abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 08:56:49 #226
284411 crew  heywoodu
pi_221153149
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Inderdaad, ik zie dat in deze reeks op 24-7-2019 meerdere topics zijn geopend :D
Ja, ik wilde even kijken of mijn schema daar van de hele dag stond ipv degene die @Arcee en @Starhopper hier gepost hebben, die destijds kennelijk begin van de middag stopte. Niks kunnen vinden helaas, en weinig zin om handmatig een schema te maken van hoe het op die dag was :P
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 08:57:37 #227
284411 crew  heywoodu
pi_221153154
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:50 schreef Remco het volgende:

[..]
Toen kwam die bizarre 42.1 oid ergens op de Veluwe nog langs. Uiteindelijk was dat een verkeerde meting.
Ja, kwam ook een tweetje van KNMI tegen met als strekking "voor het eerst is in Nederland de 40 graden gemeten, inmiddels is het 41,7", even bijna twee graden er bovenop nog alsof het niks is :+

Maar dat was inderdaad Deelen dacht ik, voordat het nog doorschoot naar die 42
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 09:10:11 #228
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221153224
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:56 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
Code geel ook voor onweer afgekondigd door het KNMI. Voor Limburg al vanaf 18u.

https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/limburg
Ook voor Brabant en Gelderland inmiddels :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221153278
Heb maar 5 uurtjes geslapen. Kan gewoon niet meer met deze warmte
  vrijdag 26 juni 2026 @ 09:24:37 #230
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221153309
Maastricht is om 9:10u door de 30°C-grens... vroegste 30°C ooit?
pi_221153343
31.7, we tellen door.

Gaat sneller dan gisteren.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 09:32:29 #232
862 Arcee
Look closer
pi_221153376
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
31.7, we tellen door.

Gaat sneller dan gisteren.
Waar zie je dat?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 09:33:33 #233
284411 crew  heywoodu
pi_221153379


:P

Geen volle data voor Horst helaas. Ik heb dezelfde plaatsen gekozen als zeven jaar geleden, wellicht dat Woensdrecht er nog bij moet?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 09:34:19 #234
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221153387
33 graden al in Molenbeek, de prachtwijk van België
pi_221153391
30 om bijna 9u 's ochtends in Maastricht is echt zo extreem. :o

"Jaa, maar vroeger hadden we ook warme zomers" :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 09:37:07 #236
284411 crew  heywoodu
pi_221153404
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:34 schreef Discombobulate het volgende:
30 om bijna 9u 's ochtends in Maastricht is echt zo extreem. :o

"Jaa, maar vroeger hadden we ook warme zomers" :')
Vroeger gingen we dan alsnog gewoon 15km hardlopend naar school :(
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 09:39:07 #237
862 Arcee
Look closer
pi_221153424
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]

:P

Geen volle data voor Horst helaas. Ik heb dezelfde plaatsen gekozen als zeven jaar geleden, wellicht dat Woensdrecht er nog bij moet?
De Bilt?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 09:39:16 #238
284411 crew  heywoodu
pi_221153427
Woensdrecht wint de eerste etappe, 30,4 om 09:20u _O-
pi_221153428
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:34 schreef Discombobulate het volgende:
30 om bijna 9u 's ochtends in Maastricht is echt zo extreem. :o

"Jaa, maar vroeger hadden we ook warme zomers" :')
Jij hebt 1976 zeker niet meegemaakt huehehue!
blablablabla
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 09:39:39 #240
284411 crew  heywoodu
pi_221153429
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:39 schreef Arcee het volgende:

[..]
De Bilt?
Het gaat me met name om het hitterecord, dat zie ik in De Bilt niet gebeuren :P
pi_221153432
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:32 schreef Arcee het volgende:

[..]
Waar zie je dat?
Bij mijn eigen weerstation :P

Ik zit aan de rand van een dorp zuidelijk van Venlo.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 09:48:50 #242
862 Arcee
Look closer
pi_221153505
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het gaat me met name om het hitterecord, dat zie ik in De Bilt niet gebeuren :P
Toch mis ik die in de lijst. :@
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_221153525
Temp gaat hier vandaag naar maximaal 34 graden zie ik. Daarna zet om 15.00 al de daling in, wel erg traag maar stukken eerder dan de 21.00 - 22.00 van afgelopen dagen.
Zonder wrijving geen glans
pi_221153530
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:50 schreef Haags het volgende:
Temp gaat hier vandaag naar maximaal 34 graden zie ik. Daarna zet om 15.00 al de daling in, wel erg traag maar stukken eerder dan de 21.00 - 22.00 van afgelopen dagen.
Ja in Rotterdam moet het rond 1 a 2 uur het heetst zijn
  vrijdag 26 juni 2026 @ 09:54:01 #245
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221153548
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]

:P

Geen volle data voor Horst helaas. Ik heb dezelfde plaatsen gekozen als zeven jaar geleden, wellicht dat Woensdrecht er nog bij moet?
In Woensdrecht stijgt de temperatuur nu het hardst... ben er wel bang voor dat het daar ook het vroegst piekt.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 09:54:05 #246
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221153549
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Jij hebt 1976 zeker niet meegemaakt huehehue!
Toen hun jong waren was het 5 dagen 50+, de jeugd is niks meer gewend!
pi_221153551
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:25 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]

[ x ]
Kom op met dat tempeest!
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221153569
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]

:P

Geen volle data voor Horst helaas. Ik heb dezelfde plaatsen gekozen als zeven jaar geleden, wellicht dat Woensdrecht er nog bij moet?
Ja, zeker Woensdrecht erbij. Dat is één van de favorieten voor het record.
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
pi_221153574
Haha, net jingle bells op radio1! :)
pi_221153591
Ik lees hier en daar een X berichtje met onweersignalen, maar vanuit onze mainstream media hoor ik er nog maar weinig over.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:02:20 #251
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221153617
Geen alcohol op festival Lago Lago tot 18.00 uur

Op festival Lago Lago in de Achterhoek is tot 18.00 uur geen alcohol verkrijgbaar vanwege de hitte. Dat heeft de organisatie vanochtend besloten om de veiligheid van de bezoekers te garanderen. Vanaf 18.00 uur wordt per uur bekeken of er alcohol verkocht gaat worden.

Het festival begint vandaag bij Braamt en duurt tot en met zondag. De organisatie adviseert festivalgangers ook om te blijven drinken, smeren en veel pauzes in de schaduw te nemen.

B:)B :R
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:03:45 #252
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221153622
De aorta loopt.

Iemand zicht op het spoorboekje 40.7c van Gilze-Rijen. Zitten we op schema?
pi_221153633
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:59 schreef Discombobulate het volgende:
Ik lees hier en daar een X berichtje met onweersignalen, maar vanuit onze mainstream media hoor ik er nog maar weinig over.
KNMI heeft al code geel afgegeven. Zie het ook op nu.nl staan al een uur.

Wat verwacht je nog meer?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:06:30 #254
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_221153641
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:03 schreef RamboDirk het volgende:
De aorta loopt.

Iemand zicht op het spoorboekje 40.7c van Gilze-Rijen. Zitten we op schema?
Denk dat het gaat gebeuren hoor, aangezien sommige modellen 40-42 voorspelden op sommige plekken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221153646
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:02 schreef Momo het volgende:
Geen alcohol op festival Lago Lago tot 18.00 uur

Op festival Lago Lago in de Achterhoek is tot 18.00 uur geen alcohol verkrijgbaar vanwege de hitte. Dat heeft de organisatie vanochtend besloten om de veiligheid van de bezoekers te garanderen. Vanaf 18.00 uur wordt per uur bekeken of er alcohol verkocht gaat worden.

Het festival begint vandaag bij Braamt en duurt tot en met zondag. De organisatie adviseert festivalgangers ook om te blijven drinken, smeren en veel pauzes in de schaduw te nemen.

B:)B :R
Goed zo. Opdonderen met je alcohol.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 10:07:17 #257
284411 crew  heywoodu
pi_221153647
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:03 schreef RamboDirk het volgende:
De aorta loopt.

Iemand zicht op het spoorboekje 40.7c van Gilze-Rijen. Zitten we op schema?
Op die dag was het om 09.30u het warmst in Gilze-Rijen met 28,9 graden....Woensdrecht en Maastricht zaten nu om die tijd al bijna op 31.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 10:07:50 #258
284411 crew  heywoodu
pi_221153651
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Goed zo. Opdonderen met je alcohol.
Niks mis met een lekkere rosé met dit weer :9 @GarlandBriggs
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:10:28 #259
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221153665
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Denk dat het gaat gebeuren hoor, aangezien sommige modellen 40-42 voorspelden op sommige plekken.
Bah :{w

Hier nu al 31 buiten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221153680
Moet zeggen. Mijn lichaam heeft zich aangepast aan de warmte. Binnen is het 30 maar het kan er mee door. Heb wel een aircooler aanstaan, dat ding is beter dan een normale fan
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 10:15:43 #261
284411 crew  heywoodu
pi_221153692
Op dé dag kwam de eerste 31'er pas om 10.30 uur, nu staat de eerste 32'er er al :P
pi_221153698
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Goed zo. Opdonderen met je alcohol.
Laat mensen lekker zelf verantwoording nemen. Betutteling :r.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:16:02 #263
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221153699
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, ik wilde even kijken of mijn schema daar van de hele dag stond ipv degene die @:Arcee en @:Starhopper hier gepost hebben, die destijds kennelijk begin van de middag stopte. Niks kunnen vinden helaas, en weinig zin om handmatig een schema te maken van hoe het op die dag was :P
Valt mij van je tegen hoor :T

Nee. Maar met de gegevens van alleen de ochtend komen we al een heel eind toch? :Y Ik vind het schema iig heel nuttig wat je toen gemaakt hebt _O_
pi_221153707
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Niks mis met een lekkere rosé met dit weer :9 @:GarlandBriggs
Bekijk deze YouTube-video

Een situatieschets @RamboDirk
pi_221153720
Ik heb wel een sugar free redbull voor later
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:18:39 #266
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221153721
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:15 schreef heywoodu het volgende:
Op dé dag kwam de eerste 31'er pas om 10.30 uur, nu staat de eerste 32'er er al :P
Je we lopen ruim voor nu! Gaat hard :o :o
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:20:04 #267
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221153729
Al een paar dagen staat er voor hier 39 ingetekend, zie net dat dat nu 'maar' 38 wordt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221153730
40 graden halen we niet in Rotterdam. Ik gok 37
pi_221153737
Het is natuurlijk niet direct vergelijkbaar. Ik weet niet of de omstandigheden hetzelfde zijn.

Er kan een reden zijn dat de stijging toen later op gang kwam of langer doorging o.i.d. Iemand daar nog info over?
pi_221153746
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:06 schreef zakjapannertje het volgende:
[ afbeelding ]
https://vrtnws.be/p.QA6yP(...)bV8xNzgyNDQ0NTU4Nzcx

Dit lijkt mij ook iets voor Nederland :P
Vrijdag nog meegemaakt.


Schaamteloos gejat van @Resistor
blablablabla
pi_221153769
Harmonie geeft de recordpoging eigenlijk op.

ICON geeft nog wat kans.
pi_221153816
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
Harmonie geeft de recordpoging eigenlijk op.

ICON geeft nog wat kans.
Volgens dit model is het hoogtepunt bij ons hier rond 1/2 uur. Geloof dat niet zo. Denk eerder rond 6 uur
pi_221153846
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:37 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Volgens dit model is het hoogtepunt bij ons hier rond 1/2 uur. Geloof dat niet zo. Denk eerder rond 6 uur
Je zit in Rotterdam toch? Wind gaat draaien vanmiddag naar het westen.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 10:43:07 #274
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221153854
Airco net toch maar aangeslingerd, het was zowaar klammig hier met een 59% lv binnen, dan voelt die 28 graden inderdaad opeens een heel stuk minder behapbaar :o

> ding staat letterlijk 7 minuten aan ofzo en ben al van 59% al naar 50% gegaan _O_
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 10:43:44 #275
284411 crew  heywoodu
pi_221153859
Ook een half uur eerder dan vorige keer de eerste 33 op de kaart :P
pi_221153864
https://www.ad.nl/binnenl(...)bij-rellen~a41e8c28/

Wat een lutsers om het zo laat alsnog af te blazen :')
blablablabla
pi_221153872
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:41 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Je zit in Rotterdam toch? Wind gaat draaien vanmiddag naar het westen.
Ja Rotterdam. Hoorde idd wind uit het westen
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:49:26 #278
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221153896
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:44 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)bij-rellen~a41e8c28/

Wat een lutsers om het zo laat alsnog af te blazen :')
Vergunning ingetrokken
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221153924
In Almere (Buiten) gaat het ook al goed

https://www.weerstationalmerebuiten.nl/pwsWD/index.php
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:57:02 #280
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221153949
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
Harmonie geeft de recordpoging eigenlijk op.

ICON geeft nog wat kans.
https://www.weerplaza.nl/weerkaarten/harmonie/

Net als de eerste roosterpunten de 40°C bereiken komt er koelere lucht uit het westen.
pi_221154164
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:54 schreef DonGorgon het volgende:
In Almere (Buiten) gaat het ook al goed

https://www.weerstationalmerebuiten.nl/pwsWD/index.php
Daar klopt niks van. Dauwpunt is nooit 24.5.
blablablabla
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:12:54 #282
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221154179
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:57 schreef DemonRage het volgende:

[..]
https://www.weerplaza.nl/weerkaarten/harmonie/

Net als de eerste roosterpunten de 40°C bereiken komt er koelere lucht uit het westen.
Als de koelere lucht net iets later komt zou het nog wel kunnen in uiterste oosten of zuid limburg denk ik. Duimen dat er gunstige timing is
pi_221154203
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:49 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Vergunning ingetrokken
Oh vandaar, Ja das kut. Vond het al raar laat je mensen al dan niet onder invloed van drugs eerst hun tentjes opzetten en dan stuur je ze weg :')
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 11:15:25 #284
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154211
Komt niet vaak voor dat de 'koele' zeebries nog steeds 30 graden is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 11:20:59 #285
284411 crew  heywoodu
pi_221154236
Om 11.30 moeten we ergens wel een 34,6 hebben anders lopen we achter op het recordjaar :o
pi_221154241
Woensdrecht zit op 34,2 om 11.10...
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:23:32 #287
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154248


;( ;( STOP TIS GENOEG ZO ;( ;(

[ Bericht 9% gewijzigd door Nattekat op 26-06-2026 11:25:57 (Hotlinkers :')) ]
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:24:33 #288
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154256
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:09 schreef dick_laurent het volgende:
:O Heerlijk diep geslapen met aircootje op 25C

Heb ik nog iets gemist? :)
bij mij was het 24 graden toen ik om 10:00 wakker werd :z
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 11:24:57 #289
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154258
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:23 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

;( ;( STOP TIS GENOEG ZO ;( ;(
Nee, dat kan hoger!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:25:24 #290
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221154262
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:23 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

;( ;( STOP TIS GENOEG ZO ;( ;(
Ben benieuwd of wij de 36 graden wel gaan halen hier in Friesland, van mij hoeft het natuurlijk niet.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:26:03 #291
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221154264
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, dat kan hoger!
Supercellen des doods komen er weer aan :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 11:26:48 #292
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154268
Tevens plaatje gefixt :{w

Er is een speciale plek in hel voor mensen die hotlinken. Nou is hel momenteel gewoon buiten, dus mja...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 11:27:08 #293
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154271
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:26 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Supercellen des doods komen er weer aan :')
Barbecueweer dus :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 11:27:47 #294
284411 crew  heywoodu
pi_221154275
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:26 schreef Nattekat het volgende:
Tevens plaatje gefixt :{w

Er is een speciale plek in hel voor mensen die hotlinken. Nou is hel momenteel gewoon buiten, dus mja...
Ik was vanmorgen danig in de war toen ik in de topics van 2019 mensen zag juichen voor een plaatje met 25-26 graden, historisch etc, kwartje viel heel iets later dat het een hotlink was :+ :(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:28:00 #295
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154276
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:26 schreef Nattekat het volgende:
Tevens plaatje gefixt :{w

Er is een speciale plek in hel voor mensen die hotlinken. Nou is hel momenteel gewoon buiten, dus mja...
sorry, warmte steeg naar me hoofd
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 11:30:44 #296
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221154294
*Kijkt even op de kaarten naar luchtvochtigheid en actuele gevoelstemperatuur in NL*

  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:33:22 #297
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221154309
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:30 schreef dick_laurent het volgende:
*Kijkt even op de kaarten naar luchtvochtigheid en actuele gevoelstemperatuur in NL*

[ afbeelding ]
Ja die vochtigheid maakt het niet lekkerdere op -O-
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:38:11 #298
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221154363
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:33 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Ja die vochtigheid maakt het niet lekkerdere op -O-
Beetje zweten, goed voor je :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:38:29 #299
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221154367
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:40:55 #300
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221154384
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik was vanmorgen danig in de war toen ik in de topics van 2019 mensen zag juichen voor een plaatje met 25-26 graden, historisch etc, kwartje viel heel iets later dat het een hotlink was :+ :(
Ik wil juichen voor een max van 25 ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')