Waarom tag je mij niet meer?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat zou ik je nooit aandoen
[ afbeelding ]
@:yvonne @:coco @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski @:dr_flash
Niet stokeren.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom tag je mij niet meer?
Misschien heeft tong80 wel gewoon gelijk over je.
The Beantlesquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat zou ik je nooit aandoen
[ afbeelding ]
@:yvonne @:coco @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski @:dr_flash
Dat is denk ik wel de meest smerige ontsnapping die ik ooit in het voetbal heb gezien ja. Misschien Frankrijk tegen Ierland nog, maar dat was niet zo laat in de wedstrijdquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schaam me daar ook nog steeds voor.
Oh sorry vergeten niet boos worden alsjeblieftquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom tag je mij niet meer?
Misschien heeft tong80 wel gewoon gelijk over je.
Hij is weer leukquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat zou ik je nooit aandoen
[ afbeelding ]
@:yvonne @:coco @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski @:dr_flash
Ja dat was gezelligquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef Coco het volgende:
Hopelijk komt @:yvonne nog even buurten.
@:tong80 was ook al geweest
Crisisacteurs.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef PzKpfw het volgende:
Zijn dat nu telkens voornamelijk Amerikanen in die stadions of vliegen er echt zoveel mensen over?
Vergeet de Mexicanen niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef PzKpfw het volgende:
Zijn dat nu telkens voornamelijk Amerikanen in die stadions of vliegen er echt zoveel mensen over?
Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef PzKpfw het volgende:
Zijn dat nu telkens voornamelijk Amerikanen in die stadions of vliegen er echt zoveel mensen over?
Volgende keer post je maar gewoon mee als er geen wedstrijden zijn. Gamen is niet goed voor het kinderlijk brein.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, zipportal probeert wel vaker humor die niet helemaal landt
kut @:maxi-mus heeft gelijk ik hou er mee op
Ik zou het ook leuk vinden als @IkGeefEnkelLikes ook eens mee zou posten i.p.v. alleen maar likes te geven.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef Coco het volgende:
Hopelijk komt @:yvonne nog even buurten.
@:tong80 was ook al geweest
quote:
npc,s of a.iquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef PzKpfw het volgende:
Zijn dat nu telkens voornamelijk Amerikanen in die stadions of vliegen er echt zoveel mensen over?
Ik was sportenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgende keer post je maar gewoon mee als er geen wedstrijden zijn. Gamen is niet goed voor het kinderlijk brein.
Heeft wel wat inderdaad.quote:
Dat zou de hele mythe verpestenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou het ook leuk vinden als @:ikgeefenkellikes ook eens mee zou posten i.p.v. alleen maar likes te geven.
Dat vind ik van de WK-columns van tong80.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou de hele mythe verpesten
Ik vind dat één van de leukste toevoegingen aan het forum van de laatste jaren.
Leukquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat zou ik je nooit aandoen
[ afbeelding ]
@:yvonne @:coco @:dobbydobby @:maxi-mus @:solotovski @:dr_flash
Blij dat je er zo van genietquote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat vind ik van de WK-columns van tong80.
Dat is de mascotte.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat deed dat donkere kind daar nou tussen de scheidsjes?
Ja dat is het hele idee...WIj hadden vroeger op een ander forum iemand die alleen "I Am Bizarro Stormy!" postte in random threads.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou de hele mythe verpesten
Ik vind dat één van de leukste toevoegingen aan het forum van de laatste jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |