Ohw, dan ga ik morgen in Utrecht wel overleven.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:36 schreef C64 het volgende:
Ook zaterdag geldt code rood in Limburg, Brabant, Gelderland en Overijssel.
Dit is ook wel één van de voornaamste redenen dat ik nu hard bezig ben om gewicht kwijt te rakenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:40 schreef Maver24 het volgende:
Nu ik van 140kg naar 114kg ben gegaan kan ik wel beter tegen de warmte. Er moet nog 15kg af. Komt helemaal goed. Ben ook wel lang met 1.88m
Het oude all-time recordquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:40 schreef Llotyhy het volgende:
All-time juni-record uit 1947 staat op 37,9. Dat moet er toch wel aan gaan vandaag. Is een schrale troost, maar beter dan niks.
Niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:42 schreef MissHobje het volgende:
Hitte index De Bilt hoogste ooit gemeten 39,2(gevoelstemperatuur) dus toch een record
![]()
Fake news!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:40 schreef Llotyhy het volgende:
All-time juni-record uit 1947 staat op 37,9.
In De Bilt is de hitte-index, oftewel de gevoelstemperatuur, zojuist gestegen naar 39,2 graden. Daarmee is de hitte-index daar nog nooit zo hoog geweest. Het vorige record bedroeg 38,0 graden en werd gemeten op 25 juli 2019.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:42 schreef MissHobje het volgende:
Hitte index De Bilt hoogste ooit gemeten 39,2(gevoelstemperatuur) dus toch een record
![]()
Zandgrond/duinenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:46 schreef DemonRage het volgende:
Wijk aan Zee is met 37,4°C opvallend warm t.o.v. de omliggende stations.
40,4 inmiddels volgens Weerplazaquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:47 schreef C64 het volgende:
[..]
In De Bilt is de hitte-index, oftewel de gevoelstemperatuur, zojuist gestegen naar 39,2 graden. Daarmee is de hitte-index daar nog nooit zo hoog geweest. Het vorige record bedroeg 38,0 graden en werd gemeten op 25 juli 2019.
Meer dan een graad er bij ook echt.
Ik merk dat ik nu nog steeds gigantisch zweet in de zon bij lopen bijvoorbeeld. Dat wil ik graag minder hebben. Ik loop en fiets elke dag uitgezonderd de laatste paar dagen, conditie is wel aardig nuquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is ook wel één van de voornaamste redenen dat ik nu hard bezig ben om gewicht kwijt te raken
Het zal geen godswonder zijn, want het is nou ook eenmaal wat het is, maar van 90+ naar onder de 80 zal allicht een heel klein beetje helpen en alle beetjes zijn fijn. Buiten dat het natuurlijk gewoon algehele gezondheidsvoordelen heeft
Lekker bezigquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik merk dat ik nu nog steeds gigantisch zweet in de zon bij lopen bijvoorbeeld. Dat wil ik graag minder hebben. Ik loop en fiets elke dag uitgezonderd de laatste paar dagen, conditie is wel aardig nu
Niet erg.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:50 schreef DemonRage het volgende:
Wolken-/Buienvorming gaat roet in het eten gooien in het zuid-oosten van het land.![]()
Dus geen records.
Ik zweet ook veel en ik heb absoluut geen overgewichtquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik merk dat ik nu nog steeds gigantisch zweet in de zon bij lopen bijvoorbeeld. Dat wil ik graag minder hebben. Ik loop en fiets elke dag uitgezonderd de laatste paar dagen, conditie is wel aardig nu
Mijn vriendin heeft dat dus totaal niet. Daar ben ik wel jaloers op. Nooit geen bezweet hoofd. Wel rugquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zweet ook veel en ik heb absoluut geen overgewicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |