abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:06:06 #201
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131431
Tijd voor een hartig intermezzo.. bakje pittige varkenssate.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:06:06 #202
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131432
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik heb nog een blikje Stelz in de koelkast. Stukje homofilie.
Ik vond een blikje Breezer in de voorraadkast. Stukje 14-jarige.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:06:11 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221131433
Stelz is gewoon icetea met alcohol

Maar je hebt dus ook Stelz 0.0

Koop dan gewoon icetea
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:06:17 #204
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131434
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Is Stelz homofilie, ja? Heb het nog nooit gedronken maatje
Nee valt mee hoor, vooral heel populayer onder jongeren. Maar het is gewoon ijsthee/casis etc met een beetje alcohol.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:06:32 #205
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131438
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:06 schreef Caland het volgende:
Stelz is gewoon icetea met alcohol

Maar je hebt dus ook Stelz 0.0

Koop dan gewoon icetea
Dat is echt diefstal ja.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:07:03 #206
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221131441
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
één faalde bij NAC. (lol)
Erg mooi.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:07:32 #207
35723 crew  GGMM
pi_221131445
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:07 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Erg mooi.
Hallo Slobeend :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:07:40 #208
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131448
GROOT
STERK
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:07:43 #209
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221131449
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat een zaadpot
Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:07:48 #210
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131450
Kanefap.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221131453
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:06 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nee valt mee hoor, vooral heel populayer onder jongeren. Maar het is gewoon ijsthee/casis etc met een beetje alcohol.
Schrok al.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:08:02 #212
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221131454
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Colorado Avalanche _O_
:Y

Denver Nuggets _O_
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221131455
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Er zitten nu al wel bots voor mijn gevoel.
riep ik tijdens corona al, werd toen voor wappie uitgemaakt.

mooi hoe zoiets werkt.. jullie zien het pas jaren later haha
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:08:05 #214
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221131456
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:07 schreef GGMM het volgende:

[..]
Hallo Slobeend :)
Hallo GGMM :)
pi_221131458
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:56 schreef Gretzl het volgende:
Lol, Denver is veel meer dé sporthoofdstad van de USA als je het mij vraagt
Ik sprak laatst met Debbie... zij had het over Dallas als stad waar je je aardig in het zweet kan werken.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:08:19 #216
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131459
drink gewoon bier homos
pi_221131461
Regen :')
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:08:37 #218
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221131462
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef PSVCL het volgende:

[..]
riep ik tijdens corona al, werd toen voor wappie uitgemaakt.

mooi hoe zoiets werkt.. jullie zien het pas jaren later haha
Jij bent de Frenkie de Jong van dit forum.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 22:08:42 #219
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221131463
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef PSVCL het volgende:

[..]
riep ik tijdens corona al, werd toen voor wappie uitgemaakt.

mooi hoe zoiets werkt.. jullie zien het pas jaren later haha
Toen was dat allemaal nog niet zo geavanceerd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221131465
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef vul_maar_in het volgende:
drink gewoon bier homos
Dors tripel _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:08:48 #221
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131466
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Ik sprak laatst met Debbie... zij had het over Dallas als stad waar je je aardig in het zweet kan werken.
Heb er al een tijd niet meer gesproken na haar debuut.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:08:50 #222
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221131468
Gruwelijk nat in Boston
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:08:53 #223
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221131469
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef PSVCL het volgende:

[..]
riep ik tijdens corona al, werd toen voor wappie uitgemaakt.

mooi hoe zoiets werkt.. jullie zien het pas jaren later haha
Hoe ver gaat Marokko komen?
What can change the nature of a man?
pi_221131470
@fetX Vrijdag 38 graden met Peurbakkentocht en bomvolle stad in Leiden _O_.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:09:00 #225
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221131471
Laten we elkaar niet veroordelen om onze drankkeuzes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')