abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221132173
Wel zin in de Tour overigens.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:53:39 #27
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132175
Rooney, Hart en Richards. Genot.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:53:42 #28
35723 crew  GGMM
pi_221132176
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:53 schreef Coco het volgende:
Tenenkrommende wielren reclame.
Ik heb een mening over wielrennen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221132177
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Shit vergeten mobiele airco te koop te zetten :{

Delonghi PAC N81
@Coco wil deze wel overnemen.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:53:47 #30
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132178
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel zin in de Tour overigens.
En Wimbledon?
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:53:48 #31
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132181
Ik wil Ghana gewoon zien winnen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:54:01 #32
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221132183
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Shit vergeten mobiele airco te koop te zetten :{

Delonghi PAC N81
Sluikreclame
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 22:54:03 #33
35723 crew  GGMM
pi_221132184
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Shit vergeten mobiele airco te koop te zetten :{

Delonghi PAC N81
Had iemand vandaag al plezier van kunnen hebben
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221132186
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel zin in de Tour overigens.
Waarom?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:54:07 #35
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221132187
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wat is er mis met roze dan?
Dat zeg ik niet, maar waarom allemaal roze?
Adidas en Nike allebei. Waar zijn de gele, groene en vooral de zwarte voetbalschoenen gebleven?
pi_221132188
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Shit vergeten mobiele airco te koop te zetten :{

Delonghi PAC N81
Ik weet dat ik een bod had gedaan maar je spuugde in mijn gezicht.
pi_221132189
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:53 schreef Coco het volgende:
Tenenkrommende wielren reclame.
De Sporza wielermanager is zo tenenkrommend dat het weer grappig wordt, vooral omdat ze het daar extreem serieus nemen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:54:11 #38
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132190
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:53 schreef Coco het volgende:

[..]
En Wimbledon?
Grastennis vind ik nooit zoveel aan.
pi_221132193
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:53 schreef Coco het volgende:

[..]
En Wimbledon?
Dat kan mij nooit zo pakken eigenlijk.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:54:33 #40
441859 crew  Lenny77
pi_221132195
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Engeland is gericht op tempo, snel strak over de grond naar voren en ruimtes benutten. Alleen heb je daar niet zoveel aan als er weinig ruimte is.
Veld is even groot als anders hoor

:') :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221132197
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel zin in de Tour overigens.
Na het WK Voetbal gaan we vrolijk verder met de World Matchplay Darts.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:54:46 #42
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132198
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:54 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Grastennis vind ik nooit zoveel aan.
Wel eens, gravel is leuker.
What can change the nature of a man?
pi_221132202
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dat kan mij nooit zo pakken eigenlijk.
Je vindt het geen bal aan?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221132203
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:53 schreef ISVV het volgende:
Wat een saaie affiches morgen
Canada is genieten om 21.00 en dan nog Brazil en Midnight Marokkko
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:55:12 #45
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221132206
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:54 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Ik weet dat ik een bod had gedaan maar je spuugde in mijn gezicht.
Voor dat bod smijt ik hem liever op de grond en stamp er een paar keer op!
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:55:26 #46
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132207
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Na het WK Voetbal gaan we vrolijk verder met de World Matchplay Darts.
Wessel Nijman schroeit door?
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:55:54 #47
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221132208
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:55 schreef Coco het volgende:

[..]
Wessel Nijman schroeit door?
Op het podium er met 92 gemiddeld af tegen Ratajski ofzo
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:55:54 #48
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132209
Hele Ghana team 77 passes. (lol)

Konsa al 73.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:55:56 #49
441859 crew  Lenny77
pi_221132210
GGMM :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221132211
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:55 schreef 100Spokes het volgende:

[..]
Canada is genieten om 21.00 en dan nog Brazil en Midnight Marokkko
Valt wel mee en die pot om 0:00 uur is niet morgen (in mijn tijdzone althans)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')