abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:02:20 #251
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221153617
Geen alcohol op festival Lago Lago tot 18.00 uur

Op festival Lago Lago in de Achterhoek is tot 18.00 uur geen alcohol verkrijgbaar vanwege de hitte. Dat heeft de organisatie vanochtend besloten om de veiligheid van de bezoekers te garanderen. Vanaf 18.00 uur wordt per uur bekeken of er alcohol verkocht gaat worden.

Het festival begint vandaag bij Braamt en duurt tot en met zondag. De organisatie adviseert festivalgangers ook om te blijven drinken, smeren en veel pauzes in de schaduw te nemen.

B:)B :R
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:03:45 #252
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221153622
De aorta loopt.

Iemand zicht op het spoorboekje 40.7c van Gilze-Rijen. Zitten we op schema?
pi_221153633
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:59 schreef Discombobulate het volgende:
Ik lees hier en daar een X berichtje met onweersignalen, maar vanuit onze mainstream media hoor ik er nog maar weinig over.
KNMI heeft al code geel afgegeven. Zie het ook op nu.nl staan al een uur.

Wat verwacht je nog meer?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:06:30 #254
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_221153641
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:03 schreef RamboDirk het volgende:
De aorta loopt.

Iemand zicht op het spoorboekje 40.7c van Gilze-Rijen. Zitten we op schema?
Denk dat het gaat gebeuren hoor, aangezien sommige modellen 40-42 voorspelden op sommige plekken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221153646
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:02 schreef Momo het volgende:
Geen alcohol op festival Lago Lago tot 18.00 uur

Op festival Lago Lago in de Achterhoek is tot 18.00 uur geen alcohol verkrijgbaar vanwege de hitte. Dat heeft de organisatie vanochtend besloten om de veiligheid van de bezoekers te garanderen. Vanaf 18.00 uur wordt per uur bekeken of er alcohol verkocht gaat worden.

Het festival begint vandaag bij Braamt en duurt tot en met zondag. De organisatie adviseert festivalgangers ook om te blijven drinken, smeren en veel pauzes in de schaduw te nemen.

B:)B :R
Goed zo. Opdonderen met je alcohol.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 10:07:17 #257
284411 crew  heywoodu
pi_221153647
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:03 schreef RamboDirk het volgende:
De aorta loopt.

Iemand zicht op het spoorboekje 40.7c van Gilze-Rijen. Zitten we op schema?
Op die dag was het om 09.30u het warmst in Gilze-Rijen met 28,9 graden....Woensdrecht en Maastricht zaten nu om die tijd al bijna op 31.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 10:07:50 #258
284411 crew  heywoodu
pi_221153651
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Goed zo. Opdonderen met je alcohol.
Niks mis met een lekkere rosé met dit weer :9 @GarlandBriggs
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:10:28 #259
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221153665
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Denk dat het gaat gebeuren hoor, aangezien sommige modellen 40-42 voorspelden op sommige plekken.
Bah :{w

Hier nu al 31 buiten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221153680
Moet zeggen. Mijn lichaam heeft zich aangepast aan de warmte. Binnen is het 30 maar het kan er mee door. Heb wel een aircooler aanstaan, dat ding is beter dan een normale fan
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 10:15:43 #261
284411 crew  heywoodu
pi_221153692
Op dé dag kwam de eerste 31'er pas om 10.30 uur, nu staat de eerste 32'er er al :P
pi_221153698
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Goed zo. Opdonderen met je alcohol.
Laat mensen lekker zelf verantwoording nemen. Betutteling :r.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:16:02 #263
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221153699
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 08:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, ik wilde even kijken of mijn schema daar van de hele dag stond ipv degene die @:Arcee en @:Starhopper hier gepost hebben, die destijds kennelijk begin van de middag stopte. Niks kunnen vinden helaas, en weinig zin om handmatig een schema te maken van hoe het op die dag was :P
Valt mij van je tegen hoor :T

Nee. Maar met de gegevens van alleen de ochtend komen we al een heel eind toch? :Y Ik vind het schema iig heel nuttig wat je toen gemaakt hebt _O_
pi_221153707
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Niks mis met een lekkere rosé met dit weer :9 @:GarlandBriggs
Bekijk deze YouTube-video

Een situatieschets @RamboDirk
pi_221153720
Ik heb wel een sugar free redbull voor later
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:18:39 #266
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221153721
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:15 schreef heywoodu het volgende:
Op dé dag kwam de eerste 31'er pas om 10.30 uur, nu staat de eerste 32'er er al :P
Je we lopen ruim voor nu! Gaat hard :o :o
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:20:04 #267
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221153729
Al een paar dagen staat er voor hier 39 ingetekend, zie net dat dat nu 'maar' 38 wordt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221153730
40 graden halen we niet in Rotterdam. Ik gok 37
pi_221153737
Het is natuurlijk niet direct vergelijkbaar. Ik weet niet of de omstandigheden hetzelfde zijn.

Er kan een reden zijn dat de stijging toen later op gang kwam of langer doorging o.i.d. Iemand daar nog info over?
pi_221153746
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:06 schreef zakjapannertje het volgende:
[ afbeelding ]
https://vrtnws.be/p.QA6yP(...)bV8xNzgyNDQ0NTU4Nzcx

Dit lijkt mij ook iets voor Nederland :P
Vrijdag nog meegemaakt.


Schaamteloos gejat van @Resistor
blablablabla
pi_221153769
Harmonie geeft de recordpoging eigenlijk op.

ICON geeft nog wat kans.
pi_221153816
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
Harmonie geeft de recordpoging eigenlijk op.

ICON geeft nog wat kans.
Volgens dit model is het hoogtepunt bij ons hier rond 1/2 uur. Geloof dat niet zo. Denk eerder rond 6 uur
pi_221153846
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:37 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Volgens dit model is het hoogtepunt bij ons hier rond 1/2 uur. Geloof dat niet zo. Denk eerder rond 6 uur
Je zit in Rotterdam toch? Wind gaat draaien vanmiddag naar het westen.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 10:43:07 #274
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221153854
Airco net toch maar aangeslingerd, het was zowaar klammig hier met een 59% lv binnen, dan voelt die 28 graden inderdaad opeens een heel stuk minder behapbaar :o

> ding staat letterlijk 7 minuten aan ofzo en ben al van 59% al naar 50% gegaan _O_
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 10:43:44 #275
284411 crew  heywoodu
pi_221153859
Ook een half uur eerder dan vorige keer de eerste 33 op de kaart :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')