Natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben jij er wel bij vrijdag om 01:00?
Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef yvonne het volgende:kom liever even het bad opwarmen..quote:[ afbeelding ] Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat was gezellig.
__________________________________
Ik kwam even melden dat dit wel een ongelooflijk slechte pot is.
Ik niet zeg ik alvast. Ik kijk bij vrienden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben jij er wel bij vrijdag om 01:00?
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je quote is wéér mislukthoe krijg je het toch altijd voor elkaar
Maar leuk dat je even langskomt
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je quote is wéér mislukthoe krijg je het toch altijd voor elkaar
Maar leuk dat je even langskomt
Ben jij nieuw op FOK?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vrijdag vroeg op het werk ?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik niet zeg ik alvast. Ik kijk bij vrienden.
Na ik ga slapen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zou deze wedstrijd daarentegen niet opzetten. Houd het bij posten.
Ook bij vrienden?quote:
Dat waren prima jetsersquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
We hebben ijsmeis overleefd dan kunnen we jouw tetten ook wel aan.
Ik wilde gewoon een normale foto dit perverse gedoe doe ik niet aan meequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
We hebben ijsmeis overleefd dan kunnen we jouw tetten ook wel aan.
Dat komt wel goed, dit zijn echt topdagen. Overdag wat doen, daarna lekker voetbal kijken vanaf uur of 6 en lekker uitslapen.quote:
bohhquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, dit zijn echt topdagen. Overdag wat doen, daarna lekker voetbal kijken vanaf uur of 6 en lekker uitslapen.
Tot 1 augustus zoals het nu staat. En dan in september nog een keer, dan gaan we pas op vakantie dus heb nu écht niets.quote:
Als je 1 augustus terugkomt op je werk moet je je voorstellen alsof je nieuw bent haha dat is echt grappigquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tot 1 augustus zoals het nu staat. En dan in september nog een keer, dan gaan we pas op vakantie dus heb nu écht niets.
Dat mag.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef Caland het volgende:
Ik ben wel echt fan geworden van die Muricaanse stadions
Mag ik dat zeggen
Dan mag ik nog langer wegblijven denk ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je 1 augustus terugkomt op je werk moet je je voorstellen alsof je nieuw bent haha dat is echt grappig
Laat even weten hoe ze reageerden
Precies.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lekker buiten hoogseizoen genot.
Jij mag dat zeggen Mart!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef Caland het volgende:
Ik ben wel echt fan geworden van die Muricaanse stadions
Mag ik dat zeggen
Ja hoor jammer dat ze het straks allemaal weer opruimen en de anabolen hand egg boys weer op het turf mogen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef Caland het volgende:
Ik ben wel echt fan geworden van die Muricaanse stadions
Mag ik dat zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |