Dit juist en tevens correct.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik dit topic lees krijg ik niet het idee dat dit een spannende pot is.
Nee, dat heb je niet gezegd en ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat elk team een andere kleur moet omdat de schoenen per team onderscheidend moeten zijn?
Neuh, ik zeg enkel dat zwart letterlijk de standaard voetbalschoen is voor iedereen en z’n moeder. Van amateur naar prof. Dan pakken ze nu een ander kleurtje voor het WK en felroze is niet zo bijzonder gek want die kleur zie je (net als feloranje bijv) redelijk vaak op sportschoenen in z’n algemeen (dus niet enkel voetbalschoenen).
Het gaat hier toch niet over de wedstrijd.quote:
Best interessant maar om nou te zeggen spannend; neen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef yvonne het volgende:Je quote is wéér misluktquote:[ afbeelding ] Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat was gezellig.
De saaiste tot nog toe dit WK voor mijquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben jij er wel bij vrijdag om 01:00?
Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef yvonne het volgende:kom liever even het bad opwarmen..quote:[ afbeelding ] Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat was gezellig.
Ik niet zeg ik alvast. Ik kijk bij vrienden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben jij er wel bij vrijdag om 01:00?
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je quote is wéér mislukthoe krijg je het toch altijd voor elkaar
Maar leuk dat je even langskomt
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je quote is wéér mislukthoe krijg je het toch altijd voor elkaar
Maar leuk dat je even langskomt
Ben jij nieuw op FOK?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vrijdag vroeg op het werk ?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik niet zeg ik alvast. Ik kijk bij vrienden.
Na ik ga slapen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zou deze wedstrijd daarentegen niet opzetten. Houd het bij posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |