abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:38:43 #201
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221155901
Geen records.....

  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:39:48 #202
284411 crew  heywoodu
pi_221155909
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
Geen records.....

[ afbeelding ]
Niet aan het hardlopen/flaneren vandaag? :o
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 14:40:00 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155911
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:36 schreef C64 het volgende:
Ook zaterdag geldt code rood in Limburg, Brabant, Gelderland en Overijssel.
Ohw, dan ga ik morgen in Utrecht wel overleven.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221155912
Nu ik van 140kg naar 114kg ben gegaan kan ik wel beter tegen de warmte. Er moet nog 15kg af. Komt helemaal goed. Ben ook wel lang met 1.88m
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 14:40:18 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155915
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
Geen records.....

[ afbeelding ]
Dus we hebben voor niets geleden?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221155918
All-time juni-record uit 1947 staat op 37,9. Dat moet er toch wel aan gaan vandaag. Is een schrale troost, maar beter dan niks.
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
pi_221155924
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
Geen records.....

[ afbeelding ]
Op de nos bij de speciale niewsuitzending vertelde de weervrouw dat het niet gaat gebeuren
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:42:20 #208
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155925
Hitte index De Bilt hoogste ooit gemeten 39,2 *G* (gevoelstemperatuur) dus toch een record :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:44:49 #209
284411 crew  heywoodu
pi_221155939
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:40 schreef Maver24 het volgende:
Nu ik van 140kg naar 114kg ben gegaan kan ik wel beter tegen de warmte. Er moet nog 15kg af. Komt helemaal goed. Ben ook wel lang met 1.88m
Dit is ook wel één van de voornaamste redenen dat ik nu hard bezig ben om gewicht kwijt te raken :P

Het zal geen godswonder zijn, want het is nou ook eenmaal wat het is, maar van 90+ naar onder de 80 zal allicht een heel klein beetje helpen en alle beetjes zijn fijn. Buiten dat het natuurlijk gewoon algehele gezondheidsvoordelen heeft :+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 14:45:08 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155942
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:40 schreef Llotyhy het volgende:
All-time juni-record uit 1947 staat op 37,9. Dat moet er toch wel aan gaan vandaag. Is een schrale troost, maar beter dan niks.
Het oude all-time record _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 14:45:34 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155943
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:42 schreef MissHobje het volgende:
Hitte index De Bilt hoogste ooit gemeten 39,2 *G* (gevoelstemperatuur) dus toch een record :P
Niet goed genoeg.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:46:34 #212
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221155950
Wijk aan Zee is met 37,4°C opvallend warm t.o.v. de omliggende stations.

Hoek van Holland ook wel in mindere mate met 36,6°C.

Duineffect?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:47:18 #213
284411 crew  heywoodu
pi_221155955
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:40 schreef Llotyhy het volgende:
All-time juni-record uit 1947 staat op 37,9.
Fake news!
pi_221155958
38 on the board!
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
pi_221155959
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:42 schreef MissHobje het volgende:
Hitte index De Bilt hoogste ooit gemeten 39,2 *G* (gevoelstemperatuur) dus toch een record :P
In De Bilt is de hitte-index, oftewel de gevoelstemperatuur, zojuist gestegen naar 39,2 graden. Daarmee is de hitte-index daar nog nooit zo hoog geweest. Het vorige record bedroeg 38,0 graden en werd gemeten op 25 juli 2019.

Meer dan een graad er bij ook echt.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:48:01 #216
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221155965
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:46 schreef DemonRage het volgende:
Wijk aan Zee is met 37,4°C opvallend warm t.o.v. de omliggende stations.
Zandgrond/duinen ^O^
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:48:24 #217
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221155969
Horst 38 graadjes!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:48:37 #218
284411 crew  heywoodu
pi_221155971
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:47 schreef C64 het volgende:

[..]
In De Bilt is de hitte-index, oftewel de gevoelstemperatuur, zojuist gestegen naar 39,2 graden. Daarmee is de hitte-index daar nog nooit zo hoog geweest. Het vorige record bedroeg 38,0 graden en werd gemeten op 25 juli 2019.

Meer dan een graad er bij ook echt.
40,4 inmiddels volgens Weerplaza
pi_221155982
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit is ook wel één van de voornaamste redenen dat ik nu hard bezig ben om gewicht kwijt te raken :P

Het zal geen godswonder zijn, want het is nou ook eenmaal wat het is, maar van 90+ naar onder de 80 zal allicht een heel klein beetje helpen en alle beetjes zijn fijn. Buiten dat het natuurlijk gewoon algehele gezondheidsvoordelen heeft :+
Ik merk dat ik nu nog steeds gigantisch zweet in de zon bij lopen bijvoorbeeld. Dat wil ik graag minder hebben. Ik loop en fiets elke dag uitgezonderd de laatste paar dagen, conditie is wel aardig nu
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:50:03 #220
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221155985
Wolken-/Buienvorming gaat roet in het eten gooien in het zuid-oosten van het land. -O- -O-

Dus geen records.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:51:18 #221
284411 crew  heywoodu
pi_221155993
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:49 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Ik merk dat ik nu nog steeds gigantisch zweet in de zon bij lopen bijvoorbeeld. Dat wil ik graag minder hebben. Ik loop en fiets elke dag uitgezonderd de laatste paar dagen, conditie is wel aardig nu
Lekker bezig ^O^
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:51:51 #222
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221155995
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:50 schreef DemonRage het volgende:
Wolken-/Buienvorming gaat roet in het eten gooien in het zuid-oosten van het land. -O- -O-

Dus geen records.
Niet erg.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 14:52:02 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155997
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:49 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Ik merk dat ik nu nog steeds gigantisch zweet in de zon bij lopen bijvoorbeeld. Dat wil ik graag minder hebben. Ik loop en fiets elke dag uitgezonderd de laatste paar dagen, conditie is wel aardig nu
Ik zweet ook veel en ik heb absoluut geen overgewicht :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:54:27 #224
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221156011
Zondag wordt het 29 graden.
Dat is op zich al erg warm, maar tegelijkertijd 9 graden 'koeler' dan het nu is.

Bizar.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221156013
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zweet ook veel en ik heb absoluut geen overgewicht :P
Mijn vriendin heeft dat dus totaal niet. Daar ben ik wel jaloers op. Nooit geen bezweet hoofd. Wel rug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')