In welke context?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
Ik had trouwens recupereren gebruikt op kantoor gisteren.
Vraagje aan @Lenny77quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb er geen
Misschien maar eentje starten
Oh jaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
Ik had trouwens recupereren gebruikt op kantoor gisteren.
Dat gun ik jou van hartequote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
24,5 graad.
En dat zonder airco.
Frankrijk heeft prima gespeeld tot nu toe, die kunnen bijschakelen wanneer ze er zin in hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik doelde op niveau om WK te winnen. Maar Kaapverdiė heeft inderdaad ook 2 wedstrijden geleverd.
Neequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Vraagje aan @:Lenny77
Vind je Jan Vertonghen een knappe man?
Dat zou kunnen, dat weet ik niet. Wel zag ik eerder haat voorbijkomen voor het Nederlandse shirt,quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het shirtniveau van alle landen dit WK zwaar boven gemiddeld vindt, zit echt ongekend toffe shirts tussen.
Ik ben echt dol op stroopwafelsquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef OmniRocket het volgende:
@:capuchon_jongen hoeveel stroopwafels heb jij al op?
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Alles is gruwelijk lelijk op dit toernooi.
Het enige juiste antwoord voor een Belg is 0quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef OmniRocket het volgende:
@:capuchon_jongen hoeveel stroopwafels heb jij al op sinds zaterdag?
Alleen om dat men dat heel erg oranjerood vindt op tv. Het shirt zelf is echt wel top, ook het uitshirt overigens.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, dat weet ik niet. Wel zag ik eerder haat voorbijkomen voor het Nederlandse shirt,. Maar dat is misschien wel een week oid geleden.
Excuses aanvaardquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry, ik liet me even gaan. Laten we van de tweede helft een gezellig feestje maken.
Neequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zou je hem ook niet voor 1 nachtje doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |