abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:49:31 #76
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221154836
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Om 12.30 voerde Maastricht het destijds aan met 36,7 graden :)
Dan klopt die grafiek van KNMI niet of lees ik 'm verkeerd?
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:49:54 #77
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221154839
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:47 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Nja, volgens mij waren ze daar wel vrij stellig van overtuigd. El Nino is pas net opgestart in de Pacific. Daar konden wij nog géén effecten van hebben.
Eind dit jaar pas en 2027.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 12:50:08 #78
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154841
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:44 schreef dick_laurent het volgende:
Keek ff twee minuten mee met dat liveblog op NOS

Werd er zo'n vrouw geinterviewd over vergroening in de stad, zegt ze wijzend naar een flat van 20 verdiepingen hoog: "Ja zet dan ook bomen voor deze flat voor extra schaduw en verkoeling"

Alright. De mensen vanaf verdieping 5 en hoger zullen je extreem dankbaar zijn miep! :D
Qua schaduw zal het niet veel helpen, maar qua omgevingskoeling zal het wel een hoop schelen als er nu alleen maar een betonvlakte om het gebouw heen ligt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:50:41 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154843
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:46 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
El Niño kan de kans op bepaalde grootschalige circulatiepatronen beïnvloeden, maar of er boven Europa een blokkade ontstaat hangt af van veel andere factoren, zoals de straalstroom, de drukverdeling boven de Atlantische Oceaan en de dagelijkse atmosferische ontwikkeling.
Straalstroom is de belangrijkste circulatie ter wereld. En die wordt heel erg beïnvloed over Amerika en de westelijke Atlantische Oceaan. Wat ie daarna verder nog doet is gewoon puur willekeurig, maar doen alsof het niets tot weinig uitmaakt hier is een beetje kort door de bocht. Het heeft amper invloed op lokale statistieken, en iets te veel mensen baseren hun hele opinie daarop.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:50:54 #80
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221154845
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Om 12.30 voerde Maastricht het destijds aan met 36,7 graden :)
Dit gaat hem niet meer worden denk ik ;( OF moet opeens snel gaan
pi_221154847
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Gewoon wat reuzensequoias ervoor zetten :7

[ link | afbeelding ]
*O*
Niet best als het flink gaat stormen :X
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:52:14 #82
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154851
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:47 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Nja, volgens mij waren ze daar wel vrij stellig van overtuigd. El Nino is pas net opgestart in de Pacific. Daar konden wij nog géén effecten van hebben.
Ondertussen is er in Amerika een matig orkaanseizoen dankzij El Nino. Soms heb ik echt het idee dat mensen maar wat lullen over dit onderwerp :')

Ik doe er graag aan mee, daar niet van.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 12:52:16 #83
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221154852
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Gewoon wat reuzensequoias ervoor zetten :7

[ link | afbeelding ]
*O*
Top idee!

> Een reuzensequoia (mammoetboom) bereikt zijn maximale hoogte van 50 tot 85 meter in ongeveer 500 tot 1.000 jaar

Mocht de mensheid het overleven tot die tijd, zal de 25e generatie na ons erg dankbaar zijn voor het planten van deze bomen. *)
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 12:52:36 #84
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154853
Wel leuk dat die wind draait, maar hij valt wel gelijk bijna helemaal stil -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221154855
Ik ben blij. Het is op dit moment nog steeds 30 binnen terwijl het buiten op het balkon 35 aangeeft. Zonnescherm doet zn werk
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:54:09 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154864
Eerste weerstation voorbij de 40.

Gevoelstemperstuur dan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:55:05 #87
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221154871
Hittegolf gaat ons overslaan. Uitstekend nieuws _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 12:55:27 #88
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154874
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:52 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Top idee!

> Een reuzensequoia (mammoetboom) bereikt zijn maximale hoogte van 50 tot 85 meter in ongeveer 500 tot 1.000 jaar

Mocht de mensheid het overleven tot die tijd, zal de 25e generatie na ons erg dankbaar zijn voor het planten van deze bomen. *)
De eerste jaren groeien die dingen kneiterhard in de hoogte (concurrentie om de meeste zon te krijgen), als ze daarna hoog genoeg zijn groeien ze vooral in de breedte en gaat de hoogte niet meer zo hard
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:55:35 #89
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154875
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ondertussen is er in Amerika een matig orkaanseizoen dankzij El Nino. Soms heb ik echt het idee dat mensen maar wat lullen over dit onderwerp :')

Ik doe er graag aan mee, daar niet van.
Voor de Atlantische orkanen klopt de basis wél: El Niño onderdrukt vaak Atlantische orkanen doordat er meer verticale windschering ontstaat; die kan buiencomplexen uit elkaar trekken voordat ze tropische stormen worden.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 12:56:14 #90
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154878
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:55 schreef Dven het volgende:
Hittegolf gaat ons overslaan. Uitstekend nieuws _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221154885
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:58:28 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154890
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:55 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
Voor de Atlantische orkanen klopt de basis wél: El Niño onderdrukt vaak Atlantische orkanen doordat er meer verticale windschering ontstaat; die kan buiencomplexen uit elkaar trekken voordat ze tropische stormen worden.
Ja, dat is logisch, de tegenstrijdigheid zit hem in het feit dat sommigen lullen dat het nog op gang moet komen terwijl anderen een matig orkaanseizoen verwachten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221154892
De belangrijkste tip blijft volgens Pereira Marghidan om ramen en deuren overdag dicht te houden. "In de nacht, wanneer het buiten kouder is, kun je alles opengooien en het goed laten ventileren.

Leuke grap @Nattekat
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:59:25 #94
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221154896
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig is er nog geen El Nino effect :P

Volgende zomer gaan we schroeien ;(

Zeiknat voorjaar incoming.
Dan ga ik wel naar egypte :P geen zin in wegspoel taferelen.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:59:46 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154898
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:
De belangrijkste tip blijft volgens Pereira Marghidan om ramen en deuren overdag dicht te houden. "In de nacht, wanneer het buiten kouder is, kun je alles opengooien en het goed laten ventileren.

Leuke grap @:nattekat
Voor de mensen zonder airco die binnen in 30 graden zitten vast de oplossing :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:01:16 #96
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154906
Ik heb ook buren die klagen dat het zo warm is in huis, maar die dan de hele dag alle ramen en deuren open hebben staan :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:01:24 #97
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154908
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:59 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Dan ga ik wel naar egypte :P geen zin in wegspoel taferelen.
Ben ik geweest, was er toen zo heet dat ik de vellen van mijn schouders kon trekken.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 13:02:22 #98
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221154917
Het begint hier heerlijk te waaien, bijna aangenaam :D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221154918
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Kan wel kloppen. Ik zweet vandaag veel minder dan gister. Hier is de LV binnen op 48. Gister gaf het 59 aan
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:02:36 #100
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221154921
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:02 schreef R-woud93 het volgende:
Het begint hier heerlijk te waaien, bijna aangenaam :D
Waar is hier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')