Ik ben echt dol op stroopwafelsquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef OmniRocket het volgende:
@:capuchon_jongen hoeveel stroopwafels heb jij al op?
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Alles is gruwelijk lelijk op dit toernooi.
Het enige juiste antwoord voor een Belg is 0quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef OmniRocket het volgende:
@:capuchon_jongen hoeveel stroopwafels heb jij al op sinds zaterdag?
Alleen om dat men dat heel erg oranjerood vindt op tv. Het shirt zelf is echt wel top, ook het uitshirt overigens.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, dat weet ik niet. Wel zag ik eerder haat voorbijkomen voor het Nederlandse shirt,. Maar dat is misschien wel een week oid geleden.
Excuses aanvaardquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry, ik liet me even gaan. Laten we van de tweede helft een gezellig feestje maken.
Neequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zou je hem ook niet voor 1 nachtje doen?
Met raam open heb ik het weer terug gekregen tot 23 graden, maar dat zal wel weer snel stijgen wanneer ik die weer dicht doe. (Hij is ook zo groot dat je er gemakkelijk door heen kan, die durf ik niet open te laten 's nachts).quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:59 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
29 graden in huis. Helaas haat Leoniiets mij.
Hazard misschienquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke Belgische (oud mag) voetballer is wel knap?
Is dit spoken word?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
Oh hij doet een gedichtje. Dit is heel gênant.
Misschien kiepstand een optiequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met raam open heb ik het weer terug gekregen tot 23 graden, maar dat zal wel weer snel stijgen wanneer ik die weer dicht doe. (Hij is ook zo groot dat je er gemakkelijk door heen kan, die durf ik niet open te laten 's nachts).
En heel slechtquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
Oh hij doet een gedichtje. Dit is heel gênant.
Die twijfel zag je bij meerderen ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:03 schreef GGMM het volgende:
Het is zo kut ik zou de hele tijd twijfelen van moet ik nu beginnen met klappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |