abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 11:42:27 #1
284411 crew  heywoodu
pi_221154401


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer
MeteoA Kaart met gedetailleerde en historische gegevens van weerstations.


Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)

  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:43:14 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221154410
Deze TT _O_ _O_
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:44:39 #3
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154426
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:38 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
hopen dat die convergentielijn snel de hitte gaat breken
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:47:39 #4
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221154448
34 nu, om 11.45u.

Staat wel een redelijk briesje, wat het draaglijker maakt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 11:52:08 #5
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221154475
Echt bijzonder heet op de camping in Assen, stil zitten op een stoel met een flesje water en uit de zon weg is de enige optie
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:52:11 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221154476
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:44 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
hopen dat die convergentielijn snel de hitte gaat breken
Eerst ff recordje aub anders is het afzien allemaal voor jan lul :T
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 11:53:19 #7
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154484
quote:
High Temperature
35.0°C at 11:49
Dew point
23.7°C at 11:49
Genieten wel dit
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 11:54:31 #8
284411 crew  heywoodu
pi_221154490
Even wat in de container aan het eind van de tuin gooien. Het was leuk dit alles met jullie ervaren te hebben. Vaarwel.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:58:06 #9
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221154512
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Eerst ff recordje aub anders is het afzien allemaal voor jan lul :T
Nou jah dit dus.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 11:58:39 #10
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154515
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:54 schreef heywoodu het volgende:
Even wat in de container aan het eind van de tuin gooien. Het was leuk dit alles met jullie ervaren te hebben. Vaarwel.
watje, liep net een kwartier naar de markt toe voor een broodje haring :9
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221154517
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Eerst ff recordje aub anders is het afzien allemaal voor jan lul :T
Woensdrecht had 35 maar daalt nu
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_221154519
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:58 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
watje, liep net een kwartier naar de markt toe voor een broodje haring :9
Sporty spice :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 12:01:19 #13
284411 crew  heywoodu
pi_221154532
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:58 schreef d.k. het volgende:

[..]
Woensdrecht had 35 maar daalt nu
OPBOKKEN MET DIE KOU
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 12:01:50 #14
284411 crew  heywoodu
pi_221154535
Als er over 10 minuten geen 35 in staat, hebben we een probleem voor het record :(
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 12:04:08 #15
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221154555
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Die tijd dat je bij het weerbericht voor het eerst in meer dan een half jaar weer iets hoort als "maxima van zo'n 8 à 9 graden" _O_ _O_ O+
Was twee jaar terug een lang weekend in Berlijn mid december. Om 15:54 s'middags zag het er zo uit, bij een graad of 6



Moet je van houden, I guess :P
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:04:32 #16
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154561
Ik ben ook benieuwd of ESTOFEX Nederland in een Level 1 of misschien een deel van het land in een Level 2 zet, áls de onzekerheid in de timing wat afneemt. Maar daarvoor zullen ze eerst meer vertrouwen moeten hebben in waar de convectie daadwerkelijk gaat ontstaan.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221154564
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:01 schreef heywoodu het volgende:
Als er over 10 minuten geen 35 in staat, hebben we een probleem voor het record :(
Woensdrecht gaat het sowieso niet doen.

Maar ik verwacht dat we nog best ver van blijven uiteindelijk.
pi_221154576
Ik wil wandelen, maar vrees dat zonnebrand ook niet meer volledig beschermt of dat ik een plekje vergeet.
(code rood beinvloedt mij toch irrationeel)
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 12:06:07 #19
284411 crew  heywoodu
pi_221154577
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:04 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Was twee jaar terug een lang weekend in Berlijn mid december. Om 15:54 s'middags zag het er zo uit, bij een graad of 6

[ afbeelding ]

Moet je van houden, I guess :P
Oh man ik zou hier bijna een moord voor doen nu :D

Hoewel een graad of 10 daar nog onder maar dan met strakblauwe lucht natuurlijk wel nog honderd keer beter is.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 12:06:39 #20
284411 crew  heywoodu
pi_221154582
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:05 schreef lbosse het volgende:
Ik wil wandelen, maar vrees dat zonnebrand ook niet meer volledig beschermt of dat ik een plekje vergeet.
(code rood beinvloedt mij toch irrationeel)
Niet per se irrationeel, het idee van waarschuwingen is om mensen te waarschuwen, dus prima dat je even extra nadenkt :P
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:06:43 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154584
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Die tijd dat je bij het weerbericht voor het eerst in meer dan een half jaar weer iets hoort als "maxima van zo'n 8 à 9 graden" _O_ _O_ O+
Boeeeee
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221154588
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:05 schreef lbosse het volgende:
Ik wil wandelen, maar vrees dat zonnebrand ook niet meer volledig beschermt of dat ik een plekje vergeet.
(code rood beinvloedt mij toch irrationeel)
Petje ook op?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221154591
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:05 schreef lbosse het volgende:
Ik wil wandelen, maar vrees dat zonnebrand ook niet meer volledig beschermt of dat ik een plekje vergeet.
(code rood beinvloedt mij toch irrationeel)
Zonnekracht is niet per se veel hoger dan normaal rond deze tijd. (Goed insmeren is nog wel belangrijk natuurlijk).
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221154597
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:04 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Was twee jaar terug een lang weekend in Berlijn mid december. Om 15:54 s'middags zag het er zo uit, bij een graad of 6

[ afbeelding ]

Moet je van houden, I guess :P
Kun je je in ieder geval wel fatsoenlijk in voortbewegen. Dat is ook wat waard..
pi_221154600
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Petje ook op?
Bucket hat _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')