abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:17:49 #271
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221132539
Ik ben wel echt fan geworden van die Muricaanse stadions

Mag ik dat zeggen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:17:51 #272
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132540
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef Coco het volgende:
Ik heb pas in september vakantie.
Stukje indian summer genot.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:17:58 #273
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221132541
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef Coco het volgende:
Ik heb pas in september vakantie.
Lekker buiten hoogseizoen genot.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:18:04 #274
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132543
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef Caland het volgende:
Ik ben wel echt fan geworden van die Muricaanse stadions

Mag ik dat zeggen
Dat mag.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:18:08 #275
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132545
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef GGMM het volgende:

[..]
Als je 1 augustus terugkomt op je werk moet je je voorstellen alsof je nieuw bent haha dat is echt grappig

Laat even weten hoe ze reageerden
Dan mag ik nog langer wegblijven denk ik.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:18:17 #276
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132547
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Lekker buiten hoogseizoen genot.
Precies.
What can change the nature of a man?
pi_221132549
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef Caland het volgende:
Ik ben wel echt fan geworden van die Muricaanse stadions

Mag ik dat zeggen
Jij mag dat zeggen Mart!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:18:31 #278
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132550
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef Caland het volgende:
Ik ben wel echt fan geworden van die Muricaanse stadions

Mag ik dat zeggen
Ja hoor jammer dat ze het straks allemaal weer opruimen en de anabolen hand egg boys weer op het turf mogen.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:18:43 #279
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132551
Dit was irritant wat Kane doet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:18:49 #280
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132552
Ik mis wel de duidelijke sintelbanen.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:18:54 #281
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221132554
Dit voelt als een 0-0 wedstrijd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:18:59 #282
441859 crew  Lenny77
pi_221132555
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:15 schreef Toby56 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nee nog steeds blegh
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:18:59 #283
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132556
Harry probeert een kaart aan te naaien.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:19:04 #284
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221132558
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:18 schreef Coco het volgende:

[..]
Precies.
Ik moet in hoogseizoen vanwege schoolvakantie. Teringduur.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:19:07 #285
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132559
hup afrikaantjes, versier een corner.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:19:18 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221132560
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef GGMM het volgende:

[..]
Als je 1 augustus terugkomt op je werk moet je je voorstellen alsof je nieuw bent haha dat is echt grappig

Laat even weten hoe ze reageerden
Ik doe dat altijd op de maandagochtend dagstart als iemand langer dan twee weken weg is geweest

Stel je even voor

Meestal krijg ik de lachers daarmee op mijn hand zoals je zal begrijpen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221132561
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:17 schreef Caland het volgende:
Ik ben wel echt fan geworden van die Muricaanse stadions

Mag ik dat zeggen
Jammer van de betonnen ondergrond maar eens.
pi_221132563
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was irritant wat Kane doet.
Matige muziek was het ook
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221132570
Ik geloof dit verder wel en ga eens bekijken of House of the Dragon nog wat is. Ik zie jullie morgen bij Zwitserland.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:20:01 #290
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132571
Engeland ruim je rotzooi op.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:20:05 #291
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221132572
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:19 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Matige muziek was het ook
Dat is nog mild geoordeeld.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:20:11 #292
35723 crew  GGMM
pi_221132573
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik doe dat altijd op de maandagochtend dagstart als iemand langer dan twee weken weg is geweest

Stel je even voor

Meestal krijg ik de lachers daarmee op mijn hand zoals je zal begrijpen
Oh jij bent echt zo iemand geworden
Wat is er met je gebeurd man
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:20:19 #293
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132577
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik doe dat altijd op de maandagochtend dagstart als iemand langer dan twee weken weg is geweest

Stel je even voor

Meestal krijg ik de lachers daarmee op mijn hand zoals je zal begrijpen
Als voorzitter zou ik meteen ingrijpen.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:20:25 #294
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:20:28 #295
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221132580
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:13 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Nee, dat heb je niet gezegd en ik ook niet.
Ik vroeg me alleen hardop af waarom bijna iedereen op roze speelt en niet op andere kleuren…
Tja, iedereen had ook op geel kunnen spelen en dan was dat ook niet onderscheidend.

Mijn gok is dat roze het minst voorkomt in de kleuren van de land/shirt/vlagkleuren (en ja, ik weet dat ze er wel zijn) tov de andere mogelijke kleuren als bijvoorbeeld oranje.

Neonkleuren vallen te verwachten bij sport.

Maar het is gewoon een leuke, felle en een in sport veelvoorkomende kleur. Niets geks.

En je zou zelfs kunnen stellen dat de schoenen van de Ghanezen meer richting iets als oranje gaan dan roze tov die van de Engelsen. Althans, zo komt het over op tv hier. Misschien zijn het wel dezelfde en zijn die andere die ik zag gewoon viezer of zo.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:20:37 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221132581
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:20 schreef GGMM het volgende:

[..]
Oh jij bent echt zo iemand geworden
Wat is er met je gebeurd man
Ik doe nog geen greep in de fruitmand, derhalve onnodige aanval
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:20:43 #297
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132582
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:19 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Matige muziek was het ook
Wel beter dan Gordon.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:20:50 #298
35723 crew  GGMM
pi_221132583
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:19 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik geloof dit verder wel en ga eens bekijken of House of the Dragon nog wat is. Ik zie jullie morgen bij Zwitserland.
Oh ja het was een uitstekende aflevering 8,5/10
Iemand zei terecht dat dit wel eens de season finale van vorig seizoen was oorspronkelijk

@maxi-mus
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221132584
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Vuurwerk hebben we nodig…

[ afbeelding ]
Verboden
pi_221132585
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik doe dat altijd op de maandagochtend dagstart als iemand langer dan twee weken weg is geweest

Stel je even voor

Meestal krijg ik de lachers daarmee op mijn hand zoals je zal begrijpen
Doe jij ook aan humor met inhoud?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')