Die hebben individueel wel altijd veel genot. Dit middenveld van Engeland tjah.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schaam je niet, er gingen mensen gister ook voor Frankrijk zitten met verwachtingen.
Dat lijkt me heel vervelend.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb echt een klote huis laat ik het daarop houden.
roze zijn rood...quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zonde. Hij verklaarde je de liefde in prachtige woorden.
Maar het ergste wat hij heeft gedaan is natuurlijk dit lied verneuken.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke Belgische (oud mag) voetballer is wel knap?
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het enige juiste antwoord voor een Belg is 0
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Zweden wint eet ik heel de week Zweedse balletjes en als Nederland wint eet ik heel de week stroopwafels
Ja. Echt een onmogelijk iets.quote:
Hoelang moet je nog in het staatshotel?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb echt een klote huis laat ik het daarop houden.
Waar blijven jouw pics eigenlijkquote:
Weer iemand die zijn weddenschap niet nakomt.quote:
Dat gedicht heeft nog wel wat niveau, dit leek nergens op.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Echt belachelijk.
Rozen zijn rood genre
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |