Ja het volk van Defqon en andere afgelaste festivals moeten ergens heen tochquote:
En dan in de blote aars door het huis paraderen of wat? Na zo'n douche op zo'n dag je kleren weer aantrekken voelt net zo ranzig als je kleren aantrekken als je naar het zwembad geweest bent maar niet helemaal goed hebt afgedroogdquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:18 schreef Maver24 het volgende:
Net een hete douche genomen. Ik voel me nu echt fris. Lifehack
Ik ook, ik vond dat nog mooier dan Yosemitequote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:11 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Ben ooit in het Sequoia park geweest, sta je daar ineens naast een boom van bijna 4000 jaar oud... als je daarover in mensenlevens nadenkt is dat best absurd
Over een paar maanden ga ik er weer heenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook, ik vond dat nog mooier dan Yosemite
Heeft ie dit jaar nog niet gedaan volgens mijquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:50 schreef Starhopper het volgende:
Ell nu 37.2 gradenEn nu maar hopen dat die kutboer niet gaat sproeien
JAAAA!!!!!!!! Heet metaal in de buurt van sensorquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Heeft ie dit jaar nog niet gedaan volgens mij
Misschien kan hij z'n tractor met kar even nabij plaatsen om de temperatuur wat te boosten
Niet op de grond gaan liggen dusquote:
Godverdomme ik had mijn mond moeten houdenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:50 schreef Starhopper het volgende:
Ell nu 37.2 gradenEn nu maar hopen dat die kutboer niet gaat sproeien
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Godverdomme ik had mijn mond moeten houden
Ell lichte motregen 36.5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |