Bij mij in de gym staat de airco ook aan. Toch is het benauwder dan normaal en zweet ik als een otter.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ik sport graag en daar vind ik het zonder airco echt te warm voor
Alles is gruwelijk lelijk op dit toernooi.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is geen zak aan. Op WK wil je gewoon iets anders dan het saaie zwart. Er worden niet voor niets ook altijd speciale shirtjes gemaakt en een speciale voetbal.
Overigens een gruwelijk lelijke bal, maar dat terzijde.
(Fel)roze zie je bij sportschoenen sowieso wel vaak.
29 graden in huis. Helaas haat Leoniiets mij.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind een airco op een dag als vandaag wel een beetje voor de watjes onder ons.
Maar vooruit.
Ow ok, dan gaan we verderquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee dit is je ontgroening. niet terugkrabbelen nu
Ik doelde op niveau om WK te winnen. Maar Kaapverdië heeft inderdaad ook 2 wedstrijden geleverd.quote:
24,5 graad.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
29 graden in huis. Helaas haat Leoniiets mij.
Dan rot je toch lekker op.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Alles is gruwelijk lelijk op dit toernooi.
En?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
Ik had trouwens recupereren gebruikt op kantoor gisteren.
In welke context?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
Ik had trouwens recupereren gebruikt op kantoor gisteren.
Vraagje aan @Lenny77quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb er geen
Misschien maar eentje starten
Oh jaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
Ik had trouwens recupereren gebruikt op kantoor gisteren.
Dat gun ik jou van hartequote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
24,5 graad.
En dat zonder airco.
Frankrijk heeft prima gespeeld tot nu toe, die kunnen bijschakelen wanneer ze er zin in hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik doelde op niveau om WK te winnen. Maar Kaapverdië heeft inderdaad ook 2 wedstrijden geleverd.
Neequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Vraagje aan @:Lenny77
Vind je Jan Vertonghen een knappe man?
Dat zou kunnen, dat weet ik niet. Wel zag ik eerder haat voorbijkomen voor het Nederlandse shirt,quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het shirtniveau van alle landen dit WK zwaar boven gemiddeld vindt, zit echt ongekend toffe shirts tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |