abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221155573
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Droge lucht maakt het wel beter te harden.

Woensdag was het 34 graden met hoge luchtvochtigheid en dat was niet okee. :'(
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_221155575
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:55 schreef Isdatzo het volgende:
Ben helemaal klaar met deze smerige tyfushitte.

Zo. Dat is gezegd.
Heerlijk weer joh!

@GarlandBriggs heeft juist deze dag uitgekozen om nieuw dakleer erop te branden en het terras opnieuw aan te leggen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:02:51 #153
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155581
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Godverdomme ik had mijn mond moeten houden :')
Ell lichte motregen 36.5
Klefheid, schroei hitte gevoel incoming :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221155583
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Godverdomme ik had mijn mond moeten houden :')
Ell lichte motregen 36.5
_O-

Op deze manier is het KNMI er snel klaar mee en verplaatst het uit Ell. _O-
pi_221155588
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:01 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Heerlijk weer joh!

@:GarlandBriggs heeft juist deze dag uitgekozen om nieuw dakleer erop te branden en het terras opnieuw aan te leggen.
Bespaart je toch een gasfles, geen brander nodig :D
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:05:26 #156
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221155601

37°C

De temperatuur kan de komende 3 a 4 uur nog doorstijgen en om de 40°C te halen moet het tempo van ±1.5°C per uur niet te hard zakken (en ook geen buien ontstaan).
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:07:08 #157
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155610
Mijn wasgoed is wel lekker snel droog *G* 3 wassen geregeld binnen 2 uur alles droog ongeveer 40 min droogtijd per was :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221155627
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:07 schreef MissHobje het volgende:
Mijn wasgoed is wel lekker snel droog *G* 3 wassen geregeld binnen 2 uur alles droog ongeveer 40 min droogtijd per was :o
Is het niet dan heel hard?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:09:44 #159
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221155631
38 :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:10:37 #160
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155638
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:09 schreef Drass het volgende:

[..]
Is het niet dan heel hard?
Nee totaal niet :D
In Egypte ervaar ik dat soms wel ;)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:11:09 #161
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221155645
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:05 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
37°C

De temperatuur kan de komende 3 a 4 uur nog doorstijgen en om de 40°C te halen moet het tempo van ±1.5°C per uur niet te hard zakken (en ook geen buien ontstaan).
Station Lauwersoog heeft er al geen zin meer in :+
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 14:11:11 #162
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221155646
quote:
Hoek van Holland 36.7
Ook wel bijzonder aan de normaal zo 'koele' kust
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221155654
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ook wel bijzonder aan de normaal zo 'koele' kust
in Den Haag was het 37 graden, maar de wind komt nu van zee.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:12:35 #164
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221155656
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:01 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Heerlijk weer joh!

@:GarlandBriggs heeft juist deze dag uitgekozen om nieuw dakleer erop te branden en het terras opnieuw aan te leggen.
Ik zit binnen! :o

Ik ben de was wel buiten aan het doen en wacht op de volgende batch. Ga zo weer naar buiten want moet ff naar de winkel.

Vanavond ga ik een kuub hout verwerken voor de haard...het is fris!
pi_221155659
Globale (zonne)straling 773 Watt/m2

Buurnnnnnnnnnnnnnnnnnn
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:13:52 #166
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221155666
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:12 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ik zit binnen! :o

Ik ben de was wel buiten aan het doen en wacht op de volgende batch. Ga zo weer naar buiten want moet ff naar de winkel.

Vanavond ga ik een kuub hout verwerken voor de haard...het is fris!
Ik moet ook nog naar de winkel pffff ik zie er echt tegen op om er even uit te gaan.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:14:08 #167
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155669
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ook wel bijzonder aan de normaal zo 'koele' kust
Ja bloedheet, wilde vandaag naar het strand maar ben blij dat ik niet gegaan ben. Kan me die 40 graden dag nog herrineren. Ik schroeide weg op het strand en ben na 40 min ofzo,waarvan 30 in het water, weer naar huis gegaan en extra lang in de auto gezeten met airco :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:14:46 #168
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_221155676
Ik had ooit bij de Action van die grote (ongeveer A4-formaat) koelblokken voor in de koelbox gekocht. Ik heb er een in een handdoek gewikkeld onder de kat geschoven. Die ging er eerst heel charmant uitgestrekt op zijn rug op liggen, en ligt nu al drie uur op dezelfde plek, terwijl hij eerst om het kwartier ergens anders ging liggen op zoek naar het koelste plekje.
Binnen is het nu 28 graden, buiten ondraaglijk. (Doetinchem).
Zouden er al mensen ondanks het verbod in de Oude IJssel gesprongen zijn?
pi_221155702
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:12 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ik zit binnen! :o

Ik ben de was wel buiten aan het doen en wacht op de volgende batch. Ga zo weer naar buiten want moet ff naar de winkel.

Vanavond ga ik een kuub hout verwerken voor de haard...het is fris!
Ik had net al het kacheltje aangestoken. Zo met ~39 graden hier voelt het wel koud aan. Onder de 40 zou niet mogen in de zomer :N
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:16:29 #170
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155704
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:12 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
in Den Haag was het 37 graden, maar de wind komt nu van zee.
Het waait soweiso wel fijn vandaag, dat is enigzins nog een lichtpuntje. Hoop oprecht vanavond ook want als die wegvalt is het helemaal kak.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 14:16:32 #171
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221155705
Allemaal boven de 30 *G*

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:16:41 #172
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221155709
Fietsen is prima te doen maar zodra je dan afstapt en ergens binnenloopt breekt het zweet uit :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:17:13 #173
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155718
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik had ooit bij de Action van die grote (ongeveer A4-formaat) koelblokken voor in de koelbox gekocht. Ik heb er een in een handdoek gewikkeld onder de kat geschoven. Die ging er eerst heel charmant uitgestrekt op zijn rug op liggen, en ligt nu al drie uur op dezelfde plek, terwijl hij eerst om het kwartier ergens anders ging liggen op zoek naar het koelste plekje.
Binnen is het nu 28 graden, buiten ondraaglijk. (Doetinchem).
Zouden er al mensen ondanks het verbod in de Oude IJssel gesprongen zijn?
Wat fijn voor je kat O+ die waardeert het wel.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:17:49 #174
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221155722
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:14 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ja bloedheet, wilde vandaag naar het strand maar ben blij dat ik niet gegaan ben. Kan me die 40 graden dag nog herrineren. Ik schroeide weg op het strand en ben na 40 min ofzo,waarvan 30 in het water, weer naar huis gegaan en extra lang in de auto gezeten met airco :D
Ik zei nog dat ik dit weekend even weg wou...wat ben ik blij dat alles zo duur is, dat ik het niet heb gedaan.
Dit was echt niet grappig meer geweest.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:17:55 #175
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155725
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Fietsen is prima te doen maar zodra je dan afstapt en ergens binnenloopt breekt het zweet uit :D
Ik ga zo richting sportschool :D kaboem
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:19:01 #176
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155729
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:17 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Ik zei nog dat ik dit weekend even weg wou...wat ben ik blij dat alles zo duur is, dat ik het niet heb gedaan.
Dit was echt niet grappig meer geweest.
Ja ook dat idd. Beter ff iets koeler moment pakken dan kun je echt genieten.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221155733
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:13 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Ik moet ook nog naar de winkel pffff ik zie er echt tegen op om er even uit te gaan.
You can do it *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:20:57 #178
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221155749
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:17 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ik ga zo richting sportschool :D kaboem
Net geweest. Kleedkamer was niet te harden. Alsof je in een sauna zat.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:23:18 #179
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155770
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Net geweest. Kleedkamer was niet te harden. Alsof je in een sauna zat.
Hahah ja die ervaring had ik gisteravond ook, ff douchen daar ( douche altijd daar)..die sla ik ff over vandaag, lekker maar thuis doen :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221155775
Wat is het belachelijk warm zeg, was net even buiten. Ik doe voor de rest helemaal geen fuck meer.

Binnen nu 24,5 wat nog te doen is, maar de dag is nog niet voorbij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:24:45 #181
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221155781
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:17 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ik ga zo richting sportschool :D kaboem
Whoop whoop! Lekker deadliften...dan ben je straks een deftige MissHob! :P

@Geschiedkundige: zometeen lekker de moestuin in. In je onderbroek en een fles Port in de veldfles! Ijsblokje mag vandaag...
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:25:54 #182
284411 crew  heywoodu
pi_221155786
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Net geweest. Kleedkamer was niet te harden. Alsof je in een sauna zat.
Blij dat ik hier thuis kan sporten _O-

Gisteren en eergisteren rustig aan gedaan, maar na afloop wel meer dan een uur gewacht voor ik ging douchen, want als je te vroeg gaat douchen na het sporten heeft het geen enkele zin :P
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:27:23 #183
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221155799
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:19 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ja ook dat idd. Beter ff iets koeler moment pakken dan kun je echt genieten.
We gaan het nog wel even zien, eerst maar kijken wat de dames graag willen, ze gaan monenteel voor alles O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
You can do it *O*
Ja ik kan het ook, maar toch mis ik nu wel de auto zeg :o
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:27:26 #184
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221155800
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:16 schreef LTVDK het volgende:
Allemaal boven de 30 *G*

[ afbeelding ]
Heet... nu vooral in Eindhoven.

14:10 - 37.6°C (+1.3)
13:10 - 36.3°C (+1.3)
12:10 - 35.0°C (+1.5)
11:10 - 33.5°C (+2.1)
10:10 - 31.4°C (+2.3)
09:10 - 29.1°C
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:27:38 #185
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221155802
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:17 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ik ga zo richting sportschool :D kaboem
Naar de sportschool gaan is al topsport met deze temperaturen :')
pi_221155805
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Blij dat ik hier thuis kan sporten _O-

Gisteren en eergisteren rustig aan gedaan, maar na afloop wel meer dan een uur gewacht voor ik ging douchen, want als je te vroeg gaat douchen na het sporten heeft het geen enkele zin :P
Ik heb net even gedoucht maar vind het toch totaal niet fijn. Ik heb het nu namelijk veel warmer en het voelt alsof m'n huid niet echt kan ademen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 14:31:15 #187
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221155838
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:12 schreef C64 het volgende:
Globale (zonne)straling 773 Watt/m2

Buurnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Netjes netjes.

Hier in de omgeving is net een piek van 1055 W/m² gemeten.

pi_221155840
Toch nog 35 graden in West-Friesland, waar het bij het IJsselmeer en Markermeer normaal toch een verkoelend effect heeft. Maar huis is wel redelijk koel.

Ik ben benieuwd hoe warm het nu in mijn appartement in Hilversum zal zijn, zeker nu alleen de gordijnen de zon tegen moeten houden. Ik gok minimaal 34.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:32:40 #189
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221155846
In Limburg, Noord-Brabant, Gelderland en Overijssel geldt ook morgen nog code rood. Dat heeft het KNMI zojuist bekendgemaakt.

Tot morgenavond 21hr.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:33:21 #190
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155853
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:23 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is het belachelijk warm zeg, was net even buiten. Ik doe voor de rest helemaal geen fuck meer.

Binnen nu 24,5 wat nog te doen is, maar de dag is nog niet voorbij.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:24 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Whoop whoop! Lekker deadliften...dan ben je straks een deftige MissHob! :P

@:geschiedkundige: zometeen lekker de moestuin in. In je onderbroek en een fles Port in de veldfles! Ijsblokje mag vandaag...
Hahah ja dat zit wel goed :P train 5x per week :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:33:24 #191
284411 crew  heywoodu
pi_221155854
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:27 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Naar de sportschool gaan is al topsport met deze temperaturen :')
Gewoon even een warmtetraining eruit pompen. Een situatieschets van hoe mijn vriendin vorig jaar op 2 juli (33-34 graden) klaar was om een uur om de hometrainer te gaan fietsen....in de nog beduidend warmere garage. Met dus meerdere lagen kleding nog onder wat inderdaad een regenpak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 14:34:29 #192
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221155864
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gewoon even een warmtetraining eruit pompen. Een situatieschets van hoe mijn vriendin vorig jaar op 2 juli (33-34 graden) klaar was om een uur om de hometrainer te gaan fietsen....in de nog beduidend warmere garage. Met dus meerdere lagen kleding nog onder wat inderdaad een regenpak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jesus..... dat kan toch niet goed zijn voor je hart? :o
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:34:57 #193
284411 crew  heywoodu
pi_221155870
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik heb net even gedoucht maar vind het toch totaal niet fijn. Ik heb het nu namelijk veel warmer en het voelt alsof m'n huid niet echt kan ademen.
Ja, ik vond het ook niet echt lekker. Na het sporten een hele tijd gewoon rustig gezeten, beetje de ventilator er af en toe op en pas na een uur of anderhalf gaan douchen, en daarna was het nog steeds een tijdje strijden voor ik me in de wind van de ventilator weer een beetje normaal begon te voelen :P

Maar ja, ik wil heel graag van grofweg 93 naar 75-80kg, dus toch goed om wel even een half uurtje iets te doen als volle bak knallen er niet in zit :@
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 14:35:07 #194
362868 crew  Slobeend
of all places
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:35:16 #195
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155875
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gewoon even een warmtetraining eruit pompen. Een situatieschets van hoe mijn vriendin vorig jaar op 2 juli (33-34 graden) klaar was om een uur om de hometrainer te gaan fietsen....in de nog beduidend warmere garage. Met dus meerdere lagen kleding nog onder wat inderdaad een regenpak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow fanatiek ja _O_
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221155884
In Zeeland wordt het nu "koeler". Is dat een teken?
pi_221155885
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gewoon even een warmtetraining eruit pompen. Een situatieschets van hoe mijn vriendin vorig jaar op 2 juli (33-34 graden) klaar was om een uur om de hometrainer te gaan fietsen....in de nog beduidend warmere garage. Met dus meerdere lagen kleding nog onder wat inderdaad een regenpak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet eens grappig of stoer.
Spoort niet.
pi_221155889
Ook zaterdag geldt code rood in Limburg, Brabant, Gelderland en Overijssel.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:37:13 #199
284411 crew  heywoodu
pi_221155891
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:34 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Jesus..... dat kan toch niet goed zijn voor je hart? :o
Volgens een uitgebreide MRI en onderzoeken was alles in orde :P

Ik ben wel elke 10 minuten even gaan kijken of het nog goed ging ja. Overigens is het natuurlijk niet de bedoeling dat je dan volle bak gaat stampen :+

Maar ik denk wel dat je dit moet laten aan mensen die gedurende jaren trainen een bepaalde basis hebben gelegd ja. Uiteraard zelf ook geprobeerd (want weten hoe het voelt), het is niet bepaald comfortabel :X

Ach, het doel, de Spelen, was gehaald mede door dit soort trainingen, nu is dat gelukkig niet meer aan de orde :D
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:38:11 #200
284411 crew  heywoodu
pi_221155896
Hier en daar toch wat meer stations waar het wat omlaag gaat :o
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:38:43 #201
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221155901
Geen records.....

  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:39:48 #202
284411 crew  heywoodu
pi_221155909
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
Geen records.....

[ afbeelding ]
Niet aan het hardlopen/flaneren vandaag? :o
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 14:40:00 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155911
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:36 schreef C64 het volgende:
Ook zaterdag geldt code rood in Limburg, Brabant, Gelderland en Overijssel.
Ohw, dan ga ik morgen in Utrecht wel overleven.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221155912
Nu ik van 140kg naar 114kg ben gegaan kan ik wel beter tegen de warmte. Er moet nog 15kg af. Komt helemaal goed. Ben ook wel lang met 1.88m
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 14:40:18 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155915
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
Geen records.....

[ afbeelding ]
Dus we hebben voor niets geleden?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221155918
All-time juni-record uit 1947 staat op 37,9. Dat moet er toch wel aan gaan vandaag. Is een schrale troost, maar beter dan niks.
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
pi_221155924
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
Geen records.....

[ afbeelding ]
Op de nos bij de speciale niewsuitzending vertelde de weervrouw dat het niet gaat gebeuren
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:42:20 #208
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155925
Hitte index De Bilt hoogste ooit gemeten 39,2 *G* (gevoelstemperatuur) dus toch een record :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:44:49 #209
284411 crew  heywoodu
pi_221155939
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:40 schreef Maver24 het volgende:
Nu ik van 140kg naar 114kg ben gegaan kan ik wel beter tegen de warmte. Er moet nog 15kg af. Komt helemaal goed. Ben ook wel lang met 1.88m
Dit is ook wel één van de voornaamste redenen dat ik nu hard bezig ben om gewicht kwijt te raken :P

Het zal geen godswonder zijn, want het is nou ook eenmaal wat het is, maar van 90+ naar onder de 80 zal allicht een heel klein beetje helpen en alle beetjes zijn fijn. Buiten dat het natuurlijk gewoon algehele gezondheidsvoordelen heeft :+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 14:45:08 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155942
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:40 schreef Llotyhy het volgende:
All-time juni-record uit 1947 staat op 37,9. Dat moet er toch wel aan gaan vandaag. Is een schrale troost, maar beter dan niks.
Het oude all-time record _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 14:45:34 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155943
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:42 schreef MissHobje het volgende:
Hitte index De Bilt hoogste ooit gemeten 39,2 *G* (gevoelstemperatuur) dus toch een record :P
Niet goed genoeg.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:46:34 #212
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221155950
Wijk aan Zee is met 37,4°C opvallend warm t.o.v. de omliggende stations.

Hoek van Holland ook wel in mindere mate met 36,6°C.

Duineffect?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:47:18 #213
284411 crew  heywoodu
pi_221155955
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:40 schreef Llotyhy het volgende:
All-time juni-record uit 1947 staat op 37,9.
Fake news!
pi_221155958
38 on the board!
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
pi_221155959
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:42 schreef MissHobje het volgende:
Hitte index De Bilt hoogste ooit gemeten 39,2 *G* (gevoelstemperatuur) dus toch een record :P
In De Bilt is de hitte-index, oftewel de gevoelstemperatuur, zojuist gestegen naar 39,2 graden. Daarmee is de hitte-index daar nog nooit zo hoog geweest. Het vorige record bedroeg 38,0 graden en werd gemeten op 25 juli 2019.

Meer dan een graad er bij ook echt.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:48:01 #216
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221155965
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:46 schreef DemonRage het volgende:
Wijk aan Zee is met 37,4°C opvallend warm t.o.v. de omliggende stations.
Zandgrond/duinen ^O^
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:48:24 #217
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221155969
Horst 38 graadjes!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:48:37 #218
284411 crew  heywoodu
pi_221155971
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:47 schreef C64 het volgende:

[..]
In De Bilt is de hitte-index, oftewel de gevoelstemperatuur, zojuist gestegen naar 39,2 graden. Daarmee is de hitte-index daar nog nooit zo hoog geweest. Het vorige record bedroeg 38,0 graden en werd gemeten op 25 juli 2019.

Meer dan een graad er bij ook echt.
40,4 inmiddels volgens Weerplaza
pi_221155982
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit is ook wel één van de voornaamste redenen dat ik nu hard bezig ben om gewicht kwijt te raken :P

Het zal geen godswonder zijn, want het is nou ook eenmaal wat het is, maar van 90+ naar onder de 80 zal allicht een heel klein beetje helpen en alle beetjes zijn fijn. Buiten dat het natuurlijk gewoon algehele gezondheidsvoordelen heeft :+
Ik merk dat ik nu nog steeds gigantisch zweet in de zon bij lopen bijvoorbeeld. Dat wil ik graag minder hebben. Ik loop en fiets elke dag uitgezonderd de laatste paar dagen, conditie is wel aardig nu
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:50:03 #220
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221155985
Wolken-/Buienvorming gaat roet in het eten gooien in het zuid-oosten van het land. -O- -O-

Dus geen records.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:51:18 #221
284411 crew  heywoodu
pi_221155993
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:49 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Ik merk dat ik nu nog steeds gigantisch zweet in de zon bij lopen bijvoorbeeld. Dat wil ik graag minder hebben. Ik loop en fiets elke dag uitgezonderd de laatste paar dagen, conditie is wel aardig nu
Lekker bezig ^O^
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:51:51 #222
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221155995
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:50 schreef DemonRage het volgende:
Wolken-/Buienvorming gaat roet in het eten gooien in het zuid-oosten van het land. -O- -O-

Dus geen records.
Niet erg.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 14:52:02 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155997
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:49 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Ik merk dat ik nu nog steeds gigantisch zweet in de zon bij lopen bijvoorbeeld. Dat wil ik graag minder hebben. Ik loop en fiets elke dag uitgezonderd de laatste paar dagen, conditie is wel aardig nu
Ik zweet ook veel en ik heb absoluut geen overgewicht :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:54:27 #224
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221156011
Zondag wordt het 29 graden.
Dat is op zich al erg warm, maar tegelijkertijd 9 graden 'koeler' dan het nu is.

Bizar.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221156013
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zweet ook veel en ik heb absoluut geen overgewicht :P
Mijn vriendin heeft dat dus totaal niet. Daar ben ik wel jaloers op. Nooit geen bezweet hoofd. Wel rug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')