Leeeeet's pretend we scored a goal! YAAAAY!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat Engelse gezang is echt zo veel beter dan USA USA USA.
Idd, dadelijk zet ie ff de verwarming aan. Wordt snel koud anders hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zo te horen heb je de airco ook al goed koud staan.
klopt ja, meng het vaak met spa rood voor Apfelschorlequote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Flevosap? Ik heb altijd een fles appel in huis. Goddelijk spul.
Ik gebruik liever Soudal.quote:
Oei.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:14 schreef Coco het volgende:
[..]
GGMM had hierover een waarschuwing afgegeven.
De Perelaere. Dat klinkt vrij pretentieus.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Flevosap? Ik heb altijd een fles appel in huis. Goddelijk spul.
De Argentijnse fans gisteren waren ook erg goed.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat Engelse gezang is echt zo veel beter dan USA USA USA.
Wat een saillant detailquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gordon zie ik voor het eerst aan de bal dit toernooi.
Terwijl Gordon wel van ballen houdtquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gordon zie ik voor het eerst aan de bal dit toernooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |