abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport donderdag 18 juni 2026 @ 14:35:26 #1
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221079865
De groep van Engeland en Kroatië mag het opnieuw op de laatste dag laten zien en Engelsen zouden geen Engelsen zijn als ze zichzelf niet gewoon 3x een perfecte tijd geven. Ik heb daar een mening over. Fuck de kleinere Europese landen, alleen de grote landen zijn belangrijk. Typisch, maar het is nu eenmaal hoe commercie werkt.

Van de andere kant, er speelt met Ghana nog een ploeg waarbij het thuisland de tijd wel prettig zal vinden. Ghana was ooit de verrassing op het WK 2010, een penalty verwijderd van de halve finale tegen Nederland. We weten het allemaal hoe dat afliep, maar daarna heeft het land nooit meer dat niveau kunnen halen. Nu zijn ze bepaald geen favoriet en tegen Panama was het absoluut niet goed. Maar hé, wel 1-0 gewonnen in de blessuretijd. Gewoon een mooi resultaat, maar het voetbal moet beter. Anders win je niet van Engeland.

Engeland flitste bij vlagen wel onder Tuchel, ook al kwam een Gordon nauwelijks in het spel voor. Het is toch vooral Rice, Bellingham en Kane. Defensief wist Kroatië ook wel een paar keer door te breken, die waren in de eerste helft ook wel dodelijk efficient met 2 goals. Het begon nog met een pingel die eerst gemist maar overgenomen werd, toch een goal voor Kane. Kane mocht ook vrij inkoppen voor de 2-1. Maar vooral begin tweede helft was het een schiettent, dat Bellingham de enige was die er eentje in prikte was wonderlijk. Na die fase was het weer wat minder bijzonder, maar Engeland kwam ook nauwelijks meer in de problemen en scoorde een vierde. Tegen een land als Kroatië, toch wel een prima land. De anderen die zoveel scoorden deden dat tegen landen met een mindere reputatie. De Engelse aanval is wakker.

Tegen Ghana moet dan ook een eitje worden. Voor Ghana wel een kans om de volgende ronde veilig te stellen, maar ze kunnen ook veel verliezen. Een dikke nederlaag betekent dat een gelijkspel tegen Kroatië echt nodig gaat zijn. 1x eerder speelde Engeland tegen Ghana, in de hoogtijdagen van Ghana en misschien wel het diepste dal van Engeland werd het 1-1. Jagielka, Carroll, Downing.. er is veel verbeterd bij Engeland zullen we maar zeggen. Dus zijn ze ruim favoriet.

[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221125246
Dit is na het eerste kwart wel gespeeld.
pi_221125383
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is na het eerste kwart wel gespeeld.
Kunnen we mooi op tijd naar bed.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 13:43:01 #4
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221126806
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is na het eerste kwart wel gespeeld.
Lijkt mij ook, Ghana is niet veel meer toch.
pi_221126836
Nooit verwacht dit te zeggen, maar zin in Engeland.
pi_221128711
Present
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 juni 2026 @ 18:52:40 #7
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221128903
JEROEN GRUETER heeft me geantwoord
Vanavaind genieten 🥰🥰

twitter
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221128931
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:52 schreef Paul het volgende:
JEROEN GRUETER heeft me geantwoord
Vanavaind genieten 🥰🥰

[ x ]
Fanboy

Met je u.

Walgelijk
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 juni 2026 @ 19:04:16 #9
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221129038
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Fanboy

Met je u.

Walgelijk
🤣🤣🤣Genieten
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221130640
pi_221130881
Warm bad.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:03:01 #12
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130892
Hier verder!

(doe ik het goed @Coco?)
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:03:07 #13
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130893
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Warm bad.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:04:24 #14
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130912
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:43 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Djed fucking Spence.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:04:55 #15
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221130918
Wij juichen voor Ghana. *O*
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:04:58 #16
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130920
Ik heb 3-1. Make it so.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221130921
Hurrikane gaat straks vlammen
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:05:28 #18
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130928
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef Solotovski het volgende:
Hurrikane gaat straks vlammen
Vriend.
Niet te veel pep nemen straks he. Morgen nog werken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221130935
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Vriend.
Niet te veel pep nemen straks he. Morgen nog werken.
Had ik maar pep maat
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221130942
Ik zal proberen mij in te houden wat betreft Thomas P.
pi_221130949
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:07 schreef GertKuyt het volgende:
Ik zal proberen mij in te houden wat betreft Thomas P.
Is dat de massa verkrachter die Canada niet in mocht?
pi_221130956
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb 3-1. Make it so.
Slecht nieuws. Ik heb ook 3-1.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:09:03 #23
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130962
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:07 schreef GertKuyt het volgende:
Ik zal proberen mij in te houden wat betreft Thomas P.
Nooit.
Verkrachters zijn niet welkom op het veld. Die horen in de bak.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221130964
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:07 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Is dat de massa verkrachter doe Canada niet in mocht?
Juist.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:09:52 #25
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130969
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:08 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Slecht nieuws. Ik heb ook 3-1.
Helaas. Het is niet anders dan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:10:00 #26
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130972
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Nooit.
Verkrachters zijn niet welkom op het veld. Die horen in de bak.
Tenzij ze eruit zijn na hun straf.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:10:46 #27
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221130978
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Nooit.
Verkrachters zijn niet welkom op het veld. Die horen in de bak.
Kluivert wel. -O-
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221130980
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Helaas. Het is niet anders dan.
Op Scorito sta ik wel top 96,5% dus het wordt een schamele 1-0.
pi_221130988
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Nooit.
Verkrachters zijn niet welkom op het veld. Die horen in de bak.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:13:36 #30
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130994
iets met beach volleybal.
pi_221130995
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:12 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
[ afbeelding ]


Een tweeluik. @RamboDirk
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:16:20 #32
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131009
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:07 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Is dat de massa verkrachter die Canada niet in mocht?
Nee die alpien klimmer.
What can change the nature of a man?
pi_221131017
Roord mag ik hem zien? @Halcon
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:17:38 #34
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131025
Dit boeit echt niemand.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:18:02 #35
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221131029
Ghana gaat gesloopt worden.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:18:21 #36
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131032
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
Dit boeit echt niemand.
Naja ben wel benieuwd naar Engeland.
What can change the nature of a man?
pi_221131045
Weer dat domme Nederlands Elftal.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:19:59 #38
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131047
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:18 schreef Coco het volgende:

[..]
Naja ben wel benieuwd naar Engeland.
Oh excuus, ik had het over het verhaal van Roord over de kwalificatie van de dames van weken terug.
pi_221131053
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:19 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Oh excuus, ik had het over het verhaal van Roord over de kwalificatie van de dames van weken terug.
Zonde van het gras.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:23:29 #40
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131059
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:19 schreef Zipportal het volgende:
Weer dat domme Nederlands Elftal.
Bekijk deze YouTube-video
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:24:41 #41
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131066
Ons belastinggeld wordt goed besteed.
pi_221131067
Jeroen Stekelenburg zal ons tot in de lengte der dagen blijven lastigvallen.
pi_221131075
Was dat Batistuta?
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:26:07 #44
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221131077
Gabriel Batistuta?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:26:44 #45
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221131080
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ons belastinggeld wordt goed besteed.
JOEP met zn schijtlollige stukjes ook. Lekker cruisen in een cabriootje.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:28:01 #46
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221131084
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
JOEP met zn schijtlollige stukjes ook. Lekker cruisen in een cabriootje.
Joep die nooit een voetbalwedstrijd ziet maar als het Ajax - Feyenoord is weer een dom item mag maken.
pi_221131087
Engeland was goed de eerste pot, maar ik sluit niet uit dat Kroatie ook heel slecht was gezien hun laatste potjes.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:28:35 #48
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131093
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:28 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Joep die nooit een voetbalwedstrijd ziet maar als het Ajax - Feyenoord is weer een dom item mag maken.
Om dat zinloos op een half 3 tijdstip uit te zenden.
pi_221131095
NOS rommel.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:29:10 #50
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131096
We gaan van het ene naar het andere kutitem.
pi_221131097
Kappers bij de NOS
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:29:42 #52
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131100
Gelukkig begint de Belg weer.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:30:07 #53
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221131102
Utregse kappert ftw!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 juni 2026 @ 21:31:09 #54
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221131106
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Gelukkig begint de Belg weer.
PARDON? Eindelijk is Jeroen Grueter vanavond :(
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221131108
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:29 schreef TLC het volgende:
Kappers bij de NOS


NOS premium beelden. @3rr0r
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:32:49 #56
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131118
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:31 schreef Paul het volgende:

[..]
PARDON? Eindelijk is Jeroen Grueter vanavond :(
Daar wil ik best naar luisteren maar we krijgen achtereen volgens Jeroen Stekelenburg met 10 seconden Messi, Joepie met een flutitem en een paar kappers achter de kiezen.
pi_221131120
Vanavond nog een afspraak gemaakt bij de kapper.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:33:40 #58
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131121
Vertonghengod.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:33:54 #59
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221131122
De NOS is radeloos.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 21:34:30 #60
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131125
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gabriel Batistuta?
Dat was gisteren(?) ook al het antwoord.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221131127
Die bolle kapper mag zelf ook wel naar de kapper.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 21:35:02 #62
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131128
Maar het was de speler die ook die Wambertogoal maakte.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221131130
Jill gaat voor een permanentje.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 juni 2026 @ 21:35:54 #64
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221131140
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar het was de speler die ook die Wambertogoal maakte.
:o :o :o :o
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221131145
Ik was altijd al benieuwd wie de kapper was van de familie Timber
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 21:36:29 #66
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131153
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:35 schreef Paul het volgende:

[..]
:o :o :o :o
Nog steeds een trauma?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:36:32 #67
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221131155
Femomeem Keen
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 juni 2026 @ 21:36:59 #68
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221131156
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nog steeds een trauma?
hou op nu
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221131157
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:36 schreef TLC het volgende:
Ik was altijd al benieuwd wie de kapper was van de familie Timber
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:37:17 #70
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131158
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat was gisteren(?) ook al het antwoord.
Heeft de NOS ook een WK rebus? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221131167
Hij kan alles tegenwoordig. Koppen, schieten. Kane scoorde inderdaad zelden bij Spurs.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:40:36 #72
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131173
Maguire en Kane zijn wel baasjes hoor.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 21:42:48 #73
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221131183
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:31 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

NOS premium beelden. @:3rr0r
"Vuile hoer. Vuile hoer. Vuile hoer."
- kerel in die Eindhoven-aflevering van Band of Brothers.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221131190
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
"Vuile hoer. Vuile hoer. Vuile hoer."
- kerel in die Eindhoven-aflevering van Band of Brothers.
Scheer ze
pi_221131194
VAR grijpt in. Dit is gespeeld.

Wat gaan we nu kijken? @Coco
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:45:43 #76
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131197
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:44 schreef Zipportal het volgende:
VAR grijpt in. Dit is gespeeld.

Wat gaan we nu kijken? @:coco
Is het al begonnen?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:46:46 #77
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131207
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Is het al begonnen?
Nee, maar de act van zippy wel.
What can change the nature of a man?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 21:47:25 #78
35723 crew  GGMM
pi_221131210
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Is het al begonnen?
Nee, zipportal probeert wel vaker humor die niet helemaal landt

kut @maxi-mus heeft gelijk ik hou er mee op
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:47:42 #79
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131212
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:46 schreef Coco het volgende:

[..]
Nee, maar de act van zippy wel.
Och jeetje. Nou gelukkig ben ik er op tijd bij dan :O
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221131217
Dag allemaal.
Noot noot.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:49:37 #81
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221131221
Hopelijk genot
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 21:49:39 #82
35723 crew  GGMM
pi_221131222
quote:
19s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
Dag allemaal.
:W
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221131223
Wie is de vrouw op Sporza?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:49:59 #84
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131224
quote:
19s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
Dag allemaal.
Hallo jojo.
What can change the nature of a man?
pi_221131226
Heb ik het plaatje gemist? @GGMM
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221131227
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:47 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee, zipportal probeert wel vaker humor die niet helemaal landt

kut @:maxi-mus heeft gelijk ik hou er mee op
Gelukkig heb je bijna vakantie. :)
pi_221131228
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Heb ik het plaatje gemist? @:ggmm
Hij moet nog aan de bak vanavond.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:50:29 #88
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131229
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Heb ik het plaatje gemist? @:ggmm
Nee, hij wachtte nog op jou.

(hier red ik ggmm)
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:50:56 #89
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221131231
Gaan jullie morgen ook werken met die hitte?
pi_221131234
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaan jullie morgen ook werken met die hitte?
Ik heb nog vakantie!

(helaas wel de laatste week)
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:51:18 #91
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131235
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaan jullie morgen ook werken met die hitte?
Ja
What can change the nature of a man?
pi_221131236
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaan jullie morgen ook werken met die hitte?
Jullie stellen je allemaal gigantisch aan. Leer ermee leven.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:51:35 #93
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221131237
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaan jullie morgen ook werken met die hitte?
Vluchten naar kantoor. Stukje airco.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 21:51:38 #94
35723 crew  GGMM
pi_221131238
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Heb ik het plaatje gemist? @:ggmm
Nee dat zou ik je nooit aandoen :)


@yvonne @Coco @DobbyDobby @maxi-mus @Solotovski @Dr_Flash
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:51:52 #95
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221131240
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef Perox het volgende:

[..]
Vluchten naar kantoor. Stukje airco.
Ja, ik doe dat ook.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:51:56 #96
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131241
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee dat zou ik je nooit aandoen :)

[ afbeelding ]
@:yvonne @:coco @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski @:dr_flash
Beangod
What can change the nature of a man?
pi_221131242
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef Perox het volgende:

[..]
Vluchten naar kantoor. Stukje airco.
Gelukkig 4 uur rijden voor werk. Airco God.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:52:04 #98
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131243
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nog steeds een trauma?
Ik schaam me daar ook nog steeds voor.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:52:04 #99
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221131244
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik heb nog vakantie!

(helaas wel de laatste week)
Ja ik ook. Nog 5 dagen gekookt worden en net als je weer wat kunt doen moet je weer aan het werk 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:52:35 #100
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131250
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef Perox het volgende:

[..]
Vluchten naar kantoor. Stukje airco.
Bij ons ging die kapot op een aantal verdiepingen. Mensen naar huis gestuurd.
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')