God ja Pil Poden die hadden we ook nog. Met zijn eencelligenkapsel.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
Wie had twee jaar geleden verwacht dat (een fitte) Foden en Palmer er niet bij zouden zijn?
Zeven dagen langquote:
Het is weer lachen om de malle fratsen van RamboDirkquote:
Ik veroordeel jullie homo's niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Laten we elkaar niet veroordelen om onze drankkeuzes.
Groene truiquote:
NOOOO SCOTLAND NO PAAAARTYYYquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat Engelse gezang is echt zo veel beter dan USA USA USA.
Ik drink perensap.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik veroordeel jullie homo's niet.
Zo te horen heb je de airco ook al goed koud staan.quote:
@Lenny77 zeg het maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |