Ja, ik wilde even kijken of mijn schema daar van de hele dag stond ipv degene die @Arcee en @Starhopper hier gepost hebben, die destijds kennelijk begin van de middag stopte. Niks kunnen vinden helaas, en weinig zin om handmatig een schema te maken van hoe het op die dag wasquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie dat in deze reeks op 24-7-2019 meerdere topics zijn geopend
Ja, kwam ook een tweetje van KNMI tegen met als strekking "voor het eerst is in Nederland de 40 graden gemeten, inmiddels is het 41,7", even bijna twee graden er bovenop nog alsof het niks isquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:50 schreef Remco het volgende:
[..]
Toen kwam die bizarre 42.1 oid ergens op de Veluwe nog langs. Uiteindelijk was dat een verkeerde meting.
Ook voor Brabant en Gelderland inmiddelsquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:56 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Code geel ook voor onweer afgekondigd door het KNMI. Voor Limburg al vanaf 18u.
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/limburg
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
31.7, we tellen door.
Gaat sneller dan gisteren.
Vroeger gingen we dan alsnog gewoon 15km hardlopend naar schoolquote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:34 schreef Discombobulate het volgende:
30 om bijna 9u 's ochtends in Maastricht is echt zo extreem.![]()
"Jaa, maar vroeger hadden we ook warme zomers"
De Bilt?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Geen volle data voor Horst helaas. Ik heb dezelfde plaatsen gekozen als zeven jaar geleden, wellicht dat Woensdrecht er nog bij moet?
Jij hebt 1976 zeker niet meegemaakt huehehue!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:34 schreef Discombobulate het volgende:
30 om bijna 9u 's ochtends in Maastricht is echt zo extreem.![]()
"Jaa, maar vroeger hadden we ook warme zomers"
Toch mis ik die in de lijst.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gaat me met name om het hitterecord, dat zie ik in De Bilt niet gebeuren
Ja in Rotterdam moet het rond 1 a 2 uur het heetst zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:50 schreef Haags het volgende:
Temp gaat hier vandaag naar maximaal 34 graden zie ik. Daarna zet om 15.00 al de daling in, wel erg traag maar stukken eerder dan de 21.00 - 22.00 van afgelopen dagen.
In Woensdrecht stijgt de temperatuur nu het hardst... ben er wel bang voor dat het daar ook het vroegst piekt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Geen volle data voor Horst helaas. Ik heb dezelfde plaatsen gekozen als zeven jaar geleden, wellicht dat Woensdrecht er nog bij moet?
Toen hun jong waren was het 5 dagen 50+, de jeugd is niks meer gewend!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt 1976 zeker niet meegemaakt huehehue!
Ja, zeker Woensdrecht erbij. Dat is één van de favorieten voor het record.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |