abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:09:40 #26
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221154601
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Niks mis met een lekkere rosé met dit weer :9 @:GarlandBriggs
:9

Opzeker! Ik ben wel fan van de ByOtt maar die loopt wel tegen de 20 voor een flesje en die is dan voor speciale gelegenheden. Alleraardigst bezoek oid... :)
Een geweldig alternatief is de "Lion and the Lily" voor een euro of 7. Topwijn! Allebei uit de Provence.

Ik ben net klaar met training geven. Op het laatst was het bijna 40 graden in de ruimte :')

Nog ff thuis wat dingen doen maar gauw in het zwelgbad...want het water tikt ook de 30 graden aan :N
pi_221154602
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:01 schreef heywoodu het volgende:
Als er over 10 minuten geen 35 in staat, hebben we een probleem voor het record :(
35,1
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:10:15 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221154606
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:01 schreef heywoodu het volgende:
Als er over 10 minuten geen 35 in staat, hebben we een probleem voor het record :(
Woensdrecht weer 35 maar die gaan last krijgen van zeewind denk ik. Horst zou nog kunnen die loopt voor vergeleken met vorige record.
pi_221154607
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:05 schreef lbosse het volgende:
Ik wil wandelen, maar vrees dat zonnebrand ook niet meer volledig beschermt of dat ik een plekje vergeet.
(code rood beinvloedt mij toch irrationeel)
Jij bent er eentje die zich met 20 graden niet insmeert? :P
pi_221154609
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:10 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Woensdrecht weer 35 maar die gaan last krijgen van zeewind denk ik. Horst zou nog kunnen die loopt voor vergeleken met vorige record.
Horst :')

:(

Ik ga daar dadelijk nog sproeien. Die mogen het record niet krijgen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:11:01 #31
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221154610
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:04 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Was twee jaar terug een lang weekend in Berlijn mid december. Om 15:54 s'middags zag het er zo uit, bij een graad of 6

[ afbeelding ]

Moet je van houden, I guess :P
IK WIL DIT ALS WE RECORD HEBBEN VERBROKEN :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:11:24 #32
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221154611
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:10 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Horst :')

:(
Hoezo :')

Is er wat mis met Horst? :T
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 12:11:56 #33
284411 crew  heywoodu
pi_221154614
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:09 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
:9

Opzeker! Ik ben wel fan van de ByOtt maar die loopt wel tegen de 20 voor een flesje en die is dan voor speciale gelegenheden. Alleraardigst bezoek oid... :)
Een geweldig alternatief is de "Lion and the Lily" voor een euro of 7. Topwijn! Allebei uit de Provence.

Ik ben net klaar met training geven. Op het laatst was het bijna 40 graden in de ruimte :')

Nog ff thuis wat dingen doen maar gauw in het zwelgbad...want het water tikt ook de 30 graden aan :N
Ik heb heel veel zin om La Rose de Manincor te proberen, die schijnt erg goed te zijn. Nadeel is dat die van 2025 is en toen ik hem in februari bij Manincor kocht, was 'ie volgens mij twee dagen daarvoor toevallig de fles in gegaan, dat is misschien nog wel heel erg jong. Misschien voor volgend jaar.

Maar goed, 8 van de 9 plaatsen in mijn bescheiden wijnrekje (de rest staat in de kast) worden ingenomen door rosé, dus ik heb nog genoeg keuze :P
pi_221154615
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:10 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Horst :')

:(

Ik ga daar dadelijk nog sproeien. Die mogen het record niet krijgen.
Ben je de leider van de Anti-Horst-Vereniging?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 12:13:16 #35
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221154621
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:11 schreef Starhopper het volgende:

[..]
IK WIL DIT ALS WE RECORD HEBBEN VERBROKEN :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Lol, ik moet zeggen, de lage temps daar kan ik best nog wel wat in meegaan, ik snap dat veel mensen hitte erg slecht trekken.

Maar praktisch al donker om 15:54 en asgrijze luchten de hele dag. Heeeeeeeeell no. :{w
pi_221154665
Als ik naar de knmi pluim kijk zie ik vandaag over exact twee weken weer een rood bolletje staan.
Gaan we daar weer pieken? Of is dat gewoon nog te ver weg / onzeker?
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 12:20:25 #37
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154666
De wind is al wel goed aan het draaien, komt nu uit het zuidoosten ipv het noordoosten, nog eventjes een stukje doordraaien naar het westen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:21:16 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154668
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:09 schreef d.k. het volgende:

[..]
35,1
*O*

Als we dan toch zo moeten lijden, vind ik wel dat het record er nog aan mag gaan ook.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221154669
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:11 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hoezo :')

Is er wat mis met Horst? :T
Mensen uit Horst die ik ken zijn altijd negatief, ze zijn nors als je er in de winkel loopt en veel drugsgebruik. Mijn schoonvader is een lul en komt er vandaan. Het er vaak erg matig weer vergeleken met hier. En ze waren véél beter in voetballen dan ons :(

Met name dat laatste steekt me :(
pi_221154681
Eindhoven nu ook 35 en Woensdrecht 35,4
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_221154686
Die 39/40 gaan we niet halen toch?
pi_221154693
Bij Woensdrecht is de wind al aan het draaien, nu zzw. Horst, Eindhoven en Ell hebben daar nog geen last van.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:26:53 #43
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154698
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:25 schreef d.k. het volgende:
Bij Woensdrecht is de wind al aan het draaien, nu zzw. Horst, Eindhoven en Ell hebben daar nog geen last van.
_O_
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221154702
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:20 schreef cinderloom het volgende:
Als ik naar de knmi pluim kijk zie ik vandaag over exact twee weken weer een rood bolletje staan.
Gaan we daar weer pieken? Of is dat gewoon nog te ver weg / onzeker?
De tweede ronde genot
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:30:10 #45
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221154722
Heerlijke kneuterige NOS uitzending
pi_221154726
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:20 schreef cinderloom het volgende:
Als ik naar de knmi pluim kijk zie ik vandaag over exact twee weken weer een rood bolletje staan.
Gaan we daar weer pieken? Of is dat gewoon nog te ver weg / onzeker?
Lijkt mij te vroeg om hier iets zinnigs over te zeggen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:30:53 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154727
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:30 schreef Momo het volgende:
Heerlijke kneuterige NOS uitzending
Over hoe het warm is en alles is afgelast?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221154733
Uurtje terug werd deze vergelijking gedeeld op de liveblog van knmi.



Blauw is maximum van alle stations in 2019, rood Gilze-Rijen en zwart is maximum van alle stations vandaag.

Je ziet wel dat vandaag fractie minder snel stijgt maar met grote voorsprong begon.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:32:32 #49
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221154738
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:24 schreef DefKu het volgende:
Die 39/40 gaan we niet halen toch?
Misschien heel lokaal nog maar heb het idee dat het grotendeels bij 38 wel klaar is. Meer dan zat ook.

Volgens mij schalen weermodellen nu ook al iets af met een graadje (of 2).
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_221154743
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:32 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
Misschien heel lokaal nog maar heb het idee dat het grotendeels bij 38 wel klaar is. Meer dan zat ook.

Volgens mij schalen weermodellen nu ook al iets af met een graadje (of 2).
Merk ik ook. Voor morgen (hier lokaal) ook al 3 graden eraf gehaald vergeleken met gisteren toen ik keek. Beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')