Kunnen we mooi op tijd naar bed.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is na het eerste kwart wel gespeeld.
Lijkt mij ook, Ghana is niet veel meer toch.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is na het eerste kwart wel gespeeld.
Fanboyquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:52 schreef Paul het volgende:
JEROEN GRUETER heeft me geantwoord
Vanavaind genieten 🥰🥰
[ x ]
Vriend.quote:
Had ik maar pep maatquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriend.
Niet te veel pep nemen straks he. Morgen nog werken.
Is dat de massa verkrachter die Canada niet in mocht?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:07 schreef GertKuyt het volgende:
Ik zal proberen mij in te houden wat betreft Thomas P.
Nooit.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:07 schreef GertKuyt het volgende:
Ik zal proberen mij in te houden wat betreft Thomas P.
Juist.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is dat de massa verkrachter doe Canada niet in mocht?
Tenzij ze eruit zijn na hun straf.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit.
Verkrachters zijn niet welkom op het veld. Die horen in de bak.
Kluivert wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit.
Verkrachters zijn niet welkom op het veld. Die horen in de bak.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit.
Verkrachters zijn niet welkom op het veld. Die horen in de bak.
Nee die alpien klimmer.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is dat de massa verkrachter die Canada niet in mocht?
Oh excuus, ik had het over het verhaal van Roord over de kwalificatie van de dames van weken terug.quote:
Zonde van het gras.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh excuus, ik had het over het verhaal van Roord over de kwalificatie van de dames van weken terug.
Joep die nooit een voetbalwedstrijd ziet maar als het Ajax - Feyenoord is weer een dom item mag maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
JOEP met zn schijtlollige stukjes ook. Lekker cruisen in een cabriootje.
Om dat zinloos op een half 3 tijdstip uit te zenden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Joep die nooit een voetbalwedstrijd ziet maar als het Ajax - Feyenoord is weer een dom item mag maken.
Daar wil ik best naar luisteren maar we krijgen achtereen volgens Jeroen Stekelenburg met 10 seconden Messi, Joepie met een flutitem en een paar kappers achter de kiezen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:31 schreef Paul het volgende:
[..]
PARDON? Eindelijk is Jeroen Grueter vanavond
Dat was gisteren(?) ook al het antwoord.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar het was de speler die ook die Wambertogoal maakte.
Nog steeds een trauma?quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:36 schreef TLC het volgende:
Ik was altijd al benieuwd wie de kapper was van de familie Timber
Heeft de NOS ook een WK rebus?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was gisteren(?) ook al het antwoord.
"Vuile hoer. Vuile hoer. Vuile hoer."quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NOS premium beelden. @:3rr0r
Scheer zequote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Vuile hoer. Vuile hoer. Vuile hoer."
- kerel in die Eindhoven-aflevering van Band of Brothers.
Is het al begonnen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:44 schreef Zipportal het volgende:
VAR grijpt in. Dit is gespeeld.
Wat gaan we nu kijken? @:coco
Nee, zipportal probeert wel vaker humor die niet helemaal landtquote:
Och jeetje. Nou gelukkig ben ik er op tijd bij danquote:
quote:
Gelukkig heb je bijna vakantie.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, zipportal probeert wel vaker humor die niet helemaal landt
kut @:maxi-mus heeft gelijk ik hou er mee op
Ik heb nog vakantie!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaan jullie morgen ook werken met die hitte?
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaan jullie morgen ook werken met die hitte?
Jullie stellen je allemaal gigantisch aan. Leer ermee leven.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaan jullie morgen ook werken met die hitte?
Vluchten naar kantoor. Stukje airco.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaan jullie morgen ook werken met die hitte?
Beangodquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat zou ik je nooit aandoen
[ afbeelding ]
@:yvonne @:coco @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski @:dr_flash
Ja ik ook. Nog 5 dagen gekookt worden en net als je weer wat kunt doen moet je weer aan het werkquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb nog vakantie!
(helaas wel de laatste week)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |