voerde Maastricht het destijds aan met 36,7 graden :)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:46:45 #72
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154819
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar heeft wel invloed. Één van de dingen die ergens genoemd werd in een artikel dat ik erover las een paar weken geleden was een grotere kans op omega-blokkades over Europa. Drie keer raden wat de huidige pleurishitte veroorzaakt.
El Niño kan de kans op bepaalde grootschalige circulatiepatronen beïnvloeden, maar of er boven Europa een blokkade ontstaat hangt af van veel andere factoren, zoals de straalstroom, de drukverdeling boven de Atlantische Oceaan en de dagelijkse atmosferische ontwikkeling.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221154824
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is nou het leuke van het weer: je weet het niet. Het enige wat wel vrij zeker is, is dat dit zonder klimaatverandering extreem onwaarschijnlijk was geweest.
Nja, volgens mij waren ze daar wel vrij stellig van overtuigd. El Nino is pas net opgestart in de Pacific. Daar konden wij nog géén effecten van hebben.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:48:30 #74
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221154829
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:44 schreef dick_laurent het volgende:
Keek ff twee minuten mee met dat liveblog op NOS

Werd er zo'n vrouw geinterviewd over vergroening in de stad, zegt ze wijzend naar een flat van 20 verdiepingen hoog: "Ja zet dan ook bomen voor deze flat voor extra schaduw en verkoeling"

Alright. De mensen vanaf verdieping 5 en hoger zullen je extreem dankbaar zijn miep! :D
Gewoon wat reuzensequoias ervoor zetten :7


*O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 12:49:20 #75
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154833
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Gewoon wat reuzensequoias ervoor zetten :7

[ link | afbeelding ]
*O*
Die ga ik sowieso nog in de tuin planten :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:49:31 #76
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221154836
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Om 12.30 voerde Maastricht het destijds aan met 36,7 graden :)
Dan klopt die grafiek van KNMI niet of lees ik 'm verkeerd?
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:49:54 #77
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221154839
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:47 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Nja, volgens mij waren ze daar wel vrij stellig van overtuigd. El Nino is pas net opgestart in de Pacific. Daar konden wij nog géén effecten van hebben.
Eind dit jaar pas en 2027.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 12:50:08 #78
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154841
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:44 schreef dick_laurent het volgende:
Keek ff twee minuten mee met dat liveblog op NOS

Werd er zo'n vrouw geinterviewd over vergroening in de stad, zegt ze wijzend naar een flat van 20 verdiepingen hoog: "Ja zet dan ook bomen voor deze flat voor extra schaduw en verkoeling"

Alright. De mensen vanaf verdieping 5 en hoger zullen je extreem dankbaar zijn miep! :D
Qua schaduw zal het niet veel helpen, maar qua omgevingskoeling zal het wel een hoop schelen als er nu alleen maar een betonvlakte om het gebouw heen ligt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:50:41 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154843
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:46 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
El Niño kan de kans op bepaalde grootschalige circulatiepatronen beïnvloeden, maar of er boven Europa een blokkade ontstaat hangt af van veel andere factoren, zoals de straalstroom, de drukverdeling boven de Atlantische Oceaan en de dagelijkse atmosferische ontwikkeling.
Straalstroom is de belangrijkste circulatie ter wereld. En die wordt heel erg beïnvloed over Amerika en de westelijke Atlantische Oceaan. Wat ie daarna verder nog doet is gewoon puur willekeurig, maar doen alsof het niets tot weinig uitmaakt hier is een beetje kort door de bocht. Het heeft amper invloed op lokale statistieken, en iets te veel mensen baseren hun hele opinie daarop.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:50:54 #80
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221154845
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Om 12.30 voerde Maastricht het destijds aan met 36,7 graden :)
Dit gaat hem niet meer worden denk ik ;( OF moet opeens snel gaan
pi_221154847
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Gewoon wat reuzensequoias ervoor zetten :7

[ link | afbeelding ]
*O*
Niet best als het flink gaat stormen :X
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:52:14 #82
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154851
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:47 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Nja, volgens mij waren ze daar wel vrij stellig van overtuigd. El Nino is pas net opgestart in de Pacific. Daar konden wij nog géén effecten van hebben.
Ondertussen is er in Amerika een matig orkaanseizoen dankzij El Nino. Soms heb ik echt het idee dat mensen maar wat lullen over dit onderwerp :')

Ik doe er graag aan mee, daar niet van.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 12:52:16 #83
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221154852
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Gewoon wat reuzensequoias ervoor zetten :7

[ link | afbeelding ]
*O*
Top idee!

> Een reuzensequoia (mammoetboom) bereikt zijn maximale hoogte van 50 tot 85 meter in ongeveer 500 tot 1.000 jaar

Mocht de mensheid het overleven tot die tijd, zal de 25e generatie na ons erg dankbaar zijn voor het planten van deze bomen. *)
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 12:52:36 #84
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154853
Wel leuk dat die wind draait, maar hij valt wel gelijk bijna helemaal stil -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221154855
Ik ben blij. Het is op dit moment nog steeds 30 binnen terwijl het buiten op het balkon 35 aangeeft. Zonnescherm doet zn werk
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:54:09 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154864
Eerste weerstation voorbij de 40.

Gevoelstemperstuur dan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:55:05 #87
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221154871
Hittegolf gaat ons overslaan. Uitstekend nieuws _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 12:55:27 #88
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154874
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:52 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Top idee!

> Een reuzensequoia (mammoetboom) bereikt zijn maximale hoogte van 50 tot 85 meter in ongeveer 500 tot 1.000 jaar

Mocht de mensheid het overleven tot die tijd, zal de 25e generatie na ons erg dankbaar zijn voor het planten van deze bomen. *)
De eerste jaren groeien die dingen kneiterhard in de hoogte (concurrentie om de meeste zon te krijgen), als ze daarna hoog genoeg zijn groeien ze vooral in de breedte en gaat de hoogte niet meer zo hard
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:55:35 #89
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154875
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ondertussen is er in Amerika een matig orkaanseizoen dankzij El Nino. Soms heb ik echt het idee dat mensen maar wat lullen over dit onderwerp :')

Ik doe er graag aan mee, daar niet van.
Voor de Atlantische orkanen klopt de basis wél: El Niño onderdrukt vaak Atlantische orkanen doordat er meer verticale windschering ontstaat; die kan buiencomplexen uit elkaar trekken voordat ze tropische stormen worden.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 12:56:14 #90
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154878
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:55 schreef Dven het volgende:
Hittegolf gaat ons overslaan. Uitstekend nieuws _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221154885
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:58:28 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154890
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:55 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
Voor de Atlantische orkanen klopt de basis wél: El Niño onderdrukt vaak Atlantische orkanen doordat er meer verticale windschering ontstaat; die kan buiencomplexen uit elkaar trekken voordat ze tropische stormen worden.
Ja, dat is logisch, de tegenstrijdigheid zit hem in het feit dat sommigen lullen dat het nog op gang moet komen terwijl anderen een matig orkaanseizoen verwachten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221154892
De belangrijkste tip blijft volgens Pereira Marghidan om ramen en deuren overdag dicht te houden. "In de nacht, wanneer het buiten kouder is, kun je alles opengooien en het goed laten ventileren.

Leuke grap @Nattekat
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:59:25 #94
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221154896
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig is er nog geen El Nino effect :P

Volgende zomer gaan we schroeien ;(

Zeiknat voorjaar incoming.
Dan ga ik wel naar egypte :P geen zin in wegspoel taferelen.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:59:46 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154898
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:
De belangrijkste tip blijft volgens Pereira Marghidan om ramen en deuren overdag dicht te houden. "In de nacht, wanneer het buiten kouder is, kun je alles opengooien en het goed laten ventileren.

Leuke grap @:nattekat
Voor de mensen zonder airco die binnen in 30 graden zitten vast de oplossing :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:01:16 #96
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154906
Ik heb ook buren die klagen dat het zo warm is in huis, maar die dan de hele dag alle ramen en deuren open hebben staan :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:01:24 #97
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154908
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:59 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Dan ga ik wel naar egypte :P geen zin in wegspoel taferelen.
Ben ik geweest, was er toen zo heet dat ik de vellen van mijn schouders kon trekken.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 13:02:22 #98
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221154917
Het begint hier heerlijk te waaien, bijna aangenaam :D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221154918
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Kan wel kloppen. Ik zweet vandaag veel minder dan gister. Hier is de LV binnen op 48. Gister gaf het 59 aan
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:02:36 #100
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221154921
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:02 schreef R-woud93 het volgende:
Het begint hier heerlijk te waaien, bijna aangenaam :D
Waar is hier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')