abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport donderdag 18 juni 2026 @ 14:35:26 #1
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221079865
De groep van Engeland en Kroatië mag het opnieuw op de laatste dag laten zien en Engelsen zouden geen Engelsen zijn als ze zichzelf niet gewoon 3x een perfecte tijd geven. Ik heb daar een mening over. Fuck de kleinere Europese landen, alleen de grote landen zijn belangrijk. Typisch, maar het is nu eenmaal hoe commercie werkt.

Van de andere kant, er speelt met Ghana nog een ploeg waarbij het thuisland de tijd wel prettig zal vinden. Ghana was ooit de verrassing op het WK 2010, een penalty verwijderd van de halve finale tegen Nederland. We weten het allemaal hoe dat afliep, maar daarna heeft het land nooit meer dat niveau kunnen halen. Nu zijn ze bepaald geen favoriet en tegen Panama was het absoluut niet goed. Maar hé, wel 1-0 gewonnen in de blessuretijd. Gewoon een mooi resultaat, maar het voetbal moet beter. Anders win je niet van Engeland.

Engeland flitste bij vlagen wel onder Tuchel, ook al kwam een Gordon nauwelijks in het spel voor. Het is toch vooral Rice, Bellingham en Kane. Defensief wist Kroatië ook wel een paar keer door te breken, die waren in de eerste helft ook wel dodelijk efficient met 2 goals. Het begon nog met een pingel die eerst gemist maar overgenomen werd, toch een goal voor Kane. Kane mocht ook vrij inkoppen voor de 2-1. Maar vooral begin tweede helft was het een schiettent, dat Bellingham de enige was die er eentje in prikte was wonderlijk. Na die fase was het weer wat minder bijzonder, maar Engeland kwam ook nauwelijks meer in de problemen en scoorde een vierde. Tegen een land als Kroatië, toch wel een prima land. De anderen die zoveel scoorden deden dat tegen landen met een mindere reputatie. De Engelse aanval is wakker.

Tegen Ghana moet dan ook een eitje worden. Voor Ghana wel een kans om de volgende ronde veilig te stellen, maar ze kunnen ook veel verliezen. Een dikke nederlaag betekent dat een gelijkspel tegen Kroatië echt nodig gaat zijn. 1x eerder speelde Engeland tegen Ghana, in de hoogtijdagen van Ghana en misschien wel het diepste dal van Engeland werd het 1-1. Jagielka, Carroll, Downing.. er is veel verbeterd bij Engeland zullen we maar zeggen. Dus zijn ze ruim favoriet.

[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221125246
Dit is na het eerste kwart wel gespeeld.
pi_221125383
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is na het eerste kwart wel gespeeld.
Kunnen we mooi op tijd naar bed.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 13:43:01 #4
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221126806
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is na het eerste kwart wel gespeeld.
Lijkt mij ook, Ghana is niet veel meer toch.
pi_221126836
Nooit verwacht dit te zeggen, maar zin in Engeland.
pi_221128711
Present
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 juni 2026 @ 18:52:40 #7
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221128903
JEROEN GRUETER heeft me geantwoord
Vanavaind genieten 🥰🥰

twitter
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221128931
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:52 schreef Paul het volgende:
JEROEN GRUETER heeft me geantwoord
Vanavaind genieten 🥰🥰

[ x ]
Fanboy

Met je u.

Walgelijk
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 juni 2026 @ 19:04:16 #9
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221129038
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Fanboy

Met je u.

Walgelijk
🤣🤣🤣Genieten
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221130640
pi_221130881
Warm bad.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:03:01 #12
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130892
Hier verder!

(doe ik het goed @Coco?)
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:03:07 #13
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130893
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Warm bad.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:04:24 #14
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130912
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:43 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Djed fucking Spence.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:04:55 #15
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221130918
Wij juichen voor Ghana. *O*
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:04:58 #16
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130920
Ik heb 3-1. Make it so.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221130921
Hurrikane gaat straks vlammen
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:05:28 #18
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130928
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef Solotovski het volgende:
Hurrikane gaat straks vlammen
Vriend.
Niet te veel pep nemen straks he. Morgen nog werken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221130935
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Vriend.
Niet te veel pep nemen straks he. Morgen nog werken.
Had ik maar pep maat
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221130942
Ik zal proberen mij in te houden wat betreft Thomas P.
pi_221130949
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:07 schreef GertKuyt het volgende:
Ik zal proberen mij in te houden wat betreft Thomas P.
Is dat de massa verkrachter die Canada niet in mocht?
pi_221130956
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb 3-1. Make it so.
Slecht nieuws. Ik heb ook 3-1.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:09:03 #23
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130962
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:07 schreef GertKuyt het volgende:
Ik zal proberen mij in te houden wat betreft Thomas P.
Nooit.
Verkrachters zijn niet welkom op het veld. Die horen in de bak.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221130964
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:07 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Is dat de massa verkrachter doe Canada niet in mocht?
Juist.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:09:52 #25
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130969
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:08 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Slecht nieuws. Ik heb ook 3-1.
Helaas. Het is niet anders dan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:10:00 #26
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130972
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Nooit.
Verkrachters zijn niet welkom op het veld. Die horen in de bak.
Tenzij ze eruit zijn na hun straf.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:10:46 #27
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221130978
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Nooit.
Verkrachters zijn niet welkom op het veld. Die horen in de bak.
Kluivert wel. -O-
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221130980
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Helaas. Het is niet anders dan.
Op Scorito sta ik wel top 96,5% dus het wordt een schamele 1-0.
pi_221130988
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Nooit.
Verkrachters zijn niet welkom op het veld. Die horen in de bak.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:13:36 #30
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130994
iets met beach volleybal.
pi_221130995
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:12 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
[ afbeelding ]


Een tweeluik. @RamboDirk
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:16:20 #32
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131009
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:07 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Is dat de massa verkrachter die Canada niet in mocht?
Nee die alpien klimmer.
What can change the nature of a man?
pi_221131017
Roord mag ik hem zien? @Halcon
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:17:38 #34
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131025
Dit boeit echt niemand.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:18:02 #35
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221131029
Ghana gaat gesloopt worden.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:18:21 #36
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131032
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
Dit boeit echt niemand.
Naja ben wel benieuwd naar Engeland.
What can change the nature of a man?
pi_221131045
Weer dat domme Nederlands Elftal.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:19:59 #38
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131047
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:18 schreef Coco het volgende:

[..]
Naja ben wel benieuwd naar Engeland.
Oh excuus, ik had het over het verhaal van Roord over de kwalificatie van de dames van weken terug.
pi_221131053
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:19 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Oh excuus, ik had het over het verhaal van Roord over de kwalificatie van de dames van weken terug.
Zonde van het gras.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:23:29 #40
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131059
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:19 schreef Zipportal het volgende:
Weer dat domme Nederlands Elftal.
Bekijk deze YouTube-video
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:24:41 #41
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131066
Ons belastinggeld wordt goed besteed.
pi_221131067
Jeroen Stekelenburg zal ons tot in de lengte der dagen blijven lastigvallen.
pi_221131075
Was dat Batistuta?
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:26:07 #44
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221131077
Gabriel Batistuta?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:26:44 #45
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221131080
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ons belastinggeld wordt goed besteed.
JOEP met zn schijtlollige stukjes ook. Lekker cruisen in een cabriootje.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:28:01 #46
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221131084
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
JOEP met zn schijtlollige stukjes ook. Lekker cruisen in een cabriootje.
Joep die nooit een voetbalwedstrijd ziet maar als het Ajax - Feyenoord is weer een dom item mag maken.
pi_221131087
Engeland was goed de eerste pot, maar ik sluit niet uit dat Kroatie ook heel slecht was gezien hun laatste potjes.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:28:35 #48
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131093
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:28 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Joep die nooit een voetbalwedstrijd ziet maar als het Ajax - Feyenoord is weer een dom item mag maken.
Om dat zinloos op een half 3 tijdstip uit te zenden.
pi_221131095
NOS rommel.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:29:10 #50
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131096
We gaan van het ene naar het andere kutitem.
pi_221131097
Kappers bij de NOS
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:29:42 #52
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131100
Gelukkig begint de Belg weer.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:30:07 #53
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221131102
Utregse kappert ftw!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 juni 2026 @ 21:31:09 #54
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221131106
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Gelukkig begint de Belg weer.
PARDON? Eindelijk is Jeroen Grueter vanavond :(
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221131108
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:29 schreef TLC het volgende:
Kappers bij de NOS


NOS premium beelden. @3rr0r
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:32:49 #56
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131118
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:31 schreef Paul het volgende:

[..]
PARDON? Eindelijk is Jeroen Grueter vanavond :(
Daar wil ik best naar luisteren maar we krijgen achtereen volgens Jeroen Stekelenburg met 10 seconden Messi, Joepie met een flutitem en een paar kappers achter de kiezen.
pi_221131120
Vanavond nog een afspraak gemaakt bij de kapper.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:33:40 #58
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131121
Vertonghengod.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:33:54 #59
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221131122
De NOS is radeloos.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 21:34:30 #60
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131125
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gabriel Batistuta?
Dat was gisteren(?) ook al het antwoord.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221131127
Die bolle kapper mag zelf ook wel naar de kapper.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 21:35:02 #62
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131128
Maar het was de speler die ook die Wambertogoal maakte.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221131130
Jill gaat voor een permanentje.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 juni 2026 @ 21:35:54 #64
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221131140
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar het was de speler die ook die Wambertogoal maakte.
:o :o :o :o
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221131145
Ik was altijd al benieuwd wie de kapper was van de familie Timber
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 21:36:29 #66
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131153
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:35 schreef Paul het volgende:

[..]
:o :o :o :o
Nog steeds een trauma?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:36:32 #67
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221131155
Femomeem Keen
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 juni 2026 @ 21:36:59 #68
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221131156
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nog steeds een trauma?
hou op nu
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221131157
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:36 schreef TLC het volgende:
Ik was altijd al benieuwd wie de kapper was van de familie Timber
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:37:17 #70
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131158
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat was gisteren(?) ook al het antwoord.
Heeft de NOS ook een WK rebus? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221131167
Hij kan alles tegenwoordig. Koppen, schieten. Kane scoorde inderdaad zelden bij Spurs.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:40:36 #72
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131173
Maguire en Kane zijn wel baasjes hoor.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 21:42:48 #73
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221131183
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:31 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

NOS premium beelden. @:3rr0r
"Vuile hoer. Vuile hoer. Vuile hoer."
- kerel in die Eindhoven-aflevering van Band of Brothers.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221131190
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
"Vuile hoer. Vuile hoer. Vuile hoer."
- kerel in die Eindhoven-aflevering van Band of Brothers.
Scheer ze
pi_221131194
VAR grijpt in. Dit is gespeeld.

Wat gaan we nu kijken? @Coco
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:45:43 #76
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131197
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:44 schreef Zipportal het volgende:
VAR grijpt in. Dit is gespeeld.

Wat gaan we nu kijken? @:coco
Is het al begonnen?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:46:46 #77
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131207
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Is het al begonnen?
Nee, maar de act van zippy wel.
What can change the nature of a man?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 21:47:25 #78
35723 crew  GGMM
pi_221131210
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Is het al begonnen?
Nee, zipportal probeert wel vaker humor die niet helemaal landt

kut @maxi-mus heeft gelijk ik hou er mee op
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:47:42 #79
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131212
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:46 schreef Coco het volgende:

[..]
Nee, maar de act van zippy wel.
Och jeetje. Nou gelukkig ben ik er op tijd bij dan :O
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221131217
Dag allemaal.
Noot noot.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:49:37 #81
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221131221
Hopelijk genot
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 21:49:39 #82
35723 crew  GGMM
pi_221131222
quote:
19s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
Dag allemaal.
:W
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221131223
Wie is de vrouw op Sporza?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:49:59 #84
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131224
quote:
19s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
Dag allemaal.
Hallo jojo.
What can change the nature of a man?
pi_221131226
Heb ik het plaatje gemist? @GGMM
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221131227
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:47 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee, zipportal probeert wel vaker humor die niet helemaal landt

kut @:maxi-mus heeft gelijk ik hou er mee op
Gelukkig heb je bijna vakantie. :)
pi_221131228
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Heb ik het plaatje gemist? @:ggmm
Hij moet nog aan de bak vanavond.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:50:29 #88
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131229
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Heb ik het plaatje gemist? @:ggmm
Nee, hij wachtte nog op jou.

(hier red ik ggmm)
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:50:56 #89
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221131231
Gaan jullie morgen ook werken met die hitte?
pi_221131234
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaan jullie morgen ook werken met die hitte?
Ik heb nog vakantie!

(helaas wel de laatste week)
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:51:18 #91
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131235
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaan jullie morgen ook werken met die hitte?
Ja
What can change the nature of a man?
pi_221131236
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaan jullie morgen ook werken met die hitte?
Jullie stellen je allemaal gigantisch aan. Leer ermee leven.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:51:35 #93
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221131237
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaan jullie morgen ook werken met die hitte?
Vluchten naar kantoor. Stukje airco.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 21:51:38 #94
35723 crew  GGMM
pi_221131238
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Heb ik het plaatje gemist? @:ggmm
Nee dat zou ik je nooit aandoen :)


@yvonne @Coco @DobbyDobby @maxi-mus @Solotovski @Dr_Flash
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:51:52 #95
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221131240
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef Perox het volgende:

[..]
Vluchten naar kantoor. Stukje airco.
Ja, ik doe dat ook.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:51:56 #96
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131241
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee dat zou ik je nooit aandoen :)

[ afbeelding ]
@:yvonne @:coco @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski @:dr_flash
Beangod
What can change the nature of a man?
pi_221131242
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef Perox het volgende:

[..]
Vluchten naar kantoor. Stukje airco.
Gelukkig 4 uur rijden voor werk. Airco God.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:52:04 #98
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131243
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nog steeds een trauma?
Ik schaam me daar ook nog steeds voor.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:52:04 #99
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131244
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik heb nog vakantie!

(helaas wel de laatste week)
Ja ik ook. Nog 5 dagen gekookt worden en net als je weer wat kunt doen moet je weer aan het werk 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:52:35 #100
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131250
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef Perox het volgende:

[..]
Vluchten naar kantoor. Stukje airco.
Bij ons ging die kapot op een aantal verdiepingen. Mensen naar huis gestuurd.
What can change the nature of a man?
pi_221131251
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee dat zou ik je nooit aandoen :)

[ afbeelding ]
@:yvonne @:coco @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski @:dr_flash
Waarom tag je mij niet meer?

Misschien heeft tong80 wel gewoon gelijk over je.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:52:55 #102
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131253
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Waarom tag je mij niet meer?

Misschien heeft tong80 wel gewoon gelijk over je.
Niet stokeren.
What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 21:52:55 #103
842 Zorro
Z
pi_221131254
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee dat zou ik je nooit aandoen :)

[ afbeelding ]
@:yvonne @:coco @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski @:dr_flash
The Beantles _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 21:53:15 #104
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131256
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:52 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik schaam me daar ook nog steeds voor.
Dat is denk ik wel de meest smerige ontsnapping die ik ooit in het voetbal heb gezien ja. Misschien Frankrijk tegen Ierland nog, maar dat was niet zo laat in de wedstrijd
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:53:16 #105
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131257
Dit wordt genieten makkers.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 21:53:26 #106
35723 crew  GGMM
pi_221131258
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Waarom tag je mij niet meer?

Misschien heeft tong80 wel gewoon gelijk over je.
Oh sorry vergeten niet boos worden alsjeblieft

De druk van het plaatje wordt me wat teveel
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:53:50 #107
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221131260
'Mis ik iemand?'

Boula vergeet even Summerville, Brobbey en Gakpo aan te vullen in het rijtje toppers. Beetje jammer wel
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:53:55 #108
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131261
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:53 schreef vul_maar_in het volgende:
Dit wordt genieten makkers.
Staakt uw wild geraas!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:54:04 #109
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221131263
Zijn dat nu telkens voornamelijk Amerikanen in die stadions of vliegen er echt zoveel mensen over?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:54:05 #110
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221131264
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:53 schreef vul_maar_in het volgende:
Dit wordt genieten makkers.
Hopelijk een beetje echte strijd.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:54:11 #111
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131265
Hopelijk komt @yvonne nog even buurten.

@tong80 was ook al geweest
What can change the nature of a man?
pi_221131272
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee dat zou ik je nooit aandoen :)

[ afbeelding ]
@:yvonne @:coco @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski @:dr_flash
Hij is weer leuk
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 21:54:34 #113
35723 crew  GGMM
pi_221131273
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef Coco het volgende:
Hopelijk komt @:yvonne nog even buurten.

@:tong80 was ook al geweest
Ja dat was gezellig
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:54:34 #114
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221131274
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef PzKpfw het volgende:
Zijn dat nu telkens voornamelijk Amerikanen in die stadions of vliegen er echt zoveel mensen over?
Crisisacteurs.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:54:37 #115
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131276
Uiteraard bij de NOS.
pi_221131277
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef PzKpfw het volgende:
Zijn dat nu telkens voornamelijk Amerikanen in die stadions of vliegen er echt zoveel mensen over?
Vergeet de Mexicanen niet.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:54:42 #117
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131278
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef PzKpfw het volgende:
Zijn dat nu telkens voornamelijk Amerikanen in die stadions of vliegen er echt zoveel mensen over?
Ja
pi_221131280
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:47 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee, zipportal probeert wel vaker humor die niet helemaal landt

kut @:maxi-mus heeft gelijk ik hou er mee op
Volgende keer post je maar gewoon mee als er geen wedstrijden zijn. Gamen is niet goed voor het kinderlijk brein.
pi_221131281
Gordon zijn hoofd blijft fascinerend. Hopelijk leest hij dit bericht niet.

De voetballer dan.
pi_221131283
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef Coco het volgende:
Hopelijk komt @:yvonne nog even buurten.

@:tong80 was ook al geweest
Ik zou het ook leuk vinden als @IkGeefEnkelLikes ook eens mee zou posten i.p.v. alleen maar likes te geven.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221131284
Topstadion _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:55:12 #122
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221131285
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ja
:R
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221131286
Hup Kane!

Red mijn poule.
Noot noot.
pi_221131288
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef PzKpfw het volgende:
Zijn dat nu telkens voornamelijk Amerikanen in die stadions of vliegen er echt zoveel mensen over?
npc,s of a.i
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:55:20 #125
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131289
Die Thomas Tuchel ziet er echt uit alsof hij over een jaar dood is.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 21:55:52 #126
35723 crew  GGMM
pi_221131292
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Volgende keer post je maar gewoon mee als er geen wedstrijden zijn. Gamen is niet goed voor het kinderlijk brein.
Ik was sporten
Ik ben echt blij met de airco _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:56:15 #127
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221131293
Lol, Denver is veel meer dé sporthoofdstad van de USA als je het mij vraagt
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:56:27 #128
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221131294
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:55 schreef Solotovski het volgende:
Topstadion _O_
Heeft wel wat inderdaad.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 21:56:43 #129
35723 crew  GGMM
pi_221131296
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:55 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik zou het ook leuk vinden als @:ikgeefenkellikes ook eens mee zou posten i.p.v. alleen maar likes te geven.
Dat zou de hele mythe verpesten
Ik vind dat één van de leukste toevoegingen aan het forum van de laatste jaren.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221131302
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:56 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat zou de hele mythe verpesten
Ik vind dat één van de leukste toevoegingen aan het forum van de laatste jaren.
Dat vind ik van de WK-columns van tong80.
pi_221131305
Hup Ghana
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221131306
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee dat zou ik je nooit aandoen :)

[ afbeelding ]
@:yvonne @:coco @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski @:dr_flash
Leuk O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 21:57:43 #133
35723 crew  GGMM
pi_221131310
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dat vind ik van de WK-columns van tong80.
Blij dat je er zo van geniet :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:57:43 #134
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131311
Wat deed dat donkere kind daar nou tussen de scheidsjes? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:57:45 #135
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131312
Grijze lucht.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:57:58 #136
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131315
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat deed dat donkere kind daar nou tussen de scheidsjes? :?
Dat is de mascotte.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:58:00 #137
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131316
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:56 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat zou de hele mythe verpesten
Ik vind dat één van de leukste toevoegingen aan het forum van de laatste jaren.
Ja dat is het hele idee...WIj hadden vroeger op een ander forum iemand die alleen "I Am Bizarro Stormy!" postte in random threads.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:58:07 #138
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221131318
Deze scheids is vreemd breed in de schouders.
pi_221131319
Ik ben tegen racisme.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:58:28 #140
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131321
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:57 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat is de mascotte.
Mascotte special.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:58:31 #141
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131322
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:57 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat is de mascotte.
Oh nou :{
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 21:58:42 #142
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131324
Oh Thomas is vandaag wel van de Partey.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:58:49 #143
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131326
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben tegen racisme.
Het is de waarheid, één kind is steeds mascotte.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:58:54 #144
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131327
@capuchon_jongen hoe heet de commentator?
What can change the nature of a man?
pi_221131330
Die Duitser went nooit _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 21:59:18 #146
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131331
Dan had Engeland Greenwood ook wel mee kunnen nemen :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:59:20 #147
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131333
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben tegen racisme.
Stop eens met stokeren. Je had een warm bad beloofd.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:59:28 #148
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131335
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:49 schreef Felagund het volgende:
Wie is de vrouw op Sporza?
Een oud-voetbalster, haar naam is me even ontschoten.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:59:34 #149
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221131336
Schreeuw niet zo mens.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:59:34 #150
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131337
Keirossie. Staat ie er toch maar mooi weer, kan hem het schelen met welke FC Aardappel jatogg *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221131338
Verkrachtertje Partey.
pi_221131340
Ik heb nog geen voetballer gezien die origineel poseert, altijd dezelfde gebaartjes en mimiekjes
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 21:59:50 #153
35723 crew  GGMM
pi_221131342
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:59 schreef Oriente het volgende:
Verkrachtertje Partey.
Hallo makker
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:59:52 #154
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131343
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:59 schreef PzKpfw het volgende:
Schreeuw niet zo mens.
TIIIITAAAANIIIIUUUUUUMMMM! !!
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:59:57 #155
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131344
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:59 schreef Oriente het volgende:
Verkrachtertje Partey.
Is ie al veroordeeld?
What can change the nature of a man?
pi_221131347
Op de valreep nog mijn voorspelling aangepast.

HIER ga ik spijt van krijgen.
pi_221131348
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:59 schreef GGMM het volgende:

[..]
Hallo makker
Hallo maat
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:00:22 #158
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131351
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:59 schreef TLC het volgende:
Ik heb nog geen voetballer gezien die origineel poseert, altijd dezelfde gebaartjes en mimiekjes
Lijkt wel op de posts hier.
What can change the nature of a man?
pi_221131354
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:59 schreef Coco het volgende:

[..]
Is ie al veroordeeld?
Kwestie van tijd me dunkt.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:00:34 #160
362868 crew  Slobeend
of all places
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:00:47 #161
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221131357
Ik had 1-1 in de poule maar misschien kan Engeland wel winnen als ze hun best doen.
pi_221131359
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:59 schreef TLC het volgende:
Ik heb nog geen voetballer gezien die origineel poseert, altijd dezelfde gebaartjes en mimiekjes
Hopelijk gaan ze dit ook doen in de Eredivisie. :)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:00:53 #163
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131360
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:00 schreef Slobeend het volgende:
De Ayews kunnen er niks meer van.
één faalde bij NAC. (lol)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:01:11 #164
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221131361
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:59 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
TIIIITAAAANIIIIUUUUUUMMMM! !!
Nee die was het niet.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:01:22 #165
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221131363
Inakigod
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:01:47 #166
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131365
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:00 schreef Coco het volgende:

[..]
Lijkt wel op de posts hier.
Voorspelbare acts op een rijtje
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221131368
Minuut gespeeld en nog kane goal
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:02:06 #168
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131369
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Hopelijk gaan ze dit ook doen in de Eredivisie. :)
Kijk nu al uit naar Cambuur - Excelsior.
What can change the nature of a man?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:02:12 #169
35723 crew  GGMM
pi_221131370
FOK: 2-0
Werk: 3-1
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:02:13 #170
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131371
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Voorspelbare acts op een rijtje
Je bent zelf een rijtje
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:02:15 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221131372
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Hopelijk gaan ze dit ook doen in de Eredivisie. :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:02:27 #172
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221131374
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:02 schreef GGMM het volgende:
FOK: 2-0
Werk: 3-1
Dan zal het wel 2-1 worden haha
pi_221131375
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Voorspelbare acts op een rijtje
Over een paar jaar wordt dit forum geheel overgenomen door AI-users die steeds een act opvoeren.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:02:48 #174
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131378
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:02 schreef Felagund het volgende:

[..]
Over een paar jaar wordt dit forum geheel overgenomen door AI-users die steeds een act opvoeren.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:02:55 #175
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_221131379
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:02 schreef Felagund het volgende:

[..]
Over een paar jaar wordt dit forum geheel overgenomen door AI-users die steeds een act opvoeren.
Rosebud...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_221131380
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:02 schreef Coco het volgende:

[..]
Kijk nu al uit naar Cambuur - Excelsior.
Ik ook.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:03:04 #177
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221131382
Wat een zaadpot
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_221131383
Hup Brobbey
Noot noot.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:03:10 #179
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131384
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:02 schreef Felagund het volgende:

[..]
Over een paar jaar wordt dit forum geheel overgenomen door AI-users die steeds een act opvoeren.
Er zitten nu al wel bots voor mijn gevoel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:03:29 #180
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131386
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Er zitten nu al wel bots voor mijn gevoel.
Beep-boop
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:03:31 #181
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131387
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Er zitten nu al wel bots voor mijn gevoel.
Uit Indonesië.
What can change the nature of a man?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:03:42 #182
35723 crew  GGMM
pi_221131389
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dan zal het wel 2-1 worden haha
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221131390
Bellingham _O-
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:03:55 #184
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131392
HAHA die pass.
pi_221131393
Ik zou Danny geen AI-bot willen noemen.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 22:04:00 #186
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221131394
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:56 schreef Gretzl het volgende:
Lol, Denver is veel meer dé sporthoofdstad van de USA als je het mij vraagt
Colorado Avalanche _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:04:03 #187
35723 crew  GGMM
pi_221131395
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
Minuut gespeeld en nog kane goal
Laten we hier vanavond de rest van de avond mee stoppen

Thanks :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:04:09 #188
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:04:14 #189
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131398
Wie had twee jaar geleden verwacht dat (een fitte) Foden en Palmer er niet bij zouden zijn?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:04:32 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221131403
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Er zitten nu al wel bots voor mijn gevoel.
Wie en waarom denk je dat het Howierd is?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:04:41 #191
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131405
Beetje megane coupe uit de jaren 90 kleurtje die pakjes, i like.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:04:43 #192
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131406
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Wat zullen we drinken?
Ik heb nog een blikje Stelz in de koelkast. Stukje homofilie.
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:05:08 #193
842 Zorro
Z
pi_221131413
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef GGMM het volgende:

[..]
Laten we hier vanavond de rest van de avond mee stoppen

Thanks :)
Kane probleem
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:05:12 #194
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131414
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik heb nog een blikje Stelz in de koelkast. Stukje homofilie.
Je Stelz je aan.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:05:19 #195
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131415
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Wie en waarom denk je dat het Howierd is?
Als ik namen en rugnummers noem krijg ik gezeik.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221131416
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik heb nog een blikje Stelz in de koelkast. Stukje homofilie.
Is Stelz homofilie, ja? Heb het nog nooit gedronken maatje
pi_221131420
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Wat zullen we drinken?
@GGMM en ik drinken zo een kopje thee.
Noot noot.
pi_221131425
Present

Net een radler 0.0 op
pi_221131428
quote:
19s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:05 schreef Jojoortje het volgende:

[..]
@:GGMM en ik drinken zo een kopje thee.
Welke smaak?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:06:03 #200
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131430
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:56 schreef Gretzl het volgende:
Lol, Denver is veel meer dé sporthoofdstad van de USA als je het mij vraagt


imdb links werken niet :')
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:06:06 #201
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131431
Tijd voor een hartig intermezzo.. bakje pittige varkenssate.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:06:06 #202
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131432
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik heb nog een blikje Stelz in de koelkast. Stukje homofilie.
Ik vond een blikje Breezer in de voorraadkast. Stukje 14-jarige.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:06:11 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221131433
Stelz is gewoon icetea met alcohol

Maar je hebt dus ook Stelz 0.0

Koop dan gewoon icetea
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:06:17 #204
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131434
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Is Stelz homofilie, ja? Heb het nog nooit gedronken maatje
Nee valt mee hoor, vooral heel populayer onder jongeren. Maar het is gewoon ijsthee/casis etc met een beetje alcohol.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:06:32 #205
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131438
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:06 schreef Caland het volgende:
Stelz is gewoon icetea met alcohol

Maar je hebt dus ook Stelz 0.0

Koop dan gewoon icetea
Dat is echt diefstal ja.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:07:03 #206
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221131441
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
één faalde bij NAC. (lol)
Erg mooi.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:07:32 #207
35723 crew  GGMM
pi_221131445
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:07 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Erg mooi.
Hallo Slobeend :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:07:40 #208
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131448
GROOT
STERK
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:07:43 #209
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221131449
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat een zaadpot
Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:07:48 #210
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131450
Kanefap.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221131453
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:06 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nee valt mee hoor, vooral heel populayer onder jongeren. Maar het is gewoon ijsthee/casis etc met een beetje alcohol.
Schrok al.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:08:02 #212
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221131454
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Colorado Avalanche _O_
:Y

Denver Nuggets _O_
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221131455
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Er zitten nu al wel bots voor mijn gevoel.
riep ik tijdens corona al, werd toen voor wappie uitgemaakt.

mooi hoe zoiets werkt.. jullie zien het pas jaren later haha
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:08:05 #214
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221131456
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:07 schreef GGMM het volgende:

[..]
Hallo Slobeend :)
Hallo GGMM :)
pi_221131458
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:56 schreef Gretzl het volgende:
Lol, Denver is veel meer dé sporthoofdstad van de USA als je het mij vraagt
Ik sprak laatst met Debbie... zij had het over Dallas als stad waar je je aardig in het zweet kan werken.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:08:19 #216
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131459
drink gewoon bier homos
pi_221131461
Regen :')
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:08:37 #218
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131462
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef PSVCL het volgende:

[..]
riep ik tijdens corona al, werd toen voor wappie uitgemaakt.

mooi hoe zoiets werkt.. jullie zien het pas jaren later haha
Jij bent de Frenkie de Jong van dit forum.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:08:42 #219
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131463
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef PSVCL het volgende:

[..]
riep ik tijdens corona al, werd toen voor wappie uitgemaakt.

mooi hoe zoiets werkt.. jullie zien het pas jaren later haha
Toen was dat allemaal nog niet zo geavanceerd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221131465
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef vul_maar_in het volgende:
drink gewoon bier homos
Dors tripel _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:08:48 #221
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131466
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Ik sprak laatst met Debbie... zij had het over Dallas als stad waar je je aardig in het zweet kan werken.
Heb er al een tijd niet meer gesproken na haar debuut.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:08:50 #222
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221131468
Gruwelijk nat in Boston
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:08:53 #223
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131469
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef PSVCL het volgende:

[..]
riep ik tijdens corona al, werd toen voor wappie uitgemaakt.

mooi hoe zoiets werkt.. jullie zien het pas jaren later haha
Hoe ver gaat Marokko komen?
What can change the nature of a man?
pi_221131470
@fetX Vrijdag 38 graden met Peurbakkentocht en bomvolle stad in Leiden _O_.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:09:00 #225
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221131471
Laten we elkaar niet veroordelen om onze drankkeuzes.
pi_221131472
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:05 schreef Felagund het volgende:

[..]
Welke smaak?
Groene thee O+
Noot noot.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:09:40 #227
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131478
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
Wie had twee jaar geleden verwacht dat (een fitte) Foden en Palmer er niet bij zouden zijn?
God ja Pil Poden die hadden we ook nog. Met zijn eencelligenkapsel.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:09:44 #228
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221131480
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Wat zullen we drinken?
Zeven dagen lang
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:10:06 #229
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:10:10 #230
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221131484
Ik trek even een trui aan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:10:40 #231
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131489
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:10 schreef RamboDirk het volgende:
Ik trek even een trui aan.
ja nog een skipak erbij joh
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221131491
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef vul_maar_in het volgende:
drink gewoon bier homos
Alcoholist
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:11:02 #233
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131493
RamboDirk probeert iets.
What can change the nature of a man?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:11:06 #234
35723 crew  GGMM
pi_221131494
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:10 schreef RamboDirk het volgende:
Ik trek even een trui aan.
Het is weer lachen om de malle fratsen van RamboDirk
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221131495
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef Coco het volgende:

[..]
Hoe ver gaat Marokko komen?
(kwartfinale als ze NL ontlopen, anders de laatste 32
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:11:16 #236
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131496
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Laten we elkaar niet veroordelen om onze drankkeuzes.
Ik veroordeel jullie homo's niet.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:11:38 #237
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221131500
Dat Engelse gezang is echt zo veel beter dan USA USA USA.
pi_221131501
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:10 schreef RamboDirk het volgende:
Ik trek even een trui aan.
Welke smaak?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:11:56 #239
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131504
Inglund matig.
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:12:15 #240
842 Zorro
Z
pi_221131506
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:11 schreef ISVV het volgende:

[..]
Welke smaak?
Groene trui
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:12:15 #241
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221131507
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:11 schreef ISVV het volgende:

[..]
Welke smaak?
coltrui.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:12:23 #242
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131510
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat Engelse gezang is echt zo veel beter dan USA USA USA.
NOOOO SCOTLAND NO PAAAARTYYY
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:12:27 #243
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131511
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:12 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Koltrui.
Stukje Steve Jobs.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:12:31 #244
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131512
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:12 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Koltrui.
Bolletjesgenot.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:12:32 #245
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_221131514
Engelse kit is wel :9~
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:12:33 #246
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221131515
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:11 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ik veroordeel jullie homo's niet.
Ik drink perensap.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:12:53 #247
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221131519
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:10 schreef RamboDirk het volgende:
Ik trek even een trui aan.
Zo te horen heb je de airco ook al goed koud staan.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:12:59 #248
35723 crew  GGMM
pi_221131520
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:12 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ik drink perensap.
@Lenny77 zeg het maar
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:13:15 #249
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131522
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:12 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ik drink perensap.
Flevosap? Ik heb altijd een fles appel in huis. Goddelijk spul.
pi_221131524
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:12 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Bolletjesgenot.
Oke Jetro
pi_221131527
Ik pak maar gewoon een biertje.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:13:39 #252
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131528
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:12 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ik drink perensap.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:13:46 #253
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221131530
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat Engelse gezang is echt zo veel beter dan USA USA USA.
Leeeeet's pretend we scored a goal! YAAAAY!
pi_221131532
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:12 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Zo te horen heb je de airco ook al goed koud staan.
Idd, dadelijk zet ie ff de verwarming aan. Wordt snel koud anders hoor
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:13:50 #255
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131533
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:13 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Oke Jetro
Bolletjestrui...
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:13:55 #256
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131535
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:12 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ik drink perensap.
@Lavenderr zeg het maar
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:14:05 #257
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131537
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:13 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Flevosap? Ik heb altijd een fles appel in huis. Goddelijk spul.
klopt ja, meng het vaak met spa rood voor Apfelschorle :~
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:14:16 #258
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221131539
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Engelse kit is wel :9~
Ik gebruik liever Soudal.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:14:19 #259
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131542
Kane kaart.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:14:35 #260
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221131545
Dat lijkt me rood
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:14:41 #261
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221131547
Huyle
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:14:42 #262
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131548
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kane kaart.
GGMM had hierover een waarschuwing afgegeven.
What can change the nature of a man?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:14:50 #263
35723 crew  GGMM
pi_221131551
Regent het daar nou
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221131552
Ebola cup overtreding
pi_221131553
Fijn dat commentator uitlegt wie John Terry is.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:15:03 #266
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131556
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:14 schreef Coco het volgende:

[..]
GGMM had hierover een waarschuwing afgegeven.
Oei.

Ik zal het niet meer doen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:15:03 #267
441859 crew  Lenny77
pi_221131557
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:12 schreef GGMM het volgende:

[..]
@:lenny77 zeg het maar
Wansmaak, pure wansmaak
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:15:04 #268
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221131558
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:13 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Flevosap? Ik heb altijd een fles appel in huis. Goddelijk spul.
De Perelaere. Dat klinkt vrij pretentieus.

Ook nog een blik Benediktiner om te compenseren jongens :@
pi_221131560
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:14 schreef GGMM het volgende:
Regent het daar nou
Nee dat zijn de sprinklers
pi_221131561
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat Engelse gezang is echt zo veel beter dan USA USA USA.
De Argentijnse fans gisteren waren ook erg goed.
Ik doe het ff rustig aan.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:15:59 #271
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131571
Gordon zie ik voor het eerst aan de bal dit toernooi.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:16:07 #272
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131574
duurt allemaal te lang bij Engeland. Eerst aannemen dan kijken dan kiezen dan passen, dat duurt te lang.,
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221131576
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gordon zie ik voor het eerst aan de bal dit toernooi.
Wat een saillant detail
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:16:43 #274
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_221131578
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gordon zie ik voor het eerst aan de bal dit toernooi.
Terwijl Gordon wel van ballen houdt
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:16:56 #275
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131579
D'r zit hier ene mug die me aanvalt alsof het een wesp is. No shits given.

Ik respecteer de kleine rotzak een soort van.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:17:24 #276
35723 crew  GGMM
pi_221131586
Mag ik trouwens even melden dat ik dit echt een belachelijk slechte wedstrijd vind tot op heden
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221131587
Even teruggelezen maar in dit topic zijn dus dameskappers aanwezig die Stelz drinken :')
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:17:37 #278
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131590
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:16 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]
Terwijl Gordon wel van ballen houdt
Ik was al bang voor dit soort joligheid ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:17:52 #279
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221131593
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:14 schreef GGMM het volgende:
Regent het daar nou
Dan zal er wel geen drinkpauze zijn straks :)


Hahahahaha
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:17:52 #280
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131594
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:17 schreef GGMM het volgende:
Mag ik trouwens even melden dat ik dit echt een belachelijk slechte wedstrijd vind tot op heden
Walgelijk slecht. Ghana moet zo scoren dat wordt lachen.
pi_221131595
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:17 schreef GGMM het volgende:
Mag ik trouwens even melden dat ik dit echt een belachelijk slechte wedstrijd vind tot op heden
Ja hoor, dat staat je vrij
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:18:01 #282
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131598
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:17 schreef ISVV het volgende:
Even teruggelezen maar in dit topic zijn dus dameskappers aanwezig die Stelz drinken :')
Het is trotsmaand.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:18:05 #283
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131599
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik was al bang voor dit soort joligheid ja.
Jolingheid
pi_221131604
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:18 schreef Coco het volgende:

[..]
Het is trotsmaand.
Ik ben ook trots op jou.
pi_221131605
Ik Ghana bed
pi_221131607
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:17 schreef ISVV het volgende:
Even teruggelezen maar in dit topic zijn dus dameskappers aanwezig die Stelz drinken :')
Een live topic teruglezen maar toch een superioriteit gevoel hebben.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:18:43 #287
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131608
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Jolingheid
Deze is wel leuk.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:18:52 #288
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131609
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:18 schreef ISVV het volgende:
Ik Ghana bed
Mods?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:19:13 #289
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221131614
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:17 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Walgelijk slecht. Ghana moet zo scoren dat wordt lachen.
Gaan ze niet doen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:19:18 #290
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131615
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:17 schreef ISVV het volgende:
Even teruggelezen maar in dit topic zijn dus dameskappers aanwezig die Stelz drinken :')
En wie ben jij precies? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:19:21 #291
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_221131616
Ghana lijkt mij best een England
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_221131619
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:18 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Een live topic teruglezen maar toch een superioriteit gevoel hebben.
Dameskapper gespot, jij ook @maxi-mus
pi_221131621
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:18 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Mods?
Ik moest een heel klein beetje gniffelen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221131622
Nee, dit is nog geen Noorwegen - Senegal.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:19:57 #295
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131623
Het is me een Partey lachen gieren brullen hier.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:19:59 #296
35723 crew  GGMM
pi_221131624
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:18 schreef Coco het volgende:

[..]
Deze is wel leuk.
wtf
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:20:11 #297
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131629
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nee, dit is nog geen Noorwegen - Senegal.
Nee, dit is Engeland - Ghana
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:20:13 #298
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131630
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:19 schreef ISVV het volgende:

[..]
Dameskapper gespot, jij ook @:maxi-mus
Nou en.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:20:18 #299
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131631
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:19 schreef GGMM het volgende:

[..]
wtf
Uh het is de warmte.
What can change the nature of a man?
pi_221131632
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:19 schreef ISVV het volgende:

[..]
Dameskapper gespot, jij ook @:maxi-mus
Is een dameskapper homofieler dan een herenkapper?
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:20:34 #301
842 Zorro
Z
pi_221131634
HEADSHOT!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:20:43 #302
441859 crew  Lenny77
pi_221131636
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:17 schreef GGMM het volgende:
Mag ik trouwens even melden dat ik dit echt een belachelijk slechte wedstrijd vind tot op heden
Nog erger dan die van ons? :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')