quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niks mis met een lekkere rosé met dit weer@:GarlandBriggs
35,1quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:01 schreef heywoodu het volgende:
Als er over 10 minuten geen 35 in staat, hebben we een probleem voor het record
Woensdrecht weer 35 maar die gaan last krijgen van zeewind denk ik. Horst zou nog kunnen die loopt voor vergeleken met vorige record.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:01 schreef heywoodu het volgende:
Als er over 10 minuten geen 35 in staat, hebben we een probleem voor het record
Jij bent er eentje die zich met 20 graden niet insmeert?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:05 schreef lbosse het volgende:
Ik wil wandelen, maar vrees dat zonnebrand ook niet meer volledig beschermt of dat ik een plekje vergeet.
(code rood beinvloedt mij toch irrationeel)
Horstquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Woensdrecht weer 35 maar die gaan last krijgen van zeewind denk ik. Horst zou nog kunnen die loopt voor vergeleken met vorige record.
IK WIL DIT ALS WE RECORD HEBBEN VERBROKENquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Was twee jaar terug een lang weekend in Berlijn mid december. Om 15:54 s'middags zag het er zo uit, bij een graad of 6
[ afbeelding ]
Moet je van houden, I guess
Ik heb heel veel zin om La Rose de Manincor te proberen, die schijnt erg goed te zijn. Nadeel is dat die van 2025 is en toen ik hem in februari bij Manincor kocht, was 'ie volgens mij twee dagen daarvoor toevallig de fles in gegaan, dat is misschien nog wel heel erg jong. Misschien voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:09 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Opzeker! Ik ben wel fan van de ByOtt maar die loopt wel tegen de 20 voor een flesje en die is dan voor speciale gelegenheden. Alleraardigst bezoek oid...
Een geweldig alternatief is de "Lion and the Lily" voor een euro of 7. Topwijn! Allebei uit de Provence.
Ik ben net klaar met training geven. Op het laatst was het bijna 40 graden in de ruimte
Nog ff thuis wat dingen doen maar gauw in het zwelgbad...want het water tikt ook de 30 graden aan
Ben je de leider van de Anti-Horst-Vereniging?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Horst
Ik ga daar dadelijk nog sproeien. Die mogen het record niet krijgen.
Lol, ik moet zeggen, de lage temps daar kan ik best nog wel wat in meegaan, ik snap dat veel mensen hitte erg slecht trekken.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
IK WIL DIT ALS WE RECORD HEBBEN VERBROKEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Mensen uit Horst die ik ken zijn altijd negatief, ze zijn nors als je er in de winkel loopt en veel drugsgebruik. Mijn schoonvader is een lul en komt er vandaan. Het er vaak erg matig weer vergeleken met hier. En ze waren véél beter in voetballen dan onsquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:25 schreef d.k. het volgende:
Bij Woensdrecht is de wind al aan het draaien, nu zzw. Horst, Eindhoven en Ell hebben daar nog geen last van.
De tweede ronde genotquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:20 schreef cinderloom het volgende:
Als ik naar de knmi pluim kijk zie ik vandaag over exact twee weken weer een rood bolletje staan.
Gaan we daar weer pieken? Of is dat gewoon nog te ver weg / onzeker?
Lijkt mij te vroeg om hier iets zinnigs over te zeggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:20 schreef cinderloom het volgende:
Als ik naar de knmi pluim kijk zie ik vandaag over exact twee weken weer een rood bolletje staan.
Gaan we daar weer pieken? Of is dat gewoon nog te ver weg / onzeker?
Misschien heel lokaal nog maar heb het idee dat het grotendeels bij 38 wel klaar is. Meer dan zat ook.quote:
Merk ik ook. Voor morgen (hier lokaal) ook al 3 graden eraf gehaald vergeleken met gisteren toen ik keek. Beter.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:32 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Misschien heel lokaal nog maar heb het idee dat het grotendeels bij 38 wel klaar is. Meer dan zat ook.
Volgens mij schalen weermodellen nu ook al iets af met een graadje (of 2).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |