abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221132294
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
29 graden in huis. Helaas haat Leoniiets mij.
Met raam open heb ik het weer terug gekregen tot 23 graden, maar dat zal wel weer snel stijgen wanneer ik die weer dicht doe. (Hij is ook zo groot dat je er gemakkelijk door heen kan, die durf ik niet open te laten 's nachts).
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221132295
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En?
Iedereen nam pauze, denk ik.
Ik doe het ff rustig aan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:02:43 #103
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132296
Op de belg is iemand Slam Poet.

(lol)
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:03:01 #104
441859 crew  Lenny77
pi_221132299
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Welke Belgische (oud mag) voetballer is wel knap?
Hazard misschien
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:03:02 #105
35723 crew  GGMM
pi_221132300
Een rapper bij Sporza
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:03:06 #106
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132301
Oh hij doet een gedichtje. Dit is heel gênant.
pi_221132303
Oke, misschien heeft @Pisces29 toch wel gelijk over de rare stukjes op de Belg.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:03:18 #108
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132304
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hazard misschien
Die had ik ook in mijn hoofd.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:03:28 #109
35723 crew  GGMM
pi_221132306
Het is zo kut ik zou de hele tijd twijfelen van moet ik nu beginnen met klappen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221132308
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
Oh hij doet een gedichtje. Dit is heel gênant.
Is dit spoken word?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221132309
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:02 schreef Felagund het volgende:

[..]
Met raam open heb ik het weer terug gekregen tot 23 graden, maar dat zal wel weer snel stijgen wanneer ik die weer dicht doe. (Hij is ook zo groot dat je er gemakkelijk door heen kan, die durf ik niet open te laten 's nachts).
Misschien kiepstand een optie
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:03:36 #112
441859 crew  Lenny77
pi_221132310
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
Oh hij doet een gedichtje. Dit is heel gênant.
En heel slecht
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221132312
Ik heb er ook niet veel van begrepen eigenlijk.

Al wil ik hem daar ook niet meteen de schuld voor geven in dit geval.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:03:41 #114
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132313
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:03 schreef GGMM het volgende:
Het is zo kut ik zou de hele tijd twijfelen van moet ik nu beginnen met klappen
Die twijfel zag je bij meerderen ja.
pi_221132314
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:02 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee
Jeetje.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:03:56 #116
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221132315
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:03 schreef GGMM het volgende:
Een rapper bij Sporza
Slam poet!
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:03:57 #117
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132316
Rare jongens die Belgen.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:04:05 #118
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132317
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:03 schreef Felagund het volgende:

[..]
Is dit spoken word?
Ja. Hij wil een beeld schetsen in mijn hoofd.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:04:18 #119
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221132320
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En heel slecht
Hij noemt gewoon zinnetjes op ook :') _O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:04:22 #120
441859 crew  Lenny77
pi_221132321
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:03 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Die had ik ook in mijn hoofd.
Heb niets met voetballers
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:04:26 #121
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221132323
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Alleen om dat men dat heel erg oranjerood vindt op tv. Het shirt zelf is echt wel top, ook het uitshirt overigens.

(Ik zal maar niet toegeven dat ik beide shirts heb aangeschaft)
Ik zie die discussie veel voorbij komen, maar ik zie gewoon oranje en geen rood, :D. Ik zag wel haat over die limited edition Nike x Patta ING shirts.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:04:32 #122
35723 crew  GGMM
pi_221132325
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:04 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ja. Hij wil een beeld schetsen in mijn hoofd.
Niemand zit in mijn hoofd
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:04:52 #123
441859 crew  Lenny77
pi_221132327
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:03 schreef Coco het volgende:
Rare jongens die Belgen.
Echt he...
Plaatsvervangende schaamte
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:05:03 #124
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132329
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Heb niets met voetballers
Jammer maar ik vond de afstand toch al een groot obstakel.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:05:07 #125
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132330
Zakke
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')