Ik vond een blikje Breezer in de voorraadkast. Stukje 14-jarige.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog een blikje Stelz in de koelkast. Stukje homofilie.
Nee valt mee hoor, vooral heel populayer onder jongeren. Maar het is gewoon ijsthee/casis etc met een beetje alcohol.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Is Stelz homofilie, ja? Heb het nog nooit gedronken maatje
Dat is echt diefstal ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:06 schreef Caland het volgende:
Stelz is gewoon icetea met alcohol
Maar je hebt dus ook Stelz 0.0
Koop dan gewoon icetea
Hallo Slobeendquote:
Schrok al.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee valt mee hoor, vooral heel populayer onder jongeren. Maar het is gewoon ijsthee/casis etc met een beetje alcohol.
quote:
riep ik tijdens corona al, werd toen voor wappie uitgemaakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zitten nu al wel bots voor mijn gevoel.
Ik sprak laatst met Debbie... zij had het over Dallas als stad waar je je aardig in het zweet kan werken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:56 schreef Gretzl het volgende:
Lol, Denver is veel meer dé sporthoofdstad van de USA als je het mij vraagt
Jij bent de Frenkie de Jong van dit forum.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
riep ik tijdens corona al, werd toen voor wappie uitgemaakt.
mooi hoe zoiets werkt.. jullie zien het pas jaren later haha
Toen was dat allemaal nog niet zo geavanceerd.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
riep ik tijdens corona al, werd toen voor wappie uitgemaakt.
mooi hoe zoiets werkt.. jullie zien het pas jaren later haha
Heb er al een tijd niet meer gesproken na haar debuut.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik sprak laatst met Debbie... zij had het over Dallas als stad waar je je aardig in het zweet kan werken.
Hoe ver gaat Marokko komen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
riep ik tijdens corona al, werd toen voor wappie uitgemaakt.
mooi hoe zoiets werkt.. jullie zien het pas jaren later haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |