Ook bij vrienden?quote:
Dat waren prima jetsersquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
We hebben ijsmeis overleefd dan kunnen we jouw tetten ook wel aan.
Ik wilde gewoon een normale foto dit perverse gedoe doe ik niet aan meequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
We hebben ijsmeis overleefd dan kunnen we jouw tetten ook wel aan.
Dat komt wel goed, dit zijn echt topdagen. Overdag wat doen, daarna lekker voetbal kijken vanaf uur of 6 en lekker uitslapen.quote:
bohhquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, dit zijn echt topdagen. Overdag wat doen, daarna lekker voetbal kijken vanaf uur of 6 en lekker uitslapen.
Tot 1 augustus zoals het nu staat. En dan in september nog een keer, dan gaan we pas op vakantie dus heb nu écht niets.quote:
Als je 1 augustus terugkomt op je werk moet je je voorstellen alsof je nieuw bent haha dat is echt grappigquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tot 1 augustus zoals het nu staat. En dan in september nog een keer, dan gaan we pas op vakantie dus heb nu écht niets.
Dat mag.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef Caland het volgende:
Ik ben wel echt fan geworden van die Muricaanse stadions
Mag ik dat zeggen
Dan mag ik nog langer wegblijven denk ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je 1 augustus terugkomt op je werk moet je je voorstellen alsof je nieuw bent haha dat is echt grappig
Laat even weten hoe ze reageerden
Precies.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lekker buiten hoogseizoen genot.
Jij mag dat zeggen Mart!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef Caland het volgende:
Ik ben wel echt fan geworden van die Muricaanse stadions
Mag ik dat zeggen
Ja hoor jammer dat ze het straks allemaal weer opruimen en de anabolen hand egg boys weer op het turf mogen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef Caland het volgende:
Ik ben wel echt fan geworden van die Muricaanse stadions
Mag ik dat zeggen
Ik doe dat altijd op de maandagochtend dagstart als iemand langer dan twee weken weg is geweestquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je 1 augustus terugkomt op je werk moet je je voorstellen alsof je nieuw bent haha dat is echt grappig
Laat even weten hoe ze reageerden
Jammer van de betonnen ondergrond maar eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef Caland het volgende:
Ik ben wel echt fan geworden van die Muricaanse stadions
Mag ik dat zeggen
Oh jij bent echt zo iemand gewordenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd op de maandagochtend dagstart als iemand langer dan twee weken weg is geweest
Stel je even voor
Meestal krijg ik de lachers daarmee op mijn hand zoals je zal begrijpen
Als voorzitter zou ik meteen ingrijpen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd op de maandagochtend dagstart als iemand langer dan twee weken weg is geweest
Stel je even voor
Meestal krijg ik de lachers daarmee op mijn hand zoals je zal begrijpen
Tja, iedereen had ook op geel kunnen spelen en dan was dat ook niet onderscheidend.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet gezegd en ik ook niet.
Ik vroeg me alleen hardop af waarom bijna iedereen op roze speelt en niet op andere kleuren…
Ik doe nog geen greep in de fruitmand, derhalve onnodige aanvalquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh jij bent echt zo iemand geworden
Wat is er met je gebeurd man
Wel beter dan Gordon.quote:
Oh ja het was een uitstekende aflevering 8,5/10quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:19 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik geloof dit verder wel en ga eens bekijken of House of the Dragon nog wat is. Ik zie jullie morgen bij Zwitserland.
Verbodenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Vuurwerk hebben we nodig…
[ afbeelding ]
Doe jij ook aan humor met inhoud?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd op de maandagochtend dagstart als iemand langer dan twee weken weg is geweest
Stel je even voor
Meestal krijg ik de lachers daarmee op mijn hand zoals je zal begrijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |