abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:04:05 #101
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221154934
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:11 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik heb heel veel zin om La Rose de Manincor te proberen, die schijnt erg goed te zijn. Nadeel is dat die van 2025 is en toen ik hem in februari bij Manincor kocht, was 'ie volgens mij twee dagen daarvoor toevallig de fles in gegaan, dat is misschien nog wel heel erg jong. Misschien voor volgend jaar.

Maar goed, 8 van de 9 plaatsen in mijn bescheiden wijnrekje (de rest staat in de kast) worden ingenomen door rosé, dus ik heb nog genoeg keuze :P
Nice, die ken ik nog niet. Mooie kleur ook. Veel rosé's zijn zo bleekjes tegenwoordig.

Ik hou hem in de het achterhoofd. Santé!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:04:11 #103
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221154936
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:20 schreef cinderloom het volgende:
Als ik naar de knmi pluim kijk zie ik vandaag over exact twee weken weer een rood bolletje staan.
Gaan we daar weer pieken? Of is dat gewoon nog te ver weg / onzeker?
Whut! Ok dus koelen wat je koelen kunt de komende tijd als het allemaal weer voorbij is *G*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221154938
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Straalstroom is de belangrijkste circulatie ter wereld. En die wordt heel erg beïnvloed over Amerika en de westelijke Atlantische Oceaan. Wat ie daarna verder nog doet is gewoon puur willekeurig, maar doen alsof het niets tot weinig uitmaakt hier is een beetje kort door de bocht. Het heeft amper invloed op lokale statistieken, en iets te veel mensen baseren hun hele opinie daarop.
Ik zou niet zeggen dat wat die daarna puur willekeurig is, wel een stuk meer variabel. Effect onderzoeken op de straalstroom van El Nino of klimaatverandering is daardoor lastig, weet ik ook uit eigen ervaring.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 13:06:06 #105
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221154947
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:02 schreef Momo het volgende:

[..]
Waar is hier?
Assen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:07:10 #106
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221154959
quote:
Ik moest bijna huul'n bij 11.30 uur:

quote:
11.30 uur - Slappe planten
Planten die smeken om water, gebarsten grond en verdord gras: niet alleen wij mensen hebben het zwaar met deze hitte.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:07:21 #107
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154962
Maar ik dacht dat de hitte vandaag meer richting het oosten van het land zou gaan? Hoezo is het hier in het zuidwesten dan alweer het warmst -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 13:08:50 #108
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154966
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:04 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik zou niet zeggen dat wat die daarna puur willekeurig is, wel een stuk meer variabel. Effect onderzoeken op de straalstroom van El Nino of klimaatverandering is daardoor lastig, weet ik ook uit eigen ervaring.
Ik denk dat er in principe best onderzoek kan worden naar gedaan naar bepaalde parameters, zoals mate van meandering, kracht en hoogte (N/Z) verder richting het oosten. Maar ja, daar heb je best veel data voor nodig dat er gewoon niet is. Wat is jouw ervaring eigenlijk, ben wel benieuwd nu.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:09:01 #109
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154969
quote:
Speciaalbierfestival in de Beekse Bergen gaat door
Speciaalbierfestival Brew@theZoo start vrijdagavond en gaat ondanks code rood gewoon door. Dat bevestigt een woordvoerder van Libéma, de eigenaar van Safaripark Beekse Bergen. Tijdens het festival kunnen bezoekers verschillende speciaalbieren proberen en ook op safari tussen de dieren van het park.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 13:09:08 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221154971
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:07 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik dacht dat de hitte vandaag meer richting het oosten van het land zou gaan? Hoezo is het hier in het zuidwesten dan alweer het warmst -O-
Pakketje is retour gegaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:09:17 #111
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221154972
quote:
83s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:01 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb ook buren die klagen dat het zo warm is in huis, maar die dan de hele dag alle ramen en deuren open hebben staan :')
Mijn buurvrouw is er zo 1..alles open gehad tot gister en zie vandaag voor het eerst dat alles dicht is..werd toch een beetje te heet gok ik :P _O-
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:09:53 #112
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221154974
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Pakketje is retour gegaan.
Zeker met GLS verstuurd :r
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221154987
Smeltend asfalt genot

https://www.instagram.com/baba_moto1/p/DaAT3dHs0lo

En waarom werkt Insta embed hier niet? }:|
pi_221154989
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:52 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Top idee!

> Een reuzensequoia (mammoetboom) bereikt zijn maximale hoogte van 50 tot 85 meter in ongeveer 500 tot 1.000 jaar

Mocht de mensheid het overleven tot die tijd, zal de 25e generatie na ons erg dankbaar zijn voor het planten van deze bomen. *)
Ben ooit in het Sequoia park geweest, sta je daar ineens naast een boom van bijna 4000 jaar oud... als je daarover in mensenlevens nadenkt is dat best absurd :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 13:13:48 #115
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155002
quote:
83s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:01 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb ook buren die klagen dat het zo warm is in huis, maar die dan de hele dag alle ramen en deuren open hebben staan :')
Bij mij in het gebouw zijn er ook wel een aantal :')

Maar op zich geloof ik wel dat het daar ook goed heet is, want die temperatuur bij mij binnen vliegt keihard de lucht in in het eerste uur dat de airco uit staat en ook de binnenhal is totaal niet te harden. En dan heeft één van mijn buren ook nog een airco in z'n aan mijn woonkamer grenzende slaapkamer aanstaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221155016
ben eens benieuwd als ik straks van werk in de auto stap wat de thermometer aangeeft... woensdag reed ik al weg met 45 graden :P
pi_221155027
Net een hete douche genomen. Ik voel me nu echt fris. Lifehack
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:22:29 #118
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221155057
quote:
High Temperature
37.8°C at 13:18
Dew Point
24.5°C at 13:18
Ja ho maar hoor, ga even lekker naar de Achterhoek met je hitte ofzo
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221155059
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik denk dat er in principe best onderzoek kan worden naar gedaan naar bepaalde parameters, zoals mate van meandering, kracht en hoogte (N/Z) verder richting het oosten. Maar ja, daar heb je best veel data voor nodig dat er gewoon niet is. Wat is jouw ervaring eigenlijk, ben wel benieuwd nu.
De data is niet het probleem, er is veel historische data en die is vanaf 1979 vrij betrouwbaar. De meandering is juist erg lastig om goed te bepalen, zie bijvoorbeeld:

https://agupubs.onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1029/2023GL105132

en

https://agupubs.onlinelib(...)10.1029/2024JD042631 (hoe meandering naar temperatuursextremen gelinkt kan worden, wat nog een ander verhaal is).

Hier heb ik zelf ook (mede) onderzoek naar gedaan, deel het liever niet hier direct vanwege privacy, maar mocht je hier geïnteresseerd in zijn, stuur een pb.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 juni 2026 @ 13:22:48 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221155060
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:18 schreef Maver24 het volgende:
Net een hete douche genomen. Ik voel me nu echt fris. Lifehack
Geniet er maar van de komende 15 minuten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:23:43 #121
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221155080
Horst en Ell en Eindhoven 36+ nu :D
pi_221155092
Woensdrecht kan het geweld van zuid-oost nu niet meer bijbenen.
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:25:31 #123
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221155100
37 nu hier :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221155101
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Geniet er maar van de komende 15 minuten.
Gaan we gewoon weer terug 😅😅
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:25:58 #125
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221155111
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]

  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:27:45 #126
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221155125
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:25 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja het volk van Defqon en andere afgelaste festivals moeten ergens heen toch :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 13:30:55 #127
284411 crew  heywoodu
pi_221155156
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:18 schreef Maver24 het volgende:
Net een hete douche genomen. Ik voel me nu echt fris. Lifehack
En dan in de blote aars door het huis paraderen of wat? Na zo'n douche op zo'n dag je kleren weer aantrekken voelt net zo ranzig als je kleren aantrekken als je naar het zwembad geweest bent maar niet helemaal goed hebt afgedroogd :r
pi_221155169
Almere telt pas 36,4 ... wordt niks meer vandaag ...
pi_221155185
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:11 schreef Abdus18 het volgende:

[..]
Ben ooit in het Sequoia park geweest, sta je daar ineens naast een boom van bijna 4000 jaar oud... als je daarover in mensenlevens nadenkt is dat best absurd :D
Ik ook, ik vond dat nog mooier dan Yosemite :)
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:34:35 #130
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221155189
twitter
pi_221155193
Hier is het buiten heel onprettig. De temperatuur is nog best te doen maar het is ontzettend benauwd.
(Twente)
pi_221155201
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:34 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ahum je mist Twente, gare bui :(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:36:11 #133
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221155205
twitter
pi_221155218
Bekijk deze YouTube-video

Bert en Ernie _O_
Dit lied _O_

O.T. 38 graden in Gilze-Rijen, gevoelstemperatuur 48
Net lakens op maat gemaakt om voor mijn ramen te hangen
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:38:15 #135
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221155219
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:34 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik ook, ik vond dat nog mooier dan Yosemite :)
Over een paar maanden ga ik er weer heen *G* Laatste keer dat ik in Sequoia NP was lag er sneeuw, dat maakte die bomen op de een of andere manier nog grootser O+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:39:26 #136
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221155239
Het begint hier aardig dicht te trekken met bewolking, temperatuur blijft alleen nog wel stijgen :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221155282
Zon is verdwenen achter de wolken hier
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 13:43:54 #138
284411 crew  heywoodu
pi_221155334
Eindelijk een nieuwe koploper :P

pi_221155401
Oké dan, 36,8 in Gilze-Rijen
In mijn tuin is het wel heter dan op de vliegbasis
pi_221155408
Nog een kleine warmtestoot en we pakken de 39 hier :P
pi_221155425
37.2 in Limburg nu (op twee plekken).
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:50:42 #142
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221155463
Ell nu 37.2 graden *O* En nu maar hopen dat die kutboer niet gaat sproeien :')
pi_221155487
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:50 schreef Starhopper het volgende:
Ell nu 37.2 graden *O* En nu maar hopen dat die kutboer niet gaat sproeien :')
Heeft ie dit jaar nog niet gedaan volgens mij :P
Misschien kan hij z'n tractor met kar even nabij plaatsen om de temperatuur wat te boosten :+
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:53:35 #144
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221155512
Pittige 10 cm temperaturen
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:55:00 #145
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221155521
Ben helemaal klaar met deze smerige tyfushitte.

Zo. Dat is gezegd.
Huilen dan.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:56:18 #146
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221155529
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:52 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Heeft ie dit jaar nog niet gedaan volgens mij :P
Misschien kan hij z'n tractor met kar even nabij plaatsen om de temperatuur wat te boosten :+
JAAAA!!!!!!!! Heet metaal in de buurt van sensor *O* *O*
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 13:58:10 #147
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221155548
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:53 schreef Momo het volgende:
Pittige 10 cm temperaturen
[ afbeelding ]
Niet op de grond gaan liggen dus :!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:59:09 #148
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221155557
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:50 schreef Starhopper het volgende:
Ell nu 37.2 graden *O* En nu maar hopen dat die kutboer niet gaat sproeien :')
Godverdomme ik had mijn mond moeten houden :')
Ell lichte motregen 36.5
pi_221155568
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Godverdomme ik had mijn mond moeten houden :')
Ell lichte motregen 36.5
_O-
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:00:57 #150
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221155571
twitter


Krijg je dan niet een hogere luchtvochtigheid vooral?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')