abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221132212
Ik vind een airco op een dag als vandaag wel een beetje voor de watjes onder ons.

Maar vooruit.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:56:36 #52
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221132213
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:54 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet, maar waarom allemaal roze?
Adidas en Nike allebei. Waar zijn de gele, groene en vooral de zwarte voetbalschoenen gebleven?
Is geen zak aan. Op WK wil je gewoon iets anders dan het saaie zwart. Er worden niet voor niets ook altijd speciale shirtjes gemaakt en een speciale voetbal.

Overigens een gruwelijk lelijke bal, maar dat terzijde.

(Fel)roze zie je bij sportschoenen sowieso wel vaak.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:56:54 #53
35723 crew  GGMM
pi_221132215
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind een airco op een dag als vandaag wel een beetje voor de watjes onder ons.

Maar vooruit.
Maar ik sport graag en daar vind ik het zonder airco echt te warm voor
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221132219
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
Hele Ghana team 77 passes. (lol)

Konsa al 73.
Dat zijn veel passes, ik Konsa niet bijhouden
pi_221132220
Volgens mij zijn er 2 landen die allebei de wedstrijden goed hebben gespeeld dit WK.
VS en Argentinië?
pi_221132221
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Is geen zak aan. Op WK wil je gewoon iets anders dan het saaie zwart. Er worden niet voor niets ook altijd speciale shirtjes gemaakt en een speciale voetbal.

Overigens een gruwelijk lelijke bal, maar dat terzijde.

(Fel)roze zie je bij sportschoenen sowieso wel vaak.
Ik moet zeggen dat ik het shirtniveau van alle landen dit WK zwaar boven gemiddeld vindt, zit echt ongekend toffe shirts tussen.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:57:44 #57
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132222
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Veld is even groot als anders hoor

:') :@
Niet zo schalks he.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:57:57 #58
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132224
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:57 schreef OmniRocket het volgende:
Volgens mij zijn er 2 landen die allebei de wedstrijden goed hebben gespeeld dit WK.
VS en Argentinië?
Kaap Verdie
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:58:08 #59
441859 crew  Lenny77
pi_221132226
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:57 schreef Coco het volgende:

[..]
Niet zo schalks he.
Ik ga wel terug naar R&P ;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:58:08 #60
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132227
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:57 schreef Coco het volgende:

[..]
Niet zo schalks he.
Ze wordt wat ambetant.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:58:15 #61
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221132228
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef GGMM het volgende:

[..]
Maar ik sport graag en daar vind ik het zonder airco echt te warm voor
Bij mij in de gym staat de airco ook aan. Toch is het benauwder dan normaal en zweet ik als een otter.
pi_221132232
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik ga wel terug naar R&P ;(
Laat je niet wegjagen door Coco.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:58:38 #63
441859 crew  Lenny77
pi_221132233
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ze wordt wat ambetant.
Astrant heet dat hier
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221132234
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Is geen zak aan. Op WK wil je gewoon iets anders dan het saaie zwart. Er worden niet voor niets ook altijd speciale shirtjes gemaakt en een speciale voetbal.

Overigens een gruwelijk lelijke bal, maar dat terzijde.

(Fel)roze zie je bij sportschoenen sowieso wel vaak.
Alles is gruwelijk lelijk op dit toernooi.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:58:46 #65
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132236
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik ga wel terug naar R&P ;(
Nee dit is je ontgroening. niet terugkrabbelen nu
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:58:48 #66
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221132237
Jan Vertonghen god
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221132240
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind een airco op een dag als vandaag wel een beetje voor de watjes onder ons.

Maar vooruit.
29 graden in huis. Helaas haat Leoniiets mij.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:59:18 #68
441859 crew  Lenny77
pi_221132241
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:58 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Nee dit is je ontgroening. niet terugkrabbelen nu
Ow ok, dan gaan we verder :BE
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:59:24 #69
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132242
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik ga wel terug naar R&P ;(
Tijd voor je dagboek topic.
What can change the nature of a man?
pi_221132245
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:57 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Kaap Verdie
Ik doelde op niveau om WK te winnen. Maar Kaapverdië heeft inderdaad ook 2 wedstrijden geleverd.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:59:48 #71
441859 crew  Lenny77
pi_221132246
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef Coco het volgende:

[..]
Tijd voor je dagboek topic.
Ik heb er geen

Misschien maar eentje starten
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221132247
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
29 graden in huis. Helaas haat Leoniiets mij.
24,5 graad.

En dat zonder airco.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:59:59 #73
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132249
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:58 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Alles is gruwelijk lelijk op dit toernooi.
Dan rot je toch lekker op.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:00:09 #74
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132252
Ik had trouwens recupereren gebruikt op kantoor gisteren.
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:00:18 #75
441859 crew  Lenny77
pi_221132254
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
Ik had trouwens recupereren gebruikt op kantoor gisteren.
En?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221132255
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef Coco het volgende:

[..]
Tijd voor je dagboek topic.
Zou jij ook niet eens zo'n topic kunnen openen in WK?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:00:21 #77
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132256
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
Ik had trouwens recupereren gebruikt op kantoor gisteren.
In welke context?
pi_221132257
Gespannen sfeertje hier.... tijd voor de 2e helft.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:00:26 #79
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221132259
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik heb er geen

Misschien maar eentje starten
Vraagje aan @Lenny77

Vind je Jan Vertonghen een knappe man?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:00:27 #80
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132260
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En?
Doodse stilte.
What can change the nature of a man?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:00:31 #81
35723 crew  GGMM
pi_221132262
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
Ik had trouwens recupereren gebruikt op kantoor gisteren.
Oh ja
Je zou ons nog een update geven
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221132264
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
24,5 graad.

En dat zonder airco.
Dat gun ik jou van harte :)
pi_221132265
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dan rot je toch lekker op.
Hier schrik ik van :{ .
pi_221132266
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Ik doelde op niveau om WK te winnen. Maar Kaapverdië heeft inderdaad ook 2 wedstrijden geleverd.
Frankrijk heeft prima gespeeld tot nu toe, die kunnen bijschakelen wanneer ze er zin in hebben.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:00:48 #85
441859 crew  Lenny77
pi_221132267
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Vraagje aan @:Lenny77

Vind je Jan Vertonghen een knappe man?
Nee
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:00:54 #86
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132268
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
In welke context?
Over iemand die uit lang verzuim komt.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:01:05 #87
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132270
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Coco het volgende:

[..]
Over iemand die uit lang verzuim komt.
Haha.
pi_221132271
@capuchon_jongen hoeveel stroopwafels heb jij al op sinds zaterdag?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:01:17 #89
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221132273
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat ik het shirtniveau van alle landen dit WK zwaar boven gemiddeld vindt, zit echt ongekend toffe shirts tussen.
Dat zou kunnen, dat weet ik niet. Wel zag ik eerder haat voorbijkomen voor het Nederlandse shirt, :+. Maar dat is misschien wel een week oid geleden.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:01:20 #90
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132274
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Hier schrik ik van :{ .
Sorry, ik liet me even gaan. Laten we van de tweede helft een gezellig feestje maken.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:01:23 #91
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221132275
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee
:o
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:01:23 #92
441859 crew  Lenny77
pi_221132276
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Coco het volgende:

[..]
Doodse stilte.
Tssss
Proletariërs
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:01:26 #93
35723 crew  GGMM
pi_221132277
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef OmniRocket het volgende:
@:capuchon_jongen hoeveel stroopwafels heb jij al op?
Ik ben echt dol op stroopwafels
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221132278
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee
Zou je hem ook niet voor 1 nachtje doen?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:01:50 #95
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132283
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Tssss
Proletariërs
Welke Belgische (oud mag) voetballer is wel knap?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:02:00 #96
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221132287
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:58 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Alles is gruwelijk lelijk op dit toernooi.
_O-.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:02:02 #97
441859 crew  Lenny77
pi_221132289
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef OmniRocket het volgende:
@:capuchon_jongen hoeveel stroopwafels heb jij al op sinds zaterdag?
Het enige juiste antwoord voor een Belg is 0
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221132291
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dat zou kunnen, dat weet ik niet. Wel zag ik eerder haat voorbijkomen voor het Nederlandse shirt, :+. Maar dat is misschien wel een week oid geleden.
Alleen om dat men dat heel erg oranjerood vindt op tv. Het shirt zelf is echt wel top, ook het uitshirt overigens.

(Ik zal maar niet toegeven dat ik beide shirts heb aangeschaft)
pi_221132292
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Sorry, ik liet me even gaan. Laten we van de tweede helft een gezellig feestje maken.
Excuses aanvaard :) .
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:02:25 #100
441859 crew  Lenny77
pi_221132293
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Zou je hem ook niet voor 1 nachtje doen?
Nee
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')