Ik was al bang voor dit soort joligheid ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Terwijl Gordon wel van ballen houdt
Walgelijk slecht. Ghana moet zo scoren dat wordt lachen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:17 schreef GGMM het volgende:
Mag ik trouwens even melden dat ik dit echt een belachelijk slechte wedstrijd vind tot op heden
Ja hoor, dat staat je vrijquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:17 schreef GGMM het volgende:
Mag ik trouwens even melden dat ik dit echt een belachelijk slechte wedstrijd vind tot op heden
Het is trotsmaand.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:17 schreef ISVV het volgende:
Even teruggelezen maar in dit topic zijn dus dameskappers aanwezig die Stelz drinken
Jolingheidquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was al bang voor dit soort joligheid ja.
Een live topic teruglezen maar toch een superioriteit gevoel hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:17 schreef ISVV het volgende:
Even teruggelezen maar in dit topic zijn dus dameskappers aanwezig die Stelz drinken
Gaan ze niet doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Walgelijk slecht. Ghana moet zo scoren dat wordt lachen.
En wie ben jij precies?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:17 schreef ISVV het volgende:
Even teruggelezen maar in dit topic zijn dus dameskappers aanwezig die Stelz drinken
Dameskapper gespot, jij ook @maxi-musquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Een live topic teruglezen maar toch een superioriteit gevoel hebben.
Ik moest een heel klein beetje gniffelen.quote:
wtfquote:
Nee, dit is Engeland - Ghanaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nee, dit is nog geen Noorwegen - Senegal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |