Kunnen we mooi op tijd naar bed.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is na het eerste kwart wel gespeeld.
Lijkt mij ook, Ghana is niet veel meer toch.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is na het eerste kwart wel gespeeld.
Fanboyquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:52 schreef Paul het volgende:
JEROEN GRUETER heeft me geantwoord
Vanavaind genieten 🥰🥰
[ x ]
Vriend.quote:
Had ik maar pep maatquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriend.
Niet te veel pep nemen straks he. Morgen nog werken.
Is dat de massa verkrachter die Canada niet in mocht?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:07 schreef GertKuyt het volgende:
Ik zal proberen mij in te houden wat betreft Thomas P.
Nooit.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:07 schreef GertKuyt het volgende:
Ik zal proberen mij in te houden wat betreft Thomas P.
Juist.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is dat de massa verkrachter doe Canada niet in mocht?
Tenzij ze eruit zijn na hun straf.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit.
Verkrachters zijn niet welkom op het veld. Die horen in de bak.
Kluivert wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit.
Nee die alpien klimmer.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is dat de massa verkrachter die Canada niet in mocht?
Oh excuus, ik had het over het verhaal van Roord over de kwalificatie van de dames van weken terug.quote:
Zonde van het gras.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh excuus, ik had het over het verhaal van Roord over de kwalificatie van de dames van weken terug.
Joep die nooit een voetbalwedstrijd ziet maar als het Ajax - Feyenoord is weer een dom item mag maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
JOEP met zn schijtlollige stukjes ook. Lekker cruisen in een cabriootje.
Om dat zinloos op een half 3 tijdstip uit te zenden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Joep die nooit een voetbalwedstrijd ziet maar als het Ajax - Feyenoord is weer een dom item mag maken.
Daar wil ik best naar luisteren maar we krijgen achtereen volgens Jeroen Stekelenburg met 10 seconden Messi, Joepie met een flutitem en een paar kappers achter de kiezen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:31 schreef Paul het volgende:
[..]
PARDON? Eindelijk is Jeroen Grueter vanavond
Dat was gisteren(?) ook al het antwoord.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar het was de speler die ook die Wambertogoal maakte.
Nog steeds een trauma?quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:36 schreef TLC het volgende:
Ik was altijd al benieuwd wie de kapper was van de familie Timber
Heeft de NOS ook een WK rebus?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was gisteren(?) ook al het antwoord.
"Vuile hoer. Vuile hoer. Vuile hoer."quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NOS premium beelden. @:3rr0r
Scheer zequote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Vuile hoer. Vuile hoer. Vuile hoer."
- kerel in die Eindhoven-aflevering van Band of Brothers.
Is het al begonnen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:44 schreef Zipportal het volgende:
VAR grijpt in. Dit is gespeeld.
Wat gaan we nu kijken? @:coco
Nee, zipportal probeert wel vaker humor die niet helemaal landtquote:
Och jeetje. Nou gelukkig ben ik er op tijd bij danquote:
quote:
Gelukkig heb je bijna vakantie.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, zipportal probeert wel vaker humor die niet helemaal landt
kut @:maxi-mus heeft gelijk ik hou er mee op
Ik heb nog vakantie!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaan jullie morgen ook werken met die hitte?
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jullie stellen je allemaal gigantisch aan. Leer ermee leven.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vluchten naar kantoor. Stukje airco.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Beangodquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat zou ik je nooit aandoen
[ afbeelding ]
@:yvonne @:coco @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski @:dr_flash
Ja ik ook. Nog 5 dagen gekookt worden en net als je weer wat kunt doen moet je weer aan het werkquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb nog vakantie!
(helaas wel de laatste week)
Bij ons ging die kapot op een aantal verdiepingen. Mensen naar huis gestuurd.quote:
Waarom tag je mij niet meer?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet stokeren.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom tag je mij niet meer?
Misschien heeft tong80 wel gewoon gelijk over je.
The Beantlesquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is denk ik wel de meest smerige ontsnapping die ik ooit in het voetbal heb gezien ja. Misschien Frankrijk tegen Ierland nog, maar dat was niet zo laat in de wedstrijdquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schaam me daar ook nog steeds voor.
Oh sorry vergeten niet boos worden alsjeblieftquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom tag je mij niet meer?
Misschien heeft tong80 wel gewoon gelijk over je.
Hij is weer leukquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat was gezelligquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef Coco het volgende:
Hopelijk komt @:yvonne nog even buurten.
@:tong80 was ook al geweest
Crisisacteurs.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef PzKpfw het volgende:
Zijn dat nu telkens voornamelijk Amerikanen in die stadions of vliegen er echt zoveel mensen over?
Vergeet de Mexicanen niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef PzKpfw het volgende:
Zijn dat nu telkens voornamelijk Amerikanen in die stadions of vliegen er echt zoveel mensen over?
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef PzKpfw het volgende:
Volgende keer post je maar gewoon mee als er geen wedstrijden zijn. Gamen is niet goed voor het kinderlijk brein.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, zipportal probeert wel vaker humor die niet helemaal landt
kut @:maxi-mus heeft gelijk ik hou er mee op
Ik zou het ook leuk vinden als @IkGeefEnkelLikes ook eens mee zou posten i.p.v. alleen maar likes te geven.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef Coco het volgende:
Hopelijk komt @:yvonne nog even buurten.
@:tong80 was ook al geweest
quote:
npc,s of a.iquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef PzKpfw het volgende:
Ik was sportenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgende keer post je maar gewoon mee als er geen wedstrijden zijn. Gamen is niet goed voor het kinderlijk brein.
Heeft wel wat inderdaad.quote:
Dat zou de hele mythe verpestenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou het ook leuk vinden als @:ikgeefenkellikes ook eens mee zou posten i.p.v. alleen maar likes te geven.
Dat vind ik van de WK-columns van tong80.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou de hele mythe verpesten
Ik vind dat één van de leukste toevoegingen aan het forum van de laatste jaren.
Leukquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blij dat je er zo van genietquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat vind ik van de WK-columns van tong80.
Dat is de mascotte.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat deed dat donkere kind daar nou tussen de scheidsjes?
Ja dat is het hele idee...WIj hadden vroeger op een ander forum iemand die alleen "I Am Bizarro Stormy!" postte in random threads.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou de hele mythe verpesten
Ik vind dat één van de leukste toevoegingen aan het forum van de laatste jaren.
Hallo makkerquote:
Lijkt wel op de posts hier.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:59 schreef TLC het volgende:
Ik heb nog geen voetballer gezien die origineel poseert, altijd dezelfde gebaartjes en mimiekjes
Hopelijk gaan ze dit ook doen in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:59 schreef TLC het volgende:
Ik heb nog geen voetballer gezien die origineel poseert, altijd dezelfde gebaartjes en mimiekjes
Nee die was het niet.quote:
Kijk nu al uit naar Cambuur - Excelsior.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze dit ook doen in de Eredivisie.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze dit ook doen in de Eredivisie.
Over een paar jaar wordt dit forum geheel overgenomen door AI-users die steeds een act opvoeren.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Over een paar jaar wordt dit forum geheel overgenomen door AI-users die steeds een act opvoeren.
Rosebud...quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Over een paar jaar wordt dit forum geheel overgenomen door AI-users die steeds een act opvoeren.
Ik ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Kijk nu al uit naar Cambuur - Excelsior.
Er zitten nu al wel bots voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Beep-boopquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zitten nu al wel bots voor mijn gevoel.
Uit Indonesië.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zal het wel 2-1 worden haha
Colorado Avalanchequote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:56 schreef Gretzl het volgende:
Lol, Denver is veel meer dé sporthoofdstad van de USA als je het mij vraagt
Laten we hier vanavond de rest van de avond mee stoppenquote:
Wat zullen we drinken?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie en waarom denk je dat het Howierd is?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kane probleemquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we hier vanavond de rest van de avond mee stoppen
Thanks
Je Stelz je aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog een blikje Stelz in de koelkast. Stukje homofilie.
Als ik namen en rugnummers noem krijg ik gezeik.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie en waarom denk je dat het Howierd is?
Is Stelz homofilie, ja? Heb het nog nooit gedronken maatjequote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke smaak?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
@:GGMM en ik drinken zo een kopje thee.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:56 schreef Gretzl het volgende:
Ik vond een blikje Breezer in de voorraadkast. Stukje 14-jarige.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee valt mee hoor, vooral heel populayer onder jongeren. Maar het is gewoon ijsthee/casis etc met een beetje alcohol.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Is Stelz homofilie, ja? Heb het nog nooit gedronken maatje
Dat is echt diefstal ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:06 schreef Caland het volgende:
Stelz is gewoon icetea met alcohol
Maar je hebt dus ook Stelz 0.0
Koop dan gewoon icetea
Hallo Slobeendquote:
Schrok al.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee valt mee hoor, vooral heel populayer onder jongeren. Maar het is gewoon ijsthee/casis etc met een beetje alcohol.
quote:
riep ik tijdens corona al, werd toen voor wappie uitgemaakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik sprak laatst met Debbie... zij had het over Dallas als stad waar je je aardig in het zweet kan werken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:56 schreef Gretzl het volgende:
Jij bent de Frenkie de Jong van dit forum.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
riep ik tijdens corona al, werd toen voor wappie uitgemaakt.
mooi hoe zoiets werkt.. jullie zien het pas jaren later haha
Toen was dat allemaal nog niet zo geavanceerd.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb er al een tijd niet meer gesproken na haar debuut.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik sprak laatst met Debbie... zij had het over Dallas als stad waar je je aardig in het zweet kan werken.
Hoe ver gaat Marokko komen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
God ja Pil Poden die hadden we ook nog. Met zijn eencelligenkapsel.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
Wie had twee jaar geleden verwacht dat (een fitte) Foden en Palmer er niet bij zouden zijn?
Zeven dagen langquote:
Het is weer lachen om de malle fratsen van RamboDirkquote:
Ik veroordeel jullie homo's niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Laten we elkaar niet veroordelen om onze drankkeuzes.
Groene truiquote:
NOOOO SCOTLAND NO PAAAARTYYYquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat Engelse gezang is echt zo veel beter dan USA USA USA.
Ik drink perensap.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik veroordeel jullie homo's niet.
Zo te horen heb je de airco ook al goed koud staan.quote:
@Lenny77 zeg het maarquote:
Leeeeet's pretend we scored a goal! YAAAAY!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Idd, dadelijk zet ie ff de verwarming aan. Wordt snel koud anders hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zo te horen heb je de airco ook al goed koud staan.
klopt ja, meng het vaak met spa rood voor Apfelschorlequote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Flevosap? Ik heb altijd een fles appel in huis. Goddelijk spul.
Ik gebruik liever Soudal.quote:
Oei.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:14 schreef Coco het volgende:
[..]
GGMM had hierover een waarschuwing afgegeven.
De Perelaere. Dat klinkt vrij pretentieus.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Flevosap? Ik heb altijd een fles appel in huis. Goddelijk spul.
De Argentijnse fans gisteren waren ook erg goed.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat een saillant detailquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gordon zie ik voor het eerst aan de bal dit toernooi.
Terwijl Gordon wel van ballen houdtquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gordon zie ik voor het eerst aan de bal dit toernooi.
Ik was al bang voor dit soort joligheid ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Terwijl Gordon wel van ballen houdt
Walgelijk slecht. Ghana moet zo scoren dat wordt lachen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:17 schreef GGMM het volgende:
Mag ik trouwens even melden dat ik dit echt een belachelijk slechte wedstrijd vind tot op heden
Ja hoor, dat staat je vrijquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:17 schreef GGMM het volgende:
Mag ik trouwens even melden dat ik dit echt een belachelijk slechte wedstrijd vind tot op heden
Het is trotsmaand.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:17 schreef ISVV het volgende:
Even teruggelezen maar in dit topic zijn dus dameskappers aanwezig die Stelz drinken
Jolingheidquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was al bang voor dit soort joligheid ja.
Een live topic teruglezen maar toch een superioriteit gevoel hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:17 schreef ISVV het volgende:
Even teruggelezen maar in dit topic zijn dus dameskappers aanwezig die Stelz drinken
Gaan ze niet doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Walgelijk slecht. Ghana moet zo scoren dat wordt lachen.
En wie ben jij precies?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:17 schreef ISVV het volgende:
Dameskapper gespot, jij ook @maxi-musquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Een live topic teruglezen maar toch een superioriteit gevoel hebben.
Ik moest een heel klein beetje gniffelen.quote:
wtfquote:
Nee, dit is Engeland - Ghanaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nee, dit is nog geen Noorwegen - Senegal.
Nog erger dan die van ons?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:17 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |