Ik eigenlijk ook wel. Zonder airco op 25 graden. Na 01:30 de balkondeur open gedaan en daar gelegen op matras.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:09 schreef dick_laurent het volgende:
Heerlijk diep geslapen met aircootje op 25C
Heb ik nog iets gemist?
Leuk.quote:Stroomstoringen in het centrum en in West, meerdere mensen opgesloten in liften
Wie liftangst heeft, kan het beste doorscrollen: in delen van het centrum en Nieuw-West vinden er momenteel stroomstoringen plaats waardoor meerdere mensen vast zijn komen te zitten in liften. De brandweer moest afgelopen halfuur zeven keer uitrukken om mensen uit liften te bevrijden. Onder meer op de Ookmeerweg in Osdorp en op de Prins Hendrikkade in het centrum zaten mensen vast.
Volgens Liander zijn alle stroomstoringen voor middernacht verholpen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel. Zonder airco op 25 graden. Na 01:30 de balkondeur open gedaan en daar gelegen op matras.
Zo maar de deur uit boodschappen doen en tanken in Deutschland. Kabouters doen het ook niet
Check. Hier woensdag ook een koelteparadijs voor de kat gemaakt. Wat doet ze? Vol in de zon, op het terras.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:12 schreef DefKu het volgende:
Hele nacht de ramen open gehad in de woonkamer. 0,5 graad afgekoeld![]()
![]()
![]()
Vrees wel beetje voor mijn kat. 26,5 graad in woonkamer nu, heb maar 2 handdoeken nat gemaakt en even in de vriezer gelegd. Wat drinkbakjes extra geplaatst en een koelmatje. Hopen maar dat dat beest rustig aan gaat doen vandaag.
Zit nu op kantoor.
Hahaha, ja die van mij ook. Gaat lekker op de vensterbank in de zon liggen midden op de dag.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:18 schreef S_E het volgende:
[..]
Check. Hier woensdag ook een koelteparadijs voor de kat gemaakt. Wat doet ze? Vol in de zon, op het terras.
Nou, ik ben op vrijdag wel vaker vrij of tot max 13 uur, maar vandaag ga ik echt niet werken. Van de TD zijn er een paar en op de receptie.quote:
Blijkbaar... Zelfs onze coon met zijn dikke vacht ligt buiten in de zonquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Katten houden van warmte. Het enige wat ik doe is extra waterbakjes en in de middag natvoer. Verder laat ik ze met rust.
's avonds zoeken mijn katten een koel plekje op in huis.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:24 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Blijkbaar... Zelfs onze coon met zijn dikke vacht ligt buiten in de zon
Vandaag Maastricht 8:10 uur: 28.4.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:30 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schema er toch maar even bij pakken vandaag.
Klopt, doet die van ons ook, dan heb je idd de sleep functie gebruikt. Wel stuk beter qua stroomverbruik. Maar aks je echt perse je kamer op een strakke ingestelde X graden wilt houden de hele nacht (overigens niet nodig eigenlijk, maar ieder zijn ding natuurlijk) dan moet je de sleep-function niet gebruikenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:28 schreef cinderloom het volgende:
Hier ging de airco vannacht 2 graden omhoog. Ook in de app. Mogelijk gebeurd dat bij sleeptime functie aldus Chatgpt. Dus oldskool alle ramen open en wijdbeebs liggen heeft toch wel iets geholpen.
Regio Eindhoven
08.25 uur.
27 graden al.
Echt een warme föhn buiten
Ik denk dat de 30°C erg vroeg gehaald gaat worden... misschien dat dat ook een nieuw record zal zijn.quote:
WKN / Het record, waar wanneer en wat wordt het nieuwe record?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:46 schreef heywoodu het volgende:
Kan iemand het hitterecordtopic van 2019 vinden? Ik zoek uiteraard zelf ook even maar nog zonder succes
Dank u! Ik gok dat het dan toch meer in deze reeks gevolgd werd, want ik kan me niet voorstellen dat een recorddag zo'n ontzettend rustig topic opleverdequote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
WKN / Het record, waar wanneer en wat wordt het nieuwe record?
Toen kwam die bizarre 42.1 oid ergens op de Veluwe nog langs. Uiteindelijk was dat een verkeerde meting.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:46 schreef heywoodu het volgende:
Kan iemand het hitterecordtopic van 2019 vinden? Ik zoek uiteraard zelf ook even maar nog zonder succes
Inderdaad, ik zie dat in deze reeks op 24-7-2019 meerdere topics zijn geopendquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dank u! Ik gok dat het dan toch meer in deze reeks gevolgd werd, want ik kan me niet voorstellen dat een recorddag zo'n ontzettend rustig topic opleverde
Code geel ook voor onweer afgekondigd door het KNMI. Voor Limburg al vanaf 18u.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |