Hahahahahaquote:
Slaap lekker maatquote:
Je hoeft dan ook niet altijd te pieken.quote:
T'is nog nie gedaan he!quote:
Beide landen hoeven ook niet echtquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ghana valt me 100% mee, Engeland ja, niet.
Engeland is gericht op tempo, snel strak over de grond naar voren en ruimtes benutten. Alleen heb je daar niet zoveel aan als er weinig ruimte is.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ghana valt me 100% mee, Engeland ja, niet.
Ik heb een mening over wielrennen.quote:
@Coco wil deze wel overnemen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Shit vergeten mobiele airco te koop te zetten![]()
Delonghi PAC N81
Sluikreclamequote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Delonghi PAC N81
Had iemand vandaag al plezier van kunnen hebbenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Delonghi PAC N81
Dat zeg ik niet, maar waarom allemaal roze?quote:
Ik weet dat ik een bod had gedaan maar je spuugde in mijn gezicht.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Delonghi PAC N81
De Sporza wielermanager is zo tenenkrommend dat het weer grappig wordt, vooral omdat ze het daar extreem serieus nemen.quote:
Veld is even groot als anders hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Engeland is gericht op tempo, snel strak over de grond naar voren en ruimtes benutten. Alleen heb je daar niet zoveel aan als er weinig ruimte is.
Wel eens, gravel is leuker.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Grastennis vind ik nooit zoveel aan.
Je vindt het geen bal aan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat kan mij nooit zo pakken eigenlijk.
Voor dat bod smijt ik hem liever op de grond en stamp er een paar keer op!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een bod had gedaan maar je spuugde in mijn gezicht.
Wessel Nijman schroeit door?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Na het WK Voetbal gaan we vrolijk verder met de World Matchplay Darts.
Op het podium er met 92 gemiddeld af tegen Ratajski ofzoquote:
Valt wel mee en die pot om 0:00 uur is niet morgen (in mijn tijdzone althans)quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:55 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Canada is genieten om 21.00 en dan nog Brazil en Midnight Marokkko
Is geen zak aan. Op WK wil je gewoon iets anders dan het saaie zwart. Er worden niet voor niets ook altijd speciale shirtjes gemaakt en een speciale voetbal.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar waarom allemaal roze?
Adidas en Nike allebei. Waar zijn de gele, groene en vooral de zwarte voetbalschoenen gebleven?
Maar ik sport graag en daar vind ik het zonder airco echt te warm voorquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind een airco op een dag als vandaag wel een beetje voor de watjes onder ons.
Maar vooruit.
Dat zijn veel passes, ik Konsa niet bijhoudenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
Hele Ghana team 77 passes. (lol)
Konsa al 73.
Ik moet zeggen dat ik het shirtniveau van alle landen dit WK zwaar boven gemiddeld vindt, zit echt ongekend toffe shirts tussen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is geen zak aan. Op WK wil je gewoon iets anders dan het saaie zwart. Er worden niet voor niets ook altijd speciale shirtjes gemaakt en een speciale voetbal.
Overigens een gruwelijk lelijke bal, maar dat terzijde.
(Fel)roze zie je bij sportschoenen sowieso wel vaak.
Kaap Verdiequote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:57 schreef OmniRocket het volgende:
Volgens mij zijn er 2 landen die allebei de wedstrijden goed hebben gespeeld dit WK.
VS en Argentinië?
Bij mij in de gym staat de airco ook aan. Toch is het benauwder dan normaal en zweet ik als een otter.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ik sport graag en daar vind ik het zonder airco echt te warm voor
Alles is gruwelijk lelijk op dit toernooi.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is geen zak aan. Op WK wil je gewoon iets anders dan het saaie zwart. Er worden niet voor niets ook altijd speciale shirtjes gemaakt en een speciale voetbal.
29 graden in huis. Helaas haat Leoniiets mij.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind een airco op een dag als vandaag wel een beetje voor de watjes onder ons.
Maar vooruit.
Ow ok, dan gaan we verderquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee dit is je ontgroening. niet terugkrabbelen nu
Ik doelde op niveau om WK te winnen. Maar Kaapverdië heeft inderdaad ook 2 wedstrijden geleverd.quote:
24,5 graad.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
29 graden in huis. Helaas haat Leoniiets mij.
Dan rot je toch lekker op.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Alles is gruwelijk lelijk op dit toernooi.
En?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
Ik had trouwens recupereren gebruikt op kantoor gisteren.
In welke context?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
Vraagje aan @Lenny77quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb er geen
Misschien maar eentje starten
Oh jaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
Dat gun ik jou van hartequote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
24,5 graad.
En dat zonder airco.
Frankrijk heeft prima gespeeld tot nu toe, die kunnen bijschakelen wanneer ze er zin in hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik doelde op niveau om WK te winnen. Maar Kaapverdië heeft inderdaad ook 2 wedstrijden geleverd.
Neequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Vraagje aan @:Lenny77
Vind je Jan Vertonghen een knappe man?
Dat zou kunnen, dat weet ik niet. Wel zag ik eerder haat voorbijkomen voor het Nederlandse shirt,quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het shirtniveau van alle landen dit WK zwaar boven gemiddeld vindt, zit echt ongekend toffe shirts tussen.
Ik ben echt dol op stroopwafelsquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef OmniRocket het volgende:
@:capuchon_jongen hoeveel stroopwafels heb jij al op?
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Alles is gruwelijk lelijk op dit toernooi.
Het enige juiste antwoord voor een Belg is 0quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef OmniRocket het volgende:
@:capuchon_jongen hoeveel stroopwafels heb jij al op sinds zaterdag?
Alleen om dat men dat heel erg oranjerood vindt op tv. Het shirt zelf is echt wel top, ook het uitshirt overigens.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, dat weet ik niet. Wel zag ik eerder haat voorbijkomen voor het Nederlandse shirt,. Maar dat is misschien wel een week oid geleden.
Excuses aanvaardquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry, ik liet me even gaan. Laten we van de tweede helft een gezellig feestje maken.
Neequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zou je hem ook niet voor 1 nachtje doen?
Met raam open heb ik het weer terug gekregen tot 23 graden, maar dat zal wel weer snel stijgen wanneer ik die weer dicht doe. (Hij is ook zo groot dat je er gemakkelijk door heen kan, die durf ik niet open te laten 's nachts).quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
29 graden in huis. Helaas haat Leoniiets mij.
Hazard misschienquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke Belgische (oud mag) voetballer is wel knap?
Is dit spoken word?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
Oh hij doet een gedichtje. Dit is heel gênant.
Misschien kiepstand een optiequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met raam open heb ik het weer terug gekregen tot 23 graden, maar dat zal wel weer snel stijgen wanneer ik die weer dicht doe. (Hij is ook zo groot dat je er gemakkelijk door heen kan, die durf ik niet open te laten 's nachts).
En heel slechtquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
Oh hij doet een gedichtje. Dit is heel gênant.
Die twijfel zag je bij meerderen ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:03 schreef GGMM het volgende:
Het is zo kut ik zou de hele tijd twijfelen van moet ik nu beginnen met klappen
Ik zie die discussie veel voorbij komen, maar ik zie gewoon oranje en geen rood,quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alleen om dat men dat heel erg oranjerood vindt op tv. Het shirt zelf is echt wel top, ook het uitshirt overigens.
(Ik zal maar niet toegeven dat ik beide shirts heb aangeschaft)
Niemand zit in mijn hoofdquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja. Hij wil een beeld schetsen in mijn hoofd.
Het is inderdaad gewoon oranje.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie die discussie veel voorbij komen, maar ik zie gewoon oranje en geen rood,. Ik zag wel haat over die limited edition Nike x Patta ING shirts.
Ja idem hierquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik ben weer eens in de Engeland hype getrapt.
Had echt even hoop op leuk voetbal en hoog tempo.
It's coming home actquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef DobbyDobby het volgende:
Schaam je niet, er gingen mensen gister ook voor Frankrijk zitten met verwachtingen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef DobbyDobby het volgende:
Heb echt een klote huis laat ik het daarop houden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met raam open heb ik het weer terug gekregen tot 23 graden, maar dat zal wel weer snel stijgen wanneer ik die weer dicht doe. (Hij is ook zo groot dat je er gemakkelijk door heen kan, die durf ik niet open te laten 's nachts).
Ik zag een berichtje van je maar had te snel meldingen weg geklikt en nu weet ik niet wat je zei.quote:
Teveel roze aanwezig dit WKquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag een berichtje van je maar had te snel meldingen weg geklikt en nu weet ik niet wat je zei.
Nee, allemaal dezelfde roze schoenen aan is onderscheidend…quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat ding waarmee ze het veld opkomen is gewoon goed. Als shirt iets minder.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie die discussie veel voorbij komen, maar ik zie gewoon oranje en geen rood,. Ik zag wel haat over die limited edition Nike x Patta ING shirts.
Samequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef DobbyDobby het volgende:
Dat lijkt me heel vervelend.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb echt een klote huis laat ik het daarop houden.
Elk merk heeft voor dezelfde kleur gekozen, geen idee of dat is afgesproken. Anders wel heel grappig.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, allemaal dezelfde roze schoenen aan is onderscheidend…
Zonde. Hij verklaarde je de liefde in prachtige woorden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag een berichtje van je maar had te snel meldingen weg geklikt en nu weet ik niet wat je zei.
Helaas dat heb ik dus gemist he.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zonde. Hij verklaarde je de liefde in prachtige woorden.
Hij zei iets over je uiterlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Die hebben individueel wel altijd veel genot. Dit middenveld van Engeland tjah.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schaam je niet, er gingen mensen gister ook voor Frankrijk zitten met verwachtingen.
Dat lijkt me heel vervelend.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
roze zijn rood...quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zonde. Hij verklaarde je de liefde in prachtige woorden.
Maar het ergste wat hij heeft gedaan is natuurlijk dit lied verneuken.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het enige juiste antwoord voor een Belg is 0
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Zweden wint eet ik heel de week Zweedse balletjes en als Nederland wint eet ik heel de week stroopwafels
Ja. Echt een onmogelijk iets.quote:
Hoelang moet je nog in het staatshotel?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Waar blijven jouw pics eigenlijkquote:
Weer iemand die zijn weddenschap niet nakomt.quote:
Dat gedicht heeft nog wel wat niveau, dit leek nergens op.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Echt belachelijk.
Rozen zijn rood genre
Wat een kippenhok.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
Dames onderling en ze beginnen meteen te stokeren.
Waar (dat wil de rest weten)quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik in het verleden vaak genoeg gepost.
Ze vroegen foto's van uquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
Als je "van je" zegt klink je erg Hollands.
Maar @Coco suggereerde dat er een aantal kilo's zijn aangekomen net.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Een flink aantalquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar @:coco suggereerde dat er een aantal kilo's zijn aangekomen net.
In KPD?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is niet eens VBL die gast weet niet waar hij over praatquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet eens VBL die gast weet niet waar hij over praat
Post gezellig mee
Welke oud Belgische voetballer heeft last van chemische stoffen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik gezegd dat elk team een andere kleur moet omdat de schoenen per team onderscheidend moeten zijn?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, allemaal dezelfde roze schoenen aan is onderscheidend…
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:10 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Welke oud Belgische voetballer heeft last van chemische stoffen?Pwe pwe pweeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Gestopt met lezen na 'Heb'quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat elk team een andere kleur moet omdat de schoenen per team onderscheidend moeten zijn?
Neuh, ik zeg enkel dat zwart letterlijk de standaard voetbalschoen is voor iedereen en z’n moeder. Van amateur naar prof. Dan pakken ze nu een ander kleurtje voor het WK en felroze is niet zo bijzonder gek want die kleur zie je (net als feloranje bijv) redelijk vaak op sportschoenen in z’n algemeen (dus niet enkel voetbalschoenen).
Was een grapje hoe moet ik dat wetenquote:
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee maar de jochies hier worden zenuwachtig van een vrouw
USER MORTAXXquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Coco is erg streng...dit is GEEN VBL
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee maar de jochies hier worden zenuwachtig van een vrouw
Echt he, ik hoor wat commentaar maar ben echt niet met die kuptpot bezig.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Deze user is in de veronderstelling dat we deze pot nog kijken
Gestopt met lezen na ‘G’.quote:
[quote]quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef Coco het volgende:
Hopelijk komt @:yvonne nog even buurten.
@:tong80 was ook al geweest
Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Dit juist en tevens correct.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik dit topic lees krijg ik niet het idee dat dit een spannende pot is.
Nee, dat heb je niet gezegd en ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat elk team een andere kleur moet omdat de schoenen per team onderscheidend moeten zijn?
Neuh, ik zeg enkel dat zwart letterlijk de standaard voetbalschoen is voor iedereen en z’n moeder. Van amateur naar prof. Dan pakken ze nu een ander kleurtje voor het WK en felroze is niet zo bijzonder gek want die kleur zie je (net als feloranje bijv) redelijk vaak op sportschoenen in z’n algemeen (dus niet enkel voetbalschoenen).
Het gaat hier toch niet over de wedstrijd.quote:
Best interessant maar om nou te zeggen spannend; neen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef yvonne het volgende:Je quote is wéér misluktquote:[ afbeelding ] Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat was gezellig.
De saaiste tot nog toe dit WK voor mijquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben jij er wel bij vrijdag om 01:00?
Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef yvonne het volgende:kom liever even het bad opwarmen..quote:[ afbeelding ] Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat was gezellig.
Ik niet zeg ik alvast. Ik kijk bij vrienden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben jij er wel bij vrijdag om 01:00?
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je quote is wéér mislukthoe krijg je het toch altijd voor elkaar
Maar leuk dat je even langskomt
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je quote is wéér mislukthoe krijg je het toch altijd voor elkaar
Maar leuk dat je even langskomt
Ben jij nieuw op FOK?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vrijdag vroeg op het werk ?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik niet zeg ik alvast. Ik kijk bij vrienden.
Na ik ga slapen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zou deze wedstrijd daarentegen niet opzetten. Houd het bij posten.
Ook bij vrienden?quote:
Dat waren prima jetsersquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
We hebben ijsmeis overleefd dan kunnen we jouw tetten ook wel aan.
Ik wilde gewoon een normale foto dit perverse gedoe doe ik niet aan meequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
We hebben ijsmeis overleefd dan kunnen we jouw tetten ook wel aan.
Dat komt wel goed, dit zijn echt topdagen. Overdag wat doen, daarna lekker voetbal kijken vanaf uur of 6 en lekker uitslapen.quote:
bohhquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, dit zijn echt topdagen. Overdag wat doen, daarna lekker voetbal kijken vanaf uur of 6 en lekker uitslapen.
Tot 1 augustus zoals het nu staat. En dan in september nog een keer, dan gaan we pas op vakantie dus heb nu écht niets.quote:
Als je 1 augustus terugkomt op je werk moet je je voorstellen alsof je nieuw bent haha dat is echt grappigquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tot 1 augustus zoals het nu staat. En dan in september nog een keer, dan gaan we pas op vakantie dus heb nu écht niets.
Dat mag.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef Caland het volgende:
Ik ben wel echt fan geworden van die Muricaanse stadions
Mag ik dat zeggen
Dan mag ik nog langer wegblijven denk ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je 1 augustus terugkomt op je werk moet je je voorstellen alsof je nieuw bent haha dat is echt grappig
Laat even weten hoe ze reageerden
Precies.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lekker buiten hoogseizoen genot.
Jij mag dat zeggen Mart!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef Caland het volgende:
Mag ik dat zeggen
Ja hoor jammer dat ze het straks allemaal weer opruimen en de anabolen hand egg boys weer op het turf mogen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef Caland het volgende:
Mag ik dat zeggen
Ik doe dat altijd op de maandagochtend dagstart als iemand langer dan twee weken weg is geweestquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je 1 augustus terugkomt op je werk moet je je voorstellen alsof je nieuw bent haha dat is echt grappig
Laat even weten hoe ze reageerden
Jammer van de betonnen ondergrond maar eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef Caland het volgende:
Mag ik dat zeggen
Oh jij bent echt zo iemand gewordenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd op de maandagochtend dagstart als iemand langer dan twee weken weg is geweest
Stel je even voor
Meestal krijg ik de lachers daarmee op mijn hand zoals je zal begrijpen
Als voorzitter zou ik meteen ingrijpen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd op de maandagochtend dagstart als iemand langer dan twee weken weg is geweest
Stel je even voor
Tja, iedereen had ook op geel kunnen spelen en dan was dat ook niet onderscheidend.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet gezegd en ik ook niet.
Ik vroeg me alleen hardop af waarom bijna iedereen op roze speelt en niet op andere kleuren…
Ik doe nog geen greep in de fruitmand, derhalve onnodige aanvalquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh jij bent echt zo iemand geworden
Wat is er met je gebeurd man
Wel beter dan Gordon.quote:
Oh ja het was een uitstekende aflevering 8,5/10quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:19 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik geloof dit verder wel en ga eens bekijken of House of the Dragon nog wat is. Ik zie jullie morgen bij Zwitserland.
Verbodenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Vuurwerk hebben we nodig…
[ afbeelding ]
Doe jij ook aan humor met inhoud?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Stel je even voor
Stukje e-book allenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tja, iedereen had ook op geel kunnen spelen en dan was dat ook niet onderscheidend.
Mijn gok is dat roze het minst voorkomt in de kleuren van de land/shirt/vlagkleuren (en ja, ik weet dat ze er wel zijn) tov de andere mogelijke kleuren als bijvoorbeeld oranje.
Neonkleuren vallen te verwachten bij sport.
Maar het is gewoon een leuke, felle en een in sport veelvoorkomende kleur. Niets geks.
En je zou zelfs kunnen stellen dat de schoenen van de Ghanezen meer richting iets als oranje gaan dan roze tov die van de Engelsen. Althans, zo komt het over op tv hier. Misschien zijn het wel dezelfde en zijn die andere die ik zag gewoon viezer of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |