abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:34:38 #51
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221154751
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Over hoe het warm is en alles is afgelast?
Interviews met schoolkinderen, bejaarden die het warm thuis hebben, mensen die autopech hebben. Allemaal reporters live op locatie in een speciale uitzending.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 12:37:50 #52
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221154764
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:34 schreef Momo het volgende:

[..]
Interviews met schoolkinderen, bejaarden die het warm thuis hebben, mensen die autopech hebben. Allemaal reporters live op locatie in een speciale uitzending.
Schattig toch. Ik kijk nu al uit naar de LuckyTV parodie :+
pi_221154765
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:34 schreef Momo het volgende:

[..]
Interviews met schoolkinderen, bejaarden die het warm thuis hebben, mensen die autopech hebben. Allemaal reporters live op locatie in een speciale uitzending.
Met uitleg van Willemijn Hoebert!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221154766
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:10 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Horst :')

:(

Ik ga daar dadelijk nog sproeien. Die mogen het record niet krijgen.
Tegelen, Belfeld, tokkiedorp Reuver en alle andere zuidelijk onder Venlo. :')
pi_221154768
Gelukkig is er nog geen El Nino effect :P

Volgende zomer gaan we schroeien ;(

Zeiknat voorjaar incoming.
pi_221154771
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:34 schreef Momo het volgende:

[..]
Interviews met schoolkinderen, bejaarden die het warm thuis hebben, mensen die autopech hebben. Allemaal reporters live op locatie in een speciale uitzending.
Code rood: blijf thuis en ga niet zonder reden de weg op.
NOS: we sturen onze verslaggevers het land in voor niet boeiende meningen van gemiddelde personen.
pi_221154772
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig is er nog geen El Nino effect :P

Volgende zomer gaan we schroeien ;(

Zeiknat voorjaar incoming.
El Nino heeft hier weinig invloed.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221154774
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]
Tegelen, Belfeld, tokkiedorp Reuver en alle andere zuidelijk onder Venlo. :')
Verkeerde kant van de Maas :')

Reuver is wel echt ultratokkie ja :')
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:39:57 #59
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221154777
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:32 schreef archito het volgende:
Uurtje terug werd deze vergelijking gedeeld op de liveblog van knmi.

[ afbeelding ]

Blauw is maximum van alle stations in 2019, rood Gilze-Rijen en zwart is maximum van alle stations vandaag.

Je ziet wel dat vandaag fractie minder snel stijgt maar met grote voorsprong begon.
Het is nu 12:30 geweest en het KNMI stationskaartje heeft 35.6 als maximum. Ergens bij Zeeland.

Als je die 35.6 om 12:30 vergelijkt met 2019 (toen was het al 38/39 op dat tijdstip) lopen we ver achter.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_221154778
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]
Code rood: blijf thuis en ga niet zonder reden de weg op.
NOS: we sturen onze verslaggevers het land in voor niet boeiende meningen van gemiddelde personen.
Gerri Eickhof genot!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221154783
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:39 schreef Felagund het volgende:

[..]
El Nino heeft hier weinig invloed.
Minder, maar bv de kans op een nat voorjaar is wel groter.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:43:37 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154796
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:39 schreef Felagund het volgende:

[..]
El Nino heeft hier weinig invloed.
Maar heeft wel invloed. Één van de dingen die ergens genoemd werd in een artikel dat ik erover las een paar weken geleden was een grotere kans op omega-blokkades over Europa. Drie keer raden wat de huidige pleurishitte veroorzaakt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221154801
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar heeft wel invloed. Één van de dingen die ergens genoemd werd in een artikel dat ik erover las een paar weken geleden was een grotere kans op omega-blokkades over Europa. Drie keer raden wat de huidige pleurishitte veroorzaakt.
El Nino heeft op deze situatie nog geen invloed las ik juist.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 12:44:43 #64
284411 crew  heywoodu
pi_221154803
BreezaMax-reclame op YouTube _O_

Bedacht door twee voormalig NASA-ingenieurs. Vandaag dan, want gisteren zag ik een andere en was het bedacht door iemand die jarenlang bij 'aircobedrijven' had gewerkt om airco's te ontwerpen.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 12:44:46 #65
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221154804
Keek ff twee minuten mee met dat liveblog op NOS

Werd er zo'n vrouw geinterviewd over vergroening in de stad, zegt ze wijzend naar een flat van 20 verdiepingen hoog: "Ja zet dan ook bomen voor deze flat voor extra schaduw en verkoeling"

Alright. De mensen vanaf verdieping 5 en hoger zullen je extreem dankbaar zijn miep! :D
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:45:00 #66
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221154806
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:40 schreef Felagund het volgende:

[..]
Gerri Eickhof genot!
Ze zijn nu bij een diepvries groothandel
En in Roermond op een camping
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:45:10 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154809
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:44 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
El Nino heeft op deze situatie nog geen invloed las ik juist.
Dat is nou het leuke van het weer: je weet het niet. Het enige wat wel vrij zeker is, is dat dit zonder klimaatverandering extreem onwaarschijnlijk was geweest.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221154811
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar heeft wel invloed. Één van de dingen die ergens genoemd werd in een artikel dat ik erover las een paar weken geleden was een grotere kans op omega-blokkades over Europa. Drie keer raden wat de huidige pleurishitte veroorzaakt.
Dat lijkt mij sterk dat dit een grote invloed heeft, maar als je dit artikel kan delen zou ik dit waarderen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221154812
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:45 schreef Momo het volgende:

[..]
Ze zijn nu bij een diepvries groothandel
En in Roermond op een camping
In Roermond is het ook warm!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 12:46:18 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154815
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:45 schreef Felagund het volgende:

[..]
Dat lijkt mij sterk dat dit een grote invloed heeft, maar als je dit artikel kan delen zou ik dit waarderen.
Geen grote invloed, maar wel een invloed. Daarnaast hoeft een omega-blokkade ook niet automatisch hitte des doods te betekenen.

Denk niet dat ik die nog ga kunnen terugvinden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 12:46:31 #71
284411 crew  heywoodu
pi_221154818
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:39 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
Het is nu 12:30 geweest en het KNMI stationskaartje heeft 35.6 als maximum. Ergens bij Zeeland.

Als je die 35.6 om 12:30 vergelijkt met 2019 (toen was het al 38/39 op dat tijdstip) lopen we ver achter.
Om 12.30 voerde Maastricht het destijds aan met 36,7 graden :)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:46:45 #72
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221154819
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar heeft wel invloed. Één van de dingen die ergens genoemd werd in een artikel dat ik erover las een paar weken geleden was een grotere kans op omega-blokkades over Europa. Drie keer raden wat de huidige pleurishitte veroorzaakt.
El Niño kan de kans op bepaalde grootschalige circulatiepatronen beïnvloeden, maar of er boven Europa een blokkade ontstaat hangt af van veel andere factoren, zoals de straalstroom, de drukverdeling boven de Atlantische Oceaan en de dagelijkse atmosferische ontwikkeling.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221154824
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is nou het leuke van het weer: je weet het niet. Het enige wat wel vrij zeker is, is dat dit zonder klimaatverandering extreem onwaarschijnlijk was geweest.
Nja, volgens mij waren ze daar wel vrij stellig van overtuigd. El Nino is pas net opgestart in de Pacific. Daar konden wij nog géén effecten van hebben.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 12:48:30 #74
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221154829
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:44 schreef dick_laurent het volgende:
Keek ff twee minuten mee met dat liveblog op NOS

Werd er zo'n vrouw geinterviewd over vergroening in de stad, zegt ze wijzend naar een flat van 20 verdiepingen hoog: "Ja zet dan ook bomen voor deze flat voor extra schaduw en verkoeling"

Alright. De mensen vanaf verdieping 5 en hoger zullen je extreem dankbaar zijn miep! :D
Gewoon wat reuzensequoias ervoor zetten :7


*O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 12:49:20 #75
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154833
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Gewoon wat reuzensequoias ervoor zetten :7

[ link | afbeelding ]
*O*
Die ga ik sowieso nog in de tuin planten :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')