Wel eens, gravel is leuker.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Grastennis vind ik nooit zoveel aan.
Je vindt het geen bal aan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat kan mij nooit zo pakken eigenlijk.
Voor dat bod smijt ik hem liever op de grond en stamp er een paar keer op!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een bod had gedaan maar je spuugde in mijn gezicht.
Wessel Nijman schroeit door?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Na het WK Voetbal gaan we vrolijk verder met de World Matchplay Darts.
Op het podium er met 92 gemiddeld af tegen Ratajski ofzoquote:
Valt wel mee en die pot om 0:00 uur is niet morgen (in mijn tijdzone althans)quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:55 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Canada is genieten om 21.00 en dan nog Brazil en Midnight Marokkko
Is geen zak aan. Op WK wil je gewoon iets anders dan het saaie zwart. Er worden niet voor niets ook altijd speciale shirtjes gemaakt en een speciale voetbal.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar waarom allemaal roze?
Adidas en Nike allebei. Waar zijn de gele, groene en vooral de zwarte voetbalschoenen gebleven?
Maar ik sport graag en daar vind ik het zonder airco echt te warm voorquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind een airco op een dag als vandaag wel een beetje voor de watjes onder ons.
Maar vooruit.
Dat zijn veel passes, ik Konsa niet bijhoudenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
Hele Ghana team 77 passes. (lol)
Konsa al 73.
Ik moet zeggen dat ik het shirtniveau van alle landen dit WK zwaar boven gemiddeld vindt, zit echt ongekend toffe shirts tussen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is geen zak aan. Op WK wil je gewoon iets anders dan het saaie zwart. Er worden niet voor niets ook altijd speciale shirtjes gemaakt en een speciale voetbal.
Overigens een gruwelijk lelijke bal, maar dat terzijde.
(Fel)roze zie je bij sportschoenen sowieso wel vaak.
Kaap Verdiequote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:57 schreef OmniRocket het volgende:
Volgens mij zijn er 2 landen die allebei de wedstrijden goed hebben gespeeld dit WK.
VS en Argentinië?
Bij mij in de gym staat de airco ook aan. Toch is het benauwder dan normaal en zweet ik als een otter.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ik sport graag en daar vind ik het zonder airco echt te warm voor
Alles is gruwelijk lelijk op dit toernooi.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is geen zak aan. Op WK wil je gewoon iets anders dan het saaie zwart. Er worden niet voor niets ook altijd speciale shirtjes gemaakt en een speciale voetbal.
Overigens een gruwelijk lelijke bal, maar dat terzijde.
(Fel)roze zie je bij sportschoenen sowieso wel vaak.
29 graden in huis. Helaas haat Leoniiets mij.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind een airco op een dag als vandaag wel een beetje voor de watjes onder ons.
Maar vooruit.
Ow ok, dan gaan we verderquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee dit is je ontgroening. niet terugkrabbelen nu
Ik doelde op niveau om WK te winnen. Maar Kaapverdië heeft inderdaad ook 2 wedstrijden geleverd.quote:
24,5 graad.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
29 graden in huis. Helaas haat Leoniiets mij.
Dan rot je toch lekker op.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Alles is gruwelijk lelijk op dit toernooi.
En?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
Ik had trouwens recupereren gebruikt op kantoor gisteren.
In welke context?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
Ik had trouwens recupereren gebruikt op kantoor gisteren.
Vraagje aan @Lenny77quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb er geen
Misschien maar eentje starten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |