Tenzij ze eruit zijn na hun straf.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit.
Verkrachters zijn niet welkom op het veld. Die horen in de bak.
Kluivert wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit.
Verkrachters zijn niet welkom op het veld. Die horen in de bak.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit.
Verkrachters zijn niet welkom op het veld. Die horen in de bak.
Nee die alpien klimmer.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is dat de massa verkrachter die Canada niet in mocht?
Oh excuus, ik had het over het verhaal van Roord over de kwalificatie van de dames van weken terug.quote:
Zonde van het gras.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh excuus, ik had het over het verhaal van Roord over de kwalificatie van de dames van weken terug.
Joep die nooit een voetbalwedstrijd ziet maar als het Ajax - Feyenoord is weer een dom item mag maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
JOEP met zn schijtlollige stukjes ook. Lekker cruisen in een cabriootje.
Om dat zinloos op een half 3 tijdstip uit te zenden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Joep die nooit een voetbalwedstrijd ziet maar als het Ajax - Feyenoord is weer een dom item mag maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |