Hallo makkerquote:
Lijkt wel op de posts hier.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:59 schreef TLC het volgende:
Ik heb nog geen voetballer gezien die origineel poseert, altijd dezelfde gebaartjes en mimiekjes
Hopelijk gaan ze dit ook doen in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:59 schreef TLC het volgende:
Ik heb nog geen voetballer gezien die origineel poseert, altijd dezelfde gebaartjes en mimiekjes
Nee die was het niet.quote:
Kijk nu al uit naar Cambuur - Excelsior.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze dit ook doen in de Eredivisie.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze dit ook doen in de Eredivisie.
Over een paar jaar wordt dit forum geheel overgenomen door AI-users die steeds een act opvoeren.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Over een paar jaar wordt dit forum geheel overgenomen door AI-users die steeds een act opvoeren.
Rosebud...quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Over een paar jaar wordt dit forum geheel overgenomen door AI-users die steeds een act opvoeren.
Ik ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Kijk nu al uit naar Cambuur - Excelsior.
Er zitten nu al wel bots voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Over een paar jaar wordt dit forum geheel overgenomen door AI-users die steeds een act opvoeren.
Beep-boopquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zitten nu al wel bots voor mijn gevoel.
Uit Indonesië.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zitten nu al wel bots voor mijn gevoel.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zal het wel 2-1 worden haha
Colorado Avalanchequote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:56 schreef Gretzl het volgende:
Lol, Denver is veel meer dé sporthoofdstad van de USA als je het mij vraagt
Laten we hier vanavond de rest van de avond mee stoppenquote:
Wat zullen we drinken?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zitten nu al wel bots voor mijn gevoel.
Wie en waarom denk je dat het Howierd is?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zitten nu al wel bots voor mijn gevoel.
Kane probleemquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we hier vanavond de rest van de avond mee stoppen
Thanks
Je Stelz je aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog een blikje Stelz in de koelkast. Stukje homofilie.
Als ik namen en rugnummers noem krijg ik gezeik.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie en waarom denk je dat het Howierd is?
Is Stelz homofilie, ja? Heb het nog nooit gedronken maatjequote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog een blikje Stelz in de koelkast. Stukje homofilie.
Welke smaak?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
@:GGMM en ik drinken zo een kopje thee.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:56 schreef Gretzl het volgende:
Lol, Denver is veel meer dé sporthoofdstad van de USA als je het mij vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |