abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:04:05 #101
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221154934
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:11 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik heb heel veel zin om La Rose de Manincor te proberen, die schijnt erg goed te zijn. Nadeel is dat die van 2025 is en toen ik hem in februari bij Manincor kocht, was 'ie volgens mij twee dagen daarvoor toevallig de fles in gegaan, dat is misschien nog wel heel erg jong. Misschien voor volgend jaar.

Maar goed, 8 van de 9 plaatsen in mijn bescheiden wijnrekje (de rest staat in de kast) worden ingenomen door rosé, dus ik heb nog genoeg keuze :P
Nice, die ken ik nog niet. Mooie kleur ook. Veel rosé's zijn zo bleekjes tegenwoordig.

Ik hou hem in de het achterhoofd. Santé!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:04:11 #103
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221154936
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:20 schreef cinderloom het volgende:
Als ik naar de knmi pluim kijk zie ik vandaag over exact twee weken weer een rood bolletje staan.
Gaan we daar weer pieken? Of is dat gewoon nog te ver weg / onzeker?
Whut! Ok dus koelen wat je koelen kunt de komende tijd als het allemaal weer voorbij is *G*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221154938
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Straalstroom is de belangrijkste circulatie ter wereld. En die wordt heel erg beïnvloed over Amerika en de westelijke Atlantische Oceaan. Wat ie daarna verder nog doet is gewoon puur willekeurig, maar doen alsof het niets tot weinig uitmaakt hier is een beetje kort door de bocht. Het heeft amper invloed op lokale statistieken, en iets te veel mensen baseren hun hele opinie daarop.
Ik zou niet zeggen dat wat die daarna puur willekeurig is, wel een stuk meer variabel. Effect onderzoeken op de straalstroom van El Nino of klimaatverandering is daardoor lastig, weet ik ook uit eigen ervaring.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 13:06:06 #105
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221154947
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:02 schreef Momo het volgende:

[..]
Waar is hier?
Assen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:07:10 #106
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221154959
quote:
Ik moest bijna huul'n bij 11.30 uur:

quote:
11.30 uur - Slappe planten
Planten die smeken om water, gebarsten grond en verdord gras: niet alleen wij mensen hebben het zwaar met deze hitte.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:07:21 #107
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154962
Maar ik dacht dat de hitte vandaag meer richting het oosten van het land zou gaan? Hoezo is het hier in het zuidwesten dan alweer het warmst -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 13:08:50 #108
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154966
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:04 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik zou niet zeggen dat wat die daarna puur willekeurig is, wel een stuk meer variabel. Effect onderzoeken op de straalstroom van El Nino of klimaatverandering is daardoor lastig, weet ik ook uit eigen ervaring.
Ik denk dat er in principe best onderzoek kan worden naar gedaan naar bepaalde parameters, zoals mate van meandering, kracht en hoogte (N/Z) verder richting het oosten. Maar ja, daar heb je best veel data voor nodig dat er gewoon niet is. Wat is jouw ervaring eigenlijk, ben wel benieuwd nu.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:09:01 #109
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154969
quote:
Speciaalbierfestival in de Beekse Bergen gaat door
Speciaalbierfestival Brew@theZoo start vrijdagavond en gaat ondanks code rood gewoon door. Dat bevestigt een woordvoerder van Libéma, de eigenaar van Safaripark Beekse Bergen. Tijdens het festival kunnen bezoekers verschillende speciaalbieren proberen en ook op safari tussen de dieren van het park.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 13:09:08 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154971
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:07 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik dacht dat de hitte vandaag meer richting het oosten van het land zou gaan? Hoezo is het hier in het zuidwesten dan alweer het warmst -O-
Pakketje is retour gegaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:09:17 #111
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221154972
quote:
83s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:01 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb ook buren die klagen dat het zo warm is in huis, maar die dan de hele dag alle ramen en deuren open hebben staan :')
Mijn buurvrouw is er zo 1..alles open gehad tot gister en zie vandaag voor het eerst dat alles dicht is..werd toch een beetje te heet gok ik :P _O-
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:09:53 #112
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154974
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Pakketje is retour gegaan.
Zeker met GLS verstuurd :r
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221154987
Smeltend asfalt genot

https://www.instagram.com/baba_moto1/p/DaAT3dHs0lo

En waarom werkt Insta embed hier niet? }:|
pi_221154989
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:52 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Top idee!

> Een reuzensequoia (mammoetboom) bereikt zijn maximale hoogte van 50 tot 85 meter in ongeveer 500 tot 1.000 jaar

Mocht de mensheid het overleven tot die tijd, zal de 25e generatie na ons erg dankbaar zijn voor het planten van deze bomen. *)
Ben ooit in het Sequoia park geweest, sta je daar ineens naast een boom van bijna 4000 jaar oud... als je daarover in mensenlevens nadenkt is dat best absurd :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 13:13:48 #115
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155002
quote:
83s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:01 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb ook buren die klagen dat het zo warm is in huis, maar die dan de hele dag alle ramen en deuren open hebben staan :')
Bij mij in het gebouw zijn er ook wel een aantal :')

Maar op zich geloof ik wel dat het daar ook goed heet is, want die temperatuur bij mij binnen vliegt keihard de lucht in in het eerste uur dat de airco uit staat en ook de binnenhal is totaal niet te harden. En dan heeft één van mijn buren ook nog een airco in z'n aan mijn woonkamer grenzende slaapkamer aanstaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221155016
ben eens benieuwd als ik straks van werk in de auto stap wat de thermometer aangeeft... woensdag reed ik al weg met 45 graden :P
pi_221155027
Net een hete douche genomen. Ik voel me nu echt fris. Lifehack
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:22:29 #118
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221155057
quote:
High Temperature
37.8°C at 13:18
Dew Point
24.5°C at 13:18
Ja ho maar hoor, ga even lekker naar de Achterhoek met je hitte ofzo
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221155059
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik denk dat er in principe best onderzoek kan worden naar gedaan naar bepaalde parameters, zoals mate van meandering, kracht en hoogte (N/Z) verder richting het oosten. Maar ja, daar heb je best veel data voor nodig dat er gewoon niet is. Wat is jouw ervaring eigenlijk, ben wel benieuwd nu.
De data is niet het probleem, er is veel historische data en die is vanaf 1979 vrij betrouwbaar. De meandering is juist erg lastig om goed te bepalen, zie bijvoorbeeld:

https://agupubs.onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1029/2023GL105132

en

https://agupubs.onlinelib(...)10.1029/2024JD042631 (hoe meandering naar temperatuursextremen gelinkt kan worden, wat nog een ander verhaal is).

Hier heb ik zelf ook (mede) onderzoek naar gedaan, deel het liever niet hier direct vanwege privacy, maar mocht je hier geïnteresseerd in zijn, stuur een pb.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 13:22:48 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155060
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:18 schreef Maver24 het volgende:
Net een hete douche genomen. Ik voel me nu echt fris. Lifehack
Geniet er maar van de komende 15 minuten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:23:43 #121
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221155080
Horst en Ell en Eindhoven 36+ nu :D
pi_221155092
Woensdrecht kan het geweld van zuid-oost nu niet meer bijbenen.
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:25:31 #123
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221155100
37 nu hier :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221155101
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Geniet er maar van de komende 15 minuten.
Gaan we gewoon weer terug 😅😅
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:25:58 #125
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221155111
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]

  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:27:45 #126
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221155125
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:25 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja het volk van Defqon en andere afgelaste festivals moeten ergens heen toch :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 13:30:55 #127
284411 crew  heywoodu
pi_221155156
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:18 schreef Maver24 het volgende:
Net een hete douche genomen. Ik voel me nu echt fris. Lifehack
En dan in de blote aars door het huis paraderen of wat? Na zo'n douche op zo'n dag je kleren weer aantrekken voelt net zo ranzig als je kleren aantrekken als je naar het zwembad geweest bent maar niet helemaal goed hebt afgedroogd :r
pi_221155169
Almere telt pas 36,4 ... wordt niks meer vandaag ...
pi_221155185
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:11 schreef Abdus18 het volgende:

[..]
Ben ooit in het Sequoia park geweest, sta je daar ineens naast een boom van bijna 4000 jaar oud... als je daarover in mensenlevens nadenkt is dat best absurd :D
Ik ook, ik vond dat nog mooier dan Yosemite :)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:34:35 #130
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221155189
twitter
pi_221155193
Hier is het buiten heel onprettig. De temperatuur is nog best te doen maar het is ontzettend benauwd.
(Twente)
pi_221155201
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:34 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ahum je mist Twente, gare bui :(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:36:11 #133
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221155205
twitter
pi_221155218
Bekijk deze YouTube-video

Bert en Ernie _O_
Dit lied _O_

O.T. 38 graden in Gilze-Rijen, gevoelstemperatuur 48
Net lakens op maat gemaakt om voor mijn ramen te hangen
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:38:15 #135
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221155219
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:34 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik ook, ik vond dat nog mooier dan Yosemite :)
Over een paar maanden ga ik er weer heen *G* Laatste keer dat ik in Sequoia NP was lag er sneeuw, dat maakte die bomen op de een of andere manier nog grootser O+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:39:26 #136
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221155239
Het begint hier aardig dicht te trekken met bewolking, temperatuur blijft alleen nog wel stijgen :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221155282
Zon is verdwenen achter de wolken hier
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 13:43:54 #138
284411 crew  heywoodu
pi_221155334
Eindelijk een nieuwe koploper :P

pi_221155401
Oké dan, 36,8 in Gilze-Rijen
In mijn tuin is het wel heter dan op de vliegbasis
pi_221155408
Nog een kleine warmtestoot en we pakken de 39 hier :P
pi_221155425
37.2 in Limburg nu (op twee plekken).
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:50:42 #142
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221155463
Ell nu 37.2 graden *O* En nu maar hopen dat die kutboer niet gaat sproeien :')
pi_221155487
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:50 schreef Starhopper het volgende:
Ell nu 37.2 graden *O* En nu maar hopen dat die kutboer niet gaat sproeien :')
Heeft ie dit jaar nog niet gedaan volgens mij :P
Misschien kan hij z'n tractor met kar even nabij plaatsen om de temperatuur wat te boosten :+
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:53:35 #144
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221155512
Pittige 10 cm temperaturen
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:55:00 #145
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221155521
Ben helemaal klaar met deze smerige tyfushitte.

Zo. Dat is gezegd.
Huilen dan.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:56:18 #146
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221155529
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:52 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Heeft ie dit jaar nog niet gedaan volgens mij :P
Misschien kan hij z'n tractor met kar even nabij plaatsen om de temperatuur wat te boosten :+
JAAAA!!!!!!!! Heet metaal in de buurt van sensor *O* *O*
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:58:10 #147
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221155548
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:53 schreef Momo het volgende:
Pittige 10 cm temperaturen
[ afbeelding ]
Niet op de grond gaan liggen dus :!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:59:09 #148
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221155557
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:50 schreef Starhopper het volgende:
Ell nu 37.2 graden *O* En nu maar hopen dat die kutboer niet gaat sproeien :')
Godverdomme ik had mijn mond moeten houden :')
Ell lichte motregen 36.5
pi_221155568
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Godverdomme ik had mijn mond moeten houden :')
Ell lichte motregen 36.5
_O-
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:00:57 #150
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221155571
twitter


Krijg je dan niet een hogere luchtvochtigheid vooral?
pi_221155573
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Droge lucht maakt het wel beter te harden.

Woensdag was het 34 graden met hoge luchtvochtigheid en dat was niet okee. :'(
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_221155575
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:55 schreef Isdatzo het volgende:
Ben helemaal klaar met deze smerige tyfushitte.

Zo. Dat is gezegd.
Heerlijk weer joh!

@GarlandBriggs heeft juist deze dag uitgekozen om nieuw dakleer erop te branden en het terras opnieuw aan te leggen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:02:51 #153
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155581
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Godverdomme ik had mijn mond moeten houden :')
Ell lichte motregen 36.5
Klefheid, schroei hitte gevoel incoming :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221155583
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Godverdomme ik had mijn mond moeten houden :')
Ell lichte motregen 36.5
_O-

Op deze manier is het KNMI er snel klaar mee en verplaatst het uit Ell. _O-
pi_221155588
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:01 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Heerlijk weer joh!

@:GarlandBriggs heeft juist deze dag uitgekozen om nieuw dakleer erop te branden en het terras opnieuw aan te leggen.
Bespaart je toch een gasfles, geen brander nodig :D
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:05:26 #156
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221155601

37°C

De temperatuur kan de komende 3 a 4 uur nog doorstijgen en om de 40°C te halen moet het tempo van ±1.5°C per uur niet te hard zakken (en ook geen buien ontstaan).
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:07:08 #157
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155610
Mijn wasgoed is wel lekker snel droog *G* 3 wassen geregeld binnen 2 uur alles droog ongeveer 40 min droogtijd per was :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221155627
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:07 schreef MissHobje het volgende:
Mijn wasgoed is wel lekker snel droog *G* 3 wassen geregeld binnen 2 uur alles droog ongeveer 40 min droogtijd per was :o
Is het niet dan heel hard?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:09:44 #159
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221155631
38 :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:10:37 #160
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155638
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:09 schreef Drass het volgende:

[..]
Is het niet dan heel hard?
Nee totaal niet :D
In Egypte ervaar ik dat soms wel ;)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:11:09 #161
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221155645
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:05 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
37°C

De temperatuur kan de komende 3 a 4 uur nog doorstijgen en om de 40°C te halen moet het tempo van ±1.5°C per uur niet te hard zakken (en ook geen buien ontstaan).
Station Lauwersoog heeft er al geen zin meer in :+
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 14:11:11 #162
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221155646
quote:
Hoek van Holland 36.7
Ook wel bijzonder aan de normaal zo 'koele' kust
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221155654
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ook wel bijzonder aan de normaal zo 'koele' kust
in Den Haag was het 37 graden, maar de wind komt nu van zee.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:12:35 #164
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221155656
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:01 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Heerlijk weer joh!

@:GarlandBriggs heeft juist deze dag uitgekozen om nieuw dakleer erop te branden en het terras opnieuw aan te leggen.
Ik zit binnen! :o

Ik ben de was wel buiten aan het doen en wacht op de volgende batch. Ga zo weer naar buiten want moet ff naar de winkel.

Vanavond ga ik een kuub hout verwerken voor de haard...het is fris!
pi_221155659
Globale (zonne)straling 773 Watt/m2

Buurnnnnnnnnnnnnnnnnnn
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:13:52 #166
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221155666
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:12 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ik zit binnen! :o

Ik ben de was wel buiten aan het doen en wacht op de volgende batch. Ga zo weer naar buiten want moet ff naar de winkel.

Vanavond ga ik een kuub hout verwerken voor de haard...het is fris!
Ik moet ook nog naar de winkel pffff ik zie er echt tegen op om er even uit te gaan.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:14:08 #167
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155669
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ook wel bijzonder aan de normaal zo 'koele' kust
Ja bloedheet, wilde vandaag naar het strand maar ben blij dat ik niet gegaan ben. Kan me die 40 graden dag nog herrineren. Ik schroeide weg op het strand en ben na 40 min ofzo,waarvan 30 in het water, weer naar huis gegaan en extra lang in de auto gezeten met airco :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:14:46 #168
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_221155676
Ik had ooit bij de Action van die grote (ongeveer A4-formaat) koelblokken voor in de koelbox gekocht. Ik heb er een in een handdoek gewikkeld onder de kat geschoven. Die ging er eerst heel charmant uitgestrekt op zijn rug op liggen, en ligt nu al drie uur op dezelfde plek, terwijl hij eerst om het kwartier ergens anders ging liggen op zoek naar het koelste plekje.
Binnen is het nu 28 graden, buiten ondraaglijk. (Doetinchem).
Zouden er al mensen ondanks het verbod in de Oude IJssel gesprongen zijn?
pi_221155702
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:12 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ik zit binnen! :o

Ik ben de was wel buiten aan het doen en wacht op de volgende batch. Ga zo weer naar buiten want moet ff naar de winkel.

Vanavond ga ik een kuub hout verwerken voor de haard...het is fris!
Ik had net al het kacheltje aangestoken. Zo met ~39 graden hier voelt het wel koud aan. Onder de 40 zou niet mogen in de zomer :N
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:16:29 #170
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155704
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:12 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
in Den Haag was het 37 graden, maar de wind komt nu van zee.
Het waait soweiso wel fijn vandaag, dat is enigzins nog een lichtpuntje. Hoop oprecht vanavond ook want als die wegvalt is het helemaal kak.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 14:16:32 #171
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221155705
Allemaal boven de 30 *G*

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:16:41 #172
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221155709
Fietsen is prima te doen maar zodra je dan afstapt en ergens binnenloopt breekt het zweet uit :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:17:13 #173
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155718
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik had ooit bij de Action van die grote (ongeveer A4-formaat) koelblokken voor in de koelbox gekocht. Ik heb er een in een handdoek gewikkeld onder de kat geschoven. Die ging er eerst heel charmant uitgestrekt op zijn rug op liggen, en ligt nu al drie uur op dezelfde plek, terwijl hij eerst om het kwartier ergens anders ging liggen op zoek naar het koelste plekje.
Binnen is het nu 28 graden, buiten ondraaglijk. (Doetinchem).
Zouden er al mensen ondanks het verbod in de Oude IJssel gesprongen zijn?
Wat fijn voor je kat O+ die waardeert het wel.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:17:49 #174
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221155722
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:14 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ja bloedheet, wilde vandaag naar het strand maar ben blij dat ik niet gegaan ben. Kan me die 40 graden dag nog herrineren. Ik schroeide weg op het strand en ben na 40 min ofzo,waarvan 30 in het water, weer naar huis gegaan en extra lang in de auto gezeten met airco :D
Ik zei nog dat ik dit weekend even weg wou...wat ben ik blij dat alles zo duur is, dat ik het niet heb gedaan.
Dit was echt niet grappig meer geweest.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:17:55 #175
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155725
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Fietsen is prima te doen maar zodra je dan afstapt en ergens binnenloopt breekt het zweet uit :D
Ik ga zo richting sportschool :D kaboem
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:19:01 #176
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155729
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:17 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Ik zei nog dat ik dit weekend even weg wou...wat ben ik blij dat alles zo duur is, dat ik het niet heb gedaan.
Dit was echt niet grappig meer geweest.
Ja ook dat idd. Beter ff iets koeler moment pakken dan kun je echt genieten.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221155733
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:13 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Ik moet ook nog naar de winkel pffff ik zie er echt tegen op om er even uit te gaan.
You can do it *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:20:57 #178
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221155749
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:17 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ik ga zo richting sportschool :D kaboem
Net geweest. Kleedkamer was niet te harden. Alsof je in een sauna zat.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:23:18 #179
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155770
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Net geweest. Kleedkamer was niet te harden. Alsof je in een sauna zat.
Hahah ja die ervaring had ik gisteravond ook, ff douchen daar ( douche altijd daar)..die sla ik ff over vandaag, lekker maar thuis doen :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221155775
Wat is het belachelijk warm zeg, was net even buiten. Ik doe voor de rest helemaal geen fuck meer.

Binnen nu 24,5 wat nog te doen is, maar de dag is nog niet voorbij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:24:45 #181
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221155781
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:17 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ik ga zo richting sportschool :D kaboem
Whoop whoop! Lekker deadliften...dan ben je straks een deftige MissHob! :P

@Geschiedkundige: zometeen lekker de moestuin in. In je onderbroek en een fles Port in de veldfles! Ijsblokje mag vandaag...
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:25:54 #182
284411 crew  heywoodu
pi_221155786
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Net geweest. Kleedkamer was niet te harden. Alsof je in een sauna zat.
Blij dat ik hier thuis kan sporten _O-

Gisteren en eergisteren rustig aan gedaan, maar na afloop wel meer dan een uur gewacht voor ik ging douchen, want als je te vroeg gaat douchen na het sporten heeft het geen enkele zin :P
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:27:23 #183
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221155799
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:19 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ja ook dat idd. Beter ff iets koeler moment pakken dan kun je echt genieten.
We gaan het nog wel even zien, eerst maar kijken wat de dames graag willen, ze gaan monenteel voor alles O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
You can do it *O*
Ja ik kan het ook, maar toch mis ik nu wel de auto zeg :o
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:27:26 #184
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221155800
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:16 schreef LTVDK het volgende:
Allemaal boven de 30 *G*

[ afbeelding ]
Heet... nu vooral in Eindhoven.

14:10 - 37.6°C (+1.3)
13:10 - 36.3°C (+1.3)
12:10 - 35.0°C (+1.5)
11:10 - 33.5°C (+2.1)
10:10 - 31.4°C (+2.3)
09:10 - 29.1°C
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:27:38 #185
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221155802
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:17 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ik ga zo richting sportschool :D kaboem
Naar de sportschool gaan is al topsport met deze temperaturen :')
pi_221155805
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Blij dat ik hier thuis kan sporten _O-

Gisteren en eergisteren rustig aan gedaan, maar na afloop wel meer dan een uur gewacht voor ik ging douchen, want als je te vroeg gaat douchen na het sporten heeft het geen enkele zin :P
Ik heb net even gedoucht maar vind het toch totaal niet fijn. Ik heb het nu namelijk veel warmer en het voelt alsof m'n huid niet echt kan ademen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 14:31:15 #187
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221155838
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:12 schreef C64 het volgende:
Globale (zonne)straling 773 Watt/m2

Buurnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Netjes netjes.

Hier in de omgeving is net een piek van 1055 W/m² gemeten.

pi_221155840
Toch nog 35 graden in West-Friesland, waar het bij het IJsselmeer en Markermeer normaal toch een verkoelend effect heeft. Maar huis is wel redelijk koel.

Ik ben benieuwd hoe warm het nu in mijn appartement in Hilversum zal zijn, zeker nu alleen de gordijnen de zon tegen moeten houden. Ik gok minimaal 34.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:32:40 #189
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221155846
In Limburg, Noord-Brabant, Gelderland en Overijssel geldt ook morgen nog code rood. Dat heeft het KNMI zojuist bekendgemaakt.

Tot morgenavond 21hr.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:33:21 #190
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155853
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:23 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is het belachelijk warm zeg, was net even buiten. Ik doe voor de rest helemaal geen fuck meer.

Binnen nu 24,5 wat nog te doen is, maar de dag is nog niet voorbij.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:24 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Whoop whoop! Lekker deadliften...dan ben je straks een deftige MissHob! :P

@:geschiedkundige: zometeen lekker de moestuin in. In je onderbroek en een fles Port in de veldfles! Ijsblokje mag vandaag...
Hahah ja dat zit wel goed :P train 5x per week :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:33:24 #191
284411 crew  heywoodu
pi_221155854
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:27 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Naar de sportschool gaan is al topsport met deze temperaturen :')
Gewoon even een warmtetraining eruit pompen. Een situatieschets van hoe mijn vriendin vorig jaar op 2 juli (33-34 graden) klaar was om een uur om de hometrainer te gaan fietsen....in de nog beduidend warmere garage. Met dus meerdere lagen kleding nog onder wat inderdaad een regenpak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 14:34:29 #192
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221155864
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gewoon even een warmtetraining eruit pompen. Een situatieschets van hoe mijn vriendin vorig jaar op 2 juli (33-34 graden) klaar was om een uur om de hometrainer te gaan fietsen....in de nog beduidend warmere garage. Met dus meerdere lagen kleding nog onder wat inderdaad een regenpak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jesus..... dat kan toch niet goed zijn voor je hart? :o
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:34:57 #193
284411 crew  heywoodu
pi_221155870
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik heb net even gedoucht maar vind het toch totaal niet fijn. Ik heb het nu namelijk veel warmer en het voelt alsof m'n huid niet echt kan ademen.
Ja, ik vond het ook niet echt lekker. Na het sporten een hele tijd gewoon rustig gezeten, beetje de ventilator er af en toe op en pas na een uur of anderhalf gaan douchen, en daarna was het nog steeds een tijdje strijden voor ik me in de wind van de ventilator weer een beetje normaal begon te voelen :P

Maar ja, ik wil heel graag van grofweg 93 naar 75-80kg, dus toch goed om wel even een half uurtje iets te doen als volle bak knallen er niet in zit :@
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 14:35:07 #194
362868 crew  Slobeend
of all places
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:35:16 #195
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155875
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gewoon even een warmtetraining eruit pompen. Een situatieschets van hoe mijn vriendin vorig jaar op 2 juli (33-34 graden) klaar was om een uur om de hometrainer te gaan fietsen....in de nog beduidend warmere garage. Met dus meerdere lagen kleding nog onder wat inderdaad een regenpak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow fanatiek ja _O_
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221155884
In Zeeland wordt het nu "koeler". Is dat een teken?
pi_221155885
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gewoon even een warmtetraining eruit pompen. Een situatieschets van hoe mijn vriendin vorig jaar op 2 juli (33-34 graden) klaar was om een uur om de hometrainer te gaan fietsen....in de nog beduidend warmere garage. Met dus meerdere lagen kleding nog onder wat inderdaad een regenpak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet eens grappig of stoer.
Spoort niet.
pi_221155889
Ook zaterdag geldt code rood in Limburg, Brabant, Gelderland en Overijssel.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:37:13 #199
284411 crew  heywoodu
pi_221155891
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:34 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Jesus..... dat kan toch niet goed zijn voor je hart? :o
Volgens een uitgebreide MRI en onderzoeken was alles in orde :P

Ik ben wel elke 10 minuten even gaan kijken of het nog goed ging ja. Overigens is het natuurlijk niet de bedoeling dat je dan volle bak gaat stampen :+

Maar ik denk wel dat je dit moet laten aan mensen die gedurende jaren trainen een bepaalde basis hebben gelegd ja. Uiteraard zelf ook geprobeerd (want weten hoe het voelt), het is niet bepaald comfortabel :X

Ach, het doel, de Spelen, was gehaald mede door dit soort trainingen, nu is dat gelukkig niet meer aan de orde :D
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:38:11 #200
284411 crew  heywoodu
pi_221155896
Hier en daar toch wat meer stations waar het wat omlaag gaat :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')