abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221152937
Hele nacht de ramen open gehad in de woonkamer. 0,5 graad afgekoeld :') :') :') :')
Vrees wel beetje voor mijn kat. 26,5 graad in woonkamer nu, heb maar 2 handdoeken nat gemaakt en even in de vriezer gelegd. Wat drinkbakjes extra geplaatst en een koelmatje. Hopen maar dat dat beest rustig aan gaat doen vandaag.

Zit nu op kantoor.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:12:35 #202
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221152938
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:09 schreef dick_laurent het volgende:
:O Heerlijk diep geslapen met aircootje op 25C

Heb ik nog iets gemist? :)
Ik eigenlijk ook wel. Zonder airco op 25 graden. Na 01:30 de balkondeur open gedaan en daar gelegen op matras.

Zo maar de deur uit boodschappen doen en tanken in Deutschland. Kabouters doen het ook niet
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:13:49 #203
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221152942
Uit AT5's hitteblog, https://www.at5.nl/artike(...)n-door-stroomstoring

quote:
Stroomstoringen in het centrum en in West, meerdere mensen opgesloten in liften

Wie liftangst heeft, kan het beste doorscrollen: in delen van het centrum en Nieuw-West vinden er momenteel stroomstoringen plaats waardoor meerdere mensen vast zijn komen te zitten in liften. De brandweer moest afgelopen halfuur zeven keer uitrukken om mensen uit liften te bevrijden. Onder meer op de Ookmeerweg in Osdorp en op de Prins Hendrikkade in het centrum zaten mensen vast.

Volgens Liander zijn alle stroomstoringen voor middernacht verholpen.
Leuk.
pi_221152947
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:12 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ik eigenlijk ook wel. Zonder airco op 25 graden. Na 01:30 de balkondeur open gedaan en daar gelegen op matras.

Zo maar de deur uit boodschappen doen en tanken in Deutschland. Kabouters doen het ook niet
:D
Heb je nu code rood vrij?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221152963
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:12 schreef DefKu het volgende:
Hele nacht de ramen open gehad in de woonkamer. 0,5 graad afgekoeld :') :') :') :')
Vrees wel beetje voor mijn kat. 26,5 graad in woonkamer nu, heb maar 2 handdoeken nat gemaakt en even in de vriezer gelegd. Wat drinkbakjes extra geplaatst en een koelmatje. Hopen maar dat dat beest rustig aan gaat doen vandaag.

Zit nu op kantoor.
Check. Hier woensdag ook een koelteparadijs voor de kat gemaakt. Wat doet ze? Vol in de zon, op het terras.
pi_221152966
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:18 schreef S_E het volgende:

[..]
Check. Hier woensdag ook een koelteparadijs voor de kat gemaakt. Wat doet ze? Vol in de zon, op het terras.
Hahaha, ja die van mij ook. Gaat lekker op de vensterbank in de zon liggen midden op de dag.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:20:15 #207
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221152970
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
:D
Heb je nu code rood vrij?
Nou, ik ben op vrijdag wel vaker vrij of tot max 13 uur, maar vandaag ga ik echt niet werken. Van de TD zijn er een paar en op de receptie.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 08:23:15 #208
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221152978
Katten houden van warmte. Het enige wat ik doe is extra waterbakjes en in de middag natvoer. Verder laat ik ze met rust.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221152981
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Katten houden van warmte. Het enige wat ik doe is extra waterbakjes en in de middag natvoer. Verder laat ik ze met rust.
Blijkbaar... Zelfs onze coon met zijn dikke vacht ligt buiten in de zon 8)7
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 08:25:26 #210
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221152985
Die van ons vermijden de zon eigenlijk beiden. Ze liggen sowieso de hele dag op hun gat, maar dat is katten eigen :P
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 08:25:39 #211
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221152989
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:24 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]
Blijkbaar... Zelfs onze coon met zijn dikke vacht ligt buiten in de zon 8)7
's avonds zoeken mijn katten een koel plekje op in huis.

Echt maffe beesten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:25:47 #212
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221152990
twitter


twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221152999
Hier ging de airco vannacht 2 graden omhoog. Ook in de app. Mogelijk gebeurd dat bij sleeptime functie aldus Chatgpt. Dus oldskool alle ramen open en wijdbeebs liggen heeft toch wel iets geholpen.

Regio Eindhoven
08.25 uur.
27 graden al.
Echt een warme föhn buiten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 08:28:29 #214
862 Arcee
Look closer
pi_221153000
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 07:30 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]

Dit schema er toch maar even bij pakken vandaag.
Vandaag Maastricht 8:10 uur: 28.4.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 08:29:54 #215
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221153002
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:28 schreef cinderloom het volgende:
Hier ging de airco vannacht 2 graden omhoog. Ook in de app. Mogelijk gebeurd dat bij sleeptime functie aldus Chatgpt. Dus oldskool alle ramen open en wijdbeebs liggen heeft toch wel iets geholpen.

Regio Eindhoven
08.25 uur.
27 graden al.
Echt een warme föhn buiten
Klopt, doet die van ons ook, dan heb je idd de sleep functie gebruikt. Wel stuk beter qua stroomverbruik. Maar aks je echt perse je kamer op een strakke ingestelde X graden wilt houden de hele nacht (overigens niet nodig eigenlijk, maar ieder zijn ding natuurlijk) dan moet je de sleep-function niet gebruiken ;)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:35:34 #216
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221153036
Waar in Nederland gaan we over de 40 graden vandaag?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:39:42 #217
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221153060
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:28 schreef Arcee het volgende:

[..]
Vandaag Maastricht 8:10 uur: 28.4.
Ik denk dat de 30°C erg vroeg gehaald gaat worden... misschien dat dat ook een nieuw record zal zijn.

Temperaturen stijgen als een malle en de zon moet nog een eind klimmen om het hoogste punt te halen.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 08:46:38 #218
284411 crew  heywoodu
pi_221153096
Kan iemand het hitterecordtopic van 2019 vinden? Ik zoek uiteraard zelf ook even maar nog zonder succes :P
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 08:47:38 #219
284411 crew  heywoodu
pi_221153105
Zo te zien zitten wel al een graad of 3 boven het recordschema van 2019 _O-
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 08:48:15 #220
184769 crew  Deisyy
pi_221153111
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:46 schreef heywoodu het volgende:
Kan iemand het hitterecordtopic van 2019 vinden? Ik zoek uiteraard zelf ook even maar nog zonder succes :P
WKN / Het record, waar wanneer en wat wordt het nieuwe record?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 08:50:05 #221
284411 crew  heywoodu
pi_221153120
quote:
Dank u! Ik gok dat het dan toch meer in deze reeks gevolgd werd, want ik kan me niet voorstellen dat een recorddag zo'n ontzettend rustig topic opleverde :P
pi_221153122
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:46 schreef heywoodu het volgende:
Kan iemand het hitterecordtopic van 2019 vinden? Ik zoek uiteraard zelf ook even maar nog zonder succes :P
Toen kwam die bizarre 42.1 oid ergens op de Veluwe nog langs. Uiteindelijk was dat een verkeerde meting.
pi_221153123
We zijn de 30 hier al voorbij.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 08:52:00 #224
184769 crew  Deisyy
pi_221153128
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:50 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dank u! Ik gok dat het dan toch meer in deze reeks gevolgd werd, want ik kan me niet voorstellen dat een recorddag zo'n ontzettend rustig topic opleverde :P
Inderdaad, ik zie dat in deze reeks op 24-7-2019 meerdere topics zijn geopend :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 08:56:03 #225
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_221153147
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:25 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]

[ x ]
Code geel ook voor onweer afgekondigd door het KNMI. Voor Limburg al vanaf 18u.

https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/limburg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')