In augustus ben ik daarquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, Reykjavik ofzo klinkt altijd wel erg aantrekkelijk in deze tijd van het jaar.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:00 schreef INViCTuS het volgende:
Auto naar Deutschland was heerlijk koel en de supermarkten ook
Nu elke dag 9-12 graden en wat regen, boh wat een genot vergeleken met wat we hier hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In augustus ben ik daar
Mag nog wel eerst een paar graden bij, tis daar nu helemaal triest
Je wordt in die mindset gedwongen. Je bent fit, gewoon slank lichaam en zweet je nog steeds de pleuris. Wat doe je eraan? Geen ene flikker.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ooit hoop ik ook deze mindset te hebben
Neequote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu elke dag 9-12 graden en wat regen, boh wat een genot vergeleken met wat we hier hebben
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon even een warmtetraining eruit pompen. Een situatieschets van hoe mijn vriendin vorig jaar op 2 juli (33-34 graden) klaar was om een uur om de hometrainer te gaan fietsen....in de nog beduidend warmere garage. Met dus meerdere lagen kleding nog onder wat inderdaad een regenpak is.Moest diegene 5 kilo afvallen ofzo binnen korte tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
signaal 6 van hitte beroerte: Kort lontjequote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maatje als jij zo doorgaat dan gaan wij over een paar dagen, als het afgekoeld is, dit 'uitpraten' in het fietsenhok. Neem je tandjes mee want je gaat ze nodig hebben.
Nou, deels. Ik moet zeggen: Vorige week vrijdag vond ik het ergste, voornamelijk ook omdat ik de hele dag de weg op moest, naar de stad en kon nergens echt afkoelen. Deze week begon aardig, paar nachten afgekoeld, maar nu wordt het echt onaangenaam.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
De moeilijkste dagen merk ik zelf altijd zijn de eerste paar. Wij gaan hier ook vaak van helemaal niks naar snikheet in rap tempo. Ben dan echt veel aan het hijgen. Dat wordt later minder
Ja nu is het wel echt genoeg geweest. Ben er wel ff klaarmeequote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou, deels. Ik moet zeggen: Vorige week vrijdag vond ik het ergste, voornamelijk ook omdat ik de hele dag de weg op moest, naar de stad en kon nergens echt afkoelen. Deze week begon aardig, paar nachten afgekoeld, maar nu wordt het echt onaangenaam.
Olympische Spelen halen, daar hoort afzien bijquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Moest diegene 5 kilo afvallen ofzo binnen korte tijd?
Nu ben ik heel nieuwsgierig wat precies het plan wasquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:13 schreef Isdatzo het volgende:
Als ik niet geblesseerd was dan had ik nu ergens boven 4000m in de Alpen gezeten, dat was beter toeven geweest.
Ga jumping jacks doen danquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:13 schreef Maver24 het volgende:
Mijn hartslag is nu ook laag terwijl het hier binnen 30,5 is. Zit op 56 slagen. Voorheen was mijn hart zwaar aan het kloppen
Acclimatiseren en een beetje sportklimmen / multipitchen vanuit een hut in het Mont Blanc-massief ergens rond de 3000m, dan na een paar dagen een hogere hut/bivak opzoeken, en steeds een beetje hoger. Dan wat van dit soort dingen doen: https://lukedaviesoutdoor(...)ade-alpine-classics/quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu ben ik heel nieuwsgierig wat precies het plan was
Damnquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Acclimatiseren en een beetje sportklimmen / multipitchen vanuit een hut in het Mont Blanc-massief ergens rond de 3000m, dan na een paar dagen een hogere hut/bivak opzoeken, en steeds een beetje hoger. Dan wat van dit soort dingen doen: https://lukedaviesoutdoor(...)ade-alpine-classics/
En afhankelijk van de condities daar misschien ook wat meer sneeuw/ijs-georienteerde routes doen, en daarna naar Zwitserland voor de traverse Zumstein -> Dufour -> Nordend (verder heb ik het Monte Rosa-massief uitgespeeld), Lenzspitze -> Nadelhorn traverse, ik moet de Weisshorn nog doen als laatste 4500+'er, ... .
Nou ja, dat dus. Maar heb afgelopen met ijsklimmen m'n wijsvinger flink geblesseerd en dat speelt de laatste tijd weer op (te hard gepusht met sportklimmen) dus ik baal nu als een stekker.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:24 schreef Maver24 het volgende:
Jezus, ff de voordeur open effe buiten gespiekt. Tyfusheet.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Damn
Supergaaf wel, ook al zou ik het zelf absoluut niet durven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Bibberenquote:
Hier net de 40 niet gehaald, inmiddels al weer 'afgekoeld' naar 38,5quote:High Temperature
39.7°C at 14:38
Ik over twee wekenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In augustus ben ik daar
Mag nog wel eerst een paar graden bij, tis daar nu helemaal triest
Lekker pepersausje erbijquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:25 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb een vuilniszak weggebracht naar het einde van de straat en nu ben ik medium rare
Met een ladder een schuurdakje op klimmen is al een no go voor mijquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Damn
Supergaaf wel, ook al zou ik het zelf absoluut niet durven
Behalve in een klein dorpje in Galliëquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |