abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:38:43 #201
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221155901
Geen records.....

  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:39:48 #202
284411 crew  heywoodu
pi_221155909
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
Geen records.....

[ afbeelding ]
Niet aan het hardlopen/flaneren vandaag? :o
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 14:40:00 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155911
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:36 schreef C64 het volgende:
Ook zaterdag geldt code rood in Limburg, Brabant, Gelderland en Overijssel.
Ohw, dan ga ik morgen in Utrecht wel overleven.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221155912
Nu ik van 140kg naar 114kg ben gegaan kan ik wel beter tegen de warmte. Er moet nog 15kg af. Komt helemaal goed. Ben ook wel lang met 1.88m
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 14:40:18 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155915
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
Geen records.....

[ afbeelding ]
Dus we hebben voor niets geleden?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221155918
All-time juni-record uit 1947 staat op 37,9. Dat moet er toch wel aan gaan vandaag. Is een schrale troost, maar beter dan niks.
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
pi_221155924
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
Geen records.....

[ afbeelding ]
Op de nos bij de speciale niewsuitzending vertelde de weervrouw dat het niet gaat gebeuren
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:42:20 #208
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221155925
Hitte index De Bilt hoogste ooit gemeten 39,2 *G* (gevoelstemperatuur) dus toch een record :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:44:49 #209
284411 crew  heywoodu
pi_221155939
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:40 schreef Maver24 het volgende:
Nu ik van 140kg naar 114kg ben gegaan kan ik wel beter tegen de warmte. Er moet nog 15kg af. Komt helemaal goed. Ben ook wel lang met 1.88m
Dit is ook wel één van de voornaamste redenen dat ik nu hard bezig ben om gewicht kwijt te raken :P

Het zal geen godswonder zijn, want het is nou ook eenmaal wat het is, maar van 90+ naar onder de 80 zal allicht een heel klein beetje helpen en alle beetjes zijn fijn. Buiten dat het natuurlijk gewoon algehele gezondheidsvoordelen heeft :+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 14:45:08 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155942
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:40 schreef Llotyhy het volgende:
All-time juni-record uit 1947 staat op 37,9. Dat moet er toch wel aan gaan vandaag. Is een schrale troost, maar beter dan niks.
Het oude all-time record _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 14:45:34 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155943
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:42 schreef MissHobje het volgende:
Hitte index De Bilt hoogste ooit gemeten 39,2 *G* (gevoelstemperatuur) dus toch een record :P
Niet goed genoeg.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:46:34 #212
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221155950
Wijk aan Zee is met 37,4°C opvallend warm t.o.v. de omliggende stations.

Hoek van Holland ook wel in mindere mate met 36,6°C.

Duineffect?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:47:18 #213
284411 crew  heywoodu
pi_221155955
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:40 schreef Llotyhy het volgende:
All-time juni-record uit 1947 staat op 37,9.
Fake news!
pi_221155958
38 on the board!
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
pi_221155959
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:42 schreef MissHobje het volgende:
Hitte index De Bilt hoogste ooit gemeten 39,2 *G* (gevoelstemperatuur) dus toch een record :P
In De Bilt is de hitte-index, oftewel de gevoelstemperatuur, zojuist gestegen naar 39,2 graden. Daarmee is de hitte-index daar nog nooit zo hoog geweest. Het vorige record bedroeg 38,0 graden en werd gemeten op 25 juli 2019.

Meer dan een graad er bij ook echt.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:48:01 #216
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221155965
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:46 schreef DemonRage het volgende:
Wijk aan Zee is met 37,4°C opvallend warm t.o.v. de omliggende stations.
Zandgrond/duinen ^O^
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:48:24 #217
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221155969
Horst 38 graadjes!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:48:37 #218
284411 crew  heywoodu
pi_221155971
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:47 schreef C64 het volgende:

[..]
In De Bilt is de hitte-index, oftewel de gevoelstemperatuur, zojuist gestegen naar 39,2 graden. Daarmee is de hitte-index daar nog nooit zo hoog geweest. Het vorige record bedroeg 38,0 graden en werd gemeten op 25 juli 2019.

Meer dan een graad er bij ook echt.
40,4 inmiddels volgens Weerplaza
pi_221155982
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit is ook wel één van de voornaamste redenen dat ik nu hard bezig ben om gewicht kwijt te raken :P

Het zal geen godswonder zijn, want het is nou ook eenmaal wat het is, maar van 90+ naar onder de 80 zal allicht een heel klein beetje helpen en alle beetjes zijn fijn. Buiten dat het natuurlijk gewoon algehele gezondheidsvoordelen heeft :+
Ik merk dat ik nu nog steeds gigantisch zweet in de zon bij lopen bijvoorbeeld. Dat wil ik graag minder hebben. Ik loop en fiets elke dag uitgezonderd de laatste paar dagen, conditie is wel aardig nu
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:50:03 #220
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221155985
Wolken-/Buienvorming gaat roet in het eten gooien in het zuid-oosten van het land. -O- -O-

Dus geen records.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 14:51:18 #221
284411 crew  heywoodu
pi_221155993
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:49 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Ik merk dat ik nu nog steeds gigantisch zweet in de zon bij lopen bijvoorbeeld. Dat wil ik graag minder hebben. Ik loop en fiets elke dag uitgezonderd de laatste paar dagen, conditie is wel aardig nu
Lekker bezig ^O^
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:51:51 #222
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221155995
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:50 schreef DemonRage het volgende:
Wolken-/Buienvorming gaat roet in het eten gooien in het zuid-oosten van het land. -O- -O-

Dus geen records.
Niet erg.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 14:52:02 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155997
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:49 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Ik merk dat ik nu nog steeds gigantisch zweet in de zon bij lopen bijvoorbeeld. Dat wil ik graag minder hebben. Ik loop en fiets elke dag uitgezonderd de laatste paar dagen, conditie is wel aardig nu
Ik zweet ook veel en ik heb absoluut geen overgewicht :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:54:27 #224
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221156011
Zondag wordt het 29 graden.
Dat is op zich al erg warm, maar tegelijkertijd 9 graden 'koeler' dan het nu is.

Bizar.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221156013
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zweet ook veel en ik heb absoluut geen overgewicht :P
Mijn vriendin heeft dat dus totaal niet. Daar ben ik wel jaloers op. Nooit geen bezweet hoofd. Wel rug
pi_221156016
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:54 schreef StateOfMind het volgende:
Zondag wordt het 29 graden.
Dat is op zich al erg warm, maar tegelijkertijd 9 graden 'koeler' dan het nu is.

Bizar.
Ik vond vannacht 26 graden al best fris aanvoelen. Gekke toestand
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:00:02 #227
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221156040
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:50 schreef DemonRage het volgende:
Wolken-/Buienvorming gaat roet in het eten gooien in het zuid-oosten van het land. -O- -O-

Dus geen records.
Hoezo roet in het eten gooien? Maat waar heb je het over... alsof het nog niet warm zat is :') .

Ik zou willen dat wolken me hier zouden beschermen voor de hoogenergetische straling van die duivelse plasmabol.
Huilen dan.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:00:07 #228
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221156041
Auto naar Deutschland was heerlijk koel en de supermarkten ook :)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221156044
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gewoon even een warmtetraining eruit pompen. Een situatieschets van hoe mijn vriendin vorig jaar op 2 juli (33-34 graden) klaar was om een uur om de hometrainer te gaan fietsen....in de nog beduidend warmere garage. Met dus meerdere lagen kleding nog onder wat inderdaad een regenpak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een lekker tuintje waar het goed schroeit ja :'(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:00:35 #230
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_221156047
Luchtvochtigheid rond de 30 hier,... prima
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_221156048
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoezo roet in het eten gooien? Maat waar heb je het over... alsof het nog niet warm zat is :') .

Ik zou willen dat wolken me hier zouden beschermen voor de hoogenergetische straling van die duivelse plasmabol.
Sommige hier willen wel heel graag records. Apart vind ik dat.
pi_221156051
twitter
pi_221156055
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:56 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Ik vond vannacht 26 graden al best fris aanvoelen. Gekke toestand
Je lichaam raakt eraan gewend. Ik ben in 2010 4 weken naar Spanje geweest, waaronder een kleine 2 weken in de buurt van Granada. Daar was het elke dag boven de 40 graden. Terug in Nederland voelde 28 graden aan als een graad of 20.
pi_221156062
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:49 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Ik merk dat ik nu nog steeds gigantisch zweet in de zon bij lopen bijvoorbeeld. Dat wil ik graag minder hebben. Ik loop en fiets elke dag uitgezonderd de laatste paar dagen, conditie is wel aardig nu
Als ik met dit weer een minuut buiten sta zijn mijn rug en oksels al een waterval. Maar ik zweet ook al als het buiten 15 graden is, dus dat is hoe het is. Dat heet hyperhidrose dacht ik. Maar niet zo erg dat ik altijd een fris shirt mee moet nemen overal naartoe, behalve dan bij dit weer. En donkere kleuren helpen de zweetplekken te verbloemen.

Het is beter dan helemaal niet zweten in ieder geval.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:03:05 #235
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221156065
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:33 schreef MissHobje het volgende:

[..]
[..]
Hahah ja dat zit wel goed :P train 5x per week :o
Respect hoor...ik zou ook wat fitter willen worden, maar ik ben muzikant en die zijn daar gewoon niet goed in :P
pi_221156068
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:01 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Je lichaam raakt eraan gewend. Ik ben in 2010 4 weken naar Spanje geweest, waaronder een kleine 2 weken in de buurt van Granada. Daar was het elke dag boven de 40 graden. Terug in Nederland voelde 28 graden aan als een graad of 20.
De moeilijkste dagen merk ik zelf altijd zijn de eerste paar. Wij gaan hier ook vaak van helemaal niks naar snikheet in rap tempo. Ben dan echt veel aan het hijgen. Dat wordt later minder
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:03:28 #237
284411 crew  heywoodu
pi_221156070
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:55 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Mijn vriendin heeft dat dus totaal niet. Daar ben ik wel jaloers op. Nooit geen bezweet hoofd. Wel rug
Waar ik ook jaloers op ben is op de mensen die dat wel in bepaalde mate hebben, maar die het geen fuck kan schelen :P
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:03:34 #238
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221156071
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef DefKu het volgende:

[..]
Sommige hier willen wel heel graag records. Apart vind ik dat.
Inderdaad: zeer apart.

Wat kunnen mij die records verrekken :') . Doe mij maar een wolk voor de zon als 't ff kan.
Huilen dan.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:04:23 #239
284411 crew  heywoodu
pi_221156076
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef DefKu het volgende:

[..]
Sommige hier willen wel heel graag records. Apart vind ik dat.
Nou ja, als het dan toch tyfussmerigwalgelijk heet is, dan maar die ene graad erbij voor een record ;(

Maar liever begint alles nu gewoon te zakken :P
pi_221156080
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, als het dan toch tyfussmerigwalgelijk heet is, dan maar die ene graad erbij voor een record ;(

Maar liever begint alles nu gewoon te zakken :P
Maar waarom? Wat boeit het?
pi_221156081
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Waar ik ook jaloers op ben is op de mensen die dat wel in bepaalde mate hebben, maar die het geen fuck kan schelen :P
Nou mij boeit het ook niet zoveel. Neem gewoon een handdoekje mee om me nek
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:05:28 #242
284411 crew  heywoodu
pi_221156086
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:04 schreef DefKu het volgende:

[..]
Maar waarom? Wat boeit het?
Weet ik niet. Ik heb er nu ook geen zin meer in, laat oktober maar gewoon komen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:05:40 #243
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221156091
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Waar ik ook jaloers op ben is op de mensen die dat wel in bepaalde mate hebben, maar die het geen fuck kan schelen :P
Zo eentje ben ik er. Ik zweet me bij het minste of geringste het leplazarus (niks @Viesdik en behoorlijk fit)... maar ja, kan er niks aan doen dus waarom zou ik me er druk over maken?
Huilen dan.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 15:06:08 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156097
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef Maver24 het volgende:
[ x ]
Jaaaaaa, het was niet voor niets *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:06:51 #245
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221156101
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoezo roet in het eten gooien? Maat waar heb je het over... alsof het nog niet warm zat is :') .

Ik zou willen dat wolken me hier zouden beschermen voor de hoogenergetische straling van die duivelse plasmabol.
Ik vind het meer dan warm zat hier met 38 graden :r

Nog 3 graden erbij zit niemand op te wachten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 15:07:47 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156107
Ik zou naar het noorden emigreren als ik elke zomer die benauwde rotzooi zou moeten verdragen.

Warmte kan ik hebben, hoge LV absoluut niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:07:48 #247
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221156108
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:04 schreef DefKu het volgende:

[..]
Maar waarom? Wat boeit het?
Partypooper.
Had graag een 40.8c feestje gevierd.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:07:50 #248
284411 crew  heywoodu
pi_221156109
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zo eentje ben ik er. Ik zweet me bij het minste of geringste het leplazarus (niks @:viesdik en behoorlijk fit)... maar ja, kan er niks aan doen dus waarom zou ik me er druk over maken?
Ooit hoop ik ook deze mindset te hebben :P
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:08:11 #249
284411 crew  heywoodu
pi_221156110
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou naar het noorden emigreren als ik elke zomer die benauwde rotzooi zou moeten verdragen.

Warmte kan ik hebben, hoge LV absoluut niet.
Ja, Reykjavik ofzo klinkt altijd wel erg aantrekkelijk in deze tijd van het jaar.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:09:10 #250
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221156114
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:07 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Partypooper.
Had graag een 40.8c feestje gevierd.
Maatje als jij zo doorgaat dan gaan wij over een paar dagen, als het afgekoeld is, dit 'uitpraten' in het fietsenhok. Neem je tandjes mee want je gaat ze nodig hebben.
Huilen dan.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 15:09:13 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156115
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, Reykjavik ofzo klinkt altijd wel erg aantrekkelijk in deze tijd van het jaar.
In augustus ben ik daar :P

Mag nog wel eerst een paar graden bij, tis daar nu helemaal triest :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 15:10:01 #252
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221156125
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef INViCTuS het volgende:
Auto naar Deutschland was heerlijk koel en de supermarkten ook :)
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:10:14 #253
284411 crew  heywoodu
pi_221156134
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
In augustus ben ik daar :P

Mag nog wel eerst een paar graden bij, tis daar nu helemaal triest :@
Nu elke dag 9-12 graden en wat regen, boh wat een genot vergeleken met wat we hier hebben _O_
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 15:10:30 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156139
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ooit hoop ik ook deze mindset te hebben :P
Je wordt in die mindset gedwongen. Je bent fit, gewoon slank lichaam en zweet je nog steeds de pleuris. Wat doe je eraan? Geen ene flikker.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 15:10:46 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156144
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nu elke dag 9-12 graden en wat regen, boh wat een genot vergeleken met wat we hier hebben _O_
Nee :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221156151
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gewoon even een warmtetraining eruit pompen. Een situatieschets van hoe mijn vriendin vorig jaar op 2 juli (33-34 graden) klaar was om een uur om de hometrainer te gaan fietsen....in de nog beduidend warmere garage. Met dus meerdere lagen kleding nog onder wat inderdaad een regenpak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest diegene 5 kilo afvallen ofzo binnen korte tijd?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:11:15 #257
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221156156
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maatje als jij zo doorgaat dan gaan wij over een paar dagen, als het afgekoeld is, dit 'uitpraten' in het fietsenhok. Neem je tandjes mee want je gaat ze nodig hebben.
signaal 6 van hitte beroerte: Kort lontje
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:12:46 #258
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221156191
Eindhoven ook 38
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:13:14 #259
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221156201
Als ik niet geblesseerd was dan had ik nu ergens boven 4000m in de Alpen gezeten, dat was beter toeven geweest.
Huilen dan.
pi_221156213
Mijn hartslag is nu ook laag terwijl het hier binnen 30,5 is. Zit op 56 slagen. Voorheen was mijn hart zwaar aan het kloppen
pi_221156220
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:03 schreef Maver24 het volgende:

[..]
De moeilijkste dagen merk ik zelf altijd zijn de eerste paar. Wij gaan hier ook vaak van helemaal niks naar snikheet in rap tempo. Ben dan echt veel aan het hijgen. Dat wordt later minder
Nou, deels. Ik moet zeggen: Vorige week vrijdag vond ik het ergste, voornamelijk ook omdat ik de hele dag de weg op moest, naar de stad en kon nergens echt afkoelen. Deze week begon aardig, paar nachten afgekoeld, maar nu wordt het echt onaangenaam.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221156250
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nou, deels. Ik moet zeggen: Vorige week vrijdag vond ik het ergste, voornamelijk ook omdat ik de hele dag de weg op moest, naar de stad en kon nergens echt afkoelen. Deze week begon aardig, paar nachten afgekoeld, maar nu wordt het echt onaangenaam.
Ja nu is het wel echt genoeg geweest. Ben er wel ff klaarmee
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:16:23 #263
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221156254
Wijk aan zee bewolkt en gelijk temperatuur onderuit :D
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:16:25 #264
284411 crew  heywoodu
pi_221156256
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:11 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Moest diegene 5 kilo afvallen ofzo binnen korte tijd?
Olympische Spelen halen, daar hoort afzien bij :P

Hoewel ik zelf wel erg blij ben dat het achter de rug is, want bij dergelijke temperaturen zo'n training doen, daarbij was ik ook elke keer weer blij als het klaar was en de zorgen weer konden gaan liggen.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:16:37 #265
284411 crew  heywoodu
pi_221156261
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:13 schreef Isdatzo het volgende:
Als ik niet geblesseerd was dan had ik nu ergens boven 4000m in de Alpen gezeten, dat was beter toeven geweest.
Nu ben ik heel nieuwsgierig wat precies het plan was :o
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:18:29 #266
284411 crew  heywoodu
pi_221156286
Jaaaaa een 29'er op de kaart! :o
pi_221156294
Den haag 31,9 nu. Hier 36 aangetikt. Westen windje?
pi_221156297
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:18 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaa een 29'er op de kaart! :o
*O* *O* *O*
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 15:19:24 #269
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221156307
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:13 schreef Maver24 het volgende:
Mijn hartslag is nu ook laag terwijl het hier binnen 30,5 is. Zit op 56 slagen. Voorheen was mijn hart zwaar aan het kloppen
Ga jumping jacks doen dan

  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:19:25 #270
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_221156308
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:18 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaa een 29'er op de kaart! :o
Brrr
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_221156353
Alles voelt ook zo vies ofzo met deze temperatuur.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:22:52 #272
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221156366
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nu ben ik heel nieuwsgierig wat precies het plan was :o
Acclimatiseren en een beetje sportklimmen / multipitchen vanuit een hut in het Mont Blanc-massief ergens rond de 3000m, dan na een paar dagen een hogere hut/bivak opzoeken, en steeds een beetje hoger. Dan wat van dit soort dingen doen: https://lukedaviesoutdoor(...)ade-alpine-classics/

En afhankelijk van de condities daar misschien ook wat meer sneeuw/ijs-georienteerde routes doen, en daarna naar Zwitserland voor de traverse Zumstein -> Dufour -> Nordend (verder heb ik het Monte Rosa-massief uitgespeeld), Lenzspitze -> Nadelhorn traverse, ik moet de Weisshorn nog doen als laatste 4500+'er, ... .

Nou ja, dat dus. Maar heb afgelopen met ijsklimmen m'n wijsvinger flink geblesseerd en dat speelt de laatste tijd weer op (te hard gepusht met sportklimmen) dus ik baal nu als een stekker.
Huilen dan.
pi_221156379
Jezus, ff de voordeur open effe buiten gespiekt. Tyfusheet.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:25:05 #274
284411 crew  heywoodu
pi_221156382
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Acclimatiseren en een beetje sportklimmen / multipitchen vanuit een hut in het Mont Blanc-massief ergens rond de 3000m, dan na een paar dagen een hogere hut/bivak opzoeken, en steeds een beetje hoger. Dan wat van dit soort dingen doen: https://lukedaviesoutdoor(...)ade-alpine-classics/

En afhankelijk van de condities daar misschien ook wat meer sneeuw/ijs-georienteerde routes doen, en daarna naar Zwitserland voor de traverse Zumstein -> Dufour -> Nordend (verder heb ik het Monte Rosa-massief uitgespeeld), Lenzspitze -> Nadelhorn traverse, ik moet de Weisshorn nog doen als laatste 4500+'er, ... .

Nou ja, dat dus. Maar heb afgelopen met ijsklimmen m'n wijsvinger flink geblesseerd en dat speelt de laatste tijd weer op (te hard gepusht met sportklimmen) dus ik baal nu als een stekker.
Damn :o

Supergaaf wel, ook al zou ik het zelf absoluut niet durven _O-
pi_221156385
Ik heb een vuilniszak weggebracht naar het einde van de straat en nu ben ik medium rare
pi_221156388
Zeeland geen code rood meer
pi_221156391
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:24 schreef Maver24 het volgende:
Jezus, ff de voordeur open effe buiten gespiekt. Tyfusheet.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:27:43 #278
284411 crew  heywoodu
pi_221156398
Limburg, Noord-Brabant, Overijssel en Gelderland hebben ook morgen nog code rood.
pi_221156401
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:26 schreef lbosse het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja letterlijk dit
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 15:28:37 #280
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221156406
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef Maver24 het volgende:
[ x ]
De Bilt 35,7 *G*

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:28:42 #281
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221156407
Vanvond om 23.00 onweer
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:29:27 #282
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221156411
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Damn :o

Supergaaf wel, ook al zou ik het zelf absoluut niet durven _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 15:29:29 #283
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156412
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:28 schreef LTVDK het volgende:

[..]
De Bilt 35,7 *G*

[ afbeelding ]
Wat is Vlissingen aan het doen dan?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 15:30:05 #284
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221156416
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat is Vlissingen aan het doen dan?
Bibberen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221156418
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat is Vlissingen aan het doen dan?
Die hebben de ijskast open gezet
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 15:35:20 #286
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221156441
quote:
High Temperature
39.7°C at 14:38
Hier net de 40 niet gehaald, inmiddels al weer 'afgekoeld' naar 38,5
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221156447
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:26 schreef Maver24 het volgende:
Zeeland geen code rood meer
Die hebben ook geen code rood gehad maar oranje
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:37:29 #288
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_221156460
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
In augustus ben ik daar :P

Mag nog wel eerst een paar graden bij, tis daar nu helemaal triest :@
Ik over twee weken :X
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:38:23 #289
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221156466
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:25 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb een vuilniszak weggebracht naar het einde van de straat en nu ben ik medium rare
Lekker pepersausje erbij :9 :Y)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221156472
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:28 schreef THEFXR het volgende:
Vanvond om 23.00 onweer
Overal?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:40:06 #291
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221156479
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Damn :o

Supergaaf wel, ook al zou ik het zelf absoluut niet durven _O-
Met een ladder een schuurdakje op klimmen is al een no go voor mij :{w _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:40:45 #292
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221156487
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:39 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Overal?
Behalve in een klein dorpje in Gallië *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:42:17 #293
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221156511
Ell 38.1!!!!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 15:42:52 #294
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156524
Nou, de top lijkt te zijn bereikt bij mijn lokale weerstation. 35,4.

Valt nog mee. Alleen dat dauwpunt van 22 graden... die mag nu wel heel snel oprotten naar beneden }:|
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221156526
Rotterdam 36,5 nu 🥵🥵🥵🥵
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:44:30 #296
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221156551
In Vlissingen koelt het nu hard af. :o
pi_221156556
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
In Vlissingen koelt het nu hard af. :o
Haha, ergens wel grappig dat 29 graden nu als afkoelen gezien wordt.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:45:13 #298
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221156566
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:39 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Overal?
Lang niet overal, zie buienradar.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221156572
39.8 hiet..

Breek dan ook de 40 ff. Dan krijg ik een dusdanige mentale tik dat ik de rest van de dag op het tapijt voor de kachel onder een dekentje kruip.;(
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 15:47:37 #300
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221156580
38.3 *G*

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')