Interviews met schoolkinderen, bejaarden die het warm thuis hebben, mensen die autopech hebben. Allemaal reporters live op locatie in een speciale uitzending.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over hoe het warm is en alles is afgelast?
Schattig toch. Ik kijk nu al uit naar de LuckyTV parodiequote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Interviews met schoolkinderen, bejaarden die het warm thuis hebben, mensen die autopech hebben. Allemaal reporters live op locatie in een speciale uitzending.
Met uitleg van Willemijn Hoebert!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Interviews met schoolkinderen, bejaarden die het warm thuis hebben, mensen die autopech hebben. Allemaal reporters live op locatie in een speciale uitzending.
Tegelen, Belfeld, tokkiedorp Reuver en alle andere zuidelijk onder Venlo.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Horst
Ik ga daar dadelijk nog sproeien. Die mogen het record niet krijgen.
Code rood: blijf thuis en ga niet zonder reden de weg op.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:34 schreef Momo het volgende:
[..]
El Nino heeft hier weinig invloed.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig is er nog geen El Nino effect
Volgende zomer gaan we schroeien
Zeiknat voorjaar incoming.
Verkeerde kant van de Maasquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Tegelen, Belfeld, tokkiedorp Reuver en alle andere zuidelijk onder Venlo.
Het is nu 12:30 geweest en het KNMI stationskaartje heeft 35.6 als maximum. Ergens bij Zeeland.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:32 schreef archito het volgende:
Uurtje terug werd deze vergelijking gedeeld op de liveblog van knmi.
[ afbeelding ]
Blauw is maximum van alle stations in 2019, rood Gilze-Rijen en zwart is maximum van alle stations vandaag.
Je ziet wel dat vandaag fractie minder snel stijgt maar met grote voorsprong begon.
Gerri Eickhof genot!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Code rood: blijf thuis en ga niet zonder reden de weg op.
NOS: we sturen onze verslaggevers het land in voor niet boeiende meningen van gemiddelde personen.
Maar heeft wel invloed. Één van de dingen die ergens genoemd werd in een artikel dat ik erover las een paar weken geleden was een grotere kans op omega-blokkades over Europa. Drie keer raden wat de huidige pleurishitte veroorzaakt.quote:
El Nino heeft op deze situatie nog geen invloed las ik juist.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar heeft wel invloed. Één van de dingen die ergens genoemd werd in een artikel dat ik erover las een paar weken geleden was een grotere kans op omega-blokkades over Europa. Drie keer raden wat de huidige pleurishitte veroorzaakt.
Dat is nou het leuke van het weer: je weet het niet. Het enige wat wel vrij zeker is, is dat dit zonder klimaatverandering extreem onwaarschijnlijk was geweest.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
El Nino heeft op deze situatie nog geen invloed las ik juist.
Dat lijkt mij sterk dat dit een grote invloed heeft, maar als je dit artikel kan delen zou ik dit waarderen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar heeft wel invloed. Één van de dingen die ergens genoemd werd in een artikel dat ik erover las een paar weken geleden was een grotere kans op omega-blokkades over Europa. Drie keer raden wat de huidige pleurishitte veroorzaakt.
In Roermond is het ook warm!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze zijn nu bij een diepvries groothandel
En in Roermond op een camping
Geen grote invloed, maar wel een invloed. Daarnaast hoeft een omega-blokkade ook niet automatisch hitte des doods te betekenen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk dat dit een grote invloed heeft, maar als je dit artikel kan delen zou ik dit waarderen.
Om 12.30 voerde Maastricht het destijds aan met 36,7 gradenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:39 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Het is nu 12:30 geweest en het KNMI stationskaartje heeft 35.6 als maximum. Ergens bij Zeeland.
Als je die 35.6 om 12:30 vergelijkt met 2019 (toen was het al 38/39 op dat tijdstip) lopen we ver achter.
El Niño kan de kans op bepaalde grootschalige circulatiepatronen beïnvloeden, maar of er boven Europa een blokkade ontstaat hangt af van veel andere factoren, zoals de straalstroom, de drukverdeling boven de Atlantische Oceaan en de dagelijkse atmosferische ontwikkeling.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nja, volgens mij waren ze daar wel vrij stellig van overtuigd. El Nino is pas net opgestart in de Pacific. Daar konden wij nog géén effecten van hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is nou het leuke van het weer: je weet het niet. Het enige wat wel vrij zeker is, is dat dit zonder klimaatverandering extreem onwaarschijnlijk was geweest.
Gewoon wat reuzensequoias ervoor zettenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:44 schreef dick_laurent het volgende:
Keek ff twee minuten mee met dat liveblog op NOS
Werd er zo'n vrouw geinterviewd over vergroening in de stad, zegt ze wijzend naar een flat van 20 verdiepingen hoog: "Ja zet dan ook bomen voor deze flat voor extra schaduw en verkoeling"
Alright. De mensen vanaf verdieping 5 en hoger zullen je extreem dankbaar zijn miep!
Die ga ik sowieso nog in de tuin plantenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gewoon wat reuzensequoias ervoor zetten
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |