abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221156016
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:54 schreef StateOfMind het volgende:
Zondag wordt het 29 graden.
Dat is op zich al erg warm, maar tegelijkertijd 9 graden 'koeler' dan het nu is.

Bizar.
Ik vond vannacht 26 graden al best fris aanvoelen. Gekke toestand
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:00:02 #227
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221156040
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:50 schreef DemonRage het volgende:
Wolken-/Buienvorming gaat roet in het eten gooien in het zuid-oosten van het land. -O- -O-

Dus geen records.
Hoezo roet in het eten gooien? Maat waar heb je het over... alsof het nog niet warm zat is :') .

Ik zou willen dat wolken me hier zouden beschermen voor de hoogenergetische straling van die duivelse plasmabol.
Huilen dan.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:00:07 #228
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221156041
Auto naar Deutschland was heerlijk koel en de supermarkten ook :)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221156044
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gewoon even een warmtetraining eruit pompen. Een situatieschets van hoe mijn vriendin vorig jaar op 2 juli (33-34 graden) klaar was om een uur om de hometrainer te gaan fietsen....in de nog beduidend warmere garage. Met dus meerdere lagen kleding nog onder wat inderdaad een regenpak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een lekker tuintje waar het goed schroeit ja :'(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:00:35 #230
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_221156047
Luchtvochtigheid rond de 30 hier,... prima
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_221156048
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoezo roet in het eten gooien? Maat waar heb je het over... alsof het nog niet warm zat is :') .

Ik zou willen dat wolken me hier zouden beschermen voor de hoogenergetische straling van die duivelse plasmabol.
Sommige hier willen wel heel graag records. Apart vind ik dat.
pi_221156051
twitter
pi_221156055
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:56 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Ik vond vannacht 26 graden al best fris aanvoelen. Gekke toestand
Je lichaam raakt eraan gewend. Ik ben in 2010 4 weken naar Spanje geweest, waaronder een kleine 2 weken in de buurt van Granada. Daar was het elke dag boven de 40 graden. Terug in Nederland voelde 28 graden aan als een graad of 20.
pi_221156062
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:49 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Ik merk dat ik nu nog steeds gigantisch zweet in de zon bij lopen bijvoorbeeld. Dat wil ik graag minder hebben. Ik loop en fiets elke dag uitgezonderd de laatste paar dagen, conditie is wel aardig nu
Als ik met dit weer een minuut buiten sta zijn mijn rug en oksels al een waterval. Maar ik zweet ook al als het buiten 15 graden is, dus dat is hoe het is. Dat heet hyperhidrose dacht ik. Maar niet zo erg dat ik altijd een fris shirt mee moet nemen overal naartoe, behalve dan bij dit weer. En donkere kleuren helpen de zweetplekken te verbloemen.

Het is beter dan helemaal niet zweten in ieder geval.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:03:05 #235
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221156065
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:33 schreef MissHobje het volgende:

[..]
[..]
Hahah ja dat zit wel goed :P train 5x per week :o
Respect hoor...ik zou ook wat fitter willen worden, maar ik ben muzikant en die zijn daar gewoon niet goed in :P
pi_221156068
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:01 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Je lichaam raakt eraan gewend. Ik ben in 2010 4 weken naar Spanje geweest, waaronder een kleine 2 weken in de buurt van Granada. Daar was het elke dag boven de 40 graden. Terug in Nederland voelde 28 graden aan als een graad of 20.
De moeilijkste dagen merk ik zelf altijd zijn de eerste paar. Wij gaan hier ook vaak van helemaal niks naar snikheet in rap tempo. Ben dan echt veel aan het hijgen. Dat wordt later minder
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:03:28 #237
284411 crew  heywoodu
pi_221156070
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:55 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Mijn vriendin heeft dat dus totaal niet. Daar ben ik wel jaloers op. Nooit geen bezweet hoofd. Wel rug
Waar ik ook jaloers op ben is op de mensen die dat wel in bepaalde mate hebben, maar die het geen fuck kan schelen :P
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:03:34 #238
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221156071
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef DefKu het volgende:

[..]
Sommige hier willen wel heel graag records. Apart vind ik dat.
Inderdaad: zeer apart.

Wat kunnen mij die records verrekken :') . Doe mij maar een wolk voor de zon als 't ff kan.
Huilen dan.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:04:23 #239
284411 crew  heywoodu
pi_221156076
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef DefKu het volgende:

[..]
Sommige hier willen wel heel graag records. Apart vind ik dat.
Nou ja, als het dan toch tyfussmerigwalgelijk heet is, dan maar die ene graad erbij voor een record ;(

Maar liever begint alles nu gewoon te zakken :P
pi_221156080
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, als het dan toch tyfussmerigwalgelijk heet is, dan maar die ene graad erbij voor een record ;(

Maar liever begint alles nu gewoon te zakken :P
Maar waarom? Wat boeit het?
pi_221156081
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Waar ik ook jaloers op ben is op de mensen die dat wel in bepaalde mate hebben, maar die het geen fuck kan schelen :P
Nou mij boeit het ook niet zoveel. Neem gewoon een handdoekje mee om me nek
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:05:28 #242
284411 crew  heywoodu
pi_221156086
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:04 schreef DefKu het volgende:

[..]
Maar waarom? Wat boeit het?
Weet ik niet. Ik heb er nu ook geen zin meer in, laat oktober maar gewoon komen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:05:40 #243
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221156091
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Waar ik ook jaloers op ben is op de mensen die dat wel in bepaalde mate hebben, maar die het geen fuck kan schelen :P
Zo eentje ben ik er. Ik zweet me bij het minste of geringste het leplazarus (niks @Viesdik en behoorlijk fit)... maar ja, kan er niks aan doen dus waarom zou ik me er druk over maken?
Huilen dan.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 15:06:08 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156097
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef Maver24 het volgende:
[ x ]
Jaaaaaa, het was niet voor niets *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:06:51 #245
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221156101
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoezo roet in het eten gooien? Maat waar heb je het over... alsof het nog niet warm zat is :') .

Ik zou willen dat wolken me hier zouden beschermen voor de hoogenergetische straling van die duivelse plasmabol.
Ik vind het meer dan warm zat hier met 38 graden :r

Nog 3 graden erbij zit niemand op te wachten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 15:07:47 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156107
Ik zou naar het noorden emigreren als ik elke zomer die benauwde rotzooi zou moeten verdragen.

Warmte kan ik hebben, hoge LV absoluut niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:07:48 #247
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221156108
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:04 schreef DefKu het volgende:

[..]
Maar waarom? Wat boeit het?
Partypooper.
Had graag een 40.8c feestje gevierd.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:07:50 #248
284411 crew  heywoodu
pi_221156109
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zo eentje ben ik er. Ik zweet me bij het minste of geringste het leplazarus (niks @:viesdik en behoorlijk fit)... maar ja, kan er niks aan doen dus waarom zou ik me er druk over maken?
Ooit hoop ik ook deze mindset te hebben :P
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:08:11 #249
284411 crew  heywoodu
pi_221156110
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou naar het noorden emigreren als ik elke zomer die benauwde rotzooi zou moeten verdragen.

Warmte kan ik hebben, hoge LV absoluut niet.
Ja, Reykjavik ofzo klinkt altijd wel erg aantrekkelijk in deze tijd van het jaar.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:09:10 #250
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221156114
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:07 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Partypooper.
Had graag een 40.8c feestje gevierd.
Maatje als jij zo doorgaat dan gaan wij over een paar dagen, als het afgekoeld is, dit 'uitpraten' in het fietsenhok. Neem je tandjes mee want je gaat ze nodig hebben.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')