abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 11:42:27 #1
284411 crew  heywoodu
pi_221154401


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer
MeteoA Kaart met gedetailleerde en historische gegevens van weerstations.


Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)

  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:43:14 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221154410
Deze TT _O_ _O_
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:44:39 #3
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154426
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:38 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
hopen dat die convergentielijn snel de hitte gaat breken
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:47:39 #4
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221154448
34 nu, om 11.45u.

Staat wel een redelijk briesje, wat het draaglijker maakt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 11:52:08 #5
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221154475
Echt bijzonder heet op de camping in Assen, stil zitten op een stoel met een flesje water en uit de zon weg is de enige optie
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:52:11 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221154476
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:44 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
hopen dat die convergentielijn snel de hitte gaat breken
Eerst ff recordje aub anders is het afzien allemaal voor jan lul :T
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 11:53:19 #7
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154484
quote:
High Temperature
35.0°C at 11:49
Dew point
23.7°C at 11:49
Genieten wel dit
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 11:54:31 #8
284411 crew  heywoodu
pi_221154490
Even wat in de container aan het eind van de tuin gooien. Het was leuk dit alles met jullie ervaren te hebben. Vaarwel.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:58:06 #9
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221154512
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Eerst ff recordje aub anders is het afzien allemaal voor jan lul :T
Nou jah dit dus.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:58:39 #10
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154515
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:54 schreef heywoodu het volgende:
Even wat in de container aan het eind van de tuin gooien. Het was leuk dit alles met jullie ervaren te hebben. Vaarwel.
watje, liep net een kwartier naar de markt toe voor een broodje haring :9
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221154517
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Eerst ff recordje aub anders is het afzien allemaal voor jan lul :T
Woensdrecht had 35 maar daalt nu
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_221154519
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:58 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
watje, liep net een kwartier naar de markt toe voor een broodje haring :9
Sporty spice :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 12:01:19 #13
284411 crew  heywoodu
pi_221154532
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:58 schreef d.k. het volgende:

[..]
Woensdrecht had 35 maar daalt nu
OPBOKKEN MET DIE KOU
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 12:01:50 #14
284411 crew  heywoodu
pi_221154535
Als er over 10 minuten geen 35 in staat, hebben we een probleem voor het record :(
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 12:04:08 #15
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221154555
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Die tijd dat je bij het weerbericht voor het eerst in meer dan een half jaar weer iets hoort als "maxima van zo'n 8 à 9 graden" _O_ _O_ O+
Was twee jaar terug een lang weekend in Berlijn mid december. Om 15:54 s'middags zag het er zo uit, bij een graad of 6



Moet je van houden, I guess :P
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:04:32 #16
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154561
Ik ben ook benieuwd of ESTOFEX Nederland in een Level 1 of misschien een deel van het land in een Level 2 zet, áls de onzekerheid in de timing wat afneemt. Maar daarvoor zullen ze eerst meer vertrouwen moeten hebben in waar de convectie daadwerkelijk gaat ontstaan.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221154564
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:01 schreef heywoodu het volgende:
Als er over 10 minuten geen 35 in staat, hebben we een probleem voor het record :(
Woensdrecht gaat het sowieso niet doen.

Maar ik verwacht dat we nog best ver van blijven uiteindelijk.
pi_221154576
Ik wil wandelen, maar vrees dat zonnebrand ook niet meer volledig beschermt of dat ik een plekje vergeet.
(code rood beinvloedt mij toch irrationeel)
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 12:06:07 #19
284411 crew  heywoodu
pi_221154577
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:04 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Was twee jaar terug een lang weekend in Berlijn mid december. Om 15:54 s'middags zag het er zo uit, bij een graad of 6

[ afbeelding ]

Moet je van houden, I guess :P
Oh man ik zou hier bijna een moord voor doen nu :D

Hoewel een graad of 10 daar nog onder maar dan met strakblauwe lucht natuurlijk wel nog honderd keer beter is.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 12:06:39 #20
284411 crew  heywoodu
pi_221154582
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:05 schreef lbosse het volgende:
Ik wil wandelen, maar vrees dat zonnebrand ook niet meer volledig beschermt of dat ik een plekje vergeet.
(code rood beinvloedt mij toch irrationeel)
Niet per se irrationeel, het idee van waarschuwingen is om mensen te waarschuwen, dus prima dat je even extra nadenkt :P
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:06:43 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154584
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Die tijd dat je bij het weerbericht voor het eerst in meer dan een half jaar weer iets hoort als "maxima van zo'n 8 à 9 graden" _O_ _O_ O+
Boeeeee
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221154588
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:05 schreef lbosse het volgende:
Ik wil wandelen, maar vrees dat zonnebrand ook niet meer volledig beschermt of dat ik een plekje vergeet.
(code rood beinvloedt mij toch irrationeel)
Petje ook op?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221154591
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:05 schreef lbosse het volgende:
Ik wil wandelen, maar vrees dat zonnebrand ook niet meer volledig beschermt of dat ik een plekje vergeet.
(code rood beinvloedt mij toch irrationeel)
Zonnekracht is niet per se veel hoger dan normaal rond deze tijd. (Goed insmeren is nog wel belangrijk natuurlijk).
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221154597
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:04 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Was twee jaar terug een lang weekend in Berlijn mid december. Om 15:54 s'middags zag het er zo uit, bij een graad of 6

[ afbeelding ]

Moet je van houden, I guess :P
Kun je je in ieder geval wel fatsoenlijk in voortbewegen. Dat is ook wat waard..
pi_221154600
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Petje ook op?
Bucket hat _O_
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:09:40 #26
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221154601
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Niks mis met een lekkere rosé met dit weer :9 @:GarlandBriggs
:9

Opzeker! Ik ben wel fan van de ByOtt maar die loopt wel tegen de 20 voor een flesje en die is dan voor speciale gelegenheden. Alleraardigst bezoek oid... :)
Een geweldig alternatief is de "Lion and the Lily" voor een euro of 7. Topwijn! Allebei uit de Provence.

Ik ben net klaar met training geven. Op het laatst was het bijna 40 graden in de ruimte :')

Nog ff thuis wat dingen doen maar gauw in het zwelgbad...want het water tikt ook de 30 graden aan :N
pi_221154602
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:01 schreef heywoodu het volgende:
Als er over 10 minuten geen 35 in staat, hebben we een probleem voor het record :(
35,1
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:10:15 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221154606
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:01 schreef heywoodu het volgende:
Als er over 10 minuten geen 35 in staat, hebben we een probleem voor het record :(
Woensdrecht weer 35 maar die gaan last krijgen van zeewind denk ik. Horst zou nog kunnen die loopt voor vergeleken met vorige record.
pi_221154607
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:05 schreef lbosse het volgende:
Ik wil wandelen, maar vrees dat zonnebrand ook niet meer volledig beschermt of dat ik een plekje vergeet.
(code rood beinvloedt mij toch irrationeel)
Jij bent er eentje die zich met 20 graden niet insmeert? :P
pi_221154609
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:10 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Woensdrecht weer 35 maar die gaan last krijgen van zeewind denk ik. Horst zou nog kunnen die loopt voor vergeleken met vorige record.
Horst :')

:(

Ik ga daar dadelijk nog sproeien. Die mogen het record niet krijgen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:11:01 #31
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221154610
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:04 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Was twee jaar terug een lang weekend in Berlijn mid december. Om 15:54 s'middags zag het er zo uit, bij een graad of 6

[ afbeelding ]

Moet je van houden, I guess :P
IK WIL DIT ALS WE RECORD HEBBEN VERBROKEN :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:11:24 #32
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221154611
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:10 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Horst :')

:(
Hoezo :')

Is er wat mis met Horst? :T
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 12:11:56 #33
284411 crew  heywoodu
pi_221154614
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:09 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
:9

Opzeker! Ik ben wel fan van de ByOtt maar die loopt wel tegen de 20 voor een flesje en die is dan voor speciale gelegenheden. Alleraardigst bezoek oid... :)
Een geweldig alternatief is de "Lion and the Lily" voor een euro of 7. Topwijn! Allebei uit de Provence.

Ik ben net klaar met training geven. Op het laatst was het bijna 40 graden in de ruimte :')

Nog ff thuis wat dingen doen maar gauw in het zwelgbad...want het water tikt ook de 30 graden aan :N
Ik heb heel veel zin om La Rose de Manincor te proberen, die schijnt erg goed te zijn. Nadeel is dat die van 2025 is en toen ik hem in februari bij Manincor kocht, was 'ie volgens mij twee dagen daarvoor toevallig de fles in gegaan, dat is misschien nog wel heel erg jong. Misschien voor volgend jaar.

Maar goed, 8 van de 9 plaatsen in mijn bescheiden wijnrekje (de rest staat in de kast) worden ingenomen door rosé, dus ik heb nog genoeg keuze :P
pi_221154615
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:10 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Horst :')

:(

Ik ga daar dadelijk nog sproeien. Die mogen het record niet krijgen.
Ben je de leider van de Anti-Horst-Vereniging?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 12:13:16 #35
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221154621
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:11 schreef Starhopper het volgende:

[..]
IK WIL DIT ALS WE RECORD HEBBEN VERBROKEN :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Lol, ik moet zeggen, de lage temps daar kan ik best nog wel wat in meegaan, ik snap dat veel mensen hitte erg slecht trekken.

Maar praktisch al donker om 15:54 en asgrijze luchten de hele dag. Heeeeeeeeell no. :{w
pi_221154665
Als ik naar de knmi pluim kijk zie ik vandaag over exact twee weken weer een rood bolletje staan.
Gaan we daar weer pieken? Of is dat gewoon nog te ver weg / onzeker?
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 12:20:25 #37
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154666
De wind is al wel goed aan het draaien, komt nu uit het zuidoosten ipv het noordoosten, nog eventjes een stukje doordraaien naar het westen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:21:16 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154668
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:09 schreef d.k. het volgende:

[..]
35,1
*O*

Als we dan toch zo moeten lijden, vind ik wel dat het record er nog aan mag gaan ook.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221154669
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:11 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hoezo :')

Is er wat mis met Horst? :T
Mensen uit Horst die ik ken zijn altijd negatief, ze zijn nors als je er in de winkel loopt en veel drugsgebruik. Mijn schoonvader is een lul en komt er vandaan. Het er vaak erg matig weer vergeleken met hier. En ze waren véél beter in voetballen dan ons :(

Met name dat laatste steekt me :(
pi_221154681
Eindhoven nu ook 35 en Woensdrecht 35,4
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_221154686
Die 39/40 gaan we niet halen toch?
pi_221154693
Bij Woensdrecht is de wind al aan het draaien, nu zzw. Horst, Eindhoven en Ell hebben daar nog geen last van.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:26:53 #43
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154698
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:25 schreef d.k. het volgende:
Bij Woensdrecht is de wind al aan het draaien, nu zzw. Horst, Eindhoven en Ell hebben daar nog geen last van.
_O_
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221154702
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:20 schreef cinderloom het volgende:
Als ik naar de knmi pluim kijk zie ik vandaag over exact twee weken weer een rood bolletje staan.
Gaan we daar weer pieken? Of is dat gewoon nog te ver weg / onzeker?
De tweede ronde genot
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:30:10 #45
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221154722
Heerlijke kneuterige NOS uitzending
pi_221154726
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:20 schreef cinderloom het volgende:
Als ik naar de knmi pluim kijk zie ik vandaag over exact twee weken weer een rood bolletje staan.
Gaan we daar weer pieken? Of is dat gewoon nog te ver weg / onzeker?
Lijkt mij te vroeg om hier iets zinnigs over te zeggen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:30:53 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154727
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:30 schreef Momo het volgende:
Heerlijke kneuterige NOS uitzending
Over hoe het warm is en alles is afgelast?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221154733
Uurtje terug werd deze vergelijking gedeeld op de liveblog van knmi.



Blauw is maximum van alle stations in 2019, rood Gilze-Rijen en zwart is maximum van alle stations vandaag.

Je ziet wel dat vandaag fractie minder snel stijgt maar met grote voorsprong begon.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:32:32 #49
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221154738
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:24 schreef DefKu het volgende:
Die 39/40 gaan we niet halen toch?
Misschien heel lokaal nog maar heb het idee dat het grotendeels bij 38 wel klaar is. Meer dan zat ook.

Volgens mij schalen weermodellen nu ook al iets af met een graadje (of 2).
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_221154743
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:32 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
Misschien heel lokaal nog maar heb het idee dat het grotendeels bij 38 wel klaar is. Meer dan zat ook.

Volgens mij schalen weermodellen nu ook al iets af met een graadje (of 2).
Merk ik ook. Voor morgen (hier lokaal) ook al 3 graden eraf gehaald vergeleken met gisteren toen ik keek. Beter.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:34:38 #51
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221154751
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Over hoe het warm is en alles is afgelast?
Interviews met schoolkinderen, bejaarden die het warm thuis hebben, mensen die autopech hebben. Allemaal reporters live op locatie in een speciale uitzending.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 12:37:50 #52
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221154764
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:34 schreef Momo het volgende:

[..]
Interviews met schoolkinderen, bejaarden die het warm thuis hebben, mensen die autopech hebben. Allemaal reporters live op locatie in een speciale uitzending.
Schattig toch. Ik kijk nu al uit naar de LuckyTV parodie :+
pi_221154765
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:34 schreef Momo het volgende:

[..]
Interviews met schoolkinderen, bejaarden die het warm thuis hebben, mensen die autopech hebben. Allemaal reporters live op locatie in een speciale uitzending.
Met uitleg van Willemijn Hoebert!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221154766
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:10 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Horst :')

:(

Ik ga daar dadelijk nog sproeien. Die mogen het record niet krijgen.
Tegelen, Belfeld, tokkiedorp Reuver en alle andere zuidelijk onder Venlo. :')
pi_221154768
Gelukkig is er nog geen El Nino effect :P

Volgende zomer gaan we schroeien ;(

Zeiknat voorjaar incoming.
pi_221154771
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:34 schreef Momo het volgende:

[..]
Interviews met schoolkinderen, bejaarden die het warm thuis hebben, mensen die autopech hebben. Allemaal reporters live op locatie in een speciale uitzending.
Code rood: blijf thuis en ga niet zonder reden de weg op.
NOS: we sturen onze verslaggevers het land in voor niet boeiende meningen van gemiddelde personen.
pi_221154772
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig is er nog geen El Nino effect :P

Volgende zomer gaan we schroeien ;(

Zeiknat voorjaar incoming.
El Nino heeft hier weinig invloed.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221154774
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]
Tegelen, Belfeld, tokkiedorp Reuver en alle andere zuidelijk onder Venlo. :')
Verkeerde kant van de Maas :')

Reuver is wel echt ultratokkie ja :')
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:39:57 #59
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221154777
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:32 schreef archito het volgende:
Uurtje terug werd deze vergelijking gedeeld op de liveblog van knmi.

[ afbeelding ]

Blauw is maximum van alle stations in 2019, rood Gilze-Rijen en zwart is maximum van alle stations vandaag.

Je ziet wel dat vandaag fractie minder snel stijgt maar met grote voorsprong begon.
Het is nu 12:30 geweest en het KNMI stationskaartje heeft 35.6 als maximum. Ergens bij Zeeland.

Als je die 35.6 om 12:30 vergelijkt met 2019 (toen was het al 38/39 op dat tijdstip) lopen we ver achter.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_221154778
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]
Code rood: blijf thuis en ga niet zonder reden de weg op.
NOS: we sturen onze verslaggevers het land in voor niet boeiende meningen van gemiddelde personen.
Gerri Eickhof genot!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221154783
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:39 schreef Felagund het volgende:

[..]
El Nino heeft hier weinig invloed.
Minder, maar bv de kans op een nat voorjaar is wel groter.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:43:37 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154796
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:39 schreef Felagund het volgende:

[..]
El Nino heeft hier weinig invloed.
Maar heeft wel invloed. Één van de dingen die ergens genoemd werd in een artikel dat ik erover las een paar weken geleden was een grotere kans op omega-blokkades over Europa. Drie keer raden wat de huidige pleurishitte veroorzaakt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221154801
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar heeft wel invloed. Één van de dingen die ergens genoemd werd in een artikel dat ik erover las een paar weken geleden was een grotere kans op omega-blokkades over Europa. Drie keer raden wat de huidige pleurishitte veroorzaakt.
El Nino heeft op deze situatie nog geen invloed las ik juist.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 12:44:43 #64
284411 crew  heywoodu
pi_221154803
BreezaMax-reclame op YouTube _O_

Bedacht door twee voormalig NASA-ingenieurs. Vandaag dan, want gisteren zag ik een andere en was het bedacht door iemand die jarenlang bij 'aircobedrijven' had gewerkt om airco's te ontwerpen.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 12:44:46 #65
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221154804
Keek ff twee minuten mee met dat liveblog op NOS

Werd er zo'n vrouw geinterviewd over vergroening in de stad, zegt ze wijzend naar een flat van 20 verdiepingen hoog: "Ja zet dan ook bomen voor deze flat voor extra schaduw en verkoeling"

Alright. De mensen vanaf verdieping 5 en hoger zullen je extreem dankbaar zijn miep! :D
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:45:00 #66
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221154806
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:40 schreef Felagund het volgende:

[..]
Gerri Eickhof genot!
Ze zijn nu bij een diepvries groothandel
En in Roermond op een camping
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:45:10 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154809
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:44 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
El Nino heeft op deze situatie nog geen invloed las ik juist.
Dat is nou het leuke van het weer: je weet het niet. Het enige wat wel vrij zeker is, is dat dit zonder klimaatverandering extreem onwaarschijnlijk was geweest.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221154811
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar heeft wel invloed. Één van de dingen die ergens genoemd werd in een artikel dat ik erover las een paar weken geleden was een grotere kans op omega-blokkades over Europa. Drie keer raden wat de huidige pleurishitte veroorzaakt.
Dat lijkt mij sterk dat dit een grote invloed heeft, maar als je dit artikel kan delen zou ik dit waarderen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221154812
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:45 schreef Momo het volgende:

[..]
Ze zijn nu bij een diepvries groothandel
En in Roermond op een camping
In Roermond is het ook warm!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:46:18 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154815
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:45 schreef Felagund het volgende:

[..]
Dat lijkt mij sterk dat dit een grote invloed heeft, maar als je dit artikel kan delen zou ik dit waarderen.
Geen grote invloed, maar wel een invloed. Daarnaast hoeft een omega-blokkade ook niet automatisch hitte des doods te betekenen.

Denk niet dat ik die nog ga kunnen terugvinden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 12:46:31 #71
284411 crew  heywoodu
pi_221154818
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:39 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
Het is nu 12:30 geweest en het KNMI stationskaartje heeft 35.6 als maximum. Ergens bij Zeeland.

Als je die 35.6 om 12:30 vergelijkt met 2019 (toen was het al 38/39 op dat tijdstip) lopen we ver achter.
Om 12.30 voerde Maastricht het destijds aan met 36,7 graden :)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:46:45 #72
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154819
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar heeft wel invloed. Één van de dingen die ergens genoemd werd in een artikel dat ik erover las een paar weken geleden was een grotere kans op omega-blokkades over Europa. Drie keer raden wat de huidige pleurishitte veroorzaakt.
El Niño kan de kans op bepaalde grootschalige circulatiepatronen beïnvloeden, maar of er boven Europa een blokkade ontstaat hangt af van veel andere factoren, zoals de straalstroom, de drukverdeling boven de Atlantische Oceaan en de dagelijkse atmosferische ontwikkeling.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221154824
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is nou het leuke van het weer: je weet het niet. Het enige wat wel vrij zeker is, is dat dit zonder klimaatverandering extreem onwaarschijnlijk was geweest.
Nja, volgens mij waren ze daar wel vrij stellig van overtuigd. El Nino is pas net opgestart in de Pacific. Daar konden wij nog géén effecten van hebben.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:48:30 #74
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221154829
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:44 schreef dick_laurent het volgende:
Keek ff twee minuten mee met dat liveblog op NOS

Werd er zo'n vrouw geinterviewd over vergroening in de stad, zegt ze wijzend naar een flat van 20 verdiepingen hoog: "Ja zet dan ook bomen voor deze flat voor extra schaduw en verkoeling"

Alright. De mensen vanaf verdieping 5 en hoger zullen je extreem dankbaar zijn miep! :D
Gewoon wat reuzensequoias ervoor zetten :7


*O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 12:49:20 #75
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154833
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Gewoon wat reuzensequoias ervoor zetten :7

[ link | afbeelding ]
*O*
Die ga ik sowieso nog in de tuin planten :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:49:31 #76
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221154836
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Om 12.30 voerde Maastricht het destijds aan met 36,7 graden :)
Dan klopt die grafiek van KNMI niet of lees ik 'm verkeerd?
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:49:54 #77
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221154839
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:47 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Nja, volgens mij waren ze daar wel vrij stellig van overtuigd. El Nino is pas net opgestart in de Pacific. Daar konden wij nog géén effecten van hebben.
Eind dit jaar pas en 2027.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 12:50:08 #78
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154841
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:44 schreef dick_laurent het volgende:
Keek ff twee minuten mee met dat liveblog op NOS

Werd er zo'n vrouw geinterviewd over vergroening in de stad, zegt ze wijzend naar een flat van 20 verdiepingen hoog: "Ja zet dan ook bomen voor deze flat voor extra schaduw en verkoeling"

Alright. De mensen vanaf verdieping 5 en hoger zullen je extreem dankbaar zijn miep! :D
Qua schaduw zal het niet veel helpen, maar qua omgevingskoeling zal het wel een hoop schelen als er nu alleen maar een betonvlakte om het gebouw heen ligt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:50:41 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154843
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:46 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
El Niño kan de kans op bepaalde grootschalige circulatiepatronen beïnvloeden, maar of er boven Europa een blokkade ontstaat hangt af van veel andere factoren, zoals de straalstroom, de drukverdeling boven de Atlantische Oceaan en de dagelijkse atmosferische ontwikkeling.
Straalstroom is de belangrijkste circulatie ter wereld. En die wordt heel erg beïnvloed over Amerika en de westelijke Atlantische Oceaan. Wat ie daarna verder nog doet is gewoon puur willekeurig, maar doen alsof het niets tot weinig uitmaakt hier is een beetje kort door de bocht. Het heeft amper invloed op lokale statistieken, en iets te veel mensen baseren hun hele opinie daarop.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:50:54 #80
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221154845
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Om 12.30 voerde Maastricht het destijds aan met 36,7 graden :)
Dit gaat hem niet meer worden denk ik ;( OF moet opeens snel gaan
pi_221154847
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Gewoon wat reuzensequoias ervoor zetten :7

[ link | afbeelding ]
*O*
Niet best als het flink gaat stormen :X
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:52:14 #82
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154851
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:47 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Nja, volgens mij waren ze daar wel vrij stellig van overtuigd. El Nino is pas net opgestart in de Pacific. Daar konden wij nog géén effecten van hebben.
Ondertussen is er in Amerika een matig orkaanseizoen dankzij El Nino. Soms heb ik echt het idee dat mensen maar wat lullen over dit onderwerp :')

Ik doe er graag aan mee, daar niet van.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 12:52:16 #83
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221154852
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Gewoon wat reuzensequoias ervoor zetten :7

[ link | afbeelding ]
*O*
Top idee!

> Een reuzensequoia (mammoetboom) bereikt zijn maximale hoogte van 50 tot 85 meter in ongeveer 500 tot 1.000 jaar

Mocht de mensheid het overleven tot die tijd, zal de 25e generatie na ons erg dankbaar zijn voor het planten van deze bomen. *)
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 12:52:36 #84
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154853
Wel leuk dat die wind draait, maar hij valt wel gelijk bijna helemaal stil -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221154855
Ik ben blij. Het is op dit moment nog steeds 30 binnen terwijl het buiten op het balkon 35 aangeeft. Zonnescherm doet zn werk
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:54:09 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154864
Eerste weerstation voorbij de 40.

Gevoelstemperstuur dan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:55:05 #87
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221154871
Hittegolf gaat ons overslaan. Uitstekend nieuws _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 12:55:27 #88
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154874
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:52 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Top idee!

> Een reuzensequoia (mammoetboom) bereikt zijn maximale hoogte van 50 tot 85 meter in ongeveer 500 tot 1.000 jaar

Mocht de mensheid het overleven tot die tijd, zal de 25e generatie na ons erg dankbaar zijn voor het planten van deze bomen. *)
De eerste jaren groeien die dingen kneiterhard in de hoogte (concurrentie om de meeste zon te krijgen), als ze daarna hoog genoeg zijn groeien ze vooral in de breedte en gaat de hoogte niet meer zo hard
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:55:35 #89
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154875
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ondertussen is er in Amerika een matig orkaanseizoen dankzij El Nino. Soms heb ik echt het idee dat mensen maar wat lullen over dit onderwerp :')

Ik doe er graag aan mee, daar niet van.
Voor de Atlantische orkanen klopt de basis wél: El Niño onderdrukt vaak Atlantische orkanen doordat er meer verticale windschering ontstaat; die kan buiencomplexen uit elkaar trekken voordat ze tropische stormen worden.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 12:56:14 #90
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154878
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:55 schreef Dven het volgende:
Hittegolf gaat ons overslaan. Uitstekend nieuws _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221154885
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:58:28 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154890
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:55 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
Voor de Atlantische orkanen klopt de basis wél: El Niño onderdrukt vaak Atlantische orkanen doordat er meer verticale windschering ontstaat; die kan buiencomplexen uit elkaar trekken voordat ze tropische stormen worden.
Ja, dat is logisch, de tegenstrijdigheid zit hem in het feit dat sommigen lullen dat het nog op gang moet komen terwijl anderen een matig orkaanseizoen verwachten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221154892
De belangrijkste tip blijft volgens Pereira Marghidan om ramen en deuren overdag dicht te houden. "In de nacht, wanneer het buiten kouder is, kun je alles opengooien en het goed laten ventileren.

Leuke grap @Nattekat
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:59:25 #94
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221154896
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig is er nog geen El Nino effect :P

Volgende zomer gaan we schroeien ;(

Zeiknat voorjaar incoming.
Dan ga ik wel naar egypte :P geen zin in wegspoel taferelen.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:59:46 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154898
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:
De belangrijkste tip blijft volgens Pereira Marghidan om ramen en deuren overdag dicht te houden. "In de nacht, wanneer het buiten kouder is, kun je alles opengooien en het goed laten ventileren.

Leuke grap @:nattekat
Voor de mensen zonder airco die binnen in 30 graden zitten vast de oplossing :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:01:16 #96
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154906
Ik heb ook buren die klagen dat het zo warm is in huis, maar die dan de hele dag alle ramen en deuren open hebben staan :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:01:24 #97
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154908
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:59 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Dan ga ik wel naar egypte :P geen zin in wegspoel taferelen.
Ben ik geweest, was er toen zo heet dat ik de vellen van mijn schouders kon trekken.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 13:02:22 #98
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221154917
Het begint hier heerlijk te waaien, bijna aangenaam :D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221154918
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Kan wel kloppen. Ik zweet vandaag veel minder dan gister. Hier is de LV binnen op 48. Gister gaf het 59 aan
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:02:36 #100
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221154921
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:02 schreef R-woud93 het volgende:
Het begint hier heerlijk te waaien, bijna aangenaam :D
Waar is hier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')