Daar wil ik best naar luisteren maar we krijgen achtereen volgens Jeroen Stekelenburg met 10 seconden Messi, Joepie met een flutitem en een paar kappers achter de kiezen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:31 schreef Paul het volgende:
[..]
PARDON? Eindelijk is Jeroen Grueter vanavond
Dat was gisteren(?) ook al het antwoord.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar het was de speler die ook die Wambertogoal maakte.
Nog steeds een trauma?quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:36 schreef TLC het volgende:
Ik was altijd al benieuwd wie de kapper was van de familie Timber
Heeft de NOS ook een WK rebus?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was gisteren(?) ook al het antwoord.
"Vuile hoer. Vuile hoer. Vuile hoer."quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NOS premium beelden. @:3rr0r
Scheer zequote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Vuile hoer. Vuile hoer. Vuile hoer."
- kerel in die Eindhoven-aflevering van Band of Brothers.
Is het al begonnen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:44 schreef Zipportal het volgende:
VAR grijpt in. Dit is gespeeld.
Wat gaan we nu kijken? @:coco
Nee, zipportal probeert wel vaker humor die niet helemaal landtquote:
Och jeetje. Nou gelukkig ben ik er op tijd bij danquote:
quote:
Gelukkig heb je bijna vakantie.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, zipportal probeert wel vaker humor die niet helemaal landt
kut @:maxi-mus heeft gelijk ik hou er mee op
Ik heb nog vakantie!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaan jullie morgen ook werken met die hitte?
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaan jullie morgen ook werken met die hitte?
Jullie stellen je allemaal gigantisch aan. Leer ermee leven.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaan jullie morgen ook werken met die hitte?
Vluchten naar kantoor. Stukje airco.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaan jullie morgen ook werken met die hitte?
Beangodquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat zou ik je nooit aandoen
[ afbeelding ]
@:yvonne @:coco @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski @:dr_flash
Ja ik ook. Nog 5 dagen gekookt worden en net als je weer wat kunt doen moet je weer aan het werkquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb nog vakantie!
(helaas wel de laatste week)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |