Met raam open heb ik het weer terug gekregen tot 23 graden, maar dat zal wel weer snel stijgen wanneer ik die weer dicht doe. (Hij is ook zo groot dat je er gemakkelijk door heen kan, die durf ik niet open te laten 's nachts).quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
29 graden in huis. Helaas haat Leoniiets mij.
Hazard misschienquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke Belgische (oud mag) voetballer is wel knap?
Is dit spoken word?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
Oh hij doet een gedichtje. Dit is heel gênant.
Misschien kiepstand een optiequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met raam open heb ik het weer terug gekregen tot 23 graden, maar dat zal wel weer snel stijgen wanneer ik die weer dicht doe. (Hij is ook zo groot dat je er gemakkelijk door heen kan, die durf ik niet open te laten 's nachts).
En heel slechtquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
Oh hij doet een gedichtje. Dit is heel gênant.
Die twijfel zag je bij meerderen ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:03 schreef GGMM het volgende:
Het is zo kut ik zou de hele tijd twijfelen van moet ik nu beginnen met klappen
Ik zie die discussie veel voorbij komen, maar ik zie gewoon oranje en geen rood,quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alleen om dat men dat heel erg oranjerood vindt op tv. Het shirt zelf is echt wel top, ook het uitshirt overigens.
(Ik zal maar niet toegeven dat ik beide shirts heb aangeschaft)
Niemand zit in mijn hoofdquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja. Hij wil een beeld schetsen in mijn hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |