Heb ik gezegd dat elk team een andere kleur moet omdat de schoenen per team onderscheidend moeten zijn?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, allemaal dezelfde roze schoenen aan is onderscheidend…
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:10 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Welke oud Belgische voetballer heeft last van chemische stoffen?Pwe pwe pweeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Gestopt met lezen na 'Heb'quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat elk team een andere kleur moet omdat de schoenen per team onderscheidend moeten zijn?
Neuh, ik zeg enkel dat zwart letterlijk de standaard voetbalschoen is voor iedereen en z’n moeder. Van amateur naar prof. Dan pakken ze nu een ander kleurtje voor het WK en felroze is niet zo bijzonder gek want die kleur zie je (net als feloranje bijv) redelijk vaak op sportschoenen in z’n algemeen (dus niet enkel voetbalschoenen).
Was een grapje hoe moet ik dat wetenquote:
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee maar de jochies hier worden zenuwachtig van een vrouw
USER MORTAXXquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Coco is erg streng...dit is GEEN VBL
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee maar de jochies hier worden zenuwachtig van een vrouw
Echt he, ik hoor wat commentaar maar ben echt niet met die kuptpot bezig.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Deze user is in de veronderstelling dat we deze pot nog kijken
Gestopt met lezen na ‘G’.quote:
[quote]quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef Coco het volgende:
Hopelijk komt @:yvonne nog even buurten.
@:tong80 was ook al geweest
Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Dit juist en tevens correct.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik dit topic lees krijg ik niet het idee dat dit een spannende pot is.
Nee, dat heb je niet gezegd en ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat elk team een andere kleur moet omdat de schoenen per team onderscheidend moeten zijn?
Neuh, ik zeg enkel dat zwart letterlijk de standaard voetbalschoen is voor iedereen en z’n moeder. Van amateur naar prof. Dan pakken ze nu een ander kleurtje voor het WK en felroze is niet zo bijzonder gek want die kleur zie je (net als feloranje bijv) redelijk vaak op sportschoenen in z’n algemeen (dus niet enkel voetbalschoenen).
Het gaat hier toch niet over de wedstrijd.quote:
Best interessant maar om nou te zeggen spannend; neen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef yvonne het volgende:Je quote is wéér misluktquote:[ afbeelding ] Op dinsdag 23 juni 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat was gezellig.
De saaiste tot nog toe dit WK voor mijquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |