Ik vond een blikje Breezer in de voorraadkast. Stukje 14-jarige.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog een blikje Stelz in de koelkast. Stukje homofilie.
Nee valt mee hoor, vooral heel populayer onder jongeren. Maar het is gewoon ijsthee/casis etc met een beetje alcohol.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Is Stelz homofilie, ja? Heb het nog nooit gedronken maatje
Dat is echt diefstal ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:06 schreef Caland het volgende:
Stelz is gewoon icetea met alcohol
Maar je hebt dus ook Stelz 0.0
Koop dan gewoon icetea
Hallo Slobeendquote:
Schrok al.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee valt mee hoor, vooral heel populayer onder jongeren. Maar het is gewoon ijsthee/casis etc met een beetje alcohol.
quote:
riep ik tijdens corona al, werd toen voor wappie uitgemaakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zitten nu al wel bots voor mijn gevoel.
Ik sprak laatst met Debbie... zij had het over Dallas als stad waar je je aardig in het zweet kan werken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:56 schreef Gretzl het volgende:
Lol, Denver is veel meer dé sporthoofdstad van de USA als je het mij vraagt
Jij bent de Frenkie de Jong van dit forum.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
riep ik tijdens corona al, werd toen voor wappie uitgemaakt.
mooi hoe zoiets werkt.. jullie zien het pas jaren later haha
Toen was dat allemaal nog niet zo geavanceerd.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb er al een tijd niet meer gesproken na haar debuut.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik sprak laatst met Debbie... zij had het over Dallas als stad waar je je aardig in het zweet kan werken.
Hoe ver gaat Marokko komen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |