SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
hopen dat die convergentielijn snel de hitte gaat brekenquote:
Eerst ff recordje aub anders is het afzien allemaal voor jan lulquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
hopen dat die convergentielijn snel de hitte gaat breken
Genieten wel ditquote:High Temperature
35.0°C at 11:49
Dew point
23.7°C at 11:49
Nou jah dit dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Eerst ff recordje aub anders is het afzien allemaal voor jan lul
watje, liep net een kwartier naar de markt toe voor een broodje haringquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:54 schreef heywoodu het volgende:
Even wat in de container aan het eind van de tuin gooien. Het was leuk dit alles met jullie ervaren te hebben. Vaarwel.
Woensdrecht had 35 maar daalt nuquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Eerst ff recordje aub anders is het afzien allemaal voor jan lul
Sporty spicequote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
watje, liep net een kwartier naar de markt toe voor een broodje haring
Was twee jaar terug een lang weekend in Berlijn mid december. Om 15:54 s'middags zag het er zo uit, bij een graad of 6quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die tijd dat je bij het weerbericht voor het eerst in meer dan een half jaar weer iets hoort als "maxima van zo'n 8 à 9 graden"![]()
![]()
Woensdrecht gaat het sowieso niet doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:01 schreef heywoodu het volgende:
Als er over 10 minuten geen 35 in staat, hebben we een probleem voor het record
Oh man ik zou hier bijna een moord voor doen nuquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Was twee jaar terug een lang weekend in Berlijn mid december. Om 15:54 s'middags zag het er zo uit, bij een graad of 6
[ afbeelding ]
Moet je van houden, I guess
Niet per se irrationeel, het idee van waarschuwingen is om mensen te waarschuwen, dus prima dat je even extra nadenktquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:05 schreef lbosse het volgende:
Ik wil wandelen, maar vrees dat zonnebrand ook niet meer volledig beschermt of dat ik een plekje vergeet.
(code rood beinvloedt mij toch irrationeel)
Boeeeeequote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die tijd dat je bij het weerbericht voor het eerst in meer dan een half jaar weer iets hoort als "maxima van zo'n 8 à 9 graden"![]()
![]()
Petje ook op?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:05 schreef lbosse het volgende:
Ik wil wandelen, maar vrees dat zonnebrand ook niet meer volledig beschermt of dat ik een plekje vergeet.
(code rood beinvloedt mij toch irrationeel)
Zonnekracht is niet per se veel hoger dan normaal rond deze tijd. (Goed insmeren is nog wel belangrijk natuurlijk).quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:05 schreef lbosse het volgende:
Ik wil wandelen, maar vrees dat zonnebrand ook niet meer volledig beschermt of dat ik een plekje vergeet.
(code rood beinvloedt mij toch irrationeel)
Kun je je in ieder geval wel fatsoenlijk in voortbewegen. Dat is ook wat waard..quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Was twee jaar terug een lang weekend in Berlijn mid december. Om 15:54 s'middags zag het er zo uit, bij een graad of 6
[ afbeelding ]
Moet je van houden, I guess
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |