abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221155573
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Droge lucht maakt het wel beter te harden.

Woensdag was het 34 graden met hoge luchtvochtigheid en dat was niet okee. :'(
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_221155575
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:55 schreef Isdatzo het volgende:
Ben helemaal klaar met deze smerige tyfushitte.

Zo. Dat is gezegd.
Heerlijk weer joh!

@GarlandBriggs heeft juist deze dag uitgekozen om nieuw dakleer erop te branden en het terras opnieuw aan te leggen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:02:51 #153
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155581
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Godverdomme ik had mijn mond moeten houden :')
Ell lichte motregen 36.5
Klefheid, schroei hitte gevoel incoming :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221155583
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Godverdomme ik had mijn mond moeten houden :')
Ell lichte motregen 36.5
_O-

Op deze manier is het KNMI er snel klaar mee en verplaatst het uit Ell. _O-
pi_221155588
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:01 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Heerlijk weer joh!

@:GarlandBriggs heeft juist deze dag uitgekozen om nieuw dakleer erop te branden en het terras opnieuw aan te leggen.
Bespaart je toch een gasfles, geen brander nodig :D
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:05:26 #156
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221155601

37°C

De temperatuur kan de komende 3 a 4 uur nog doorstijgen en om de 40°C te halen moet het tempo van ±1.5°C per uur niet te hard zakken (en ook geen buien ontstaan).
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:07:08 #157
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155610
Mijn wasgoed is wel lekker snel droog *G* 3 wassen geregeld binnen 2 uur alles droog ongeveer 40 min droogtijd per was :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221155627
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:07 schreef MissHobje het volgende:
Mijn wasgoed is wel lekker snel droog *G* 3 wassen geregeld binnen 2 uur alles droog ongeveer 40 min droogtijd per was :o
Is het niet dan heel hard?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:09:44 #159
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221155631
38 :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:10:37 #160
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155638
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:09 schreef Drass het volgende:

[..]
Is het niet dan heel hard?
Nee totaal niet :D
In Egypte ervaar ik dat soms wel ;)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:11:09 #161
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221155645
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:05 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
37°C

De temperatuur kan de komende 3 a 4 uur nog doorstijgen en om de 40°C te halen moet het tempo van ±1.5°C per uur niet te hard zakken (en ook geen buien ontstaan).
Station Lauwersoog heeft er al geen zin meer in :+
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 14:11:11 #162
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221155646
quote:
Hoek van Holland 36.7
Ook wel bijzonder aan de normaal zo 'koele' kust
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221155654
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ook wel bijzonder aan de normaal zo 'koele' kust
in Den Haag was het 37 graden, maar de wind komt nu van zee.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:12:35 #164
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221155656
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:01 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Heerlijk weer joh!

@:GarlandBriggs heeft juist deze dag uitgekozen om nieuw dakleer erop te branden en het terras opnieuw aan te leggen.
Ik zit binnen! :o

Ik ben de was wel buiten aan het doen en wacht op de volgende batch. Ga zo weer naar buiten want moet ff naar de winkel.

Vanavond ga ik een kuub hout verwerken voor de haard...het is fris!
pi_221155659
Globale (zonne)straling 773 Watt/m2

Buurnnnnnnnnnnnnnnnnnn
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:13:52 #166
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221155666
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:12 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ik zit binnen! :o

Ik ben de was wel buiten aan het doen en wacht op de volgende batch. Ga zo weer naar buiten want moet ff naar de winkel.

Vanavond ga ik een kuub hout verwerken voor de haard...het is fris!
Ik moet ook nog naar de winkel pffff ik zie er echt tegen op om er even uit te gaan.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:14:08 #167
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155669
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ook wel bijzonder aan de normaal zo 'koele' kust
Ja bloedheet, wilde vandaag naar het strand maar ben blij dat ik niet gegaan ben. Kan me die 40 graden dag nog herrineren. Ik schroeide weg op het strand en ben na 40 min ofzo,waarvan 30 in het water, weer naar huis gegaan en extra lang in de auto gezeten met airco :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:14:46 #168
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_221155676
Ik had ooit bij de Action van die grote (ongeveer A4-formaat) koelblokken voor in de koelbox gekocht. Ik heb er een in een handdoek gewikkeld onder de kat geschoven. Die ging er eerst heel charmant uitgestrekt op zijn rug op liggen, en ligt nu al drie uur op dezelfde plek, terwijl hij eerst om het kwartier ergens anders ging liggen op zoek naar het koelste plekje.
Binnen is het nu 28 graden, buiten ondraaglijk. (Doetinchem).
Zouden er al mensen ondanks het verbod in de Oude IJssel gesprongen zijn?
pi_221155702
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:12 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ik zit binnen! :o

Ik ben de was wel buiten aan het doen en wacht op de volgende batch. Ga zo weer naar buiten want moet ff naar de winkel.

Vanavond ga ik een kuub hout verwerken voor de haard...het is fris!
Ik had net al het kacheltje aangestoken. Zo met ~39 graden hier voelt het wel koud aan. Onder de 40 zou niet mogen in de zomer :N
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:16:29 #170
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155704
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:12 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
in Den Haag was het 37 graden, maar de wind komt nu van zee.
Het waait soweiso wel fijn vandaag, dat is enigzins nog een lichtpuntje. Hoop oprecht vanavond ook want als die wegvalt is het helemaal kak.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 14:16:32 #171
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221155705
Allemaal boven de 30 *G*

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:16:41 #172
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221155709
Fietsen is prima te doen maar zodra je dan afstapt en ergens binnenloopt breekt het zweet uit :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:17:13 #173
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155718
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik had ooit bij de Action van die grote (ongeveer A4-formaat) koelblokken voor in de koelbox gekocht. Ik heb er een in een handdoek gewikkeld onder de kat geschoven. Die ging er eerst heel charmant uitgestrekt op zijn rug op liggen, en ligt nu al drie uur op dezelfde plek, terwijl hij eerst om het kwartier ergens anders ging liggen op zoek naar het koelste plekje.
Binnen is het nu 28 graden, buiten ondraaglijk. (Doetinchem).
Zouden er al mensen ondanks het verbod in de Oude IJssel gesprongen zijn?
Wat fijn voor je kat O+ die waardeert het wel.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:17:49 #174
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221155722
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:14 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ja bloedheet, wilde vandaag naar het strand maar ben blij dat ik niet gegaan ben. Kan me die 40 graden dag nog herrineren. Ik schroeide weg op het strand en ben na 40 min ofzo,waarvan 30 in het water, weer naar huis gegaan en extra lang in de auto gezeten met airco :D
Ik zei nog dat ik dit weekend even weg wou...wat ben ik blij dat alles zo duur is, dat ik het niet heb gedaan.
Dit was echt niet grappig meer geweest.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:17:55 #175
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155725
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Fietsen is prima te doen maar zodra je dan afstapt en ergens binnenloopt breekt het zweet uit :D
Ik ga zo richting sportschool :D kaboem
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')