Die hebben individueel wel altijd veel genot. Dit middenveld van Engeland tjah.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schaam je niet, er gingen mensen gister ook voor Frankrijk zitten met verwachtingen.
Dat lijkt me heel vervelend.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb echt een klote huis laat ik het daarop houden.
roze zijn rood...quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zonde. Hij verklaarde je de liefde in prachtige woorden.
Maar het ergste wat hij heeft gedaan is natuurlijk dit lied verneuken.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke Belgische (oud mag) voetballer is wel knap?
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het enige juiste antwoord voor een Belg is 0
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Zweden wint eet ik heel de week Zweedse balletjes en als Nederland wint eet ik heel de week stroopwafels
Ja. Echt een onmogelijk iets.quote:
Hoelang moet je nog in het staatshotel?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb echt een klote huis laat ik het daarop houden.
Waar blijven jouw pics eigenlijkquote:
Weer iemand die zijn weddenschap niet nakomt.quote:
Dat gedicht heeft nog wel wat niveau, dit leek nergens op.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Echt belachelijk.
Rozen zijn rood genre
Wat een kippenhok.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
Dames onderling en ze beginnen meteen te stokeren.
Waar (dat wil de rest weten)quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik in het verleden vaak genoeg gepost.
Ze vroegen foto's van uquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
Als je "van je" zegt klink je erg Hollands.
Maar @Coco suggereerde dat er een aantal kilo's zijn aangekomen net.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik in het verleden vaak genoeg gepost.
Een flink aantalquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar @:coco suggereerde dat er een aantal kilo's zijn aangekomen net.
In KPD?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik in het verleden vaak genoeg gepost.
Het is niet eens VBL die gast weet niet waar hij over praatquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet eens VBL die gast weet niet waar hij over praat
Post gezellig mee
Welke oud Belgische voetballer heeft last van chemische stoffen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke Belgische (oud mag) voetballer is wel knap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |