abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 08:56:49 #226
284411 crew  heywoodu
pi_221153149
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Inderdaad, ik zie dat in deze reeks op 24-7-2019 meerdere topics zijn geopend :D
Ja, ik wilde even kijken of mijn schema daar van de hele dag stond ipv degene die @Arcee en @Starhopper hier gepost hebben, die destijds kennelijk begin van de middag stopte. Niks kunnen vinden helaas, en weinig zin om handmatig een schema te maken van hoe het op die dag was :P
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 08:57:37 #227
284411 crew  heywoodu
pi_221153154
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:50 schreef Remco het volgende:

[..]
Toen kwam die bizarre 42.1 oid ergens op de Veluwe nog langs. Uiteindelijk was dat een verkeerde meting.
Ja, kwam ook een tweetje van KNMI tegen met als strekking "voor het eerst is in Nederland de 40 graden gemeten, inmiddels is het 41,7", even bijna twee graden er bovenop nog alsof het niks is :+

Maar dat was inderdaad Deelen dacht ik, voordat het nog doorschoot naar die 42
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 09:10:11 #228
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221153224
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:56 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
Code geel ook voor onweer afgekondigd door het KNMI. Voor Limburg al vanaf 18u.

https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/limburg
Ook voor Brabant en Gelderland inmiddels :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221153278
Heb maar 5 uurtjes geslapen. Kan gewoon niet meer met deze warmte
  vrijdag 26 juni 2026 @ 09:24:37 #230
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221153309
Maastricht is om 9:10u door de 30°C-grens... vroegste 30°C ooit?
pi_221153343
31.7, we tellen door.

Gaat sneller dan gisteren.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 09:32:29 #232
862 Arcee
Look closer
pi_221153376
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
31.7, we tellen door.

Gaat sneller dan gisteren.
Waar zie je dat?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 09:33:33 #233
284411 crew  heywoodu
pi_221153379


:P

Geen volle data voor Horst helaas. Ik heb dezelfde plaatsen gekozen als zeven jaar geleden, wellicht dat Woensdrecht er nog bij moet?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 09:34:19 #234
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221153387
33 graden al in Molenbeek, de prachtwijk van België
pi_221153391
30 om bijna 9u 's ochtends in Maastricht is echt zo extreem. :o

"Jaa, maar vroeger hadden we ook warme zomers" :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 09:37:07 #236
284411 crew  heywoodu
pi_221153404
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:34 schreef Discombobulate het volgende:
30 om bijna 9u 's ochtends in Maastricht is echt zo extreem. :o

"Jaa, maar vroeger hadden we ook warme zomers" :')
Vroeger gingen we dan alsnog gewoon 15km hardlopend naar school :(
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 09:39:07 #237
862 Arcee
Look closer
pi_221153424
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]

:P

Geen volle data voor Horst helaas. Ik heb dezelfde plaatsen gekozen als zeven jaar geleden, wellicht dat Woensdrecht er nog bij moet?
De Bilt?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 09:39:16 #238
284411 crew  heywoodu
pi_221153427
Woensdrecht wint de eerste etappe, 30,4 om 09:20u _O-
pi_221153428
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:34 schreef Discombobulate het volgende:
30 om bijna 9u 's ochtends in Maastricht is echt zo extreem. :o

"Jaa, maar vroeger hadden we ook warme zomers" :')
Jij hebt 1976 zeker niet meegemaakt huehehue!
blablablabla
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 09:39:39 #240
284411 crew  heywoodu
pi_221153429
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:39 schreef Arcee het volgende:

[..]
De Bilt?
Het gaat me met name om het hitterecord, dat zie ik in De Bilt niet gebeuren :P
pi_221153432
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:32 schreef Arcee het volgende:

[..]
Waar zie je dat?
Bij mijn eigen weerstation :P

Ik zit aan de rand van een dorp zuidelijk van Venlo.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 09:48:50 #242
862 Arcee
Look closer
pi_221153505
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het gaat me met name om het hitterecord, dat zie ik in De Bilt niet gebeuren :P
Toch mis ik die in de lijst. :@
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_221153525
Temp gaat hier vandaag naar maximaal 34 graden zie ik. Daarna zet om 15.00 al de daling in, wel erg traag maar stukken eerder dan de 21.00 - 22.00 van afgelopen dagen.
Zonder wrijving geen glans
pi_221153530
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:50 schreef Haags het volgende:
Temp gaat hier vandaag naar maximaal 34 graden zie ik. Daarna zet om 15.00 al de daling in, wel erg traag maar stukken eerder dan de 21.00 - 22.00 van afgelopen dagen.
Ja in Rotterdam moet het rond 1 a 2 uur het heetst zijn
  vrijdag 26 juni 2026 @ 09:54:01 #245
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221153548
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]

:P

Geen volle data voor Horst helaas. Ik heb dezelfde plaatsen gekozen als zeven jaar geleden, wellicht dat Woensdrecht er nog bij moet?
In Woensdrecht stijgt de temperatuur nu het hardst... ben er wel bang voor dat het daar ook het vroegst piekt.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 09:54:05 #246
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221153549
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Jij hebt 1976 zeker niet meegemaakt huehehue!
Toen hun jong waren was het 5 dagen 50+, de jeugd is niks meer gewend!
pi_221153551
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:25 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]

[ x ]
Kom op met dat tempeest!
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221153569
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]

:P

Geen volle data voor Horst helaas. Ik heb dezelfde plaatsen gekozen als zeven jaar geleden, wellicht dat Woensdrecht er nog bij moet?
Ja, zeker Woensdrecht erbij. Dat is één van de favorieten voor het record.
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
pi_221153574
Haha, net jingle bells op radio1! :)
pi_221153591
Ik lees hier en daar een X berichtje met onweersignalen, maar vanuit onze mainstream media hoor ik er nog maar weinig over.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')