abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport donderdag 18 juni 2026 @ 14:35:26 #1
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221079865
De groep van Engeland en Kroatië mag het opnieuw op de laatste dag laten zien en Engelsen zouden geen Engelsen zijn als ze zichzelf niet gewoon 3x een perfecte tijd geven. Ik heb daar een mening over. Fuck de kleinere Europese landen, alleen de grote landen zijn belangrijk. Typisch, maar het is nu eenmaal hoe commercie werkt.

Van de andere kant, er speelt met Ghana nog een ploeg waarbij het thuisland de tijd wel prettig zal vinden. Ghana was ooit de verrassing op het WK 2010, een penalty verwijderd van de halve finale tegen Nederland. We weten het allemaal hoe dat afliep, maar daarna heeft het land nooit meer dat niveau kunnen halen. Nu zijn ze bepaald geen favoriet en tegen Panama was het absoluut niet goed. Maar hé, wel 1-0 gewonnen in de blessuretijd. Gewoon een mooi resultaat, maar het voetbal moet beter. Anders win je niet van Engeland.

Engeland flitste bij vlagen wel onder Tuchel, ook al kwam een Gordon nauwelijks in het spel voor. Het is toch vooral Rice, Bellingham en Kane. Defensief wist Kroatië ook wel een paar keer door te breken, die waren in de eerste helft ook wel dodelijk efficient met 2 goals. Het begon nog met een pingel die eerst gemist maar overgenomen werd, toch een goal voor Kane. Kane mocht ook vrij inkoppen voor de 2-1. Maar vooral begin tweede helft was het een schiettent, dat Bellingham de enige was die er eentje in prikte was wonderlijk. Na die fase was het weer wat minder bijzonder, maar Engeland kwam ook nauwelijks meer in de problemen en scoorde een vierde. Tegen een land als Kroatië, toch wel een prima land. De anderen die zoveel scoorden deden dat tegen landen met een mindere reputatie. De Engelse aanval is wakker.

Tegen Ghana moet dan ook een eitje worden. Voor Ghana wel een kans om de volgende ronde veilig te stellen, maar ze kunnen ook veel verliezen. Een dikke nederlaag betekent dat een gelijkspel tegen Kroatië echt nodig gaat zijn. 1x eerder speelde Engeland tegen Ghana, in de hoogtijdagen van Ghana en misschien wel het diepste dal van Engeland werd het 1-1. Jagielka, Carroll, Downing.. er is veel verbeterd bij Engeland zullen we maar zeggen. Dus zijn ze ruim favoriet.

[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221125246
Dit is na het eerste kwart wel gespeeld.
pi_221125383
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is na het eerste kwart wel gespeeld.
Kunnen we mooi op tijd naar bed.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 13:43:01 #4
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221126806
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is na het eerste kwart wel gespeeld.
Lijkt mij ook, Ghana is niet veel meer toch.
pi_221126836
Nooit verwacht dit te zeggen, maar zin in Engeland.
pi_221128711
Present
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 juni 2026 @ 18:52:40 #7
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221128903
JEROEN GRUETER heeft me geantwoord
Vanavaind genieten 🥰🥰

twitter
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221128931
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:52 schreef Paul het volgende:
JEROEN GRUETER heeft me geantwoord
Vanavaind genieten 🥰🥰

[ x ]
Fanboy

Met je u.

Walgelijk
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 juni 2026 @ 19:04:16 #9
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221129038
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Fanboy

Met je u.

Walgelijk
🤣🤣🤣Genieten
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221130640
pi_221130881
Warm bad.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:03:01 #12
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130892
Hier verder!

(doe ik het goed @Coco?)
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 21:03:07 #13
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221130893
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Warm bad.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:04:24 #14
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130912
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:43 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Djed fucking Spence.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:04:55 #15
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221130918
Wij juichen voor Ghana. *O*
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:04:58 #16
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130920
Ik heb 3-1. Make it so.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221130921
Hurrikane gaat straks vlammen
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:05:28 #18
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130928
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef Solotovski het volgende:
Hurrikane gaat straks vlammen
Vriend.
Niet te veel pep nemen straks he. Morgen nog werken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221130935
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Vriend.
Niet te veel pep nemen straks he. Morgen nog werken.
Had ik maar pep maat
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221130942
Ik zal proberen mij in te houden wat betreft Thomas P.
pi_221130949
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:07 schreef GertKuyt het volgende:
Ik zal proberen mij in te houden wat betreft Thomas P.
Is dat de massa verkrachter die Canada niet in mocht?
pi_221130956
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb 3-1. Make it so.
Slecht nieuws. Ik heb ook 3-1.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:09:03 #23
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130962
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:07 schreef GertKuyt het volgende:
Ik zal proberen mij in te houden wat betreft Thomas P.
Nooit.
Verkrachters zijn niet welkom op het veld. Die horen in de bak.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221130964
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:07 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Is dat de massa verkrachter doe Canada niet in mocht?
Juist.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:09:52 #25
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221130969
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:08 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Slecht nieuws. Ik heb ook 3-1.
Helaas. Het is niet anders dan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')