abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 15:09:13 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156115
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, Reykjavik ofzo klinkt altijd wel erg aantrekkelijk in deze tijd van het jaar.
In augustus ben ik daar :P

Mag nog wel eerst een paar graden bij, tis daar nu helemaal triest :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 15:10:01 #252
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221156125
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef INViCTuS het volgende:
Auto naar Deutschland was heerlijk koel en de supermarkten ook :)
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:10:14 #253
284411 crew  heywoodu
pi_221156134
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
In augustus ben ik daar :P

Mag nog wel eerst een paar graden bij, tis daar nu helemaal triest :@
Nu elke dag 9-12 graden en wat regen, boh wat een genot vergeleken met wat we hier hebben _O_
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 15:10:30 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156139
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ooit hoop ik ook deze mindset te hebben :P
Je wordt in die mindset gedwongen. Je bent fit, gewoon slank lichaam en zweet je nog steeds de pleuris. Wat doe je eraan? Geen ene flikker.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 15:10:46 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221156144
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nu elke dag 9-12 graden en wat regen, boh wat een genot vergeleken met wat we hier hebben _O_
Nee :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221156151
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gewoon even een warmtetraining eruit pompen. Een situatieschets van hoe mijn vriendin vorig jaar op 2 juli (33-34 graden) klaar was om een uur om de hometrainer te gaan fietsen....in de nog beduidend warmere garage. Met dus meerdere lagen kleding nog onder wat inderdaad een regenpak is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest diegene 5 kilo afvallen ofzo binnen korte tijd?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:11:15 #257
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221156156
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maatje als jij zo doorgaat dan gaan wij over een paar dagen, als het afgekoeld is, dit 'uitpraten' in het fietsenhok. Neem je tandjes mee want je gaat ze nodig hebben.
signaal 6 van hitte beroerte: Kort lontje
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:12:46 #258
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221156191
Eindhoven ook 38
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:13:14 #259
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221156201
Als ik niet geblesseerd was dan had ik nu ergens boven 4000m in de Alpen gezeten, dat was beter toeven geweest.
Huilen dan.
pi_221156213
Mijn hartslag is nu ook laag terwijl het hier binnen 30,5 is. Zit op 56 slagen. Voorheen was mijn hart zwaar aan het kloppen
pi_221156220
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:03 schreef Maver24 het volgende:

[..]
De moeilijkste dagen merk ik zelf altijd zijn de eerste paar. Wij gaan hier ook vaak van helemaal niks naar snikheet in rap tempo. Ben dan echt veel aan het hijgen. Dat wordt later minder
Nou, deels. Ik moet zeggen: Vorige week vrijdag vond ik het ergste, voornamelijk ook omdat ik de hele dag de weg op moest, naar de stad en kon nergens echt afkoelen. Deze week begon aardig, paar nachten afgekoeld, maar nu wordt het echt onaangenaam.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221156250
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nou, deels. Ik moet zeggen: Vorige week vrijdag vond ik het ergste, voornamelijk ook omdat ik de hele dag de weg op moest, naar de stad en kon nergens echt afkoelen. Deze week begon aardig, paar nachten afgekoeld, maar nu wordt het echt onaangenaam.
Ja nu is het wel echt genoeg geweest. Ben er wel ff klaarmee
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:16:23 #263
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221156254
Wijk aan zee bewolkt en gelijk temperatuur onderuit :D
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:16:25 #264
284411 crew  heywoodu
pi_221156256
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:11 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Moest diegene 5 kilo afvallen ofzo binnen korte tijd?
Olympische Spelen halen, daar hoort afzien bij :P

Hoewel ik zelf wel erg blij ben dat het achter de rug is, want bij dergelijke temperaturen zo'n training doen, daarbij was ik ook elke keer weer blij als het klaar was en de zorgen weer konden gaan liggen.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:16:37 #265
284411 crew  heywoodu
pi_221156261
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:13 schreef Isdatzo het volgende:
Als ik niet geblesseerd was dan had ik nu ergens boven 4000m in de Alpen gezeten, dat was beter toeven geweest.
Nu ben ik heel nieuwsgierig wat precies het plan was :o
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:18:29 #266
284411 crew  heywoodu
pi_221156286
Jaaaaa een 29'er op de kaart! :o
pi_221156294
Den haag 31,9 nu. Hier 36 aangetikt. Westen windje?
pi_221156297
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:18 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaa een 29'er op de kaart! :o
*O* *O* *O*
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 15:19:24 #269
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221156307
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:13 schreef Maver24 het volgende:
Mijn hartslag is nu ook laag terwijl het hier binnen 30,5 is. Zit op 56 slagen. Voorheen was mijn hart zwaar aan het kloppen
Ga jumping jacks doen dan

  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:19:25 #270
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_221156308
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:18 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaa een 29'er op de kaart! :o
Brrr
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_221156353
Alles voelt ook zo vies ofzo met deze temperatuur.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:22:52 #272
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221156366
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nu ben ik heel nieuwsgierig wat precies het plan was :o
Acclimatiseren en een beetje sportklimmen / multipitchen vanuit een hut in het Mont Blanc-massief ergens rond de 3000m, dan na een paar dagen een hogere hut/bivak opzoeken, en steeds een beetje hoger. Dan wat van dit soort dingen doen: https://lukedaviesoutdoor(...)ade-alpine-classics/

En afhankelijk van de condities daar misschien ook wat meer sneeuw/ijs-georienteerde routes doen, en daarna naar Zwitserland voor de traverse Zumstein -> Dufour -> Nordend (verder heb ik het Monte Rosa-massief uitgespeeld), Lenzspitze -> Nadelhorn traverse, ik moet de Weisshorn nog doen als laatste 4500+'er, ... .

Nou ja, dat dus. Maar heb afgelopen met ijsklimmen m'n wijsvinger flink geblesseerd en dat speelt de laatste tijd weer op (te hard gepusht met sportklimmen) dus ik baal nu als een stekker.
Huilen dan.
pi_221156379
Jezus, ff de voordeur open effe buiten gespiekt. Tyfusheet.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 15:25:05 #274
284411 crew  heywoodu
pi_221156382
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Acclimatiseren en een beetje sportklimmen / multipitchen vanuit een hut in het Mont Blanc-massief ergens rond de 3000m, dan na een paar dagen een hogere hut/bivak opzoeken, en steeds een beetje hoger. Dan wat van dit soort dingen doen: https://lukedaviesoutdoor(...)ade-alpine-classics/

En afhankelijk van de condities daar misschien ook wat meer sneeuw/ijs-georienteerde routes doen, en daarna naar Zwitserland voor de traverse Zumstein -> Dufour -> Nordend (verder heb ik het Monte Rosa-massief uitgespeeld), Lenzspitze -> Nadelhorn traverse, ik moet de Weisshorn nog doen als laatste 4500+'er, ... .

Nou ja, dat dus. Maar heb afgelopen met ijsklimmen m'n wijsvinger flink geblesseerd en dat speelt de laatste tijd weer op (te hard gepusht met sportklimmen) dus ik baal nu als een stekker.
Damn :o

Supergaaf wel, ook al zou ik het zelf absoluut niet durven _O-
pi_221156385
Ik heb een vuilniszak weggebracht naar het einde van de straat en nu ben ik medium rare
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')