Ook bij vrienden?quote:
Dat waren prima jetsersquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
We hebben ijsmeis overleefd dan kunnen we jouw tetten ook wel aan.
Ik wilde gewoon een normale foto dit perverse gedoe doe ik niet aan meequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
We hebben ijsmeis overleefd dan kunnen we jouw tetten ook wel aan.
Dat komt wel goed, dit zijn echt topdagen. Overdag wat doen, daarna lekker voetbal kijken vanaf uur of 6 en lekker uitslapen.quote:
bohhquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, dit zijn echt topdagen. Overdag wat doen, daarna lekker voetbal kijken vanaf uur of 6 en lekker uitslapen.
Tot 1 augustus zoals het nu staat. En dan in september nog een keer, dan gaan we pas op vakantie dus heb nu écht niets.quote:
Als je 1 augustus terugkomt op je werk moet je je voorstellen alsof je nieuw bent haha dat is echt grappigquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tot 1 augustus zoals het nu staat. En dan in september nog een keer, dan gaan we pas op vakantie dus heb nu écht niets.
Dat mag.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef Caland het volgende:
Ik ben wel echt fan geworden van die Muricaanse stadions
Mag ik dat zeggen
Dan mag ik nog langer wegblijven denk ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je 1 augustus terugkomt op je werk moet je je voorstellen alsof je nieuw bent haha dat is echt grappig
Laat even weten hoe ze reageerden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |