KNMI heeft al code geel afgegeven. Zie het ook op nu.nl staan al een uur.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:59 schreef Discombobulate het volgende:
Ik lees hier en daar een X berichtje met onweersignalen, maar vanuit onze mainstream media hoor ik er nog maar weinig over.
Denk dat het gaat gebeuren hoor, aangezien sommige modellen 40-42 voorspelden op sommige plekken.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:03 schreef RamboDirk het volgende:
De aorta loopt.
Iemand zicht op het spoorboekje 40.7c van Gilze-Rijen. Zitten we op schema?
Goed zo. Opdonderen met je alcohol.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:02 schreef Momo het volgende:
Geen alcohol op festival Lago Lago tot 18.00 uur
Op festival Lago Lago in de Achterhoek is tot 18.00 uur geen alcohol verkrijgbaar vanwege de hitte. Dat heeft de organisatie vanochtend besloten om de veiligheid van de bezoekers te garanderen. Vanaf 18.00 uur wordt per uur bekeken of er alcohol verkocht gaat worden.
Het festival begint vandaag bij Braamt en duurt tot en met zondag. De organisatie adviseert festivalgangers ook om te blijven drinken, smeren en veel pauzes in de schaduw te nemen.
![]()
Op die dag was het om 09.30u het warmst in Gilze-Rijen met 28,9 graden....Woensdrecht en Maastricht zaten nu om die tijd al bijna op 31.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:03 schreef RamboDirk het volgende:
De aorta loopt.
Iemand zicht op het spoorboekje 40.7c van Gilze-Rijen. Zitten we op schema?
Niks mis met een lekkere rosé met dit weerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Goed zo. Opdonderen met je alcohol.
Bahquote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk dat het gaat gebeuren hoor, aangezien sommige modellen 40-42 voorspelden op sommige plekken.
Laat mensen lekker zelf verantwoording nemen. Betuttelingquote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Goed zo. Opdonderen met je alcohol.
Valt mij van je tegen hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ik wilde even kijken of mijn schema daar van de hele dag stond ipv degene die @:Arcee en @:Starhopper hier gepost hebben, die destijds kennelijk begin van de middag stopte. Niks kunnen vinden helaas, en weinig zin om handmatig een schema te maken van hoe het op die dag was
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niks mis met een lekkere rosé met dit weer@:GarlandBriggs
Je we lopen ruim voor nu! Gaat hardquote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:15 schreef heywoodu het volgende:
Op dé dag kwam de eerste 31'er pas om 10.30 uur, nu staat de eerste 32'er er al
Vrijdag nog meegemaakt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:06 schreef zakjapannertje het volgende:
[ afbeelding ]
https://vrtnws.be/p.QA6yP(...)bV8xNzgyNDQ0NTU4Nzcx
Dit lijkt mij ook iets voor Nederland
Volgens dit model is het hoogtepunt bij ons hier rond 1/2 uur. Geloof dat niet zo. Denk eerder rond 6 uurquote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
Harmonie geeft de recordpoging eigenlijk op.
ICON geeft nog wat kans.
Je zit in Rotterdam toch? Wind gaat draaien vanmiddag naar het westen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Volgens dit model is het hoogtepunt bij ons hier rond 1/2 uur. Geloof dat niet zo. Denk eerder rond 6 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |