abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221153864
https://www.ad.nl/binnenl(...)bij-rellen~a41e8c28/

Wat een lutsers om het zo laat alsnog af te blazen :')
blablablabla
pi_221153872
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:41 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Je zit in Rotterdam toch? Wind gaat draaien vanmiddag naar het westen.
Ja Rotterdam. Hoorde idd wind uit het westen
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:49:26 #278
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221153896
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:44 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)bij-rellen~a41e8c28/

Wat een lutsers om het zo laat alsnog af te blazen :')
Vergunning ingetrokken
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221153924
In Almere (Buiten) gaat het ook al goed

https://www.weerstationalmerebuiten.nl/pwsWD/index.php
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:57:02 #280
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221153949
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
Harmonie geeft de recordpoging eigenlijk op.

ICON geeft nog wat kans.
https://www.weerplaza.nl/weerkaarten/harmonie/

Net als de eerste roosterpunten de 40°C bereiken komt er koelere lucht uit het westen.
pi_221154164
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:54 schreef DonGorgon het volgende:
In Almere (Buiten) gaat het ook al goed

https://www.weerstationalmerebuiten.nl/pwsWD/index.php
Daar klopt niks van. Dauwpunt is nooit 24.5.
blablablabla
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:12:54 #282
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221154179
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:57 schreef DemonRage het volgende:

[..]
https://www.weerplaza.nl/weerkaarten/harmonie/

Net als de eerste roosterpunten de 40°C bereiken komt er koelere lucht uit het westen.
Als de koelere lucht net iets later komt zou het nog wel kunnen in uiterste oosten of zuid limburg denk ik. Duimen dat er gunstige timing is
pi_221154203
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:49 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Vergunning ingetrokken
Oh vandaar, Ja das kut. Vond het al raar laat je mensen al dan niet onder invloed van drugs eerst hun tentjes opzetten en dan stuur je ze weg :')
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 11:15:25 #284
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154211
Komt niet vaak voor dat de 'koele' zeebries nog steeds 30 graden is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 11:20:59 #285
284411 crew  heywoodu
pi_221154236
Om 11.30 moeten we ergens wel een 34,6 hebben anders lopen we achter op het recordjaar :o
pi_221154241
Woensdrecht zit op 34,2 om 11.10...
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:23:32 #287
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154248


;( ;( STOP TIS GENOEG ZO ;( ;(

[ Bericht 9% gewijzigd door Nattekat op 26-06-2026 11:25:57 (Hotlinkers :')) ]
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:24:33 #288
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154256
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:09 schreef dick_laurent het volgende:
:O Heerlijk diep geslapen met aircootje op 25C

Heb ik nog iets gemist? :)
bij mij was het 24 graden toen ik om 10:00 wakker werd :z
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 11:24:57 #289
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154258
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:23 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

;( ;( STOP TIS GENOEG ZO ;( ;(
Nee, dat kan hoger!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:25:24 #290
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221154262
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:23 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

;( ;( STOP TIS GENOEG ZO ;( ;(
Ben benieuwd of wij de 36 graden wel gaan halen hier in Friesland, van mij hoeft het natuurlijk niet.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:26:03 #291
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221154264
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, dat kan hoger!
Supercellen des doods komen er weer aan :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 11:26:48 #292
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154268
Tevens plaatje gefixt :{w

Er is een speciale plek in hel voor mensen die hotlinken. Nou is hel momenteel gewoon buiten, dus mja...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 11:27:08 #293
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154271
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:26 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Supercellen des doods komen er weer aan :')
Barbecueweer dus :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 11:27:47 #294
284411 crew  heywoodu
pi_221154275
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:26 schreef Nattekat het volgende:
Tevens plaatje gefixt :{w

Er is een speciale plek in hel voor mensen die hotlinken. Nou is hel momenteel gewoon buiten, dus mja...
Ik was vanmorgen danig in de war toen ik in de topics van 2019 mensen zag juichen voor een plaatje met 25-26 graden, historisch etc, kwartje viel heel iets later dat het een hotlink was :+ :(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:28:00 #295
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154276
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:26 schreef Nattekat het volgende:
Tevens plaatje gefixt :{w

Er is een speciale plek in hel voor mensen die hotlinken. Nou is hel momenteel gewoon buiten, dus mja...
sorry, warmte steeg naar me hoofd
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 11:30:44 #296
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221154294
*Kijkt even op de kaarten naar luchtvochtigheid en actuele gevoelstemperatuur in NL*

  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:33:22 #297
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221154309
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:30 schreef dick_laurent het volgende:
*Kijkt even op de kaarten naar luchtvochtigheid en actuele gevoelstemperatuur in NL*

[ afbeelding ]
Ja die vochtigheid maakt het niet lekkerdere op -O-
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:38:11 #298
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221154363
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:33 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Ja die vochtigheid maakt het niet lekkerdere op -O-
Beetje zweten, goed voor je :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:38:29 #299
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221154367
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:40:55 #300
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221154384
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik was vanmorgen danig in de war toen ik in de topics van 2019 mensen zag juichen voor een plaatje met 25-26 graden, historisch etc, kwartje viel heel iets later dat het een hotlink was :+ :(
Ik wil juichen voor een max van 25 ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')