abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:19:01 #176
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155729
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:17 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Ik zei nog dat ik dit weekend even weg wou...wat ben ik blij dat alles zo duur is, dat ik het niet heb gedaan.
Dit was echt niet grappig meer geweest.
Ja ook dat idd. Beter ff iets koeler moment pakken dan kun je echt genieten.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221155733
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:13 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Ik moet ook nog naar de winkel pffff ik zie er echt tegen op om er even uit te gaan.
You can do it *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:20:57 #178
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221155749
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:17 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ik ga zo richting sportschool :D kaboem
Net geweest. Kleedkamer was niet te harden. Alsof je in een sauna zat.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:23:18 #179
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155770
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Net geweest. Kleedkamer was niet te harden. Alsof je in een sauna zat.
Hahah ja die ervaring had ik gisteravond ook, ff douchen daar ( douche altijd daar)..die sla ik ff over vandaag, lekker maar thuis doen :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221155775
Wat is het belachelijk warm zeg, was net even buiten. Ik doe voor de rest helemaal geen fuck meer.

Binnen nu 24,5 wat nog te doen is, maar de dag is nog niet voorbij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:24:45 #181
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221155781
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:17 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ik ga zo richting sportschool :D kaboem
Whoop whoop! Lekker deadliften...dan ben je straks een deftige MissHob! :P

@Geschiedkundige: zometeen lekker de moestuin in. In je onderbroek en een fles Port in de veldfles! Ijsblokje mag vandaag...
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:25:54 #182
284411 crew  heywoodu
pi_221155786
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Net geweest. Kleedkamer was niet te harden. Alsof je in een sauna zat.
Blij dat ik hier thuis kan sporten _O-

Gisteren en eergisteren rustig aan gedaan, maar na afloop wel meer dan een uur gewacht voor ik ging douchen, want als je te vroeg gaat douchen na het sporten heeft het geen enkele zin :P
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:27:23 #183
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221155799
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:19 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ja ook dat idd. Beter ff iets koeler moment pakken dan kun je echt genieten.
We gaan het nog wel even zien, eerst maar kijken wat de dames graag willen, ze gaan monenteel voor alles O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
You can do it *O*
Ja ik kan het ook, maar toch mis ik nu wel de auto zeg :o
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:27:26 #184
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221155800
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:16 schreef LTVDK het volgende:
Allemaal boven de 30 *G*

[ afbeelding ]
Heet... nu vooral in Eindhoven.

14:10 - 37.6°C (+1.3)
13:10 - 36.3°C (+1.3)
12:10 - 35.0°C (+1.5)
11:10 - 33.5°C (+2.1)
10:10 - 31.4°C (+2.3)
09:10 - 29.1°C
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:27:38 #185
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221155802
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:17 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ik ga zo richting sportschool :D kaboem
Naar de sportschool gaan is al topsport met deze temperaturen :')
pi_221155805
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Blij dat ik hier thuis kan sporten _O-

Gisteren en eergisteren rustig aan gedaan, maar na afloop wel meer dan een uur gewacht voor ik ging douchen, want als je te vroeg gaat douchen na het sporten heeft het geen enkele zin :P
Ik heb net even gedoucht maar vind het toch totaal niet fijn. Ik heb het nu namelijk veel warmer en het voelt alsof m'n huid niet echt kan ademen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 14:31:15 #187
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221155838
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:12 schreef C64 het volgende:
Globale (zonne)straling 773 Watt/m2

Buurnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Netjes netjes.

Hier in de omgeving is net een piek van 1055 W/m² gemeten.

pi_221155840
Toch nog 35 graden in West-Friesland, waar het bij het IJsselmeer en Markermeer normaal toch een verkoelend effect heeft. Maar huis is wel redelijk koel.

Ik ben benieuwd hoe warm het nu in mijn appartement in Hilversum zal zijn, zeker nu alleen de gordijnen de zon tegen moeten houden. Ik gok minimaal 34.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:32:40 #189
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221155846
In Limburg, Noord-Brabant, Gelderland en Overijssel geldt ook morgen nog code rood. Dat heeft het KNMI zojuist bekendgemaakt.

Tot morgenavond 21hr.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:33:21 #190
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155853
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:23 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is het belachelijk warm zeg, was net even buiten. Ik doe voor de rest helemaal geen fuck meer.

Binnen nu 24,5 wat nog te doen is, maar de dag is nog niet voorbij.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:24 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Whoop whoop! Lekker deadliften...dan ben je straks een deftige MissHob! :P

@:geschiedkundige: zometeen lekker de moestuin in. In je onderbroek en een fles Port in de veldfles! Ijsblokje mag vandaag...
Hahah ja dat zit wel goed :P train 5x per week :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:33:24 #191
284411 crew  heywoodu
pi_221155854
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:27 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Naar de sportschool gaan is al topsport met deze temperaturen :')
Gewoon even een warmtetraining eruit pompen. Een situatieschets van hoe mijn vriendin vorig jaar op 2 juli (33-34 graden) klaar was om een uur om de hometrainer te gaan fietsen....in de nog beduidend warmere garage. Met dus meerdere lagen kleding nog onder wat inderdaad een regenpak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 14:34:29 #192
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221155864
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gewoon even een warmtetraining eruit pompen. Een situatieschets van hoe mijn vriendin vorig jaar op 2 juli (33-34 graden) klaar was om een uur om de hometrainer te gaan fietsen....in de nog beduidend warmere garage. Met dus meerdere lagen kleding nog onder wat inderdaad een regenpak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jesus..... dat kan toch niet goed zijn voor je hart? :o
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:34:57 #193
284411 crew  heywoodu
pi_221155870
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik heb net even gedoucht maar vind het toch totaal niet fijn. Ik heb het nu namelijk veel warmer en het voelt alsof m'n huid niet echt kan ademen.
Ja, ik vond het ook niet echt lekker. Na het sporten een hele tijd gewoon rustig gezeten, beetje de ventilator er af en toe op en pas na een uur of anderhalf gaan douchen, en daarna was het nog steeds een tijdje strijden voor ik me in de wind van de ventilator weer een beetje normaal begon te voelen :P

Maar ja, ik wil heel graag van grofweg 93 naar 75-80kg, dus toch goed om wel even een half uurtje iets te doen als volle bak knallen er niet in zit :@
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 14:35:07 #194
362868 crew  Slobeend
of all places
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:35:16 #195
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155875
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gewoon even een warmtetraining eruit pompen. Een situatieschets van hoe mijn vriendin vorig jaar op 2 juli (33-34 graden) klaar was om een uur om de hometrainer te gaan fietsen....in de nog beduidend warmere garage. Met dus meerdere lagen kleding nog onder wat inderdaad een regenpak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow fanatiek ja _O_
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221155884
In Zeeland wordt het nu "koeler". Is dat een teken?
pi_221155885
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gewoon even een warmtetraining eruit pompen. Een situatieschets van hoe mijn vriendin vorig jaar op 2 juli (33-34 graden) klaar was om een uur om de hometrainer te gaan fietsen....in de nog beduidend warmere garage. Met dus meerdere lagen kleding nog onder wat inderdaad een regenpak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet eens grappig of stoer.
Spoort niet.
pi_221155889
Ook zaterdag geldt code rood in Limburg, Brabant, Gelderland en Overijssel.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:37:13 #199
284411 crew  heywoodu
pi_221155891
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:34 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Jesus..... dat kan toch niet goed zijn voor je hart? :o
Volgens een uitgebreide MRI en onderzoeken was alles in orde :P

Ik ben wel elke 10 minuten even gaan kijken of het nog goed ging ja. Overigens is het natuurlijk niet de bedoeling dat je dan volle bak gaat stampen :+

Maar ik denk wel dat je dit moet laten aan mensen die gedurende jaren trainen een bepaalde basis hebben gelegd ja. Uiteraard zelf ook geprobeerd (want weten hoe het voelt), het is niet bepaald comfortabel :X

Ach, het doel, de Spelen, was gehaald mede door dit soort trainingen, nu is dat gelukkig niet meer aan de orde :D
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:38:11 #200
284411 crew  heywoodu
pi_221155896
Hier en daar toch wat meer stations waar het wat omlaag gaat :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')