abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221132255
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef Coco het volgende:

[..]
Tijd voor je dagboek topic.
Zou jij ook niet eens zo'n topic kunnen openen in WK?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:00:21 #77
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132256
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
Ik had trouwens recupereren gebruikt op kantoor gisteren.
In welke context?
pi_221132257
Gespannen sfeertje hier.... tijd voor de 2e helft.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:00:26 #79
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221132259
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik heb er geen

Misschien maar eentje starten
Vraagje aan @Lenny77

Vind je Jan Vertonghen een knappe man?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:00:27 #80
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221132260
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En?
Doodse stilte.
What can change the nature of a man?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:00:31 #81
35723 crew  GGMM
pi_221132262
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
Ik had trouwens recupereren gebruikt op kantoor gisteren.
Oh ja
Je zou ons nog een update geven
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221132264
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
24,5 graad.

En dat zonder airco.
Dat gun ik jou van harte :)
pi_221132265
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dan rot je toch lekker op.
Hier schrik ik van :{ .
pi_221132266
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Ik doelde op niveau om WK te winnen. Maar Kaapverdiė heeft inderdaad ook 2 wedstrijden geleverd.
Frankrijk heeft prima gespeeld tot nu toe, die kunnen bijschakelen wanneer ze er zin in hebben.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:00:48 #85
441859 crew  Lenny77
pi_221132267
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Vraagje aan @:Lenny77

Vind je Jan Vertonghen een knappe man?
Nee
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:00:54 #86
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_221132268
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
In welke context?
Over iemand die uit lang verzuim komt.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:01:05 #87
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132270
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Coco het volgende:

[..]
Over iemand die uit lang verzuim komt.
Haha.
pi_221132271
@capuchon_jongen hoeveel stroopwafels heb jij al op sinds zaterdag?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:01:17 #89
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221132273
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat ik het shirtniveau van alle landen dit WK zwaar boven gemiddeld vindt, zit echt ongekend toffe shirts tussen.
Dat zou kunnen, dat weet ik niet. Wel zag ik eerder haat voorbijkomen voor het Nederlandse shirt, :+. Maar dat is misschien wel een week oid geleden.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:01:20 #90
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132274
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Hier schrik ik van :{ .
Sorry, ik liet me even gaan. Laten we van de tweede helft een gezellig feestje maken.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:01:23 #91
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221132275
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee
:o
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:01:23 #92
441859 crew  Lenny77
pi_221132276
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Coco het volgende:

[..]
Doodse stilte.
Tssss
Proletariėrs
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:01:26 #93
35723 crew  GGMM
pi_221132277
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef OmniRocket het volgende:
@:capuchon_jongen hoeveel stroopwafels heb jij al op?
Ik ben echt dol op stroopwafels
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221132278
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee
Zou je hem ook niet voor 1 nachtje doen?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:01:50 #95
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132283
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Tssss
Proletariėrs
Welke Belgische (oud mag) voetballer is wel knap?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:02:00 #96
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221132287
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:58 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Alles is gruwelijk lelijk op dit toernooi.
_O-.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:02:02 #97
441859 crew  Lenny77
pi_221132289
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef OmniRocket het volgende:
@:capuchon_jongen hoeveel stroopwafels heb jij al op sinds zaterdag?
Het enige juiste antwoord voor een Belg is 0
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221132291
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dat zou kunnen, dat weet ik niet. Wel zag ik eerder haat voorbijkomen voor het Nederlandse shirt, :+. Maar dat is misschien wel een week oid geleden.
Alleen om dat men dat heel erg oranjerood vindt op tv. Het shirt zelf is echt wel top, ook het uitshirt overigens.

(Ik zal maar niet toegeven dat ik beide shirts heb aangeschaft)
pi_221132292
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Sorry, ik liet me even gaan. Laten we van de tweede helft een gezellig feestje maken.
Excuses aanvaard :) .
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:02:25 #100
441859 crew  Lenny77
pi_221132293
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Zou je hem ook niet voor 1 nachtje doen?
Nee
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')