Ik heb een mening over wielrennen.quote:
@Coco wil deze wel overnemen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Shit vergeten mobiele airco te koop te zetten![]()
Delonghi PAC N81
Sluikreclamequote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Delonghi PAC N81
Had iemand vandaag al plezier van kunnen hebbenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Delonghi PAC N81
Dat zeg ik niet, maar waarom allemaal roze?quote:
Ik weet dat ik een bod had gedaan maar je spuugde in mijn gezicht.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Delonghi PAC N81
De Sporza wielermanager is zo tenenkrommend dat het weer grappig wordt, vooral omdat ze het daar extreem serieus nemen.quote:
Veld is even groot als anders hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Engeland is gericht op tempo, snel strak over de grond naar voren en ruimtes benutten. Alleen heb je daar niet zoveel aan als er weinig ruimte is.
Wel eens, gravel is leuker.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Grastennis vind ik nooit zoveel aan.
Je vindt het geen bal aan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat kan mij nooit zo pakken eigenlijk.
Voor dat bod smijt ik hem liever op de grond en stamp er een paar keer op!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een bod had gedaan maar je spuugde in mijn gezicht.
Wessel Nijman schroeit door?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Na het WK Voetbal gaan we vrolijk verder met de World Matchplay Darts.
Op het podium er met 92 gemiddeld af tegen Ratajski ofzoquote:
Valt wel mee en die pot om 0:00 uur is niet morgen (in mijn tijdzone althans)quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:55 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Canada is genieten om 21.00 en dan nog Brazil en Midnight Marokkko
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |